"We hebben vanaf het begin al gezegd dat het nog ontzettend pril was en we wisten donders goed dat het heel moeilijk zou worden om een stabiele relatie op te bouwen in deze hectiek. Het is niet gelukt. Heel jammer", zegt Dewi.
De relatie was al wat omstreden. De 19-jarige Dewi heeft namelijk al een kindje. Winnaar Jamai is nog maar 16 jaar.
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 11:53 schreef F_ortuyn het volgende:
bij de titel staat Jim
quote:Waar zijn die modjes als je ze nodig hebt ?
Op vrijdag 11 april 2003 11:53 schreef F_ortuyn het volgende:
bij de titel staat Jim
Was te verwachten.
Wat moet iemand van 16 die aan het begin van een carriere staat in de muziek wereld nou met een vrouw en laat staan ook nog een kind. Hij is zelf nog geen eens volwassen
[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 11-04-2003 11:56]
quote:Precies, emoties willen we horen!
Op vrijdag 11 april 2003 11:55 schreef Tor het volgende:
Wat is het nut ervan om een frontpage-nieuwsbericht te herhalen in het forum, zonder er überhaupt ook maar enig commentaar bij te geven, beste topicstarter?
quote:Was bezig rustig aan
Wat is het nut ervan om een frontpage-nieuwsbericht te herhalen in het forum, zonder er überhaupt ook maar enig commentaar bij te geven, beste topicstarter?
quote:Ben jij het broertje van calvobbes?
quote:Mijn dank is groot
Op vrijdag 11 april 2003 12:01 schreef pluisje het volgende:
Ik heb de titel maar even aangepast
quote:*zucht*
Op vrijdag 11 april 2003 12:03 schreef bobjuh het volgende:[..]
Mijn dank is groot
Pluisje is meteen me grote held
Voordeel is wel dat Jamaï nu weer beschikbaar is.
quote:Kan ook zeggen dat ik pluisje een ontzettende trut vind.
Op vrijdag 11 april 2003 12:11 schreef Affe_mit_ein_Waffe het volgende:[..]
Slijmbal!!
quote:jah die gekke homo's echt naar hun eigen land
Op vrijdag 11 april 2003 11:54 schreef Blue_bird het volgende:
Ik wist het, Jamai is homo !!! zielig stuk figuur
aan figuren als jij heb ik mijn handen vol op de front page. En dan bedoel ik niet in de seksuele zin
quote:
quote:ja idd hij zat er echt gisteren dus moet het gisteren ook gebeurd zijn want ja tegenwoordig is alles live
Op vrijdag 11 april 2003 12:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Rare gozer die brilsmurf, gisteren zat die nog bij Jenssen, en zei die dat alles goed ging tussen hem en Dewi
quote:En jij dacht dat dat live werd uitgezonden??
Op vrijdag 11 april 2003 12:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Rare gozer die brilsmurf, gisteren zat die nog bij Jenssen, en zei die dat alles goed ging tussen hem en Dewi
quote:Net zoals dat ie nog niet weet dat ie homo is??
Op vrijdag 11 april 2003 12:37 schreef RemCow het volgende:
Lijkt me niet, idd.
Maar misschien wist ie nog niet dat zij het uit heeft gemaakt
quote:BS
Op vrijdag 11 april 2003 12:38 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Net zoals dat ie nog niet weet dat ie homo is??
quote:Nee hoor
Op vrijdag 11 april 2003 12:39 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
BS
quote:was die truuk met Hans Kazan niet echt dan
Op vrijdag 11 april 2003 12:33 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
En jij dacht dat dat live werd uitgezonden??
Ik verwachte ook niet dat dit erg lang kon standhouden nee, ik bedoel Zuid-Holland en Friesland ligt wel erg ver uitelkaar
quote:haags lingo: volgende woord... we zoeken een woord met een h?.. "HOEAH" haa oo ee aa haaa, hoeah
Op vrijdag 11 april 2003 12:46 schreef SmashBro het volgende:
En Dewi zit alweer achter een of andere stuntman uit Disneyland Parijs aan las ik in de Telegraaf. De slet.
quote:LOL !!
Op vrijdag 11 april 2003 13:36 schreef geitenbreier het volgende:[..]
haags lingo: volgende woord... we zoeken een woord met een h?.. "HOEAH" haa oo ee aa haaa, hoeah
quote:Je moet niet alles geloven wat de telegraaf schrijft alleen.
En Dewi zit alweer achter een of andere stuntman uit Disneyland Parijs aan las ik in de Telegraaf. De slet.
quote:Al die idols shit heeft altijd al in RLS gestaan dus
Is het nou humor of diep triest dat dit onde RLS schijnt te vallen
quote:Ze stond ook op de foto met [betreffende] knul, en volgens mij is het wel Dewi's type. Ze zei ook dat ze zijn telefoonnummer heeft en hem zeker gaat bellen.
Op vrijdag 11 april 2003 13:37 schreef bobjuh het volgende:[..]
Je moet niet alles geloven wat de telegraaf schrijft alleen.
quote:Wat is niet Dewi's Type
Op vrijdag 11 april 2003 13:38 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ze stond ook op de foto met [betreffende] knul, en volgens mij is het wel Dewi's type. Ze zei ook dat ze zijn telefoonnummer heeft en hem zeker gaat bellen.
Stomme hoer is het
Ze gaat wel snel door haar "mannen" heen
Jamai was gisteren nog bij jenssen op TV en daar vertelde hij dat alles nog goed ging.. dussuh....
quote:Zou het iets te maken hebben met tv-opnames.
Op vrijdag 11 april 2003 13:41 schreef PIANOMAN het volgende:Jamai was gisteren nog bij jenssen op TV en daar vertelde hij dat alles nog goed ging.. dussuh....
quote:Punt 1 is dat nog niet 100% zeker, maar afgezien daarvan: wat is er mis met homo's? Laat toch iedereen in zijn waarde joh!
quote:bron
LIEFDE tussen JAMAI en DEWI voorbijHet is uit. De relatie tussen Dewi (19) en Jamai (16) bestaat niet meer. Het is de twee niet gelukt een echte band op te bouwen. In Disneyland Resort Parijs waar de tien Idols-finalisten een reünie beleefden, meden de twee finalisten elkaar zelfs. Weinig was er over van hun intimiteit maar kwaad zijn ze absoluut niet op elkaar. Liefde laat zich echter niet zo gemakkelijk weer omzetten in vriendschap en dan kan contact in het begin moeilijk zijn.
Nuchtere Dewi: "We hebben het echt geprobeerd. Maar ons leven was gewoon te druk. Het is ontzettend jammer, maar het ging gewoon niet. En dan moet je realistisch zijn. Het was ook allemaal nog zo pril, we hebben geen echte kans gehad."
Jamai is er wel stuk van. "Ik ga zeker proberen goed contact te houden met Dewi, maar ik vrees dat zelfs dat moeilijk wordt. Ik ben zo ontzettend druk...."
Ondertussen moest de winnaar van Idols zich op andere dingen concentreren. Jamai is gisteren vereeuwigd op de Walk of Fame van het pretpark. Slechts drie paar Nederlandse handen gingen hem voor. Zanger Marco Borsato, presentator Robert ten Brink en topactrice Famke Jansen mochten ook hun afdruk in klei achterlaten. Jamai: "Dit is echt de kroon op mijn werk, het hoogst haalbare. Dat ik nu tussen grootheden als Phil Collins, Charlie Sheen en Roger Moore sta, gaat toch alle dromen te boven?"
Karakteristiek
Na het indrukken van zijn handprint en het zetten van zijn handtekening wilde Jamai nog iets bijzonders aan de tegel toevoegen. "Zal ik mijn bril er ook in drukken?" Joel en Bas, die hun maat vergezelden, vonden het een uitstekend plan. En daar ging de karakteristieke bril, plop de klei in. "Geregeld!"
Maar het vereeuwigen van de eerste Idols-winnaar was absoluut niet de enige reden dat de tien finalisten per luxe Thalys-trein afreisden naar Parijs. Het moest een reünie worden en tegelijk een afsluiter van het Idols-hoofdstuk. Hoezeer ze alle tien ook genoten hebben van de gekte rondom het populaire programma, ze vinden het ook allemaal tijd om hun eigen weg te gaan. Hind: "Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad, maar ik kan niet wachten om lekker zelf aan de gang te gaan. Ik heb mijn nieuwe single nu een aantal keren gezongen en binnenkort gaan we hem opnemen. Ik heb volgende week een afspraak bij BMG en dan gaan we een aantal dingen plannen. Mijn single komt, denk ik, ergens begin mei uit."
Ook Dewi heeft het ondanks het vervelende gegeven dat ze weer vrijgezel is, naar haar zin. Ze heeft dan ook wel reden om blij te zijn; ze heeft eindelijk haar platencontract van BMG getekend. "Ik vind Disney ontzettend leuk, maar ik ben niet zo'n attractiemens. Ik ben lekker met Marieke de sauna van het hotel ingedoken. Even bijkomen, heerlijk" De laatste dag van de drie dagen die zij in Disney mochten uitrusten, dook er nog een aangename verrassing op voor de kleurrijkste kandidaat. Zij deed samen met Hind,
Jamai en Zosja mee aan de live stuntshow in het nieuwe filmpark bij Disney. Ze moesten passanten spelen die verschrikt wegrenden na het lossen van schoten. Als ware acteurs renden ze het veld af. Maar dat was niet het leukste.
Nog één keer samen in Disneyland Parijs"Wat waren die stuntmannen een kanjers", riepen de dames na afloop in koor. Onmiddellijk begonnen Marieke en Dewi te flirten met de gespierde Fransen, die niet geheel ongevoelig waren voor de aandacht van de mooie, maar voor hen onbekende vrouwen. Dewi liet de kans om het telefoonnummer te noteren van een van hen dan ook niet lopen.
Het was vreemd maar vooral genieten voor de tien, dat ze zich een keertje normaal in het openbaar konden voortbewegen zonder op elke hoek van de straat om een handtekening gevraagd te worden. Mickey en Goofy zijn hier nu eenmaal beroemder en belangrijker! Jim, die in Nederland niet normaal over straat kan: "Oh, dat vind ik juist wel lachen." Slechts een enkele bezoeker van Nederlandse afkomst herkende de nieuwbakken sterren en durfde de stap te wagen. Bas: "Maar dat is dan ook wel weer leuk. Want al deze aandacht zal niet eeuwig duren."
Alle tien kijken ze terug op een fijne drie dagen Disneyland. Moe van het tot diep in de nacht uitgaan, stapten ze voldaan weer in de trein terug naar Nederland. In een eigen privé-coupe van de Thalys sluiten ze hun vip-behandeling van Disney af. Tijd om afscheid te nemen van Idols en de nieuwe weg van soloartiest in te slaan. En nu maar hopen dat Jamai snel getroost wordt.
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 14:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bij Jensen zei Jamai; misschien moet ik er zelf nog achter komen dat ik homo ben
Daarmee geeft ie eigenlijk al aan dat ie Jim wil...
En hij ging nog wel een weekje met Dewi, Jim en Marieke naar Griekenland. Zou dat nu nog doorgaan?
quote:Joh, doe normaal, ik denk dat het merendeel van de meiden op die leeftijd sexueel actief is. Beetje subtiel doen, is ook moeilijk he?
Op vrijdag 11 april 2003 15:11 schreef roze-meisje het volgende:
Wat een slet zeg, vind het nu ook niet gek meer dat ze op zo'n jonge leeftijd een kind heeft gekregen.
quote:Ooeeh... Go Dewi!!
Heb jij die stuntmannen wel eens gezien bij de Stuntshow Spectacular of bij een van de andere shows in Disney? Die zijn best wel apetijtelijk hoor! Misschien kunnen ze wel niet zo goed zingen als Jamai, maar ze zien er in ieder geval een stuk lekkerder uit.
quote:De enige juiste reply
Op vrijdag 11 april 2003 15:16 schreef amaranta het volgende:
alsof het ooit serieus aanwas
quote:Hehe, die samenstelling verandert wel steeds zeg. Eerst Jamai/Dewi/Jim/Charlotte, toen Jamai/Dewi/Jim/Marieke en nu Jamai/?/Jim/Marieke
Op vrijdag 11 april 2003 15:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helaas pindakaas voor Jamai.En hij ging nog wel een weekje met Dewi, Jim en Marieke naar Griekenland. Zou dat nu nog doorgaan?
quote:Doe eens niet zo dom, zeg.. Jamai heeft al minstens één vriendin gehad, en ik denk niet dat je voor je lol een vriendin neemt als je eigenlijk liever een jongen wil.. En Jamai lijkt me eerlijk genoeg om toe te geven als hij homo zou zijn. Wat hij dus niet heeft gedaan..
Op vrijdag 11 april 2003 17:17 schreef Beekster het volgende:
mensen, Jamai is homo. Hoe stom moet je zijn om dat niet te zien?
quote:da denk ik ook
Op vrijdag 11 april 2003 17:26 schreef shiNinG_staR het volgende:[..]
Doe eens niet zo dom, zeg.. Jamai heeft al minstens één vriendin gehad, en ik denk niet dat je voor je lol een vriendin neemt als je eigenlijk liever een jongen wil.. En Jamai lijkt me eerlijk genoeg om toe te geven als hij homo zou zijn. Wat hij dus niet heeft gedaan..
die jongen is geen homo
tenzij iedereen hem dat aan gaat praten natuurlijk
quote:Ik ken anders ook iemand ie al 4 jaar een vriendin had en er pas daarna achterkwam dat hij toch echt homo was...
Doe eens niet zo dom, zeg.. Jamai heeft al minstens één vriendin gehad, en ik denk niet dat je voor je lol een vriendin neemt als je eigenlijk liever een jongen wil.. En Jamai lijkt me eerlijk genoeg om toe te geven als hij homo zou zijn. Wat hij dus niet heeft gedaan..
quote:Daarom, wie weet is hij er nog niet achter, wie weet is hij het niet, wie weet is hij bi.
Op vrijdag 11 april 2003 17:55 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ken anders ook iemand ie al 4 jaar een vriendin had en er pas daarna achterkwam dat hij toch echt homo was...
quote:Hij is een beetje Bi.
quote:Jewel, weer een tere kinderziel verspilt... dan ga ik uitlopen op elegy in onze contest
Op vrijdag 11 april 2003 18:30 schreef amaranta het volgende:
ja maar hij weet he nog niet
dus hou allemaal je mond dicht
want straks leest hij dit topic nog
en dan komt hij er vroegtijdig achter
en dat is natuurlijk niet de bedoeling
quote:hij's nog jong..dus kan zo gebeuren..
Op vrijdag 11 april 2003 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Daarom, wie weet is hij er nog niet achter, wie weet is hij het niet, wie weet is hij bi.
quote:waar slaat dat nou weer op! Kijk lekker naar jezelf met die domme opmerkingen! Je bent zelf een zielig stuk figuur!
quote:Een vriendin hebben en groot aantal hebben gehad hoeft niks over je geaardheid te zeggen. Kijk maar hoeveel getrouwde mannen er in weekend in de bosjes ergens ziten enzo om maar voorbeeld te noemen. Of mannen die trouwen en stoer doen en achter de meiden aan zitten omdat ze er niet voor uit kunnen/willen/durven komen
quote:Ach ja en iedere jongen die niet stoer is, maar soft 'is' meteen homo.
Op zondag 13 april 2003 14:28 schreef bobjuh het volgende:[..]
Een vriendin hebben en groot aantal hebben gehad hoeft niks over je geaardheid te zeggen. Kijk maar hoeveel getrouwde mannen er in weekend in de bosjes ergens ziten enzo om maar voorbeeld te noemen. Of mannen die trouwen en stoer doen en achter de meiden aan zitten omdat ze er niet voor uit kunnen/willen/durven komen
quote:Hmmz, dat kan iedereen natuurlijk zeggen.
Op zondag 13 april 2003 15:46 schreef BAZZA het volgende:
Volgens inside info die ik heb was de hele relatie gewoon nep
-> Mijn mening nav het stukje in de krant: Idols - Dewi en Jamai = stelletje ??!
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 14-04-2003 11:50]
Mijn moeder: Hind en Jamy zijn uit elkaar...
Ik: Mam het is Dewi en Jamaï
Moeder: o ja dat kan ook
Ik: en het is al weer oud nieuws
quote:Nou de zangers van Nederland moeten wel een afspiegeling van de samenleving zijn natuurlijk!
Op maandag 14 april 2003 12:49 schreef Koningin het volgende:
En wat als ie homo is??
Maakt toch niets uit of wel dan? ER zijn zo veel homo-zangers.
Gelukkig hebben we Andre Hazes nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |