Heb die rekening ook nooit betaald. Kreeg een paar keer een mailtje van, U heeft nog zoveel dagen om uw rekening te betalen. Heb deze dus nooit betaald, ben van Ebay geknikkerd maar boeid me ook geen reet.
Stelletje mongolen daar
quote:Maar het is teveel!!!
Op donderdag 10 april 2003 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zeiken, het staat duidelijk aangegeven dat er plaatsingkosten zijn en dat extra opties geld kosten
Niet zeiken en gewoon betalen dus.
eBay
Ik heb nu ook een rekening van 30 euro open staan bij eBay, maar ja, dat neem je mee in je prijzen als je een beetje slim bent. Je weet dat je een provisie en plaatsinskosten moet betalen, en daar moet je maar rekening mee houden.
quote:Dan lever je hem toch even af? (In z'n huiskamer)
Op donderdag 10 april 2003 17:14 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Maar die vent kwam die auto dus gewoon niet halen.
quote:En juist daar hebben ze dus procedures voor. Je kunt dus een bezwaarschrift / klacht indienen, en dan hoef je dat dus niet te betalen.
Op donderdag 10 april 2003 17:14 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Heb ik ook gehad, maar moest alleen nog meer betalen. Ik had een auto op ebay gezet. De veiling was afgelopen en mijn minimale bod was bereikt. Dus ebay dacht toen lekker, die auto is verkocht. Ebay krijgt per verkoop een bepaald bedrag, ik moest toen dus 30 eur betalen. Maar die vent kwam die auto dus gewoon niet halen.Heb die rekening ook nooit betaald. Kreeg een paar keer een mailtje van, U heeft nog zoveel dagen om uw rekening te betalen. Heb deze dus nooit betaald, ben van Ebay geknikkerd maar boeid me ook geen reet.
Stelletje mongolen daar
Wie is hier dan eigenlijk de mongool?
Anyway sterkte met betalen en lees voortaan beter de voorwaarden
quote:ik heb ze wel gelezen
Op donderdag 10 april 2003 17:44 schreef FuR_iOn het volgende:
Hmz ik moet hier eigenlijk alleen maar heel hard om lachen
Je bent zelf zo stom geweest om de regels niet te lezen en nu ben je zelf de lul omdat je moet betalen. En dan heb je nog het lef om er een topic over te openen en ebay de schuld te geven...Anyway sterkte met betalen en lees voortaan beter de voorwaarden
quote:Precies.
Op donderdag 10 april 2003 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
eBay bied een dienst aan, ze bieden jou de mogelijkheid om je spullen te verkopen. Het is niet hun probleem wanneer dit niet lukt of wanneer de koper zijn afspraken niet nakomt.Niet zeiken en gewoon betalen dus.
eBay
quote:Nou, dan heb je wel met je ogen dicht zitten kijken hoor...
Op donderdag 10 april 2003 17:19 schreef Chen het volgende:
En ik heb niet zien staan
De voorwaarden staan luid en duidelijk op de site.
Ebay
quote:Wat een bullshit. Ik verkoop regelmatig wat op ebay en alle prijzen staan er duidelijk bij, ook als je een dikkel balk of vette letters neemt.
Op donderdag 10 april 2003 17:09 schreef Chen het volgende:
Ik ga dus wat dingetjes op Ebay zetten en niemand koopt die zeik :-(
Krijg ik dus een maandje later een mailtje binnen dat ik geld moet betalen (huh waarom???) Ik moest dus geld betalen omdat er plaatsings kosten waren
Nouw maar het klopte niet want die plaatsings kosten was iets van 15 cent per iets maar ik moet 2,90 betalen (huh?) omdat ik bij die plaatsing dikke letters had gebruikt (oja?) Dat zeiden ze iniedergeval ik weet van niks
Dus vanaf TOEN had ik een hekel aan Ebay nu nog steeds :-)
Ebay rulez!!!!!!
quote:Ben (was) ik het helemaal mee eens, alleen nu is er weer iets veranderd...
Op zondag 13 april 2003 20:24 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Wat een bullshit. Ik verkoop regelmatig wat op ebay en alle prijzen staan er duidelijk bij, ook als je een dikkel balk of vette letters neemt.
Ebay rulez!!!!!!
![]()
das dan wel weer een minpuntje, maar verder absoluut niets te klagen over eBay zelf, wel over die irritante niet-betalers
Gisteren een artikel gekocht via Ebay Nederland, mailtje gestuurd met daarin de vraag of ze contact met me op kunnen nemen i.v.m. de verdere afwikkeling van de transactie.
Krijg ik vanmorgen een mailtje met de tekst, sorry, we hebben het artikel al aan iemand verkocht voordat de veiling afliep.
Smerige etterbakken, gelijk een klacht ingedient bij Ebay. Ik vraag me trouwens af wat ze er aan kunnen doen, niet veel denk ik.
Het stapelbed dat ik aan mijn kinderen heb beloofd is zowiezo weg GVD.
Burner uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |