Het ding is een volwaardige PC,
2 x IDE,
1 x floppy,
2 x USB,
1 x sound, mic, line, en out .
1 x gekombineerde tv uit/in ,oudio,uit/in +scart kabel;
DVB kaart (PCI!),
LAN 10/100
riser kaart 2xPCI en een keer isa,
2 x serieel 1xbuiten en 1xvoor de cardreader
1 x parallel
1 x kaartlezer met 2 chipkaarten .
Socket7 met IDT 200 MMX (Cyrix), Er kan maximaal een P1 233 in. (3.52 v)
1 x Video kaart is een Matrox mystiqe (on board) met een Rainbow runner kaart
er op dat is een volwaardige mpg1/mjpeg decoderen en mjpeg encoder kaart.
met tv uit.
Verder nog WOL/FAX/Vois en SCSI 4 pins? on board.
Je kunt hem dus aanslutien op je TV en je windows (oid) met een afstandsbediening besturen. Ik heb de kast al wat aangepast, er zit nu een 233MMX P1 processor in, 128MB geheugen en een 10GB schijf.
Wegens tijdgebrek kom ik er maar niet aan toe om hier wat leuks mee te gaan doen dus mag 'ie weg. Met deze extra componenten zit ik toch wel rond de ¤ 100,- te denken.
=edit=
Dit is dus niet iets voor computer-n00bs, aangezien je af en toe wel met drivers meot worstelen e.d.
Af te halen in Bovenkarspel (bij enkhuizen) of eventueel op Amsterdam CS aangezien ik daar dagelijks ben. Verkoop het liefst face2face
[Dit bericht is gewijzigd door Blapiet op 10-04-2003 16:20]
quote:Tijdgebrek,.... teveel computers en ik ben ook iemand die het installeert, bekijkt en vervolgens nooit meer aanzet. Hij is verder in prima staat.
Op donderdag 10 april 2003 16:10 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nieuwsgierig: Waarom doe je hem weg?
quote:Cool ding. Helaas mag ik geen computers meer kopen
Op donderdag 10 april 2003 16:12 schreef Blapiet het volgende:[..]
Tijdgebrek,.... teveel computers en ik ben ook iemand die het installeert, bekijkt en vervolgens nooit meer aanzet. Hij is verder in prima staat.
quote:* Blapiet heeft wél de broek aan thuis
Op donderdag 10 april 2003 16:13 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Cool ding. Helaas mag ik geen computers meer kopen
Succes. Je hebt er denk ik een goeie prijs voor gezet.
vertel het alleen niet aan stoei-poes
Heb niet echt interesse denk ik.. M'n xbox doet alles wat dat ding kan al zo'n beetje.. Leuk speeltje, maar weinig toegevoegde waarde van mij..
Ik gebruik zelf een Olivetti Envision in m'n stereosetje.
quote:idd
Op donderdag 10 april 2003 16:27 schreef DeVoTioN het volgende:
Deze bakken werden verkocht op de HCC voor 50 eur
daar is ie ook vandaan, maar die hadden dan wel een 2,1 GB, een cyrix200 en 32MB geheugen. (overigens mag je de schijf en procc er zo bij hebben hoor ) dat geheugen ben ik geloof ik kwijt
quote:MP3 gaat prima,... je kunt er gewoon win98 op gooien (win 2K kan ook) enne, d'r zit dus een mpeg2 kaart in (rainbow runner). Verder zijn ze op tweakers.net erg hard bezig om digitale kanalen te decoderen met de meegeleverde DVB kaart.
Op donderdag 10 april 2003 18:55 schreef mvt het volgende:
In hoeverre is dit ding met bruikbaar voor MP3, video, etc, etc??
Kheb desnoods interesse.
quote:En hoe is ie als veredelde videorecorder??
Op donderdag 10 april 2003 19:05 schreef Blapiet het volgende:[..]
MP3 gaat prima,... je kunt er gewoon win98 op gooien (win 2K kan ook) enne, d'r zit dus een mpeg2 kaart in (rainbow runner). Verder zijn ze op tweakers.net erg hard bezig om digitale kanalen te decoderen met de meegeleverde DVB kaart.
quote:jij?
Op donderdag 10 april 2003 19:31 schreef mvt het volgende:[..]
En hoe is ie als veredelde videorecorder??
Twijvel, twijvel. Ik zou hem best willen, maar ik twijvel teveel over hoe vaak ik hem gebruik en de prijs. Kan ik anders een keer langskomen om hem te bekijken (als ie draaiend is)?
Ja,.. jij altijd
mail/msn/icq/postduif me maar
en hij is dus wél operationeel maar je wordt wel geacht om handig te zijn met computers.
quote:Nee
Op maandag 14 april 2003 10:26 schreef Jarno het volgende:
Weet je 't al?.
MVT is slecht bereikbaar
* Blapiet gaat een mailtje sturen
=edit= pijnlijke typo verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door Blapiet op 14-04-2003 12:35]
quote:sorry, als je wilt kom ik VANAVOND even langs. Maar ik twijvel nog steeds over die 100 euro. Als Jarno het daarvoor wilt doen mag ie hem hebben
Op maandag 14 april 2003 11:32 schreef Blapiet het volgende:[..]
Nee
MVT is slecht bereikbaar
* Blapiet gaat een mailtje sturen
=edit= pijnlijke typo verwijderd
Kijk maar ff. .
quote:Ik heb hier ook og zon zelfde dingetje liggen, alleen zonder alle extra dingen die er door de topicstarten zijn opgezet, kheb em nog nooit gebruikt
Op maandag 14 april 2003 14:44 schreef Jarno het volgende:
Ik wil hem ZEER zeker wel hebben voor die 100 euro. Als jullie er vanavond niet uitkomen, wil ik hem dus graag. Ik zie alleen weinig mogelijkheden tot afhalen, maar ik wil de verzendkosten wel bijbetalen. Als dat akkoord is.Kijk maar ff.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |