quote:Dat is wel waar, alleen komt het zo over van "ik sta me daar in het zweet te werken voor "maar 1 euro per uur".
Op donderdag 10 april 2003 23:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
okay verhuur van de zaal
clubpakjes ...die betalen ze zelf
toestellen die betalen ze niet zelf, daar is een stichting voor.Ik ben toch aan het lesgeven?
Als je ziet wat sommigen verdienen met vakkenvullen, is dat wel echt werk voor jou dan?
ik ben mensen iets aan het leren...dat kunnen ze meenemen in hun leven, ik sta daar iedere keer weer...
En of het nu 1 euro of niks is, ik wil het ook best vrijwillig doen, maar als ik er voor betaald kan krijgen lijk ik wel gek om het af te staan
Nou, dat is nog altijd 1 euro per uur meer dan wat ik ervoor kreeg hoor.
En de clubpakjes, daarmee bedoel ik niet de pakjes die ze tijdens de tainingen dragen maar de wedstrijdpakjes he..
quote:tis alleen jammer dat je ervan bent afgestompt
Op donderdag 10 april 2003 23:02 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ik kan tegen kritiek..heel goed zelfs...maar jij leest niet in, dus hou je mond dan ook gewoon
quote:reiskosten, kleding, eten/drinken...
Op donderdag 10 april 2003 23:05 schreef heaven7 het volgende:[..]
[..]
Nee, het is niet zo dat je er geen plezier in hebt als je er geld voor krijgt, maar waarom zou je er geld voor willen?
En "onkostenvergoeding" welke onkosten maak je dan?
"
daarnaast wordt het onkostenvergoeding genoemd, omdat je er dan geen gezeik met de belastingdienst mee krijgt
quote:uren die ik eigenlijk bij een enorm groot commercieel bedrijf kan opmaken, maar dat doe ik niet als 1 van de weinigen...
Op donderdag 10 april 2003 23:05 schreef heaven7 het volgende:[..]
[..]
En "onkostenvergoeding" welke onkosten maak je dan?
quote:
Op donderdag 10 april 2003 23:03 schreef Tobiel het volgende:[..]
Als je zo goed tegen kritiek kan, reageer er dan gewoon niet op
Kijk, ik heb mezelf in al m'n posts beargumenteerd, alles wat jij typt is 1 zinnetje, en dan quote je de reactie daarop weer even. Anyway, laat mij maar weer de verstandigste zijn en hierover ophouden, en verder ontopic te gaan
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:47 schreef boebiedoe het volgende:[..]
mij had je vroeger niet hoeven slaan/tik te geven , dan had die lerares/leraar er echt wel 1 terug te pakken
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Niet persoonlijk opvatten hoor, maar kinderen die zoiets durven te doen, die zouden van mij echt heel erg lang huisarrest krijgen, de kinderen van tegenwoordig zijn veel brutaler.
Ik ben wat dat betreft enorm streng opgevoed, en ik ben er blij om, ik ben tenminste beleefd, en als ik misschien gewoon zo los was opgevoed dan stond ik niet in de zaal voor 1 euro per uur 10 uur per week!! dan deed ik het niet voor de club die moet groeien!! De topsport in Zeeland die moet groeien...
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
als je respect had voor die docent dan was je gewoon niet zo ver gegaan dat hij je zou willen slaan, maar waar gaat dit over...niet over dit topic...
quote:jij was het eens met sweetsixteen, terwijl die iets uit haar nek liep te ijlen... ik heb nooit gezegd dat ik enig conflict met een leraar heb gehad
Op donderdag 10 april 2003 22:58 schreef Tobiel het volgende:[..]
en ja, ik wil het laatste woord hebben, want ik heb gelijk
quote:relax joh, geen strijd gaande hier.
Op donderdag 10 april 2003 23:04 schreef Leatherface het volgende:
Houden jullie nu op met het offtopic strijden?Daar is dit topic niet voor.
quote:je mag een leerling niet aanraken, punt uit. wettelijk vastgelegd
Op donderdag 10 april 2003 23:07 schreef Tobiel het volgende:[..]
Uhm, ik wil je niet aanvallen ofzo, maar bestudeer jij de wetboeken maar eens
Zoek maar op wat wel en niet mag, in plaats van te posten wat je ooit ergens gehoord hebt. Er mag meer dan de meesten hier denken
Als je gaat fietsen, dan ga je toch ook geen onkostenvergoeding vragen bij de fietsenhandelaar omdat je zweet op de fiets en je natuurlijk voldoende brandstof moet hebben
quote:10 uur per week, met lesvoorbereidingen maken?
Op donderdag 10 april 2003 23:07 schreef heaven7 het volgende:[..]
Dat is wel waar, alleen komt het zo over van "ik sta me daar in het zweet te werken voor "maar 1 euro per uur".
Nou, dat is nog altijd 1 euro per uur meer dan wat ik ervoor kreeg hoor.
En de clubpakjes, daarmee bedoel ik niet de pakjes die ze tijdens de tainingen dragen maar de wedstrijdpakjes he..
Clunpakjes moeten de schatten ook betalen, ik ben niet dom
quote:daar gaaaaaaaaat het niet om
Op donderdag 10 april 2003 23:09 schreef heaven7 het volgende:
Als je het allemaal zo vervelend vindt (reiskosten, eten en drinken, kleding) dan moet je het gewoon niet doen!Als je gaat fietsen, dan ga je toch ook geen onkostenvergoeding vragen bij de fietsenhandelaar omdat je zweet op de fiets en je natuurlijk voldoende brandstof moet hebben
quote:Ikzelf zou het nooit vragen.
Op donderdag 10 april 2003 23:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
uren die ik eigenlijk bij een enorm groot commercieel bedrijf kan opmaken, maar dat doe ik niet als 1 van de weinigen...
ik wil niet zielig klinken hoor... haha verre van.
Ik vind het een stuk slimmer van mezelf om geld ervoor te vragen hahaha
Je doet het uit liefde voor de sport en/of de club.
Maar als ze het in mijn schoot zouden werpen... tja
quote:Anders lees je even wat de andere mensen hierover te zeggen hebben, en dat je, beste jongen dat je bent, deze keer niet gelijk hebt. Dit is niks om je voor te schamen ofzo hoor, ik heb zo vaak ongelijk, alleen nu niet. Anyway, ik ben nu wel een klein kind dat ik er toch op doorga, terwijl ik erover op zou houden. Dat geef ik dan ook weer toe
Op donderdag 10 april 2003 23:08 schreef boebiedoe het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]
[..]jij was het eens met sweetsixteen, terwijl die iets uit haar nek liep te ijlen... ik heb nooit gezegd dat ik enig conflict met een leraar heb gehad
en ja, ik wil het laatste woord hebben, want ik heb gelijk
quote:maar als de vereniging zegt van 'goh, wij vinden het leuk dat jij in je vrije tijd bij ons wat werkzaamheden komt doen en willen je daar wel wat voor geven' dan is daar toch niks mis mee?
Op donderdag 10 april 2003 23:09 schreef heaven7 het volgende:
Als je het allemaal zo vervelend vindt (reiskosten, eten en drinken, kleding) dan moet je het gewoon niet doen!Als je gaat fietsen, dan ga je toch ook geen onkostenvergoeding vragen bij de fietsenhandelaar omdat je zweet op de fiets en je natuurlijk voldoende brandstof moet hebben
en je voorbeeld slaat natuurlijk helemaal ner-gens op
quote:Meisje, als je het zo zwaar hebt met 10 uur per week en lesvoorbereidingen, DOE HET DAN NIET!
Op donderdag 10 april 2003 23:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
10 uur per week, met lesvoorbereidingen maken?
hmmzz ach ja, je mag wel de zieligste zijn, jij wint!!Clunpakjes moeten de schatten ook betalen, ik ben niet dom
Niemand dwingt jou volgens mij hoor
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 10-04-2003 23:12]
doei!!!
quote:krullenbol, wat hebben andere mensen er mee te maken? ik maak duidelijk waarom jij ongelijk hebt en jij gaat op de man af spelen, een teken van zwakte en gebrek aan argumenten
Op donderdag 10 april 2003 23:11 schreef Tobiel het volgende:[..]
Anders lees je even wat de andere mensen hierover te zeggen hebben, en dat je, beste jongen dat je bent, deze keer niet gelijk hebt. Dit is niks om je voor te schamen ofzo hoor, ik heb zo vaak ongelijk, alleen nu niet. Anyway, ik ben nu wel een klein kind dat ik er toch op doorga, terwijl ik erover op zou houden. Dat geef ik dan ook weer toe
quote:Wrong. Hele kei als jij dat uit het wetboek kan halen
Op donderdag 10 april 2003 23:09 schreef boebiedoe het volgende:[..]
je mag een leerling niet aanraken, punt uit. wettelijk vastgelegd
quote:slaap lekker!
Op donderdag 10 april 2003 23:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hmmmzz ik ga slapen, bedankt voor de bemoedigende reacties, ik zal lekker slapen vannacht
doei!!!
quote:Nee, zoals ik al zei, dan sla ik het niet af.
Op donderdag 10 april 2003 23:11 schreef iemoe het volgende:[..]
maar als de vereniging zegt van 'goh, wij vinden het leuk dat jij in je vrije tijd bij ons wat werkzaamheden komt doen en willen je daar wel wat voor geven' dan is daar toch niks mis mee?
en je voorbeeld slaat natuurlijk helemaal ner-gens op
Maar zij vindt het slim van zichzelf om er geld voor te vragen. Dat vind ik dus ronduit onbeschoft.
En ik vond mijn vergelijking wel grappig
quote:ik heb het niet zwaar
Op donderdag 10 april 2003 23:12 schreef heaven7 het volgende:[..]
Meisje, als je het zo zwaar hebt met 10 uur per week en lesvoorbereidingen, DOE HET DAN NIET!
Niemand dwingt jou volgens mij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |