quote:De conclusie: AH64 sucks.
Op donderdag 12 februari 2004 17:23 schreef SHERMAN het volgende:[..]
![]()
* SHERMAN is het met je eens
throttle natuurlijk op een throttle staafje
Maar ik moet wel zeggen, de helicopters in Desert Combat zijn moeilijker te besturen als die in Flight Simulator
Hij reageerd nog al snel. Dan begin ik weer te tollen of hij knalt weer voorover of achterover en dan schiet het niet op natuurlijk.
quote:ja, maar bij DC kan je makkelijker opstijgen en landen met een heli.
Op donderdag 12 februari 2004 17:25 schreef Manweth het volgende:
alle choppers zijn goed te besturen,
zorg er wel voor dat je alle assen op een joystick zet
zowel de roll, als de rudder en het naar voren/achter hellen.throttle natuurlijk op een throttle staafje
Maar ik moet wel zeggen, de helicopters in Desert Combat zijn moeilijker te besturen als die in Flight Simulator
quote:Idem.
Op donderdag 12 februari 2004 17:27 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb geen flight stick en het wil mij ook niet echt lukken met die choppers.Hij reageerd nog al snel. Dan begin ik weer te tollen of hij knalt weer voorover of achterover en dan schiet het niet op natuurlijk.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:30 schreef Piro het volgende:[..]
De apache reageert altijd als een spastisch jostibandlid die strak staat van de speed.
Even een vraagje: in welk(e) level(s) vind ik de: SeaKing, Hovercraft en de Hercules?
Ik speel eigenlijk alleen El Allemein en ik heb niet zo zin om ze allemaal af te gaan, om te kijken in welke ze zijn.
quote:je gaat me niet vertellen dat er een hovercraft in DC zit??!!!!
Op donderdag 12 februari 2004 17:32 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Hoe krijg je het verzonnen?
Even een vraagje: in welk(e) level(s) vind ik de: SeaKing, Hovercraft en de Hercules?
Ik speel eigenlijk alleen El Allemein en ik heb niet zo zin om ze allemaal af te gaan, om te kijken in welke ze zijn.
quote:Hovie is er nog niet.
Op donderdag 12 februari 2004 17:32 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Hoe krijg je het verzonnen?
AC-130 is er geloof ik alleen op Gazala, maar pin me er niet op vast.
Ik heb hem iig nergens anders ontdekt.
quote:Seaking gevonden, vliegt inderdaad wel lekker.....
Op donderdag 12 februari 2004 19:05 schreef Piro het volgende:[..]
Hovie is er nog niet.
Sea King kun je op een aantal maps met een vliegdekschip vinden, ik weet niet of ze allemaal met een sea king komen, maar in elk geval heeft DC Sea Rigs er eentje.
Sea harriers zijn te vinden op midway, onder andere, zoek ook hier weer naar maps met vliegdekschepen.AC-130 is er geloof ik alleen op Gazala, maar pin me er niet op vast.
Ik heb hem iig nergens anders ontdekt.
Bedankt voor de rest van de info
quote:De Apache is (nog) veeelste wendbaar voor mij
Op donderdag 12 februari 2004 20:51 schreef smash789 het volgende:
SeaKing beter bestuurbaar dan de Apache??? Hoe kom je erbij?
De SeaKing stuurt harstikke traag. De Apache is lekker snel en accuraat. Als je klote bent met landen is de SeaKing wel ideaal, omdat ie niet kapot te krijgen is, maar verder is het een lomp langzaam ding. Ik spring liever ineens vanachter huizen en heuveltjes tevoorschijn met een apache. Dat gaat niet met een SeaKing.
quote:Seaking stuurt snel zat als dat nodig is, hij stuurt echt vele malen prettiger dan zo'n AH64 stuiterbal, bij elke zucht of scheet draai jij alweer 900 graden rond...
Op donderdag 12 februari 2004 20:51 schreef smash789 het volgende:
SeaKing beter bestuurbaar dan de Apache??? Hoe kom je erbij?
De SeaKing stuurt harstikke traag. De Apache is lekker snel en accuraat. Als je klote bent met landen is de SeaKing wel ideaal, omdat ie niet kapot te krijgen is, maar verder is het een lomp langzaam ding. Ik spring liever ineens vanachter huizen en heuveltjes tevoorschijn met een apache. Dat gaat niet met een SeaKing.
quote:Nee, omdat mijn originele spel opeens niet meer zo vaak als 'echt' wordt gezien door de servers met de cd-key-check heb ik het aan m'n broertje gegeven. Die speelt toch single-player.
Op donderdag 12 februari 2004 16:54 schreef smash789 het volgende:
Dr_Crouton, speel je toevallig ook Call of Duty, als Tony Montana?
Ik speel nu alleen BF1942:DC en sinds vanmorgen dat machtig mooie UT2004 demo.
quote:LOL, juist die trage josti bakken zijn niet onder controle te houden als je snel wilt uitwijken, maar hey, je hebt het tegen een (als het even kan) full-time Apache vlieger in DC
Op donderdag 12 februari 2004 20:59 schreef Piro het volgende:[..]
Seaking stuurt snel zat als dat nodig is, hij stuurt echt vele malen prettiger dan zo'n AH64 stuiterbal, bij elke zucht of scheet draai jij alweer 900 graden rond...
En de sea king is sowieso ideaal, lekker ronddobberen boven een hotspot and watch the minigun shoot, tevens een mobiel spawnpunt/vliegende bradley.
quote:Mooi.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:15 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
LOL, juist die trage josti bakken zijn niet onder controle te houden als je snel wilt uitwijken, maar hey, je hebt het tegen een (als het even kan) full-time Apache vlieger in DC
quote:Een paar woorden:
Op vrijdag 13 februari 2004 00:35 schreef Piro het volgende:[..]
Mooi.
Teach me the way of the apache, sensei!
een AH-6 reageert nog directer, mooi dat de wet van massa (massa = traag) hier redelijk in verwerkt is
1:1 lesgeven kan ook
quote:Ik ga voor 1:1, ik heb geen joystick namelijk.
Op vrijdag 13 februari 2004 01:46 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Een paar woorden:
El Alamein
64 bots (400% geloof ik), difficulty op net over het midden
Joystick
en een paar uur trainen.een AH-6 reageert nog directer, mooi dat de wet van massa (massa = traag) hier redelijk in verwerkt is
1:1 lesgeven kan ook
quote:dan heb je nog niet gevlogen met die littlebirds
Op donderdag 12 februari 2004 20:59 schreef SHERMAN het volgende:[..]
De Apache is (nog) veeelste wendbaar voor mij
![]()
Daar kan ik niet lekker mee vliegen met de SeaKing gaat het wat beter.
quote:Dan begin er maar niet aan
Op vrijdag 13 februari 2004 18:23 schreef Piro het volgende:[..]
Ik ga voor 1:1, ik heb geen joystick namelijk.
quote:daar ben ik het wèl mee eens
Op zaterdag 14 februari 2004 11:05 schreef smash789 het volgende:
Voor heli's vind ik een toetsenbord vind ik veel beter dan een joystick. Een toetsenbord is gewoon preciezer. Je moet je vingers alleen snel gebruiken, maar dan is het echt goed.
quote:Dacht het niet
Op zaterdag 14 februari 2004 11:05 schreef smash789 het volgende:
Voor heli's vind ik een toetsenbord vind ik veel beter dan een joystick. Een toetsenbord is gewoon preciezer. Je moet je vingers alleen snel gebruiken, maar dan is het echt goed.
Is het mogelijk om een multiplayer spel ook bots mee te laten doen? Het was namelijk nog al leeg zo met zijn tweeen.
Maar wel geinig
Wel jammer dat je heen Hummer ofzo in de Hercules kan zetten.
DAT zou pas echt lachen zijn.
quote:Jah hoor kan, de Co-Op mode aanvinken
Op zondag 15 februari 2004 18:09 schreef SHERMAN het volgende:
Net DC met me broertje over netwerk gespeeld.
Echt kicken gewoon
Samen in een Hercules, ik vliegen en me broertje er uit springen. Dan weer landen en me broertje oppikken en weer verder vliegen.Is het mogelijk om een multiplayer spel ook bots mee te laten doen? Het was namelijk nog al leeg zo met zijn tweeen.
Maar wel geinig
Wel jammer dat je heen Hummer ofzo in de Hercules kan zetten.
DAT zou pas echt lachen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |