abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9700816

Het ding is een volwaardige PC,
2 x IDE,
1 x floppy,
2 x USB,
1 x sound, mic, line, en out .
1 x gekombineerde tv uit/in ,oudio,uit/in +scart kabel;
DVB kaart (PCI!),
LAN 10/100
riser kaart 2xPCI en een keer isa,
2 x serieel 1xbuiten en 1xvoor de cardreader
1 x parallel
1 x kaartlezer met 2 chipkaarten .
Socket7 met IDT 200 MMX (Cyrix), Er kan maximaal een P1 233 in. (3.52 v)
1 x Video kaart is een Matrox mystiqe (on board) met een Rainbow runner kaart
er op dat is een volwaardige mpg1/mjpeg decoderen en mjpeg encoder kaart.
met tv uit.
Verder nog WOL/FAX/Vois en SCSI 4 pins? on board.

Je kunt hem dus aanslutien op je TV en je windows (oid) met een afstandsbediening besturen. Ik heb de kast al wat aangepast, er zit nu een 233MMX P1 processor in, 128MB geheugen en een 10GB schijf.
Wegens tijdgebrek kom ik er maar niet aan toe om hier wat leuks mee te gaan doen dus mag 'ie weg. Met deze extra componenten zit ik toch wel rond de ¤ 100,- te denken.

=edit=
Dit is dus niet iets voor computer-n00bs, aangezien je af en toe wel met drivers meot worstelen e.d.

Af te halen in Bovenkarspel (bij enkhuizen) of eventueel op Amsterdam CS aangezien ik daar dagelijks ben. Verkoop het liefst face2face

[Dit bericht is gewijzigd door Blapiet op 10-04-2003 16:20]

donderdag 10 april 2003 @ 16:10:35 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9700842
Nieuwsgierig: Waarom doe je hem weg?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9700885
quote:
Op donderdag 10 april 2003 16:10 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nieuwsgierig: Waarom doe je hem weg?
Tijdgebrek,.... teveel computers en ik ben ook iemand die het installeert, bekijkt en vervolgens nooit meer aanzet. Hij is verder in prima staat.
  donderdag 10 april 2003 @ 16:13:39 #4
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9700924
quote:
Op donderdag 10 april 2003 16:12 schreef Blapiet het volgende:

[..]

Tijdgebrek,.... teveel computers en ik ben ook iemand die het installeert, bekijkt en vervolgens nooit meer aanzet. Hij is verder in prima staat.

Cool ding. Helaas mag ik geen computers meer kopen Succes. Je hebt er denk ik een goeie prijs voor gezet.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9701009
quote:
Op donderdag 10 april 2003 16:13 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Cool ding. Helaas mag ik geen computers meer kopen Succes. Je hebt er denk ik een goeie prijs voor gezet.

* Blapiet heeft wél de broek aan thuis

vertel het alleen niet aan stoei-poes

donderdag 10 april 2003 @ 16:18:20 #6
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_9701034
Woonplaats is ook wel wenselijk denk ik?

Heb niet echt interesse denk ik.. M'n xbox doet alles wat dat ding kan al zo'n beetje.. Leuk speeltje, maar weinig toegevoegde waarde van mij..

pi_9701077
woonplaats done
pi_9701212
het zou wel een geile mp3 speler maken voor bij een bestaande audioset...

Ik gebruik zelf een Olivetti Envision in m'n stereosetje.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_9701298
Deze bakken werden verkocht op de HCC voor 50 eur
pi_9701342
quote:
Op donderdag 10 april 2003 16:27 schreef DeVoTioN het volgende:
Deze bakken werden verkocht op de HCC voor 50 eur
idd

daar is ie ook vandaan, maar die hadden dan wel een 2,1 GB, een cyrix200 en 32MB geheugen. (overigens mag je de schijf en procc er zo bij hebben hoor ) dat geheugen ben ik geloof ik kwijt

donderdag 10 april 2003 @ 18:55:08 #11
17061 mvt
blame Canada
pi_9704030
In hoeverre is dit ding met bruikbaar voor MP3, video, etc, etc??
Kheb desnoods interesse.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_9704210
quote:
Op donderdag 10 april 2003 18:55 schreef mvt het volgende:
In hoeverre is dit ding met bruikbaar voor MP3, video, etc, etc??
Kheb desnoods interesse.
MP3 gaat prima,... je kunt er gewoon win98 op gooien (win 2K kan ook) enne, d'r zit dus een mpeg2 kaart in (rainbow runner). Verder zijn ze op tweakers.net erg hard bezig om digitale kanalen te decoderen met de meegeleverde DVB kaart.
  donderdag 10 april 2003 @ 19:31:37 #13
17061 mvt
blame Canada
pi_9704593
quote:
Op donderdag 10 april 2003 19:05 schreef Blapiet het volgende:

[..]

MP3 gaat prima,... je kunt er gewoon win98 op gooien (win 2K kan ook) enne, d'r zit dus een mpeg2 kaart in (rainbow runner). Verder zijn ze op tweakers.net erg hard bezig om digitale kanalen te decoderen met de meegeleverde DVB kaart.

En hoe is ie als veredelde videorecorder??
Twijvel, twijvel. Ik zou hem best willen, maar ik twijvel teveel over hoe vaak ik hem gebruik en de prijs. Kan ik anders een keer langskomen om hem te bekijken (als ie draaiend is)?
pi_9704944
quote:
Op donderdag 10 april 2003 19:31 schreef mvt het volgende:

[..]

En hoe is ie als veredelde videorecorder??
Twijvel, twijvel. Ik zou hem best willen, maar ik twijvel teveel over hoe vaak ik hem gebruik en de prijs. Kan ik anders een keer langskomen om hem te bekijken (als ie draaiend is)?

jij?

Ja,.. jij altijd
mail/msn/icq/postduif me maar

en hij is dus wél operationeel maar je wordt wel geacht om handig te zijn met computers.

pi_9736602
Ben je deze al kwijt?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_9748174
Nou nog niet, moet nog wel wat kortsluiten met MVT
pi_9764451
Weet je 't al? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_9765598
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:26 schreef Jarno het volgende:
Weet je 't al? .
Nee

MVT is slecht bereikbaar

* Blapiet gaat een mailtje sturen

=edit= pijnlijke typo verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door Blapiet op 14-04-2003 12:35]

maandag 14 april 2003 @ 14:32:27 #19
17061 mvt
blame Canada
pi_9769483
quote:
Op maandag 14 april 2003 11:32 schreef Blapiet het volgende:

[..]

Nee

MVT is slecht bereikbaar

* Blapiet gaat een mailtje sturen

=edit= pijnlijke typo verwijderd

sorry, als je wilt kom ik VANAVOND even langs. Maar ik twijvel nog steeds over die 100 euro. Als Jarno het daarvoor wilt doen mag ie hem hebben
pi_9769840
Ik wil hem ZEER zeker wel hebben voor die 100 euro. Als jullie er vanavond niet uitkomen, wil ik hem dus graag. Ik zie alleen weinig mogelijkheden tot afhalen, maar ik wil de verzendkosten wel bijbetalen. Als dat akkoord is.

Kijk maar ff. .

pi_9770699
quote:
Op maandag 14 april 2003 14:44 schreef Jarno het volgende:
Ik wil hem ZEER zeker wel hebben voor die 100 euro. Als jullie er vanavond niet uitkomen, wil ik hem dus graag. Ik zie alleen weinig mogelijkheden tot afhalen, maar ik wil de verzendkosten wel bijbetalen. Als dat akkoord is.

Kijk maar ff. .

Ik heb hier ook og zon zelfde dingetje liggen, alleen zonder alle extra dingen die er door de topicstarten zijn opgezet, kheb em nog nooit gebruikt simpelweg geen tijd voor mocht je de in het topic aangeboden multimediabox niet kunnen kopen dan mag je de mijne overnemen voor 45 euro exclusief verzendkosten. mail dan ff naar: danos16@ hotmail punt com
Even a broken clock is right twice a day.
pi_9770853
Waar woon jij danos? .
  maandag 14 april 2003 @ 15:33:49 #23
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9771094
voor 45 euro ben ik ook geinterresseerd
pi_9771722
Goed,... ff een inventaris dan,.... wie wil hem hebben,.... Jarno? (en heb je ook een mailadres?)
pi_9771759
Op het moment gaat mijn voorkeur uit naar die van danos, blapiet. Het scheelt me meer dan de helft en ik vind het leuker om er zelf upgrades bij te zoeken. Mocht ik er met hem niet uitkomen, dan hoor je dat. Maar kun je 'm in de tussentijd verkopen, hou je vooral niet in! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')