alles compleet in doos.
vraagprijs 250 euro.
je kan hem komen halen in amsterdam
zie voor meer specificaties:
http://www.sonyericsson.com/nl/spg.jsp?template=PS1&R=1&B=ie&PID=9932&LM=PSM_V
[Dit bericht is gewijzigd door contraa op 10-04-2003 20:25]
In de eerste maand wordt er toch 50% afgeschreven? Dan is de vraagprijs wel een beetje hoog, als je hem al voor ¤ 280 kan kopen in de winkel met een jaar garantie.
Dat mag inderdaad niet
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 11-04-2003 18:11]
Niet gaan zitten topicverneuken.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 12-04-2003 12:52]
quote:Heej Coyote.. dat is zeker geen topic neuken he ????
Op zaterdag 12 april 2003 13:29 schreef contraa het volgende:
nee ik wil geen nokia, helaas. ik wil graag een samsung s300 kopen dus als iemand het wil ruilen kunnen we wel wat afspreken. misschien als je een nokia 6100 had, maar 6610 is toch een klote telefoon.
quote:Inderdaad, dat is het niet. Hij is namelijk degene die de telefoon aanbiedt en hij reageert op een voorgestelde ruil. Het had in andere bewoordingen gekund, maar verder niks mis mee.
Op zaterdag 12 april 2003 14:17 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Heej Coyote.. dat is zeker geen topic neuken he ????
quote:ok ok ik leg me er bij neer.
Op zaterdag 12 april 2003 14:19 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Inderdaad, dat is het niet. Hij is namelijk degene die de telefoon aanbiedt en hij reageert op een voorgestelde ruil. Het had in andere bewoordingen gekund, maar verder niks mis mee.
Nee sorry ik heb geen intresse ik heb pas een Nokia 7250.
Ik kan weleens rondvragen voor je.. Doe ik met alle plezier.
quote:pssst als je hem voor 225euro kunt verkopen inclusief verzendkosten.. METEEN DOEN..
Op zaterdag 12 april 2003 19:59 schreef contraa het volgende:
ok dames en heren, nu in de aanbieding 225 euro maak ik er van, dit is de laatste kans. iemand bood al 225 maar wilde de verzendkosten niet betalen. dus als je 225 biedt mag je hem hebben. laatste kans.....
Die paar euro verzendkosten overleef je wel..
Ik ben namelijk bang dat niet iedereen 225euro betaald, niet iedereen heeft namelijk dat bedrag te besteden.
quote:HEYYYY NADIENTJE!!!!!
Op zondag 13 april 2003 16:34 schreef Nadientje het volgende:
-edit-Da's heel fijn
-edit-
Persoonlijk advies is om op die 225 euro in te gaan, ik had de mijne zelfs ook op marktplaats staan. Geloof mij 225 is een heel hoog bod, ik zou dus niet gaan zeuren over verzendkosten wel of niet betalen. Die zijn n.b. maar 12.5 à 13 euro onder rembours.
ps. ik heb hem dus wel voor 250 verkocht. zonder verzendkosten. hij komt hem vandaag afhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |