quote:Warez
Op maandag 23 juni 2003 16:45 schreef sniker het volgende:
dus je kunt DC niet spelen met een crack versie?
en ik heb de demo gespeeld maar niet op deze pc die ik nu heb en we hebben anders inet nu dus kan ik het via winproxi ook spelen?
Waarom zijn er maar zo weinig cracked 1.4 .38 servers?
Er is er maar eentje continu online... voor maar 10 spelers. Schiet niet op zo. De andere cracked servers zitten nog op oudere BF1942 versies... Waarom updaten ze nou niet effe???
quote:Download The-All-Seeing-Eye:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:52 schreef smash789 het volgende:
DC kun je wel spelen met een cracked versie.Waarom zijn er maar zo weinig cracked 1.4 .38 servers?
Er is er maar eentje continu online... voor maar 10 spelers. Schiet niet op zo. De andere cracked servers zitten nog op oudere BF1942 versies... Waarom updaten ze nou niet effe???
genoeg servers nu?
Hoe kan dit en hoe kom ik er weer vanaf?
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 17-07-2003 16:21]
quote:Kan zijn dat je je sound settings wat lager moet zetten. Het kan soms problemen op te leveren als ie te hoog staat, dan vraagt ie teveel van je processor.
Op donderdag 17 juli 2003 15:51 schreef Disorder het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar sinds een paar dagen geleden heb ik een probleem met deze mod. Op sommige plekken van de map vertraagt alles, zonder dat er een slechte ping is. Sterker nog, m'n ping staat altijd op een redelijk goede plek als je een vergelijkingslijst op zou stellen. Dit is nog nooit eerder gebeurd. Zonder reden wordt het spel ontzettend laggy door een bepaalde richting op te kijken waar veel gebouwen staan of ergens te lopen op een drukke plek. Eerder gebeurde dit nooit.Hoe kan dit en hoe kom ik er weer vanaf?
Wat meer piccies van nieuw speelgoed in desertcombat
Nieuwe MiG29
Nieuwe F16
Tomcat
Mirage F1
filmpje met de nieuwe guided tomahawks
http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetbattlefield/news/dc_cruisemissle.zip
Nieuw Iraqi special ops pistool
Bootje, LSD-42 German Town
Nieuwe map met sandbuggy
quote:Welke setting is het meest aan te raden?
Op donderdag 17 juli 2003 16:17 schreef H3NK het volgende:[..]
Kan zijn dat je je sound settings wat lager moet zetten. Het kan soms problemen op te leveren als ie te hoog staat, dan vraagt ie teveel van je processor.
quote:Ehm, je hebt 'quality', 'detail', 'channels' en 'hardware acceleration'.
Op donderdag 17 juli 2003 16:34 schreef Disorder het volgende:[..]
Welke setting is het meest aan te raden?
Dit werkt hier op een P4 2.0, 768mb ram en radeon 9500pro prima.
Ik weet niet wat de ideale settings zijn, gewoon ff wat proberen..
Er loopt bij de tweakers ook een draad over desertcombat (en BF algemeen) misschien dat daar wat meer concrete aanwijzingen staan.
De originele bf1942 maps zijn eigenlijk ongeschikt voor DC....
Helaas heb ik de laatste twee dagen last van een trage verbinding/hoge ping met m'n xs4all ADSL 'Fast'. Heel even gaat het goed, daarna krijg ik weer een minuut lang knipperend Connection Problems Detected op m'n scherm. En dat terwijl ik de pc gereboot heb, Kazaa, IRC en ICQ heb uitstaan en heb gezocht naar evt. spyware. Ping schommelt van een nette 40 naar 100, 500 en weer terug.
quote:Ik heb verschillende Desert Combat forums bezocht en het is een bekend probleem. Het schijnt bij heel veel mensen voor te komen sinds 0.38. Het heeft niets met je ping te maken (bij mij dan) en waarschijnlijk zal het met 0.4 opgelost worden.
Op zaterdag 19 juli 2003 00:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die Iraki's hebben mooi wapentuig gekregen met 0.38! En de pantservoertuigen lijken nu wel betere vuurkracht te hebben gekregen. Echt lastig als iemand ermee van grote afstand op je schiet en jij ziet hem niet.Helaas heb ik de laatste twee dagen last van een trage verbinding/hoge ping met m'n xs4all ADSL 'Fast'. Heel even gaat het goed, daarna krijg ik weer een minuut lang knipperend Connection Problems Detected op m'n scherm. En dat terwijl ik de pc gereboot heb, Kazaa, IRC en ICQ heb uitstaan en heb gezocht naar evt. spyware. Ping schommelt van een nette 40 naar 100, 500 en weer terug.
quote:Nou ja, 'gelukkig' maar. Wel jammer dat het zo moet, maar het is gratis dus...
Op zaterdag 19 juli 2003 11:34 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik heb verschillende Desert Combat forums bezocht en het is een bekend probleem. Het schijnt bij heel veel mensen voor te komen sinds 0.38. Het heeft niets met je ping te maken (bij mij dan) en waarschijnlijk zal het met 0.4 opgelost worden.
En ander ding waar ik me aan kapot kan ergeren en daar helpt geen nieuwe patch/mod tegen: Stingers.
Ik schiet er altijd mis mee of raak met te weinig schade, maar anderen knallen mij zo uit de lucht. Of men gebruikt de bazooka op grote afstand op mij als ik lopend ben en ik wordt toch meestal geraakt. Frustrerend.
quote:Hmmm, dat is dan vreemd, want ik heb daarentegen met mijn xs4all basic adsl nergens last. Mag ik vragen wat voor OS je gebruikt?
