Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik het beste kan eten? Ik eet 3 goede maaltijden per dag en tussendoortjes.. En als ik eet, ook een vol bord.. Maar het komt er maar niet bij
En ik kan ook niet zeggen dat ik me goed voel bij dit gewicht, anders zou ik het wel zo lekker houden...
quote:Niet sporten en vet eten!
Op donderdag 10 april 2003 12:01 schreef Marliezzz het volgende:
Mijn hele leven ben ik al enorm licht geweest en zelfs een hele tijd ondergewicht gehad.. Nu weeg ik 50 kilo bij 1,75.. En ik ben bijna 19. Ik vind dit nog wat aan de lage kant en ik wil aankomen.Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik het beste kan eten? Ik eet 3 goede maaltijden per dag en tussendoortjes.. En als ik eet, ook een vol bord.. Maar het komt er maar niet bij
En ik kan ook niet zeggen dat ik me goed voel bij dit gewicht, anders zou ik het wel zo lekker houden...
Ik zou zeggen, vraag het eens bij een diëtist(e) wat je eraan kan doen.
Ik heb de hoop opgegeven en het boeid me eigelijk niet zoveel meer maar tis wel kut.
De reacties van mensen die op hun gewicht moeten letten en dan zien hoe ik me de pluris eet en niks aankom is wel cool
quote:werkt niet, sorry
Op donderdag 10 april 2003 12:04 schreef kwib het volgende:
Veel bier drinken![]()
quote:ik ben ongeveer hetzelfde als jou wat dat betreft, maar ik heb wel 1 jaar gesport enzo, en het baatte geen drol. helaas...
Op donderdag 10 april 2003 12:07 schreef LoonaTick het volgende:
zelfde hier hoor...ik weeg 63 en ik kan vreten wat ik wil...er komt geen onsje bij...en ik ben 19...1,80 ofzo...ik ben ook skinny zeg maar...en sport niet...dusjah...maar ik adviseer gewoon fitness ofzo...spieren kweken...want spieren zijn zwaarder als vet...en ziet er ff beter uit...ikzelf ben een beetje te lui hiervoor hehehe
Ik ben ook heel blij dat ik kan eten wat ik wil, maar ik voel me echt niet lekker bij dit gewicht.. Iets teveel inspanning en ik ben al zo flauw als et kweenietwat... En mijn dokter, die roept alleen maar: eet je maar wat meer chips, overkomt iedereen wel eens Maar dat zegt ie met alles
Ik wordt juist alleen maar dikker én ik sport me suf en eet niet-vet enzo.
Een reep choclade van 200 gram maakt me 500 gram zwaarder...
Maar goed, Kruidvat, de Tuinen enzo verkopen ook gewichtstoename-producten. Liggen in dezelfde schappen als zaken zoals afval-dingen en sportvoeding.
Of werkt dat net zo slecht als dieet-producten?
quote:Tja bij mij wel ik heb denk ik een snelle spijsvertering ofzow? want ik heb een jaar gesport en at me echt de tering met ook van die gewicht aankom troep maar hielp niks geen grammetje.
Op donderdag 10 april 2003 12:15 schreef ajay het volgende:
Wat een luxe probleem![]()
Ik wordt juist alleen maar dikker én ik sport me suf en eet niet-vet enzo.
Een reep choclade van 200 gram maakt me 500 gram zwaarder...Maar goed, Kruidvat, de Tuinen enzo verkopen ook gewichtstoename-producten. Liggen in dezelfde schappen als zaken zoals afval-dingen en sportvoeding.
Of werkt dat net zo slecht als dieet-producten?
Hier ook t zelfde probleem, heeft met een snelle stofwisseling te maken en daar kan je niet veel aan doen.
Wat ik doe: is WEL veel sporten en daarnaast eiwitshakes drinken dan kom je een 3 kilo aan ongeveer.Maar als je stopt met sporten gaat t ook weer weg. veel kleine maaltijden eten helpt ook, maar daar is neit altijd tijd voor. er zijn idd weing producten om aan te komen maar fitness helpt zeker wel! suc6
in de sportschool met gewichten en toestellen, Dit in combinatie met voldoende eiwitten en je wordt gezond zwaarder
oplossing is dan alleen zwaar veel in de sportskool gaan zitten, maar zodra je dan stopt is het binnen mum van tijd weer weg.
Wanneer je gebruikt maakt van die flitsende (en dure) preparaten, is het effect misschien wel wat spectaculairder, maar het zal niet blijvend zijn.
Ongezond gaan leven, zoals extra (verkeerde) vetten eten e.d., raad ik je niet aan. Niet zo best voor hart & bloedvaten.
Pas echter op met het idee dat je altijd veel kan eten en niet aankomt. Het komt ooit eraan. Ik woog tijden 72 a 74 kilo bij 1 meter 95. Sinds een tijd komt dit er supersnel aan, weeg nu bijna 90 kilo. En m'n postuur is er niet naar, ben dus vrij mager. Ach, trainen om het eraf te krijgen maar ben vreselijk lui!
Heb ook al meerdere dingen geprobeerd zoals veel bier maar dat hielp ook nie. veel vettigheid ook niet, ben op kantoor gaan werken ben ik wat minder actief maar helpt ook niet.
Ik denk dat er ook niet veel aan te doen is
En het heeft ook wel voordelen je hoeft nie aan de lijn te doen
oh ja ben zelf ongeveer 1.78 en weeg wel ietsjes meer 55 kilo ongeveer, en ben 25 jaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |