quote:Gaat onze date vanavond door?
Op maandag 14 april 2003 16:02 schreef Blapiet het volgende:
Goed,... ff een inventaris dan,.... wie wil hem hebben,.... Jarno? (en heb je ook een mailadres?)
quote:Als jij es ff je ICQ aantrapt want vanavond ben ik er niet maar als je nu tijd hebt
Op maandag 14 april 2003 16:04 schreef mvt het volgende:[..]
Gaat onze date vanavond door?
quote:Zit in Amsterdam. Kan op zijn vroegst om 17:45u op het station staan.
Op maandag 14 april 2003 16:06 schreef Blapiet het volgende:[..]
Als jij es ff je ICQ aantrapt want vanavond ben ik er niet maar als je nu tijd hebt
quote:dat is nou weer net niet handig,.......... vanavond ben ik zelf niet thuis nl.
Op maandag 14 april 2003 16:08 schreef mvt het volgende:[..]
Zit in Amsterdam. Kan op zijn vroegst om 17:45u op het station staan.
quote:Hmm, geen idee of die online ICQ het hier doet, dus ook maar even hier : wanneer ben je er wel deze week??
Op maandag 14 april 2003 16:10 schreef Blapiet het volgende:[..]
dat is nou weer net niet handig,.......... vanavond ben ik zelf niet thuis nl.
quote:vrijdag dan op z'n vroegst,... werk naast school nog een ruime 20 uur dus ben niet zo vaak thuis
Op maandag 14 april 2003 16:13 schreef mvt het volgende:[..]
Hmm, geen idee of die online ICQ het hier doet, dus ook maar even hier : wanneer ben je er wel deze week??
quote:Geen ouders/stoeipoes die eventueel voor lieftallige assistente kunnen spelen?? (tevens maken tijden 's avonds laat (tot ongeveer 23u) mij ook niets uit.
Op maandag 14 april 2003 16:14 schreef Blapiet het volgende:[..]
vrijdag dan op z'n vroegst,... werk naast school nog een ruime 20 uur dus ben niet zo vaak thuis
quote:ik ga vanvond sporten en ben denk ik rond 23:00 á 23:30 thuis
Op maandag 14 april 2003 16:16 schreef mvt het volgende:[..]
Geen ouders/stoeipoes die eventueel voor lieftallige assistente kunnen spelen?? (tevens maken tijden 's avonds laat (tot ongeveer 23u) mij ook niets uit.
quote:hmmmm.
Op maandag 14 april 2003 16:18 schreef Blapiet het volgende:[..]
ik ga vanvond sporten en ben denk ik rond 23:00 á 23:30 thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |