quote:Je hebt dus niet goed geluistert naar de reden!!!
Op maandag 14 april 2003 10:32 schreef Kugari-Ken het volgende:En zoals Bashir al aangaf in zijn versie, er waren dingen die hij niet mocht uitzenden, iets dat doet vermoeden dat Jackson en zijn trawanten wel degelijk enige zeggenschap hadden over het eindresultaat.
quote:Idd. heb ik ook gehoord.
Op zondag 13 april 2003 21:59 schreef Hawk het volgende:
Bashir is een huichelaar, dat is nu wel duidelijk.Heeft Madonna niet een interview met hem afgezegd?
Ik noem 'm : 'de decadente tabloid'
"Oh Michael you are so good in bed (He wasn't. He was rubbish.)"
Ik snap de mensen die de docu zo saai vinden niet zo; dan kijk je toch niet?
Het lijkt mij nogal logisch dat deze documentaires alleen interessant zijn voor mensen die wel interesse in MJ hebben, duh..
Thx in advance!
Dom van Bashir trouwens, want dit allemaal levert zijn carriere wel schade op (..Madonna heeft interview met hem bijv. afgezegd...)
Door die )(*@&#aflevering van MJ ging X-Files niet door.
Wie wil nou langer dan 1 seconde naar dat grafhoofd van die kerel kijken. Omg!
* MarkzMan_X is boos
quote:Als je op je tv kijkt, dan zit er onderaan een knop. Als je die indrukt, dan gaat het beeld uit... Dan hoef je er dus helemaal niet naar te kijken! Is dat niet fantastisch!?!
Op maandag 14 april 2003 17:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
()*UE_)(*@#)(*!@ Gloeiende gloeiendeDoor die )(*@&#aflevering van MJ ging X-Files niet door.
* MarkzMan_X is boos
quote:Woonplaats Ede
Op maandag 14 april 2003 17:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
()*UE_)(*@#)(*!@ Gloeiende gloeiendeDoor die )(*@&#aflevering van MJ ging X-Files niet door.
* MarkzMan_X is boos
Hmm vandaar!!
quote:Heb ik ook niet gedaan (DUH! Sterf!
Op maandag 14 april 2003 17:33 schreef Diorchanel het volgende:[..]
Als je op je tv kijkt, dan zit er onderaan een knop. Als je die indrukt, dan gaat het beeld uit... Dan hoef je er dus helemaal niet naar te kijken! Is dat niet fantastisch!?!
... het ging erom dat X-Files niet kwam ![]()
Totzover m'n weekelijkse UFO dosis
quote:
Op maandag 14 april 2003 17:34 schreef Henk-E het volgende:[..]
Woonplaats Ede
Hmm vandaar!!
Onder de riem!
quote:Ach, laat ons ook een keer genieten...
Op maandag 14 april 2003 17:34 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Heb ik ook niet gedaan (DUH! Sterf!
)
... het ging erom dat X-Files niet kwam
Totzover m'n weekelijkse UFO dosis![]()
quote:Dat is nog niet bekend...
Op dinsdag 15 april 2003 07:54 schreef HENNESSY het volgende:
Ik heb dit gemist, weet iemand wanneer de herhaling komt? of is het ergens op internet te zien?
Ik vond hem erg verwarrend... Er werden dokters geintervieuwd en de vraag hoe vaak michael nou geopereerd was kwam ook aan bod, ik geloof dat ie "meer dan 50 keer" antwoorde. Maar hoe kan hij dat nou zeggen? Hij heeft toch beroepsgeheim?
Een andere dokter ging een beetje op de gok zeggen wat voor operaties hij had gehad aan de hand van foto's van z'n gezicht? Maar hij kwam zo dwingend en overtuigend over dat het leek of hij hem zelf had geopereerd terwijl dat niet het geval was...
En een Papparazzi fotograaf had een homevideo van Michael Jackson dat ie net uit het ziekenhuis kwam met zn hoofd in doeken gewikkeld en op krukken lopend, en omdat hij dat stond te filmen ging michael hem te lijf met zo'n kruk... en dat zou na zo'n facelift zijn geweest.... Maar dan loop je toch niet op krukken? En Michael heeft toch altijd wel security mensen om zich heen?
En het feit dat ie in het nieuws is gekomen voor kindermisbruik werd ook niet ontkend, eerder bevestigd omdat ie geld betaald heeft aan de ouders van dat kind. Als michael jackson dat echt gedaan zou hebben zou dan hadden die ouders veel meer geld kunnen krijgen door hem aan te klagen... En die jongen heeft nooit een verklaring afgelegd... dan kun je ervan uitgaan dat de ouders van die jongen hem in de richting hebben geduwd om zo aan geld te komen.... (een typisch amerikaans handelsmerk)
vage bullshit... waarom kan dat?
Op de amerikaanse televisie mag je niet vloeken en bloot komt al helemaal niet in beeld... maar op een achterbakse manier iemand met de grond gelijkmaken lijkt wel een handelsmerk!
ciao for now!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |