abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2003 @ 13:13:59 #26
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9696769
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:15 schreef ajay het volgende:
Wat een luxe probleem

Ik wordt juist alleen maar dikker én ik sport me suf en eet niet-vet enzo.
Een reep choclade van 200 gram maakt me 500 gram zwaarder...

Maar goed, Kruidvat, de Tuinen enzo verkopen ook gewichtstoename-producten. Liggen in dezelfde schappen als zaken zoals afval-dingen en sportvoeding.

Of werkt dat net zo slecht als dieet-producten?

Dik zijn dat is pas een luxe probleem...
elk pondje gaat nog altijd door het mondje
pi_9696785
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:03 schreef SiNz het volgende:
Niet sporten en vet eten!
Ik ben sinds ik ben gaan fitnessen juist 10 kilo aangekomen
  donderdag 10 april 2003 @ 13:23:29 #28
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_9696973
ik heb dat ook

kan eten wat ik wil, en heel veel vettige dingen ook zoals chips etc

want voor normaal eten heb ik nooit zoveel honger, maar eet toch vrij veel....

ik ben 20, 1.82m en weeg al jaren tussen 66-68

nu ben ik een maand geleden begonnen met fitness en daar ben ik voor het eerst na jaren weer eens op de weegschaal gaan staan: 64!! wtf ik ben zelfs afgevallen

maarja hopen dat de fitness nu een beetje helpt, spieren wegen ook veel schijnbaar
achja supererg vind ik het niet want ik kan wel de hele dag eten wat ik wil maar beetje breder zou ik wel willen zijn maarja....

Nobody fucks with The Jesus
pi_9704588
He Liesje..
t maakt me nie uit hoe zwaar je bent of wat dan ook!
k weet dat je je er druk om maakt, maar ff voor de duidelijkheid:
ik hou van je en je bent mooi zoals je bent! MOOI DUS!!!

knuf en kuxxie

pi_9704770
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:01 schreef Marliezzz het volgende:
Mijn hele leven ben ik al enorm licht geweest en zelfs een hele tijd ondergewicht gehad.. Nu weeg ik 50 kilo bij 1,75.. En ik ben bijna 19. Ik vind dit nog wat aan de lage kant en ik wil aankomen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik het beste kan eten? Ik eet 3 goede maaltijden per dag en tussendoortjes.. En als ik eet, ook een vol bord.. Maar het komt er maar niet bij

En ik kan ook niet zeggen dat ik me goed voel bij dit gewicht, anders zou ik het wel zo lekker houden...

Join the club, meid.

Er is helaas niet zo veel tegen te doen. Pinda's en bananen zijn in ieder geval dingen waar je een redelijk stabiel gewicht door houdt als je ze zeer regelmatig eet, en dat is dan ook nog redelijk gezond. Maar echt aankomen....Dat is weer een ander verhaal.

Je hebt wel van die dingen als 'gewichtstoename' in de handel (poedertjes, shakes, enzovoort) maar dat is echt verschrikkelijk duur.

pi_9706332
Ik geloof niet zo in die poedertjes en pilletjes... Leuk voor mensen die hun geld over de balk willen gooien, heb ik altijd het idee daarbij

Het kan best wel zijn dat ik een te snelle stofwisseling heb..

Maar ik pak er zo een banaan bij pinda's lust ik niet zo

We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 april 2003 @ 21:10:55 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_9706357
Stoppen met roken. . Ik kwam 15 kilo aan, terwijl ik nooit ene gram aankwam.
Wat dus goed helpt is stevig ontbijten. Vet eten enzo helpt geen ruk.
  donderdag 10 april 2003 @ 21:21:51 #33
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_9706624
Kom lekker elke avond bij mij eten

Nee, even serieus, sinds ik twee jaar geleden op mezelf ben gaan wonen ben ik 15 kilo aangekomen. Ik was zelf ook altijd aan de lichte kant (1.80m bij 60 kilo) en nu weeg ik dus 75. Nu ben ik alleen weer bang te zwaar te worden, dat is ook niet de bedoeling. Wat ik wel merk is dat m'n weerstand ook omhoog is gegaan, ik word minder snel ziek en ik merk ook dat als ik ziek ben dat die periode korter duurt.

pi_9706669
Hmmm dan moet ik eerst beginnen met roken.... mmmm... neee laat maar....

Misschien meer pasta eten, werkt dat??

We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel
  Moderator donderdag 10 april 2003 @ 21:25:02 #35
18653 crew  D.
pi_9706697
Herbalife proberen?
  donderdag 10 april 2003 @ 21:26:04 #36
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9706729
nog meer eten, je moet bulken, veeel veel calorieen.
aka Man-Mountain
pi_9706802
Toen ik 18 was woog ik ook zoveel.

Bij mij lag het aan stress, weinig slaap en niet lekker in mijn vel zitten.
Ik at een hoop vet, dat hielp niet.

Een regelmatiger leven, meer slaap en rust en iets gaan doen wat ik echt leuk vond.. deed mij 8 kilo aankomen in een paar jaar.

Nog steeds weeg ik 58 kilo bij 1.76.

Ik ben tevreden, niet te mager.
Zolang je je menstruatie hebt, ben je niet "gevaarlijk" laag in gewicht.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_9706891
Nog maar een banaan pakken dan???

Tja dat herbalife.... stond al een mien bij mij in de winkel met een I-LOVE-HERBALIFE-button op haar jas, mij het proberen te verkopen... (ja ok, klinkt een beetje dubbel, maar ze kwam om bij mij een bril te kopen en probeerde gelijk háár herbalife aan mij te verkopen..)

Maar ik ben er niet te diep op ingegaan.. Wat is het eigenlijk.. Herba=kruiden, life= leven.. Je gaat een kruidenleven opbouwen??

donderdag 10 april 2003 @ 21:34:47 #39
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_9706940
Heeeeeeeeel bekend probleem.
Ik ben man, 24 jaar, 1 meter 85 en nog geen 60 kilo. En ik probeer al jaren aan te komen, van alles geprobeerd, maar ik heb het nu opgegeven. Niets werkt. Mooi kut.

Ik voel me ook gewoon erg mager. En ik kan eten wat ik wil, maar er wil geen gram bij....

For great justice!
  donderdag 10 april 2003 @ 21:36:28 #40
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9706976
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:34 schreef QyRoZ het volgende:
Heeeeeeeeel bekend probleem.
Ik ben man, 24 jaar, 1 meter 85 en nog geen 60 kilo. En ik probeer al jaren aan te komen, van alles geprobeerd, maar ik heb het nu opgegeven. Niets werkt. Mooi kut.

Ik voel me ook gewoon erg mager. En ik kan eten wat ik wil, maar er wil geen gram bij....

wat jij moet doen is zwaar aan de ijzers gaan trekken, en enorm veel vreten. Dan zul je zien dat je zwaarder wordt. 3X per week keihard ertegenaan.
aka Man-Mountain
  donderdag 10 april 2003 @ 21:37:40 #41
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_9707002
Mocht je roken: Onmiddelijk stoppen met roken Roken bederft namelijk de eetlust, en de spijsvertering.... mensen die stoppen met roken komen gemiddeld zo'n 5 kilo aan.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_9707004
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:29 schreef Brennie het volgende:
Toen ik 18 was woog ik ook zoveel.

Bij mij lag het aan stress, weinig slaap en niet lekker in mijn vel zitten.
Ik at een hoop vet, dat hielp niet.

Een regelmatiger leven, meer slaap en rust en iets gaan doen wat ik echt leuk vond.. deed mij 8 kilo aankomen in een paar jaar.

Nog steeds weeg ik 58 kilo bij 1.76.
moet zeggen dat ik heel goed in mijn vel zit.. Doe nu iets wat ik echt leuk vind, slaap genoeg.. Alleen de stress zou wat minder kunnen..

Ik ben tevreden, niet te mager.
Zolang je je menstruatie hebt, ben je niet "gevaarlijk" laag in gewicht. Die menstruatie is bij mij tot heel laat uitgebleven.. Pas ook inderdaad toen er gewicht bijkwam, begon die ellende...

pi_9708126
Ik ben vivit gaan drinken om andere redenen, maar dat had als bijeffect dat ik redelijk snel een paar kilo ben aangekomen. Gewoon een goed ontbijt nemen en daarbij een half pakje vivit als extra.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 10 april 2003 @ 22:28:46 #44
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9708172
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:01 schreef Marliezzz het volgende:
Mijn hele leven ben ik al enorm licht geweest en zelfs een hele tijd ondergewicht gehad.. Nu weeg ik 50 kilo bij 1,75.. En ik ben bijna 19. Ik vind dit nog wat aan de lage kant en ik wil aankomen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik het beste kan eten? Ik eet 3 goede maaltijden per dag en tussendoortjes.. En als ik eet, ook een vol bord.. Maar het komt er maar niet bij

En ik kan ook niet zeggen dat ik me goed voel bij dit gewicht, anders zou ik het wel zo lekker houden...

Bij sommige mensen werkt het lichaam nu eenmaal zo. Ik ben 1.70, en 52 kg.. en ik ben een jongen/man en ik ben 23! Oh well..

Maar waarom voel je je er niet goed bij dan?

[KNE]-Mod
pi_9708215
Na een beetje inspanning voel ik me al vermoeid.. Et lijkt alsof ik geen reserves heb ofzo.. Één keer later eten en ik sta te draaien op mijn benen...
  donderdag 10 april 2003 @ 22:32:24 #46
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9708245
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:30 schreef Marliezzz het volgende:
Na een beetje inspanning voel ik me al vermoeid.. Et lijkt alsof ik geen reserves heb ofzo.. Één keer later eten en ik sta te draaien op mijn benen...
Misschien heb je bloedarmoede? Of is dat al gevraagd.. maar ik heb ook wel honger hoor als ik niet gegeten heb. Maar ik ben intussen wel gewend relatief laat te eten. (ik heb gewoon geen zin om vroeg te koken )
[KNE]-Mod
pi_9708312
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:30 schreef Marliezzz het volgende:
Waarom ga je dan niet naar je huisarts en/of diëtist(e)?
pi_9708523
De huisarts roept dan weer dat iedereen wel eens flauw is van de honger.. en ja lichte bloedarmoede, maar als ik een beetje let op dat ik genoeg zout binnenkrijg gaat is er niets aan de hand..

Maar uit mijn huisarts is nog nooit een nuttig woord gekomen helaas

donderdag 10 april 2003 @ 23:12:52 #49
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_9709259
Wat ik nog niet van je gehoord heb is of je ROOKT of niet

Kan schelen namelijk

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_9709322
quote:
Op donderdag 10 april 2003 23:12 schreef maartena het volgende:
Wat ik nog niet van je gehoord heb is of je ROOKT of niet

Kan schelen namelijk

Ik ben met roken ook 8 kilo aangekomen. Dus je kunt wel aankomen als je rookt.

Maar wie weet was ik wel zwaarder geweest als ik nooit gerookt had

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')