Op zaterdag 19 juli 2003 00:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die Iraki's hebben mooi wapentuig gekregen met 0.38! En de pantservoertuigen lijken nu wel betere vuurkracht te hebben gekregen. Echt lastig als iemand ermee van grote afstand op je schiet en jij ziet hem niet.Helaas heb ik de laatste twee dagen last van een trage verbinding/hoge ping met m'n xs4all ADSL 'Fast'. Heel even gaat het goed, daarna krijg ik weer een minuut lang knipperend Connection Problems Detected op m'n scherm. En dat terwijl ik de pc gereboot heb, Kazaa, IRC en ICQ heb uitstaan en heb gezocht naar evt. spyware. Ping schommelt van een nette 40 naar 100, 500 en weer terug.
quote:WinXP, maar lees de reactie van Disorder twee posts terug maar even, dat schijnt vaker voor te komen bij 0.38.
Op zondag 20 juli 2003 05:00 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Hmmm, dat is dan vreemd, want ik heb daarentegen met mijn xs4all basic adsl nergens last. Mag ik vragen wat voor OS je gebruikt?
Ik heb de update naar 1.4, DC 0.38, aberdeenmap en battle of brittain hier bij allen geinstalleerd staan, met als enige toevoeging een no-cd patch zodat we niet gek worden van spinnende cd's... (kan zo een foto maken van mij en mijn cd's als het nodig is)
Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
quote:Je moet ook wel DC 0.38D hebben
Op maandag 21 juli 2003 14:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zit momenteel op een kleine lan, en wil BF1942/DC spelen, maar steeds krijgen we de melding "data differs"Ik heb de update naar 1.4, DC 0.38, aberdeenmap en battle of brittain hier bij allen geinstalleerd staan, met als enige toevoeging een no-cd patch zodat we niet gek worden van spinnende cd's... (kan zo een foto maken van mij en mijn cd's als het nodig is)
Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
quote:als iedereen binnen de lan van dezelfde updates gebruikmaakt, dan lijkt me dat stug, maar het ZOU kunnen...
Op maandag 21 juli 2003 15:02 schreef BMH het volgende:[..]
Je moet ook wel DC 0.38D hebben
quote:1.4 gaat niet goed samen met .038. Dan loopt het hele spel door elkaar (je schiet je zelf dood als je een raket afvuurt enz).
Op maandag 21 juli 2003 15:23 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
als iedereen binnen de lan van dezelfde updates gebruikmaakt, dan lijkt me dat stug, maar het ZOU kunnen...
quote:en .38D lost dit op? Plus dat ik er geen verklaring voor het verschil in data tussen dezelfde versies... :S
Op maandag 21 juli 2003 15:24 schreef BMH het volgende:[..]
1.4 gaat niet goed samen met .038. Dan loopt het hele spel door elkaar (je schiet je zelf dood als je een raket afvuurt enz).
Linker minigun op de blackhawk.. Nu gegarandeerd nog dodelijker..
Twee extra guns op de zijkant van de hind.
Hummer drop
Guided SAMs. Kun je dus zelf sturen.
Ook had ie de artillerie voertuigen allemaal voor 1 bestuurder gemaakt, dus schieten en rijden tegelijk. Alleen leverde nogal wat problemen op in multiplayer en zijn dus verwijderd.
De Scud is nu ook 'player controlled".
Ik ga em vanavond downloaden en ff proberen. Op het forum zijn ze er erg over te spreken. Vanaf dat forum kun je em ook downloaden.
Oja, officieel desertcombat anti air ding
[Dit bericht is gewijzigd door H3NK op 22-07-2003 15:46]
quote:Da's best cool.
Op dinsdag 22 juli 2003 15:40 schreef H3NK het volgende:
Heeft iemand deze al geprobeerd? Een gast op het bf42 forum heeft dit gemaakt als uitbreiding op de bestaande desertcombat
DC_Extended 0.38d.5 release
[afbeelding]
MOAB, met deze knal je de opposition base volledig naar zn grootje..
Leuk speelgoed voor teamkillers ook..Linker minigun op de blackhawk.. Nu gegarandeerd nog dodelijker..
[afbeelding]Twee extra guns op de zijkant van de hind.
[afbeelding]Hummer drop
[afbeelding]Guided SAMs.
Kun je dus zelf sturen.
[afbeelding]
[afbeelding]Ook had ie de artillerie voertuigen allemaal voor 1 bestuurder gemaakt, dus schieten en rijden tegelijk. Alleen leverde nogal wat problemen op in multiplayer en zijn dus verwijderd.
De Scud is nu ook 'player controlled".Ik ga em vanavond downloaden en ff proberen. Op het forum zijn ze er erg over te spreken. Vanaf dat forum kun je em ook downloaden.
Oja, officieel desertcombat anti air ding
[afbeelding]
quote:Jup het is een aparte mod. (nog geen 300kb) Ik heb hem dus gister gedownload via http://www.bf1942files.com (desertcombat_extended) en ik moet zeggen dat het op sommige punten echt een leuke verbetering is. Ik heb em alleen nog maar multiplayer gespeeld, er was wel 1 server
Op dinsdag 22 juli 2003 22:44 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Da's best cool.
Nu alleen nog een server die dat ondersteund. Draait ie als een aparte mod naast de bestaande 0.38D?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |