Mijn vriendin en ik willen weleens wat anders op sexueel gebied. Nu dachten we dat partnerruil misschien wel iets zou zijn.
Heeft iemand hier ervaring met partnerruil? Zo ja, hoe ging dat in zijn werk en was het voor herhaling vatbaar?
maar succes ermee!
quote:Ja beertje, da's inderdaad zo, met z'n 3en, of 4en is veel leuker & opwindender
Op 15 januari 2001 21:44 schreef original het volgende:
Sorry geen ervaring mee, en ik zou het ook niet willen!
Het lijkt me maar helemaal niets!
Dan zou ik nog eerder voor een stel erbij kiezen dan voor partnerruil!
Ik moet ik er niet aan denken dat mijn vriend met een andere vrouw in bed ligt!maar succes ermee!
Wijzelf hebben er toch zeker een jaar of anderhalf over gepraat, gefantaseerd, gedacht en nog meer gepraat voor we de knoop doorgehakt hebben.
Wat ook heel erg belangrijk is, is dat je samen hele goede afspraken maakt. Het kan namelijk best gebeuren dat je in contact komt met een stel waarvan 1 van jullie het helemaal niet ziet zitten om het bed mee in te duiken. Dan moeten jullie dus heel goed afspreken om heel eerlijk tegen elkaar te zijn, en op dat moment te bepalen dat je met dat stel niet verder wilt.
Als je dan uiteindelijk in kontakt wilt komen met andere gelijkdenkende paren, kan je bijvoorbeeld een advertentie zetten in een sexblad, of ergens op een dating site op internet.
Of je gaat naar een parenclub. Wel zorgvuldig uitzoeken naar welke parenclub, er zijn namelijk nogal wat minder goede clubs, en je moet natuurlijk ook zorgen dat je niet op een avond gaat dat in die club ook alleenstaande mannen toegang hebben.
Clubs die ik je zeker kan aanraden, zijn Amouret'te in maarsen, en Fata Morgana in Muiden. ( www.amouret.nl www.fata-morgana.nl )
Beide zijn zeer goede en goed verzorgde clubs. Bij bijde clubs is er goed eten te verkrijgen, en kan je er dus gewoon een leuke avond uit van maken.
quote:
Op 15 januari 2001 23:53 schreef Sakura het volgende:
Bij bijde clubs is er goed eten te verkrijgen, en kan je er dus gewoon een leuke avond uit van maken.
quote:Een parenclub, lijkt me eerlijk gezegd vrij onpersoonlijk. De meesten zitten daar volgens mij alleen maar met de gedachte van "hop, hop & d'rop!" Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Persoonlijk vinden ik & Original 't leuker, om 't met z'n 3en te doen & ik vind 't zelf ook leuk, om 't met z'n 4en te doen
Op 15 januari 2001 23:53 schreef Sakura het volgende:
Het allerbelangrijkste is dat je eerst goed moet bedenken of dat wel echt is wat je wilt. Je moet je er heel goed over nadenken hoe jij het vind, en hou jij je voeld als je partner met een ander ligt te neuken, en of je dan met enige zekerheid weet te zeggen dat je niet jalours denkt te worden.
Als jullie er beide positief over denken, dan kan je de volgende stap nemen.Wijzelf hebben er toch zeker een jaar of anderhalf over gepraat, gefantaseerd, gedacht en nog meer gepraat voor we de knoop doorgehakt hebben.
Wat ook heel erg belangrijk is, is dat je samen hele goede afspraken maakt. Het kan namelijk best gebeuren dat je in contact komt met een stel waarvan 1 van jullie het helemaal niet ziet zitten om het bed mee in te duiken. Dan moeten jullie dus heel goed afspreken om heel eerlijk tegen elkaar te zijn, en op dat moment te bepalen dat je met dat stel niet verder wilt.
Als je dan uiteindelijk in kontakt wilt komen met andere gelijkdenkende paren, kan je bijvoorbeeld een advertentie zetten in een sexblad, of ergens op een dating site op internet.
Of je gaat naar een parenclub. Wel zorgvuldig uitzoeken naar welke parenclub, er zijn namelijk nogal wat minder goede clubs, en je moet natuurlijk ook zorgen dat je niet op een avond gaat dat in die club ook alleenstaande mannen toegang hebben.
Clubs die ik je zeker kan aanraden, zijn Amouret'te in maarsen, en Fata Morgana in Muiden. ( www.amouret.nl www.fata-morgana.nl )
Beide zijn zeer goede en goed verzorgde clubs. Bij bijde clubs is er goed eten te verkrijgen, en kan je er dus gewoon een leuke avond uit van maken.
quote:Kan erger: Ober uw schaamhaar hangt in mijn soep
Op 15 januari 2001 23:56 schreef Herald het volgende:"ober, er zit een schaamhaar in mijn soep"
quote:dan mag jij er dus niet naar binnen
Op 16 januari 2001 16:42 schreef StarScreeeaaM het volgende:
Dus ik stel voor alleen nog maar parenclubs met lesbische stelletjes erin
quote:WAT.....Niks met 3en of 4en
Op 15 januari 2001 22:15 schreef DaMan het volgende:
Ja beertje, da's inderdaad zo, met z'n 3en, of 4en is veel leuker & opwindender
quote:Die mensen heb je er uiteraard wel bij zitten, die alleen maar naar een club komen om eens flink rond te neuken. Maar dat is echt een hele kleine minderheid.
Op 16 januari 2001 00:08 schreef DaMan het volgende:
Een parenclub, lijkt me eerlijk gezegd vrij onpersoonlijk. De meesten zitten daar volgens mij alleen maar met de gedachte van "hop, hop & d'rop!" Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Persoonlijk vinden ik & Original 't leuker, om 't met z'n 3en te doen & ik vind 't zelf ook leuk, om 't met z'n 4en te doen
Overigens hebben alle parenclubs een zeer belangrijke regel, en dat is dat de vrouwen de baas zijn, zij bepalen wat er wel en niet gebeurd, en hun Nee is dan ook een onverbiddelijk Nee. En mocht er toch een man (of vrouw natuurlijk) zich daar niet aan houden, en een vrouw lastig gaan vallen, dan vliegen ze er onherroepelijk uit. Met een beetje mazzel krijgen ze nog tijd om zich aan te kleden voor ze de straat op gesodemieterd worden.
Hanen gedrag van de daar lopende mannen zal je dus zelden tegenkomen.
[Dit bericht is gewijzigd door CryingOrchid op 16-01-2001 22:27]
quote:Zoals je misschien al gemerkt hebt, zijn veel mensen op het forum er niet voor te vinden. Maar laat dit jullie zeker niet afschrikken.
Op 15 januari 2001 21:17 schreef Starsweeper het volgende:
Mijn vriendin en ik willen weleens wat anders op sexueel gebied. Nu dachten we dat partnerruil misschien wel iets zou zijn.
Heeft iemand hier ervaring met partnerruil? Zo ja, hoe ging dat in zijn werk en was het voor herhaling vatbaar?
Zelf vinden wij het bijvoorbeeld erg opwindend om een ander stel te zien vrijen terwijl we zelf ook bezig zijn (Anderen gebruiken daar weer een videofilm voor maar wij hebben het toch liever live )
En daarnaast zijn er nog zoveel andere dingen te doen met elkaars partner zonder elkaar te hoeven neuken. Elkaars partner oraal bevredigen kan tenslotte ook heel leuk zijn om te doen. En anders gewoon de handjes wat meer laten wapperen.
Zelf hebben wij de stellen ontmoet via datingsite op het net. Tegenwoordig zijn daar velen soorten van, voor elke gewenst contact.
Het moet tenslotte wel een stel zijn waarbij jullie je beiden prettig kunnen vinden en dat is niet altijd even makkelijk om te vinden.
Wat we wel hebben gemerkt is dat mensen in het westen wat makkelijker te vinden zijn als hier in het Noorden.
Maar zou zeggen waag die kans zeker als jullie er beiden wat voor voelen. Ons is het prima bevallen en zeker voor herhaling vatbaar, alleen hebben wij dus het probleem we nog niet een stel uit de buurt van Groningen hebben kunnen vinden.
P.s. Mocht er nog een leuk stel uit de buurt van Groningen opzoek zijn, schroom dan om contact met ons te zoeken
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat mensen het een keer met meer dan twee willen doen, maar niet met hun vriend of vriendin, en niet in een club waar je naar toe gaat om ff je kwakkie door te geven of die van de buurman te ontvangen baaaaahgeeeeeetveerrrrrr. Dan moet je relatie volgens mij echt alleen maar gebasseerd zijn op sex en het totaal uitleven van alle mogelijkheden op dat gebied, waardoor je een soort van partners in crime wordt en daardoor misschien ook vrienden.
Ggggghhhh, de gedachte alleen al dat ik speelbeest ff uitleen aan de buurvrouw... laat me niet lachen!
wat me een ontzettend probleem lijkt is het geestelijk niveau van de ruil-partner. Je moet al bijna in je bekendenkring gaan zoeken om te weten of dat een beetje aansluit....
In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties. Mijn vriendin en ik hebben het er nog eens over gehad en we hebben besloten om het voorlopig maar niet te doen. Ik zie zelf geen problemen, maar mijn vriendin is toch een klein beetje bang dat ik verliefd word op een ander en ze wil dat risico gewoon niet lopen. En misschien wel terecht.
Parenclubs zien we zelf ook niet echt zitten. We hebben toch het idee dat daar vaak wat oudere mensen om te wippen komen en dat spreekt ons niet erg aan (we zijn beide zelf begin 20).
Bovendien lijkt het ons lastig om een leuk ander stel te vinden. Enerzijds wil je zo weinig mogelijk contact hebben met het andere stel na de tijd, om zo eventuele gevolgen van gevoelens en andere complicaties te vermijden. Het is dus eigenlijk niks om het met een stel te doen uit je eigen vriendenkring. Anderzijds is het ook weer niets om met totaal onbekenden een partnerruil te doen, dan is de kans toch groot dat het niet klikt en dat het op niets uitloopt.
Dus geen partnerruil voorlopig. We gaan dit jaar wel apart op vakantie (zij met vriendinnen ik met vrienden) en we hebben afgesproken dat we tijdens onze vakantie ons mogen gedragen als vrijgezellen. Maw vreemdgaan mag Dit leek ons een goede oplossing en iets minder ingewikkeld dan een partnerruil.
quote:Als je vriendin die angst heeft begin er dan maar helemaal aan, geeft alleen maar problemen binnen je relatie!
Op 03 februari 2001 16:15 schreef Starsweeper het volgende:
.Ik zie zelf geen problemen, maar mijn vriendin is toch een klein beetje bang dat ik verliefd word op een ander en ze wil dat risico gewoon niet lopen. En misschien wel terecht.
En wat betreft jullie vakantie: Ik zou het niet doen dat leven als een vrijgezel!
quote:Mmm
Op 15 januari 2001 21:44 schreef original het volgende:
Sorry geen ervaring mee, en ik zou het ook niet willen!
Het lijkt me maar helemaal niets!
Dan zou ik nog eerder voor een stel erbij kiezen dan voor partnerruil!
Ik moet ik er niet aan denken dat mijn vriend met een andere vrouw in bed ligt!maar succes ermee!
quote:Whohahahahaha, wie vertelt dat zijn kinderen nou???
Getverdegetver.. mijn ouders hebben ooit, voordat ik geboren was, pratnerruil gedaan, en nog met mensen die ik ken ook!!! ik wou dat ik het niet wist!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |