quote:Ik had nog nooit gehoord van die hele Monique van der Werf maar nu staat ze in elk omroepvblad. Ze speelt een meisje dat verliefd wordt op een loverboy.
Titel Telefilm: Loverboy
Genre Film
Regisseur Lodewijk Crijns
Land NL
Premiere 2003
Acteurs Dragan Bakema, Tara Elders, Chantal Janzen, Monique van der Werff e.a.
Nederlandse (NL) tv-film uit 2003 van Lodewijk Crijns. Met: Dragan Bakema, Tara Elders, Chantal Janzen, Monique van der Werff e.a. De liefde tussen Denise en Michael vormt de basis voor de hele film. We willen proberen de kijker mee te nemen in de verleiding van een rijk, luxe bestaan dat zelden voor heel jonge mensen is weggelegd. Daarbij gaat erg veel aandacht in de film naar het liefdesgeluk tussen de twee jonge hoofdpersonen, aangekleed met hedendaagse muziek, uitbundige kleding, dure hotels en glimmende auto's. Juist als de kijker het bijna perverse gevoel krijgt dat prostitutie en liefde samen de perfecte weg vormen naar een opwindend en gemakkelijk leven, maakt het verhaal een omslag. Pas dan komt de ware aard van de Loverboy-prostitutie naar boven. De liefde tussen de twee hoofdpersonen blijft echter overeind. Dat het helaas toch tot een breuk komt, wordt veroorzaakt door niet meer uit te wissen keuzes uit het verleden.
Lekker veel cliche's in dit filmpje dus. En wellicht wat bloot. Scanman01 moet iig wakkerblijven
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 12-04-2003 15:00]
quote:En vanavond speelt ze een hoertje
Op zaterdag 12 april 2003 14:59 schreef HeyFreak het volgende:
errrug appeteitelijk
quote:Foei! Je ziet haar dagelijks in Onderweg Naar Morgen in de rol van Suzy de Ruyg.
Op zaterdag 12 april 2003 14:58 schreef SunChaser het volgende:Ik had nog nooit gehoord van die hele Monique van der Werf maar nu staat ze in elk omroepvblad. Ze speelt een meisje dat verliefd wordt op een loverboy.
Maar serieus, lijkt me wel interessant om te zien hoe die loverboys te werk gaan en de gevolgen voor die meisjes. Kijken dus!!!
http://www.vpro.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=10819148
op nl3 dus, om 23.07 uur.
quote:MMMMM! Blijft een lekkere griet!
Op zaterdag 12 april 2003 16:56 schreef Duiveltja het volgende:Sletterig genoeg?
quote:Who cares?
Op zaterdag 12 april 2003 19:01 schreef somegirl het volgende:
Dat mens kan dus écht totaal niet acteren!
(Btw.: dat ze bij ONM Ariël er maar uit flikkeren tot ze 25 kilo lichter is)
quote:Rene moet eruit
Op zaterdag 12 april 2003 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Who cares?
Ze ziet er lekker uit en ik weet wel wat leuks met haar.(Btw.: dat ze bij ONM Ariël er maar uit flikkeren tot ze 25 kilo lichter is)
quote:ik geloof dat we hier het onm topic voor hebben .....
Op zaterdag 12 april 2003 19:09 schreef Doc_Zenith het volgende:[..]
Rene moet eruit
quote:Renée gaat er binnenkort tijdelijk uit, want irl moet ze weer een jonkie schoppen. Margot is ook zo'n duffe koe geworden. Ziet niet wat die Sid Vicious met haar gaat uitspoken. Aafke is ook aardig overbodig aan het worden. Lizzy Vehmeijer en Suzy de Ruyg zien tenminste megalekker uit.
Op zaterdag 12 april 2003 19:09 schreef Doc_Zenith het volgende:[..]
Rene moet eruit
quote:daar heb je gelijk in...
Op zaterdag 12 april 2003 19:10 schreef somegirl het volgende:[..]
ik geloof dat we hier het onm topic voor hebben .....
nu weer ontopic
quote:Uit ' 82 komt ze, mooi meisje verder wel
Op zaterdag 12 april 2003 23:36 schreef Scandalous het volgende:
Hoe oud is dat meisje trouwens? lijkt wel 16 ofzo
Tot nu toe vindt ik het wel een goede film
quote:Oh dan is ze maar een jaartje jonger dan ik
Op zaterdag 12 april 2003 23:50 schreef -Hans- het volgende:Uit ' 82 komt ze, mooi meisje verder wel
Wat erggggg dat ze dit doet !!!!! *zit er helemaal in*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |