Morgen mag Hingis tegen Venus ben ik dus weer voor Hingis Morgen om 9 uur Agassi-Rafter dat wordt denk ik ook een hele mooie partij! Ze mogen allebei winnen al is het als Rafter wint volgens mij zeker dat er een wint die hier nog nooit de titel haalde dat zou ookwel leuk zijn
Clement heeft van Grosjean gewonnen na 20 achtergestaan te hebben! Erg knappe prestatie aangezien Grosjean tot aan de tie-break toch echt leek te gaan winnen. Grosjean heeft zelfs een paar matchpoints laten liggen! Een knappe prestatie van Clement, en ik denk toch het beste voor de finale daar Clement dus kennelijk een 'langere adem' heeft en ookal iets langer meedraait volgens mij. Kan een hele mooie finale worden waarin Clement niet kansloos hoeft te zijn, maarja als Agassi het niveau wat ie tegen Rafter liet zien op de belangrijke momenten dan prolongeert ie zeker zijn titel.
Capriati won van Graf in Barcelona '92.
En of het weer Agassi wordt zullen we zien maar in sport is niets zeker dat hoef ik je vast niet te vertellen
Graf won trouwens de Golden slam, 4 grand slam-tournooien + de OS ( Seoel ).
Capriati en Clement....
quote:Erg leuk, maar ik denk toch dat ik het einde morgen zal meemaken ...
Op 28 januari 2001 04:37 schreef beelzebub het volgende:
Zozo in de herenfinale staat het 4-2 eerste set voor agasi, en hebben we al 3 breaks te pakken.
Nouja dat was weer het eerste grandslam tournooi voorlopig heb ik weer even genoeg ballen heen en weer zien vliegen over een of in een net
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 28-01-2001 15:56]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |