quote:In de manual van WW staat dat je helemaal niks in je GBA moet doen.., en dat de GC tingle upload naar de GBA..
Het is hier echt heel erg stil...
Maar wat ik nog wou weten is voor die GBA aansluiting met WW of je daar persé Zelda ALTTP voor nodig hebt?
quote:Ok dus alleen zo'n kabeltje kopen. Maar dan zie ik die tingle nicht de hele tijd op mn gba rondhupsen zeker
Op dinsdag 15 april 2003 22:56 schreef Wunk het volgende:[..]
In de manual van WW staat dat je helemaal niks in je GBA moet doen.., en dat de GC tingle upload naar de GBA..
Je kunt ze niet meenemen, maar wel met een bigass sword iemand even in de pan hakken
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:18 schreef Wunk het volgende:
Oy, ja, dat is cool, je kunt de wapens gebruiken van de vijanden waarmee je aan het vechten bent, en als ze die laten vallen...Je kunt ze niet meenemen, maar wel met een bigass sword iemand even in de pan hakken
quote:Nope, wil hem wel nog eens een keertje kopen
Op woensdag 16 april 2003 21:26 schreef ShadoW17 het volgende:
Jeuh! Net het eerste level uitgespeeld in Zelda Oracle of Ages!
Nog iemand dit dit spel speelt?
quote:Moet je zeker doen, bij freerecordshop.nl is ie best goedkoop
Op woensdag 16 april 2003 22:59 schreef Lexie het volgende:[..]
Nope, wil hem wel nog eens een keertje kopen
Edit:
Zelda oracle of ages ¤6,99
Zelda oracle of seasons ¤19,99
quote:Snotverjeppie, daar heb ik vier weken geleden nog 40 euro per stuk voor betaald!
quote:Daar is hij dus niet meer verkrijgbaar
Op woensdag 16 april 2003 23:28 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Moet je zeker doen, bij freerecordshop.nl is ie best goedkoop
Edit:
quote:Sommige mensen hebben teveel vrije tijd
Zelda: LttP RecordThe TwinGalaxies send word that the old Zelda: A Link to the Past playtime record was broken. Michael Damiani made it to beat the 16-bit classic in 1 hour, 57 minutes and 15 seconds - eliminating the old record of 2:07.10. Not his first record though as he also finished Ocarina of Time in 6:46.17 some time ago. More information on that can be found here.
Another critical part of a "fastest completion" comes at the risk of game death, but expert players like Michael understand that every second counts, so they bypass objects that most Zelda fans would immediately pick up, such as the 1/4-heart pieces lying about. Every heart that you have takes that much more time for life replenishing at the end of each stage or when a fairy bottle is used, and over time, that adds up !! Plus, memorization of the map layouts is critical so that the optimal path is taken and no time is spent searching for items in fixed positions.
http://www.twingalaxies.com/cgi-perl/news_release_Mruczek_report_Legend_of_Zelda.pl
Respect.., dat doe ik niet zo snel
quote:Die dwangneurose heb ik ook ja
Op donderdag 17 april 2003 10:07 schreef Wunk het volgende:
Then again, ik heb zelf ook altijd de onweerstaanbare drang om ALLES te pakken wat ik op het scherm zie, ook al kan ik geen roepie meer dragen, of zijn al m'n hartcontainers vol, ik zal gerust even die extra blauwe roepie en dat hartje pakken
quote:De 100% dwangneurose? Die heb ik ook. Wat dat betreft was Jak & Dexter een geweldig spel.
Op donderdag 17 april 2003 10:07 schreef Wunk het volgende:
Then again, ik heb zelf ook altijd de onweerstaanbare drang om ALLES te pakken wat ik op het scherm zie, ook al kan ik geen roepie meer dragen, of zijn al m'n hartcontainers vol, ik zal gerust even die extra blauwe roepie en dat hartje pakken
quote:Ik denk het! Ik had die post van jou niet eens gelezen!
Op donderdag 17 april 2003 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Zijn we als baby zijnde echt niet uit elkaar gehaald Strol ?
quote:Of vijanden verslaan......... sla een bosje struiken omver en er komt 1 trooper uit. Eerst even wegrennen en dan toch zoiets hebben van,...... "hij moooooet dood"
Op donderdag 17 april 2003 10:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik heb ook zo'n dwangneurose, altijd met je boemerang die laatste(nutteloze) rupee proberen te vangen als je al bijna bij de deur bent.
En als dat niet lukt teruglopen om hem toch te halen, als hij dan begint te knipperen(de rupee dus) wordt ik echt nerveus, ik moet en zal hem hebben!
quote:Must...kill...all...
Op donderdag 17 april 2003 10:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Of vijanden verslaan......... sla een bosje struiken omver en er komt 1 trooper uit. Eerst even wegrennen en dan toch zoiets hebben van,...... "hij moooooet dood"
quote:Waar ik nu al 3 weken over doe doet hij in 20 minuten
Op donderdag 17 april 2003 09:41 schreef Wunk het volgende:
0:03.20 - reaches Zelda
0:06.57 - exits Hyrule Castle
0:12:24 - obtains Pendant of Courage
0:20.55 - obtains Pendant of Power
0:27.36 - obtains Pendant of Wisdom
0:29.14 - uses Pendants to obtain Master Sword
0:35.44 - appears on top of Golden Pyramid
0:46.57 - obtains 1st Maiden Gem
1:00.09 - obtains 2nd Maiden Gem
1:08.00 - obtains 3rd Maiden Gem
1:16.07 - obtains 4th Maiden Gem
1:25.08 - obtains 5th Maiden Gem
1:32.40 - obtains 6th Maiden Gem
1:34.35 - purchases "Big Bomb"
1:45.28 - obtains 7th and final Maiden Gem
1:47.04 - sets foot into Ganon's Castle
1:57.15 - delivers final blow via Silver Arrow to Ganon
Respect.., dat doe ik niet zo snel
Damn, ik kan me wel herinneren dat ik 'em in 4 dagen had uitgespeeld toen ik 'em voor het eerst speelde... (maar dat is dan ook van 's ochtends 7:00 tot 's avonds 23:00 terwijl het 28 graden buiten was, totaal verslaafd, net even tijd om te eten, en een moeder die maar niet snapte dat haar kind met dit weer kon gaan zitten SNESSEN )
Met Links awakening (GB) ben ik overigens wel 2 weken bezig geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |