abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_686816
wat een geweldige partij tussen hingis en serena williams
adembenemend, zelden zo'n spannende en goede vrouwenpartij gezien
8-6 voor hingis in de laatste set, langs het laantje
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  woensdag 24 januari 2001 @ 19:34:10 #27
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_686844
Ik heb net het laatste stukkie gezien, die 1e bal van de 15e game van S. Williams werd geheel onterecht uitgegeven door een lijnrechter die er kennelijk niet helemaal bij was Dat vind ik jammer zoiets heeft bestwel veel invloed op zo'n partij! Ik was overigens voor Hingis omdat ik het krachtennis van Williams iets minder kan waarderen.

Morgen mag Hingis tegen Venus ben ik dus weer voor Hingis Morgen om 9 uur Agassi-Rafter dat wordt denk ik ook een hele mooie partij! Ze mogen allebei winnen al is het als Rafter wint volgens mij zeker dat er een wint die hier nog nooit de titel haalde dat zou ookwel leuk zijn

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  vrijdag 26 januari 2001 @ 04:15:32 #28
4376 eight of nine
Zoetwatermatroos
pi_692375
hingis kicks ass or even black ass. eerst tegen serena en dan tegen venus!!! extra druk.da's pas lastig
gvd dat moet je toch maar kunnen.
Ha, ik lach bij het zien van mijn schoonheid
  vrijdag 26 januari 2001 @ 14:47:01 #29
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_693505
Ach als je de een verslagen hebt weet je wel hoe je de ander aan moet gaan pakken en ben je er vast aan gewend Ik ben wel benieuwd wie er gaat winnen Capriati of Hingis, ik moet zeggen dat ik het Capriati iets meer gun die heeft immers nognooit een grandslam gewonnen.

Clement heeft van Grosjean gewonnen na 20 achtergestaan te hebben! Erg knappe prestatie aangezien Grosjean tot aan de tie-break toch echt leek te gaan winnen. Grosjean heeft zelfs een paar matchpoints laten liggen! Een knappe prestatie van Clement, en ik denk toch het beste voor de finale daar Clement dus kennelijk een 'langere adem' heeft en ookal iets langer meedraait volgens mij. Kan een hele mooie finale worden waarin Clement niet kansloos hoeft te zijn, maarja als Agassi het niveau wat ie tegen Rafter liet zien op de belangrijke momenten dan prolongeert ie zeker zijn titel.

pi_693667
heeft capriati niet ooit eens de us-open gewonnen? en ook de OS
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 januari 2001 @ 20:15:53 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_694633
Helaas wordt het weer Agassi.

Capriati won van Graf in Barcelona '92.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 26 januari 2001 @ 20:37:54 #32
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_694676
Pin me er niet op vast maar heb meerdere commentators horen zeggen dat ze er nog geen won.

En of het weer Agassi wordt zullen we zien maar in sport is niets zeker dat hoef ik je vast niet te vertellen

Trouwste user 2022 vrijdag 26 januari 2001 @ 21:15:01 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_694731
Bij mijn weten heeft ze nog nooit een Grand slam-tournooi gewonnen, Barcelona waren de OS.

Graf won trouwens de Golden slam, 4 grand slam-tournooien + de OS ( Seoel ).

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 26 januari 2001 @ 23:01:14 #34
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_694887
ik zou het leuk vinden als beiden outsiders winnen:

Capriati en Clement....

"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
  zondag 28 januari 2001 @ 04:37:04 #35
374 beelzebub
master of disaster
pi_697325
Zozo in de herenfinale staat het 4-2 eerste set voor agasi, en hebben we al 3 breaks te pakken.
pi_697328
quote:
Op 28 januari 2001 04:37 schreef beelzebub het volgende:
Zozo in de herenfinale staat het 4-2 eerste set voor agasi, en hebben we al 3 breaks te pakken.
Erg leuk, maar ik denk toch dat ik het einde morgen zal meemaken ...
O+. Ripley. O+.
  zondag 28 januari 2001 @ 15:55:14 #37
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_697879
Heel jammer beetje een anti-climax deze finale... Agassi erg superieur en Clement niet meer helemaal op z'n best zegmaar. Agassi is dus de zeer terrechte winnaar maar dat lijkt me duidelijk

Nouja dat was weer het eerste grandslam tournooi voorlopig heb ik weer even genoeg ballen heen en weer zien vliegen over een of in een net

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 28-01-2001 15:56]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')