quote:Ik vond het iig wel lekker. De saus was wel een beetje overheersend, maar het vlees was nog goed te proeven. Deed wel wat denken aan een biefstukje, alleen toch anders...
Op vrijdag 11 april 2003 11:52 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh!Is zebra lekker? Ik kan me er niks bij voorstellen eigenlijk....
quote:Smaakt het net als paard? Das wel lekker namelijk.
Op vrijdag 11 april 2003 11:55 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik vond het iig wel lekker. De saus was wel een beetje overheersend, maar het vlees was nog goed te proeven. Deed wel wat denken aan een biefstukje, alleen toch anders...
quote:Dat ken ik dan weer niet. Maar ik kan het me op zich wel voorstellen... Maar ik had gehoord dat paard vrij taai was? Dat was dit iig niet...
Op vrijdag 11 april 2003 11:56 schreef Andyvie het volgende:[..]
Smaakt het net als paard? Das wel lekker namelijk.
quote:Mwah, valt wel mee. Ik vind paardenworst en paardenbiefstuk erg lekker, eerlijk gezegd
Op vrijdag 11 april 2003 11:59 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat ken ik dan weer niet. Maar ik kan het me op zich wel voorstellen... Maar ik had gehoord dat paard vrij taai was? Dat was dit iig niet...
Ik ben een aantal dagen uit de running geweest, 5 kilo afgevallen (lang leve voedselvergiftiging ) en inmiddels weer druk aan de slag. So don't worry about me
.
quote:Fulco!
Op vrijdag 11 april 2003 12:03 schreef fulco- het volgende:
* fulco- wil even laten merken dat ie ook nog leeftIk ben een aantal dagen uit de running geweest, 5 kilo afgevallen (lang leve voedselvergiftiging
) en inmiddels weer druk aan de slag. So don't worry about me
.
quote:Eigenlijk zie ik het verschil niet tussen het eten van een zebra, hert, rund of varken (zolang het niet gaat om beschermde/uitstervende dieren). Het blijft een dier dat je ervoor doodmaakt... zolang je dat maar wel met respect voor het dier doet (dus niet onnodig laten lijden, fatsoenlijke huisvesting van levende dieren etc.).
Op vrijdag 11 april 2003 12:13 schreef LuQas het volgende:
Zebra eten...![]()
* LuQas is overtuigd Vegetarier
Vlees zal ik niet afzweren, ik vind het gewoon lekker op zijn tijd . Maar ik probeer het wel met mate te eten.
* fulco- zit overigens vandaag nog in Duitsland en rijdt vanavond terug
quote:ik snurk niet als je dat bedoelt
Op vrijdag 11 april 2003 08:26 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als je gaat zagen 's nachts, dan slaap je maar op de gang!
.
Woei! Wat is 't lekker weer om te werken. 'k heb van 10 tot 1 uur op straat gelopen Was weer es lekker werken!
Wiskunde was moeilijk en mijn punt zal tussen de 3 en 4.5 liggen
Oftewel ik heb het grandioos verknalt en dat word herkansen
Nu moet ik weer weg van mn moeder, weet niet hoelaat ik terugben ..
quote:arme jij
Op vrijdag 11 april 2003 13:53 schreef Marc_mga het volgende:Wiskunde was moeilijk en mijn punt zal tussen de 3 en 4.5 liggen
Oftewel ik heb het grandioos verknalt en dat word herkansen
Nu moet ik weer weg van mn moeder, weet niet hoelaat ik terugben ..
Doeg!
quote:vlarp!
Op vrijdag 11 april 2003 13:57 schreef Vlarp het volgende:[..]
arme jij
Doeg!
quote:Ik kom wel een keer mee om te keuren
Op vrijdag 11 april 2003 13:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
vlarp!
dr liepen zulke mooie jongens gister in de Thomasdas het nadeel van hetero uitgaan: nie alleen leuke meiden maar ook leuke jongens
Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar bij de Schoonheidssalon hier waar ik vanmorgen post bracht stond echt een mooie meid achter de balie/toonbank.
quote:boh vanacht, mooie meid, mooie boezem, en een soort zigeunertopje (je weet wel, da jennifer lopez in die clip van aint it funny aanhad) en een hele mooie strakke broek met wijd uitlopend epijpen, en dna dr haren opgestoken en heel subtiel ake up, godver die was mooi!!!! (en onbereikbaar grmbl
Op vrijdag 11 april 2003 14:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik kom wel een keer mee om te keuren
Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar bij de Schoonheidssalon hier waar ik vanmorgen post bracht stond echt een mooie meid achter de balie/toonbank.
quote:dat vind ik nou zo'n gezeik
Op vrijdag 11 april 2003 14:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
net of een (hetero) jongen niet kan zeggen of een andere jongen knap is
of een (homo) jongen niet kan zeggen dat een meisje knap is
quote:Eens!
Op vrijdag 11 april 2003 14:07 schreef Driftwood het volgende:dat vind ik nou zo'n gezeik
Hoewel veel hetero jongens beweren (!) dat ze dat idd niet kunnen zien.
quote:Nou.. ik vind niet snel een meisje echt heel mooi. Maar zij was gewoon echt mooi! Is geen gezeik verder dat ik meiden niet mooi zou kunnen vinden...
Op vrijdag 11 april 2003 14:07 schreef Driftwood het volgende:[..]
dat vind ik nou zo'n gezeik
quote:hehe,
Op vrijdag 11 april 2003 14:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Eens!
.
quote:Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel macho's
Op vrijdag 11 april 2003 14:11 schreef Driftwood het volgende:[..]
hehe,
ja, anders zijn het geen macho's meer
quote:die letten er gewoon niet op, ik zou ook niet kunnen zeggen in 1 tell van: wow dies knap
Op vrijdag 11 april 2003 14:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Eens!
.
quote:Ik let ook meestal niet zo op meiden. Jongens let ik wel heel veel op...
Op vrijdag 11 april 2003 14:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
die letten er gewoon niet op, ik zou ook niet kunnen zeggen in 1 tell van: wow dies knap
dan moet ik toch wel ff observeren
en hun doen dat niet
quote:hehe, ik ben benieuwd of er hier in dit topic ooit een homo komt die zegt dat ie eiglik toch hetero is omdat hij zich niet meer aangetrokken voelt door mannen. Komt het uberhaupt wel voor?
Op vrijdag 11 april 2003 14:16 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik let ook meestal niet zo op meiden. Jongens let ik wel heel veel op...
quote:Volgens mij niet. Misschien dat mensen er wel achter kunnen komen dat ze niet zo 100% homo zijn als ze denken, maar toch wel bi zeg maar.
Op vrijdag 11 april 2003 14:18 schreef Jerruh het volgende:[..]
hehe, ik ben benieuwd of er hier in dit topic ooit een homo komt die zegt dat ie eiglik toch hetero is omdat hij zich niet meer aangetrokken voelt door mannen. Komt het uberhaupt wel voor?
quote:mjwa, je hoort vak van die 40+ die getrouwd zijn en opeens homo....misshcien wordt gellarboy binnenkort wel hetero
Op vrijdag 11 april 2003 14:22 schreef Vlarp het volgende:[..]
Volgens mij niet. Misschien dat mensen er wel achter kunnen komen dat ze niet zo 100% homo zijn als ze denken, maar toch wel bi zeg maar.
zo ff ons ma belle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |