abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_656943
Hallo Fok!kers,

Mijn vriendin en ik willen weleens wat anders op sexueel gebied. Nu dachten we dat partnerruil misschien wel iets zou zijn.

Heeft iemand hier ervaring met partnerruil? Zo ja, hoe ging dat in zijn werk en was het voor herhaling vatbaar?

pi_657023
Sorry geen ervaring mee, en ik zou het ook niet willen!
Het lijkt me maar helemaal niets!
Dan zou ik nog eerder voor een stel erbij kiezen dan voor partnerruil!
Ik moet ik er niet aan denken dat mijn vriend met een andere vrouw in bed ligt!

maar succes ermee!

original
  maandag 15 januari 2001 @ 22:15:56 #3
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_657135
quote:
Op 15 januari 2001 21:44 schreef original het volgende:

maar succes ermee!

Ja beertje, da's inderdaad zo, met z'n 3en, of 4en is veel leuker & opwindender
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_657474
Het allerbelangrijkste is dat je eerst goed moet bedenken of dat wel echt is wat je wilt. Je moet je er heel goed over nadenken hoe jij het vind, en hou jij je voeld als je partner met een ander ligt te neuken, en of je dan met enige zekerheid weet te zeggen dat je niet jalours denkt te worden.
Als jullie er beide positief over denken, dan kan je de volgende stap nemen.

Wijzelf hebben er toch zeker een jaar of anderhalf over gepraat, gefantaseerd, gedacht en nog meer gepraat voor we de knoop doorgehakt hebben.

Wat ook heel erg belangrijk is, is dat je samen hele goede afspraken maakt. Het kan namelijk best gebeuren dat je in contact komt met een stel waarvan 1 van jullie het helemaal niet ziet zitten om het bed mee in te duiken. Dan moeten jullie dus heel goed afspreken om heel eerlijk tegen elkaar te zijn, en op dat moment te bepalen dat je met dat stel niet verder wilt.

Als je dan uiteindelijk in kontakt wilt komen met andere gelijkdenkende paren, kan je bijvoorbeeld een advertentie zetten in een sexblad, of ergens op een dating site op internet.
Of je gaat naar een parenclub. Wel zorgvuldig uitzoeken naar welke parenclub, er zijn namelijk nogal wat minder goede clubs, en je moet natuurlijk ook zorgen dat je niet op een avond gaat dat in die club ook alleenstaande mannen toegang hebben.
Clubs die ik je zeker kan aanraden, zijn Amouret'te in maarsen, en Fata Morgana in Muiden. ( www.amouret.nl www.fata-morgana.nl )
Beide zijn zeer goede en goed verzorgde clubs. Bij bijde clubs is er goed eten te verkrijgen, en kan je er dus gewoon een leuke avond uit van maken.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  maandag 15 januari 2001 @ 23:56:09 #5
3767 Herald
Come get some
pi_657483
quote:
Op 15 januari 2001 23:53 schreef Sakura het volgende:
Bij bijde clubs is er goed eten te verkrijgen, en kan je er dus gewoon een leuke avond uit van maken.
"ober, er zit een schaamhaar in mijn soep"
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 16 januari 2001 @ 00:08:03 #6
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_657516
quote:
Op 15 januari 2001 23:53 schreef Sakura het volgende:
Het allerbelangrijkste is dat je eerst goed moet bedenken of dat wel echt is wat je wilt. Je moet je er heel goed over nadenken hoe jij het vind, en hou jij je voeld als je partner met een ander ligt te neuken, en of je dan met enige zekerheid weet te zeggen dat je niet jalours denkt te worden.
Als jullie er beide positief over denken, dan kan je de volgende stap nemen.

Wijzelf hebben er toch zeker een jaar of anderhalf over gepraat, gefantaseerd, gedacht en nog meer gepraat voor we de knoop doorgehakt hebben.

Wat ook heel erg belangrijk is, is dat je samen hele goede afspraken maakt. Het kan namelijk best gebeuren dat je in contact komt met een stel waarvan 1 van jullie het helemaal niet ziet zitten om het bed mee in te duiken. Dan moeten jullie dus heel goed afspreken om heel eerlijk tegen elkaar te zijn, en op dat moment te bepalen dat je met dat stel niet verder wilt.

Als je dan uiteindelijk in kontakt wilt komen met andere gelijkdenkende paren, kan je bijvoorbeeld een advertentie zetten in een sexblad, of ergens op een dating site op internet.
Of je gaat naar een parenclub. Wel zorgvuldig uitzoeken naar welke parenclub, er zijn namelijk nogal wat minder goede clubs, en je moet natuurlijk ook zorgen dat je niet op een avond gaat dat in die club ook alleenstaande mannen toegang hebben.
Clubs die ik je zeker kan aanraden, zijn Amouret'te in maarsen, en Fata Morgana in Muiden. ( www.amouret.nl www.fata-morgana.nl )
Beide zijn zeer goede en goed verzorgde clubs. Bij bijde clubs is er goed eten te verkrijgen, en kan je er dus gewoon een leuke avond uit van maken.

Een parenclub, lijkt me eerlijk gezegd vrij onpersoonlijk. De meesten zitten daar volgens mij alleen maar met de gedachte van "hop, hop & d'rop!" Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Persoonlijk vinden ik & Original 't leuker, om 't met z'n 3en te doen & ik vind 't zelf ook leuk, om 't met z'n 4en te doen
  dinsdag 16 januari 2001 @ 13:41:42 #7
4914 MeNTaL_TO
Been there, done that
pi_658519
quote:
Op 15 januari 2001 23:56 schreef Herald het volgende:
"ober, er zit een schaamhaar in mijn soep"
Kan erger: Ober uw schaamhaar hangt in mijn soep
Shibby dude! and then? and then? and then?.........and theeeeennnnn?
pi_658522
Geen ervaring maar ik zou persoonlijk niet willen weten en of horen dat mijn vriendin met een andere jongen naar bed zou gaan, teminste niet op dit moment
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_659270
het lijkt mij dus helemaal 20 keer nix om een andere man aan mijn vriendin te laten zitten.
als andere vrouwen aan mijn vriendin zitten dan vind ik het wel cool (zij ook trouwens)
Dus ik stel voor alleen nog maar parenclubs met lesbische stelletjes erin
The moon is full, the air is still, All of a sudden I feel a chill, Victor is grinning, flesh rotting away,Skeletons dance, I curse this day,And the night when the wolves cry out,Listen close and you can hear me shout.
  dinsdag 16 januari 2001 @ 16:56:59 #10
2546 Morpheu$
sweet dreams
pi_659345
quote:
Op 16 januari 2001 16:42 schreef StarScreeeaaM het volgende:
Dus ik stel voor alleen nog maar parenclubs met lesbische stelletjes erin
dan mag jij er dus niet naar binnen
If you cry by having lost the Sun, you won't be able to see the stars
pi_659824
quote:
Op 15 januari 2001 22:15 schreef DaMan het volgende:
Ja beertje, da's inderdaad zo, met z'n 3en, of 4en is veel leuker & opwindender
WAT.....Niks met 3en of 4en
Nog ff en je wil een vette orgie!
Denk nog maar ff aan die fijne trio van binnenkort, vind je het niet even genoeg!
original
pi_659963
quote:
Op 16 januari 2001 00:08 schreef DaMan het volgende:
Een parenclub, lijkt me eerlijk gezegd vrij onpersoonlijk. De meesten zitten daar volgens mij alleen maar met de gedachte van "hop, hop & d'rop!" Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Persoonlijk vinden ik & Original 't leuker, om 't met z'n 3en te doen & ik vind 't zelf ook leuk, om 't met z'n 4en te doen
Die mensen heb je er uiteraard wel bij zitten, die alleen maar naar een club komen om eens flink rond te neuken. Maar dat is echt een hele kleine minderheid.
De rest komt echt gewoon voor de gezelligheid, een drankje, hapje, praatje, indien aanwezig sauna of bubbelbad, en uiteraard de mogelijkheid dat als het lekker klikt met een stel, de mogelijkheid tot sex.
Maar het is inderdaad zo dat bijna iedereen die nog nooit in een parenclub geweest is, denkt dat het 1 grote neukende massa is, en dat als je binnen komt je de kleren gelijk van het lijf gerukt worden.
Maar echt, het tegendeel is waar. Je kan een goede club gewoon vergelijken met een goed en gezellig bruin cafe. Met het meest opvallende verschil, dat er veel meer contact is tussen de bezoekers. Als er mensen naast je aan de bar zitten die over iets aan het praten bent wat je interressant vind, staat niemand gek te kijken als je je gewoon in dat gesprek mengt.
Je praat daar echt gewoon met iedereen, en iedereen acsepteerd elkaar zoals ze zijn. Of je nou maatje barbie pop, of maatje olifant hebt, iedereen wordt volledig in zijn waarde gelaten.
En uiteraard het verschil dat iedereen later op de avond in lingery (of soms gewoon mooie badkleding) rondloopt.

Overigens hebben alle parenclubs een zeer belangrijke regel, en dat is dat de vrouwen de baas zijn, zij bepalen wat er wel en niet gebeurd, en hun Nee is dan ook een onverbiddelijk Nee. En mocht er toch een man (of vrouw natuurlijk) zich daar niet aan houden, en een vrouw lastig gaan vallen, dan vliegen ze er onherroepelijk uit. Met een beetje mazzel krijgen ze nog tijd om zich aan te kleden voor ze de straat op gesodemieterd worden.
Hanen gedrag van de daar lopende mannen zal je dus zelden tegenkomen.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 16 januari 2001 @ 21:45:53 #13
9094 CryingOrchid
You tell me not to cry...
pi_660317
Ik zou het niet kunnen, het idee dat iemand aan je liefste zou zitten is voor mij ondragelijk. Ik begrijp dat het er meestal veilig aan toe gaat, maar ik zou het niet kunnen verdragen te moeten twijfelen of er niets mis was met het condoom en het kind niet van mij zou zijn of iets dergelijks. Daarnaast vind ik sex iets voor alleen met iemand die ik volledig vertrouw en die ik al mijn liefde wil schenken, een vreemde past niet in dat plaatje. Ik zou het zelfs niet willen in de vorm van een trio, ook zelfs niet met een totale bekende cq. onbekende. Ik zou het niet verdragen haar te zien met een andere vrouw of man, stel je voor dat ze er achter komt dat vrouwen veel lekkerder zijn. Dan zal ze altijd bij mij een tekort komend gevoel hebben, dat terwijl ik al zo mijn best voor iemand dan doe(niet dat sex zo zwaar is ). Daarnaast heb ik het met een vrouw al druk genoeg, stel je voor dat ik er twee zou hebben. Ik heb maar een lul dus... (ik weet dat ik andere dingen kan doen.). Nee ik zou het emotioneel en lichamelijk niet aankunnen, niet met dit vriendinnetje

[Dit bericht is gewijzigd door CryingOrchid op 16-01-2001 22:27]

Sometimes we walk like we were shot through our heads, my love. We write our song in space like we are already dead and gone. Your world was killing me. Disassociative.
pi_660855
Damn, heb ik een parenclub op minder dan 5 km afstand hier (fata-morgana)
  donderdag 18 januari 2001 @ 11:45:26 #15
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_666123
quote:
Op 15 januari 2001 21:17 schreef Starsweeper het volgende:
Mijn vriendin en ik willen weleens wat anders op sexueel gebied. Nu dachten we dat partnerruil misschien wel iets zou zijn.
Heeft iemand hier ervaring met partnerruil? Zo ja, hoe ging dat in zijn werk en was het voor herhaling vatbaar?
Zoals je misschien al gemerkt hebt, zijn veel mensen op het forum er niet voor te vinden. Maar laat dit jullie zeker niet afschrikken.
Er zijn er namelijk ook die het wel heel opwindend vinden om te doen.
Wij hebben er al enige ervaring mee, hoewel het niet altijd tot partnerruil gekomen is.
Het begrip partnerruil is dan ook wel erg ruim. Velen denken gelijk dat je dan met de ander zijn partner moet neuken, maar zeker omdat jullie er net mee beginnen zou ik jullie aanraden om het in het begin wat rustiger aan te doen. Probeer gewoon eens wat dingen uit en probeer uit te vinden wat jullie samen leuk vinden om te doen. Er is genoeg te ontdekken tenslotte.

Zelf vinden wij het bijvoorbeeld erg opwindend om een ander stel te zien vrijen terwijl we zelf ook bezig zijn (Anderen gebruiken daar weer een videofilm voor maar wij hebben het toch liever live )
En daarnaast zijn er nog zoveel andere dingen te doen met elkaars partner zonder elkaar te hoeven neuken. Elkaars partner oraal bevredigen kan tenslotte ook heel leuk zijn om te doen. En anders gewoon de handjes wat meer laten wapperen.

Zelf hebben wij de stellen ontmoet via datingsite op het net. Tegenwoordig zijn daar velen soorten van, voor elke gewenst contact.
Het moet tenslotte wel een stel zijn waarbij jullie je beiden prettig kunnen vinden en dat is niet altijd even makkelijk om te vinden.
Wat we wel hebben gemerkt is dat mensen in het westen wat makkelijker te vinden zijn als hier in het Noorden.

Maar zou zeggen waag die kans zeker als jullie er beiden wat voor voelen. Ons is het prima bevallen en zeker voor herhaling vatbaar, alleen hebben wij dus het probleem we nog niet een stel uit de buurt van Groningen hebben kunnen vinden.

P.s. Mocht er nog een leuk stel uit de buurt van Groningen opzoek zijn, schroom dan om contact met ons te zoeken

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_666322
Ik ben zeker weten niet preuts, te bezitterig of jaloers, maar plompzakken, vuistneuken en partnerruil, nee. De gedachte alleen al. Dan ga je maar lekker helemaal je eigen gang, zoek ik wel iemand die er zo obver denkt als ik.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat mensen het een keer met meer dan twee willen doen, maar niet met hun vriend of vriendin, en niet in een club waar je naar toe gaat om ff je kwakkie door te geven of die van de buurman te ontvangen baaaaahgeeeeeetveerrrrrr. Dan moet je relatie volgens mij echt alleen maar gebasseerd zijn op sex en het totaal uitleven van alle mogelijkheden op dat gebied, waardoor je een soort van partners in crime wordt en daardoor misschien ook vrienden.

Ggggghhhh, de gedachte alleen al dat ik speelbeest ff uitleen aan de buurvrouw... laat me niet lachen!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_666325
Het idee dat er iemand aan m'n vriendin zou zitten is ook voor mij ondraaglijk.
Ik denk dat bij mij onmiddelijk alle stoppen door zouden slaan op dat moment.
Niet doen dus in mijn geval.
(Ik zou het ook niet willen om me uit te leven op een ander trouwens.)
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
pi_694808
Mij lijkt het juist ontzettend geil om te zien hoe mijn wijffie geneukt wordt door een ander en dan lekker klaarkomt. Maar ja, ze wil niet.....

wat me een ontzettend probleem lijkt is het geestelijk niveau van de ruil-partner. Je moet al bijna in je bekendenkring gaan zoeken om te weten of dat een beetje aansluit....

pi_696641
Want soms zie ik een heel leuk grietje.
Tot ze haar mond opendoet en begint te praten......
pi_716194
Hallo, sorry voor mijn wat late reactie. Had te maken met weinig tijd om te internetten.

In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties. Mijn vriendin en ik hebben het er nog eens over gehad en we hebben besloten om het voorlopig maar niet te doen. Ik zie zelf geen problemen, maar mijn vriendin is toch een klein beetje bang dat ik verliefd word op een ander en ze wil dat risico gewoon niet lopen. En misschien wel terecht.

Parenclubs zien we zelf ook niet echt zitten. We hebben toch het idee dat daar vaak wat oudere mensen om te wippen komen en dat spreekt ons niet erg aan (we zijn beide zelf begin 20).

Bovendien lijkt het ons lastig om een leuk ander stel te vinden. Enerzijds wil je zo weinig mogelijk contact hebben met het andere stel na de tijd, om zo eventuele gevolgen van gevoelens en andere complicaties te vermijden. Het is dus eigenlijk niks om het met een stel te doen uit je eigen vriendenkring. Anderzijds is het ook weer niets om met totaal onbekenden een partnerruil te doen, dan is de kans toch groot dat het niet klikt en dat het op niets uitloopt.

Dus geen partnerruil voorlopig. We gaan dit jaar wel apart op vakantie (zij met vriendinnen ik met vrienden) en we hebben afgesproken dat we tijdens onze vakantie ons mogen gedragen als vrijgezellen. Maw vreemdgaan mag Dit leek ons een goede oplossing en iets minder ingewikkeld dan een partnerruil.

pi_716208
Vergeet je de Herpes niet? Zou zonde zijn als je die vergat op de vakantie om mee terug te nemen naar huis.
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_722461
quote:
Op 03 februari 2001 16:15 schreef Starsweeper het volgende:
.

Ik zie zelf geen problemen, maar mijn vriendin is toch een klein beetje bang dat ik verliefd word op een ander en ze wil dat risico gewoon niet lopen. En misschien wel terecht.

Als je vriendin die angst heeft begin er dan maar helemaal aan, geeft alleen maar problemen binnen je relatie!
Vaak als je er bang voor bent is het achteraf gezien vaak een vervelende ervaring!

En wat betreft jullie vakantie: Ik zou het niet doen dat leven als een vrijgezel!

original
  dinsdag 6 februari 2001 @ 00:26:24 #23
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_722819
quote:
Op 15 januari 2001 21:44 schreef original het volgende:

maar succes ermee!

Mmm Een ander stel erbij Je verrast me!
  dinsdag 6 februari 2001 @ 00:29:50 #24
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_722825
Getverdegetver.. mijn ouders hebben ooit, voordat ik geboren was, pratnerruil gedaan, en nog met mensen die ik ken ook!!! ik wou dat ik het niet wist!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_723370
quote:
Getverdegetver.. mijn ouders hebben ooit, voordat ik geboren was, pratnerruil gedaan, en nog met mensen die ik ken ook!!! ik wou dat ik het niet wist!!
Whohahahahaha, wie vertelt dat zijn kinderen nou???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')