Wat een mooie dag, de zon schijnt, de vogeltjes fluiten, de coalitiebesprekingen zijn mislukt.
quote:ja fijn he....even afwachten welke pakken er nu weer maanden gaan zitten zwetsen voordat ze gaan samenwerken om vervolgens dan na een maand of 5 weer te struikelen en dan mogen we WEER gaan stemmen...
Op vrijdag 11 april 2003 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen!Wat een mooie dag, de zon schijnt, de vogeltjes fluiten, de coalitiebesprekingen zijn mislukt.
![]()
*dat stel idioten in Den Haag graag op hun potje tikken wil*
Misschien dat ze dan eens gaan nadenken en erachter komen dat het niet gaat om wat zij persoonlijk willen maar om wat goed is voor de rest van nederland en dat ze een verantwoording hebben naar ons toe...
Politiek ook
quote:He,... een new Gijsje
Op vrijdag 11 april 2003 08:50 schreef dolle_hond het volgende:
quote:Ik heb gisteren Wouter Bos voor je uitgelachen toen ik op twee meter afstand van hem stond terwijl hij door teletekst aan het zappen was!
Op vrijdag 11 april 2003 09:14 schreef Tigress74 het volgende:[..]
ja fijn he....even afwachten welke pakken er nu weer maanden gaan zitten zwetsen voordat ze gaan samenwerken om vervolgens dan na een maand of 5 weer te struikelen en dan mogen we WEER gaan stemmen...
Mij lijkt het wel wat om dan weer CDA en PVDA te gaan stemmen...komen ze er weer niet uit...weten we tenminste zeker dat we stuurloos blijven.....is tenslotte wel lekker met de huidige economie
*dat stel idioten in Den Haag graag op hun potje tikken wil*
Misschien dat ze dan eens gaan nadenken en erachter komen dat het niet gaat om wat zij persoonlijk willen maar om wat goed is voor de rest van nederland en dat ze een verantwoording hebben naar ons toe...
Politiek ook
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 09:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb gisteren Wouter Bos voor je uitgelachen toen ik op twee meter afstand van hem stond terwijl hij door teletekst aan het zappen was!
Het mekaar de zwarte piet uitdelen is trouwens weer begonnen.
Ik wil ook een eigen omroep, net als de PvdA!
quote:Beterschap meid!
Op vrijdag 11 april 2003 09:21 schreef Nuongirl het volgende:
*Zieke Nuon meldt zich en gaat weer onder de deken
quote:Cool,.... een bitchfight
Op vrijdag 11 april 2003 09:20 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Ja inderdaad...
Op vrijdag 11 april 2003 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Job Frieszo was er vanmorgen trouwens weer snel bij om aan alle kijkers van het ochtendjournaal te vertellen dat het toch echt allemaal de schuld van het CDA was.Ik wil ook een eigen omroep, net als de PvdA!
Het schijnt trouwens dat we JP ook van heel dichtbij hebben gezien omdat ie langs liep... Maar dat heb ik natuurlijk net weer gemist... Ik ben wel in de fraktiekamer geweest van het CDA
quote:*Fruitmand geeft*
quote:*er een paar appeltjes bijlegt, goed idee choco
Op vrijdag 11 april 2003 09:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
*Fruitmand geeft*
quote:Ze hadden jouw informateur moeten maken! Flink bitchslappen die stijfkoppen! *Pets*
Op vrijdag 11 april 2003 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Cool,.... een bitchfight
*mail naar koningin stuurt*
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 09:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ze hadden jouw informateur moeten maken! Flink bitchslappen die stijfkoppen! *Pets*
*mail naar koningin stuurt*
Dat zal me een mail worden zeg !
quote:Ohjee heb jij het nu te pakken ?
quote:Thanks....wil je volgende keer gewoon alle gasten die je daar ziet een tik op hun achterhoofd geven....misschien helpt het
Op vrijdag 11 april 2003 09:19 schreef Troel het volgende:[..]
Ik heb gisteren Wouter Bos voor je uitgelachen toen ik op twee meter afstand van hem stond terwijl hij door teletekst aan het zappen was!
quote:Ik zal kijken wat ik voor je kan doen... Is het goed als ik de bodyguard van JP oversla???
Op vrijdag 11 april 2003 09:34 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Thanks....wil je volgende keer gewoon alle gasten die je daar ziet een tik op hun achterhoofd geven....misschien helpt het
quote:Tsja ik weet niet hoe lang jij bent maar dat lego-mannetje is natuurlijk niet zo groot....
Op vrijdag 11 april 2003 09:22 schreef Troel het volgende:[..]
Ja inderdaad...
Het schijnt trouwens dat we JP ook van heel dichtbij hebben gezien omdat ie langs liep... Maar dat heb ik natuurlijk net weer gemist... Ik ben wel in de fraktiekamer geweest van het CDA
quote:Ach dat past bij de rest van hun puberale gedrag toch
Op vrijdag 11 april 2003 09:20 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Ligt eraan...is het een lekker ding ?
Op vrijdag 11 april 2003 09:35 schreef Troel het volgende:[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen... Is het goed als ik de bodyguard van JP oversla???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |