abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9702252
Ik ga dus wat dingetjes op Ebay zetten en niemand koopt die zeik :-(
Krijg ik dus een maandje later een mailtje binnen dat ik geld moet betalen (huh waarom???) Ik moest dus geld betalen omdat er plaatsings kosten waren
Nouw maar het klopte niet want die plaatsings kosten was iets van 15 cent per iets maar ik moet 2,90 betalen (huh?) omdat ik bij die plaatsing dikke letters had gebruikt (oja?) Dat zeiden ze iniedergeval ik weet van niks
Dus vanaf TOEN had ik een hekel aan Ebay nu nog steeds :-)
[14.gif]
pi_9702355
Heb ik ook gehad, maar moest alleen nog meer betalen. Ik had een auto op ebay gezet. De veiling was afgelopen en mijn minimale bod was bereikt. Dus ebay dacht toen lekker, die auto is verkocht. Ebay krijgt per verkoop een bepaald bedrag, ik moest toen dus 30 eur betalen. Maar die vent kwam die auto dus gewoon niet halen.

Heb die rekening ook nooit betaald. Kreeg een paar keer een mailtje van, U heeft nog zoveel dagen om uw rekening te betalen. Heb deze dus nooit betaald, ben van Ebay geknikkerd maar boeid me ook geen reet.

Stelletje mongolen daar

konuşma!, yap!
  donderdag 10 april 2003 @ 17:17:29 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9702401
Niet zeiken, het staat duidelijk aangegeven dat er plaatsingkosten zijn en dat extra opties geld kosten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9702446
tsja als jij een advertentie in de krant wil zetten moet je ook dokken, of het nou verkocht wordt of niet.. zo'n server runnen en bijhouden kost behoorlijk wat geld
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_9702449
quote:
Op donderdag 10 april 2003 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zeiken, het staat duidelijk aangegeven dat er plaatsingkosten zijn en dat extra opties geld kosten
Maar het is teveel!!!
En ik heb niet zien staan
[14.gif]
pi_9702467
eBay bied een dienst aan, ze bieden jou de mogelijkheid om je spullen te verkopen. Het is niet hun probleem wanneer dit niet lukt of wanneer de koper zijn afspraken niet nakomt.

Niet zeiken en gewoon betalen dus.

eBay

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9702529
gewoon je rekening weer verkopen op marktplaats.nl;)
he buur!
pi_9702616
Mischien kan je eBay rekening wel te koop zetten op eBay?
pi_9702762
Als je hebt niet gezien dat er plaatsingskosten zijn, dan is het toch een beetje krom om daar eBay de schuld van te geven.

Ik heb nu ook een rekening van 30 euro open staan bij eBay, maar ja, dat neem je mee in je prijzen als je een beetje slim bent. Je weet dat je een provisie en plaatsinskosten moet betalen, en daar moet je maar rekening mee houden.

[url=http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/]Transformers[/url] - [url=http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/selling_main.html]Transformers te koop[/url]
pi_9702812
quote:
Op donderdag 10 april 2003 17:14 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Maar die vent kwam die auto dus gewoon niet halen.
Dan lever je hem toch even af? (In z'n huiskamer)
pi_9702819
quote:
Op donderdag 10 april 2003 17:14 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Heb ik ook gehad, maar moest alleen nog meer betalen. Ik had een auto op ebay gezet. De veiling was afgelopen en mijn minimale bod was bereikt. Dus ebay dacht toen lekker, die auto is verkocht. Ebay krijgt per verkoop een bepaald bedrag, ik moest toen dus 30 eur betalen. Maar die vent kwam die auto dus gewoon niet halen.

Heb die rekening ook nooit betaald. Kreeg een paar keer een mailtje van, U heeft nog zoveel dagen om uw rekening te betalen. Heb deze dus nooit betaald, ben van Ebay geknikkerd maar boeid me ook geen reet.

Stelletje mongolen daar

En juist daar hebben ze dus procedures voor. Je kunt dus een bezwaarschrift / klacht indienen, en dan hoef je dat dus niet te betalen.

Wie is hier dan eigenlijk de mongool?

[url=http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/]Transformers[/url] - [url=http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/selling_main.html]Transformers te koop[/url]
pi_9702851
Hmz ik moet hier eigenlijk alleen maar heel hard om lachen
Je bent zelf zo stom geweest om de regels niet te lezen en nu ben je zelf de lul omdat je moet betalen. En dan heb je nog het lef om er een topic over te openen en ebay de schuld te geven...

Anyway sterkte met betalen en lees voortaan beter de voorwaarden

Kapper knap de knappe kapper kapt heel knap, maar de knecht van kapper knap de knappe kapper kapt nog knapper dan kapper knap de knappe kapper kapt
pi_9736730
quote:
Op donderdag 10 april 2003 17:44 schreef FuR_iOn het volgende:
Hmz ik moet hier eigenlijk alleen maar heel hard om lachen
Je bent zelf zo stom geweest om de regels niet te lezen en nu ben je zelf de lul omdat je moet betalen. En dan heb je nog het lef om er een topic over te openen en ebay de schuld te geven...

Anyway sterkte met betalen en lees voortaan beter de voorwaarden

ik heb ze wel gelezen
[14.gif]
  zaterdag 12 april 2003 @ 21:11:16 #16
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9740731
oud
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_9742416
quote:
Op donderdag 10 april 2003 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
eBay bied een dienst aan, ze bieden jou de mogelijkheid om je spullen te verkopen. Het is niet hun probleem wanneer dit niet lukt of wanneer de koper zijn afspraken niet nakomt.

Niet zeiken en gewoon betalen dus.

eBay

Precies.
pi_9746074
ebay nederland is zo dood als een potje met pieren.
  zondag 13 april 2003 @ 18:38:34 #19
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_9753946
quote:
Op donderdag 10 april 2003 17:19 schreef Chen het volgende:
En ik heb niet zien staan
Nou, dan heb je wel met je ogen dicht zitten kijken hoor...

De voorwaarden staan luid en duidelijk op de site.

Ebay

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_9756217
quote:
Op donderdag 10 april 2003 17:09 schreef Chen het volgende:
Ik ga dus wat dingetjes op Ebay zetten en niemand koopt die zeik :-(
Krijg ik dus een maandje later een mailtje binnen dat ik geld moet betalen (huh waarom???) Ik moest dus geld betalen omdat er plaatsings kosten waren
Nouw maar het klopte niet want die plaatsings kosten was iets van 15 cent per iets maar ik moet 2,90 betalen (huh?) omdat ik bij die plaatsing dikke letters had gebruikt (oja?) Dat zeiden ze iniedergeval ik weet van niks
Dus vanaf TOEN had ik een hekel aan Ebay nu nog steeds :-)
Wat een bullshit. Ik verkoop regelmatig wat op ebay en alle prijzen staan er duidelijk bij, ook als je een dikkel balk of vette letters neemt.

Ebay rulez!!!!!!

** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
pi_11627203
quote:
Op zondag 13 april 2003 20:24 schreef Butt_Plugg het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Ik verkoop regelmatig wat op ebay en alle prijzen staan er duidelijk bij, ook als je een dikkel balk of vette letters neemt.

Ebay rulez!!!!!!

Ben (was) ik het helemaal mee eens, alleen nu is er weer iets veranderd...
er moet nu BTW worden betaald over de kosten, alles is dus met 19% omhoog gegaan, en dat is wel gebeurd zonder het te melden, en wat nog mooier is, ik had ongeveer 200 veilingen lopen, begonnen in de periode dat die BTW nog niet betaald moest worden, maar deze zijn vandaag afgelopen, en nu wordt er over de provisie wel 19% extra berekend...

das dan wel weer een minpuntje, maar verder absoluut niets te klagen over eBay zelf, wel over die irritante niet-betalers

... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_14214056
Ebay was voor mij dé plaats om van alles te kopen. Vooral via Ebay Duitsland welliswaar. NOOIT problemen gehad!!

Gisteren een artikel gekocht via Ebay Nederland, mailtje gestuurd met daarin de vraag of ze contact met me op kunnen nemen i.v.m. de verdere afwikkeling van de transactie.

Krijg ik vanmorgen een mailtje met de tekst, sorry, we hebben het artikel al aan iemand verkocht voordat de veiling afliep.

Smerige etterbakken, gelijk een klacht ingedient bij Ebay. Ik vraag me trouwens af wat ze er aan kunnen doen, niet veel denk ik.

Het stapelbed dat ik aan mijn kinderen heb beloofd is zowiezo weg GVD.

Burner uit.

Single ply roofing, pay less, worthless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')