quote:bedoelde dus die freeloader windwaker spul (en ze stellen niet echt op prijs in dit topic over wind waker te praten, vooral als je het hebt)
Op maandag 14 april 2003 19:07 schreef twijfel het volgende:
lol chill man. k vertel gewoon wat ik ervan vind. Doe jij nou maar je eigen dingen.
Maarja ik ben ook niet zo'n ervaren Zelda speler..
quote:
Op maandag 14 april 2003 22:17 schreef ShadoW17 het volgende:
Die eerste kerker in Zelda ALTTP is ook best pittig zeg!Maarja ik ben ook niet zo'n ervaren Zelda speler..
Das nog een eitje man
quote:Dat is een oefenlevel
Op maandag 14 april 2003 22:17 schreef ShadoW17 het volgende:
Die eerste kerker in Zelda ALTTP is ook best pittig zeg!Maarja ik ben ook niet zo'n ervaren Zelda speler..
quote:In de eerste 3 dungeons worden je idd de kneepjes geleerd. De andere 7 die dan komen zijn echt top !
Op maandag 14 april 2003 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Das nog een eitje man
Weet jij hoe ik bij de 3e dungeon kom (waar de 3e pendant is)
quote:Bovenaan die berg is dat toch ? Ingang ergens via de zijkant naast het master sword bos,....dacht ik hoor
Op dinsdag 15 april 2003 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog 7 daarnaWeet jij hoe ik bij de 3e dungeon kom (waar de 3e pendant is)
quote:Ja ik blijf rondjes lopen daar op die berg..
Op dinsdag 15 april 2003 08:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
Bovenaan die berg is dat toch ? Ingang ergens via de zijkant naast het master sword bos,....dacht ik hoor
Je moet ergens een steen optillen naast die houtzagers ? Dacht ik hoor
Tis zooooooo lang geleden. Maar maak je borst maar nat,....... Zelda is een flink spel
quote:Wie released er nou een spel op zaterdag
Op dinsdag 15 april 2003 08:30 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
03-05-2003 toch?
.
quote:Ok, loop naar dat punt waar je naar de dark world kunt warpen.., vlak boven zie je spectacle rock (een bergje in de vorm van een bril), als je nu warpt, dan zie je die afdruk ervan nog wel staan, maar is de berg weg.., loop daar op, en warp nu terug naar de light world mbv de spiegel, nu sta je bovenop spectacle rock (pak gelijk het stukje hart), en spring er aan de andere kant af.., nu kun je de toren in waat je de 3e pendant en de moon peral moet halen..
Ja ik blijf rondjes lopen daar op die berg.. Kan niet verder. Er is ook een steen en als je daarop gaat staan kom je in een paralelle wereld en dan benje konijn. Ik moet de Moon Pearl ofzo halen, dan komt alles goed zegt dat mannetje in die wereld. Maar diekan ik niet vinden.
quote:Juist, en dan kan je aan het avontuur beginnen
Op dinsdag 15 april 2003 09:17 schreef Wunk het volgende:[..]
Ok, loop naar dat punt waar je naar de dark world kunt warpen.., vlak boven zie je spectacle rock (een bergje in de vorm van een bril), als je nu warpt, dan zie je die afdruk ervan nog wel staan, maar is de berg weg.., loop daar op, en warp nu terug naar de light world mbv de spiegel, nu sta je bovenop spectacle rock (pak gelijk het stukje hart), en spring er aan de andere kant af.., nu kun je de toren in waat je de 3e pendant en de moon peral moet halen..
Prachtig spel, ik heb hem laatst weer een keer gespeeld(samen met Lufia )
Ik heb hier trouwens ook een 'remake' van Zelda 1 voor de SNES als ROM, is ooit eens als geflopt SNES modemprodukt de lucht in gegaan, erg grappig, wel erg verkapt in vergelijking met de originele zelda voor de NES..
Moet je maar eens op ZeldaBS zoeken (geloof dat dat de naam was)
quote:Waar zie jij een spoiler dan ?
Op dinsdag 15 april 2003 11:38 schreef EggsTC het volgende:
En dan willen ze niet dat er gespoiled word
quote:Dit is hulp als iemand vast zit. Er word niet gezegd dat Link een keer flink gaat neuken met Zelda in WW...
Op dinsdag 15 april 2003 11:38 schreef EggsTC het volgende:
En dan willen ze niet dat er gespoiled word
OOOOPPPSSSS
quote:Dat moest je niet vertellen!
Op dinsdag 15 april 2003 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dit is hulp als iemand vast zit. Er word niet gezegd dat Link een keer flink gaat neuken met Zelda in WW...
OOOOPPPSSSS
[Dit bericht is gewijzigd door Wunk op 15-04-2003 16:35]
quote:Is die ergens cheap te vinden?
Op dinsdag 15 april 2003 22:44 schreef Khadgar het volgende:
Kheb vandaag maar effe Oracle of Ages gekocht.
quote:Oracle of Seasons vind ik toch beter kweet ook niet waarom
Op dinsdag 15 april 2003 22:44 schreef Khadgar het volgende:
Kheb vandaag maar effe Oracle of Ages gekocht.
quote:Free Record Shop online niet echt duur d8 ik
Op dinsdag 15 april 2003 22:44 schreef Lexie het volgende:[..]
Is die ergens cheap te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |