quote:Dik zijn dat is pas een luxe probleem...
Op donderdag 10 april 2003 12:15 schreef ajay het volgende:
Wat een luxe probleem![]()
Ik wordt juist alleen maar dikker én ik sport me suf en eet niet-vet enzo.
Een reep choclade van 200 gram maakt me 500 gram zwaarder...Maar goed, Kruidvat, de Tuinen enzo verkopen ook gewichtstoename-producten. Liggen in dezelfde schappen als zaken zoals afval-dingen en sportvoeding.
Of werkt dat net zo slecht als dieet-producten?
quote:Ik ben sinds ik ben gaan fitnessen juist 10 kilo aangekomen
Op donderdag 10 april 2003 12:03 schreef SiNz het volgende:
Niet sporten en vet eten!
kan eten wat ik wil, en heel veel vettige dingen ook zoals chips etc
want voor normaal eten heb ik nooit zoveel honger, maar eet toch vrij veel....
ik ben 20, 1.82m en weeg al jaren tussen 66-68
nu ben ik een maand geleden begonnen met fitness en daar ben ik voor het eerst na jaren weer eens op de weegschaal gaan staan: 64!! wtf ik ben zelfs afgevallen
maarja hopen dat de fitness nu een beetje helpt, spieren wegen ook veel schijnbaar
achja supererg vind ik het niet want ik kan wel de hele dag eten wat ik wil maar beetje breder zou ik wel willen zijn maarja....
knuf en kuxxie
quote:Join the club, meid.
Op donderdag 10 april 2003 12:01 schreef Marliezzz het volgende:
Mijn hele leven ben ik al enorm licht geweest en zelfs een hele tijd ondergewicht gehad.. Nu weeg ik 50 kilo bij 1,75.. En ik ben bijna 19. Ik vind dit nog wat aan de lage kant en ik wil aankomen.Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik het beste kan eten? Ik eet 3 goede maaltijden per dag en tussendoortjes.. En als ik eet, ook een vol bord.. Maar het komt er maar niet bij
En ik kan ook niet zeggen dat ik me goed voel bij dit gewicht, anders zou ik het wel zo lekker houden...
Er is helaas niet zo veel tegen te doen. Pinda's en bananen zijn in ieder geval dingen waar je een redelijk stabiel gewicht door houdt als je ze zeer regelmatig eet, en dat is dan ook nog redelijk gezond. Maar echt aankomen....Dat is weer een ander verhaal.
Je hebt wel van die dingen als 'gewichtstoename' in de handel (poedertjes, shakes, enzovoort) maar dat is echt verschrikkelijk duur.
Het kan best wel zijn dat ik een te snelle stofwisseling heb..
Maar ik pak er zo een banaan bij pinda's lust ik niet zo
Nee, even serieus, sinds ik twee jaar geleden op mezelf ben gaan wonen ben ik 15 kilo aangekomen. Ik was zelf ook altijd aan de lichte kant (1.80m bij 60 kilo) en nu weeg ik dus 75. Nu ben ik alleen weer bang te zwaar te worden, dat is ook niet de bedoeling. Wat ik wel merk is dat m'n weerstand ook omhoog is gegaan, ik word minder snel ziek en ik merk ook dat als ik ziek ben dat die periode korter duurt.
Misschien meer pasta eten, werkt dat??
Bij mij lag het aan stress, weinig slaap en niet lekker in mijn vel zitten.
Ik at een hoop vet, dat hielp niet.
Een regelmatiger leven, meer slaap en rust en iets gaan doen wat ik echt leuk vond.. deed mij 8 kilo aankomen in een paar jaar.
Nog steeds weeg ik 58 kilo bij 1.76.
Ik ben tevreden, niet te mager.
Zolang je je menstruatie hebt, ben je niet "gevaarlijk" laag in gewicht.
Tja dat herbalife.... stond al een mien bij mij in de winkel met een I-LOVE-HERBALIFE-button op haar jas, mij het proberen te verkopen... (ja ok, klinkt een beetje dubbel, maar ze kwam om bij mij een bril te kopen en probeerde gelijk háár herbalife aan mij te verkopen..)
Maar ik ben er niet te diep op ingegaan.. Wat is het eigenlijk.. Herba=kruiden, life= leven.. Je gaat een kruidenleven opbouwen??
Ik voel me ook gewoon erg mager. En ik kan eten wat ik wil, maar er wil geen gram bij....
quote:wat jij moet doen is zwaar aan de ijzers gaan trekken, en enorm veel vreten. Dan zul je zien dat je zwaarder wordt. 3X per week keihard ertegenaan.
Op donderdag 10 april 2003 21:34 schreef QyRoZ het volgende:
Heeeeeeeeel bekend probleem.
Ik ben man, 24 jaar, 1 meter 85 en nog geen 60 kilo. En ik probeer al jaren aan te komen, van alles geprobeerd, maar ik heb het nu opgegeven. Niets werkt. Mooi kut.Ik voel me ook gewoon erg mager. En ik kan eten wat ik wil, maar er wil geen gram bij....
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:29 schreef Brennie het volgende:
Toen ik 18 was woog ik ook zoveel.Bij mij lag het aan stress, weinig slaap en niet lekker in mijn vel zitten.
Ik at een hoop vet, dat hielp niet.Een regelmatiger leven, meer slaap en rust en iets gaan doen wat ik echt leuk vond.. deed mij 8 kilo aankomen in een paar jaar.
Nog steeds weeg ik 58 kilo bij 1.76.
moet zeggen dat ik heel goed in mijn vel zit.. Doe nu iets wat ik echt leuk vind, slaap genoeg.. Alleen de stress zou wat minder kunnen..Ik ben tevreden, niet te mager.
Zolang je je menstruatie hebt, ben je niet "gevaarlijk" laag in gewicht. Die menstruatie is bij mij tot heel laat uitgebleven.. Pas ook inderdaad toen er gewicht bijkwam, begon die ellende...
quote:Bij sommige mensen werkt het lichaam nu eenmaal zo. Ik ben 1.70, en 52 kg.. en ik ben een jongen/man en ik ben 23! Oh well..
Op donderdag 10 april 2003 12:01 schreef Marliezzz het volgende:
Mijn hele leven ben ik al enorm licht geweest en zelfs een hele tijd ondergewicht gehad.. Nu weeg ik 50 kilo bij 1,75.. En ik ben bijna 19. Ik vind dit nog wat aan de lage kant en ik wil aankomen.Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik het beste kan eten? Ik eet 3 goede maaltijden per dag en tussendoortjes.. En als ik eet, ook een vol bord.. Maar het komt er maar niet bij
En ik kan ook niet zeggen dat ik me goed voel bij dit gewicht, anders zou ik het wel zo lekker houden...
Maar waarom voel je je er niet goed bij dan?
quote:Misschien heb je bloedarmoede? Of is dat al gevraagd.. maar ik heb ook wel honger hoor als ik niet gegeten heb. Maar ik ben intussen wel gewend relatief laat te eten. (ik heb gewoon geen zin om vroeg te koken
Op donderdag 10 april 2003 22:30 schreef Marliezzz het volgende:
Na een beetje inspanning voel ik me al vermoeid.. Et lijkt alsof ik geen reserves heb ofzo.. Één keer later eten en ik sta te draaien op mijn benen...
quote:Waarom ga je dan niet naar je huisarts en/of diëtist(e)?
Op donderdag 10 april 2003 22:30 schreef Marliezzz het volgende:
Na een beetje inspanning voel ik me al vermoeid.. Et lijkt alsof ik geen reserves heb ofzo.. Één keer later eten en ik sta te draaien op mijn benen...
Maar uit mijn huisarts is nog nooit een nuttig woord gekomen helaas
Kan schelen namelijk
quote:Ik ben met roken ook 8 kilo aangekomen. Dus je kunt wel aankomen als je rookt.
Op donderdag 10 april 2003 23:12 schreef maartena het volgende:
Wat ik nog niet van je gehoord heb is of je ROOKT of nietKan schelen namelijk
Maar wie weet was ik wel zwaarder geweest als ik nooit gerookt had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |