abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9695134
Mijn hele leven ben ik al enorm licht geweest en zelfs een hele tijd ondergewicht gehad.. Nu weeg ik 50 kilo bij 1,75.. En ik ben bijna 19. Ik vind dit nog wat aan de lage kant en ik wil aankomen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik het beste kan eten? Ik eet 3 goede maaltijden per dag en tussendoortjes.. En als ik eet, ook een vol bord.. Maar het komt er maar niet bij

En ik kan ook niet zeggen dat ik me goed voel bij dit gewicht, anders zou ik het wel zo lekker houden...

We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel
  donderdag 10 april 2003 @ 12:03:28 #2
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_9695187
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:01 schreef Marliezzz het volgende:
Mijn hele leven ben ik al enorm licht geweest en zelfs een hele tijd ondergewicht gehad.. Nu weeg ik 50 kilo bij 1,75.. En ik ben bijna 19. Ik vind dit nog wat aan de lage kant en ik wil aankomen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten wat ik het beste kan eten? Ik eet 3 goede maaltijden per dag en tussendoortjes.. En als ik eet, ook een vol bord.. Maar het komt er maar niet bij

En ik kan ook niet zeggen dat ik me goed voel bij dit gewicht, anders zou ik het wel zo lekker houden...

Niet sporten en vet eten!
Maar dat is dan weer niet goed voor de gezondheid.

Ik zou zeggen, vraag het eens bij een diëtist(e) wat je eraan kan doen.

Life suxx, deal with it!
  donderdag 10 april 2003 @ 12:04:05 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_9695201
Veel bier drinken
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_9695221
Ik heb precies hetzelfde ik eet me de pluris
Je ziet altijd overal dingen van WIL JE GEWICHT VERLIEZEN!!
maar nooit is iets over gewicht aankomen terwijl er veel mensen zijn met dit probleem.

Ik heb de hoop opgegeven en het boeid me eigelijk niet zoveel meer maar tis wel kut.

De reacties van mensen die op hun gewicht moeten letten en dan zien hoe ik me de pluris eet en niks aankom is wel cool

Deal with it; rock 'n roll
pi_9695252
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:04 schreef kwib het volgende:
Veel bier drinken
pi_9695256
je mag hendig wat overtollig vet van mij gebruiken, er zit nog wat om mn middel waar ik graag vanaf wil
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
  donderdag 10 april 2003 @ 12:06:29 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9695271
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:04 schreef kwib het volgende:
Veel bier drinken
werkt niet, sorry
en vet eten + geen sport werkt ook niet.
iemand betere ideeen?
  donderdag 10 april 2003 @ 12:07:41 #8
44822 LoonaTick
...duhhh...what?!...
pi_9695303
zelfde hier hoor...ik weeg 63 en ik kan vreten wat ik wil...er komt geen onsje bij...en ik ben 19...1,80 ofzo...ik ben ook skinny zeg maar...en sport niet...dusjah...maar ik adviseer gewoon fitness ofzo...spieren kweken...want spieren zijn zwaarder als vet...en ziet er ff beter uit ...ikzelf ben een beetje te lui hiervoor hehehe
I isn't stupid...I is a LoonaTick...
  donderdag 10 april 2003 @ 12:07:43 #9
35558 MNeMoNiCS
CartWOman stole my Ondertitel
pi_9695307
Paar keer per week naar de sportschool en spierballen kweken; krijg je een mooi gevormd lichaam van en spiermassa weegt zwaarder dan vet.
[b]lol·broek[/b] (de ~ (m.)) [inf.][br] [b]1[/b] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn[br][b]wijs·neus[/b] (de ~ (m.))[br] [b]1[/b] iem. die meent veel of alles te weten => betweter
pi_9695312
Zo min mogelijk bewegen, zoals achter de PC zitten. Ook zoveel mogelijk lopen of fietsen mijden en met de bus of auto gaan.
Read error : 54 (Connection reset by appel)
pi_9695361
ik had dat ook altijd... ben nu 20 en vanaf vorig jaar eiglijk ben ik bijgekomen... ik kon ook altijd eten wat ik wilde en kwam maar niks bij maar nu komt er langzaam maar zeker wat kilo's bij... denk dat je wat geduld moet hebben en echt blij kan zijn met dat je kan eten wat je wilt, want daar kom je dan nog wel achter
  donderdag 10 april 2003 @ 12:10:00 #12
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_9695363
heb ik ook.
ben 21 en weeg net iets meer dan 50 ofzo.
wat ik ook eet ik kom niet aan dus je bent niet de enige.
denk dat het vanzelf wel goed komt als je ouder wordt tenminste dat hoop ik
  donderdag 10 april 2003 @ 12:10:05 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9695365
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:07 schreef LoonaTick het volgende:
zelfde hier hoor...ik weeg 63 en ik kan vreten wat ik wil...er komt geen onsje bij...en ik ben 19...1,80 ofzo...ik ben ook skinny zeg maar...en sport niet...dusjah...maar ik adviseer gewoon fitness ofzo...spieren kweken...want spieren zijn zwaarder als vet...en ziet er ff beter uit ...ikzelf ben een beetje te lui hiervoor hehehe
ik ben ongeveer hetzelfde als jou wat dat betreft, maar ik heb wel 1 jaar gesport enzo, en het baatte geen drol. helaas...
pi_9695438
Ja ik sport 6 dagen in de week.. Nogal intensief. Maar dat ga ik niet opgeven.

Ik ben ook heel blij dat ik kan eten wat ik wil, maar ik voel me echt niet lekker bij dit gewicht.. Iets teveel inspanning en ik ben al zo flauw als et kweenietwat... En mijn dokter, die roept alleen maar: eet je maar wat meer chips, overkomt iedereen wel eens Maar dat zegt ie met alles

We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel
  donderdag 10 april 2003 @ 12:13:26 #15
44822 LoonaTick
...duhhh...what?!...
pi_9695442
mijn pa had het vroeger ook...en die heeft nu een pens van hier tot jericho...dus het komt vanzelf wel...gewoon geduld...en fitnessen...of iig spiermassa kweken...moet ik ook doen...maar ik ben gewoon LUI...ik wil wel...maar ook weer niet als je begrijpt wat ik bedoel
I isn't stupid...I is a LoonaTick...
  donderdag 10 april 2003 @ 12:15:07 #16
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_9695478
Wat een luxe probleem

Ik wordt juist alleen maar dikker én ik sport me suf en eet niet-vet enzo.
Een reep choclade van 200 gram maakt me 500 gram zwaarder...

Maar goed, Kruidvat, de Tuinen enzo verkopen ook gewichtstoename-producten. Liggen in dezelfde schappen als zaken zoals afval-dingen en sportvoeding.

Of werkt dat net zo slecht als dieet-producten?

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
pi_9695545
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:15 schreef ajay het volgende:
Wat een luxe probleem

Ik wordt juist alleen maar dikker én ik sport me suf en eet niet-vet enzo.
Een reep choclade van 200 gram maakt me 500 gram zwaarder...

Maar goed, Kruidvat, de Tuinen enzo verkopen ook gewichtstoename-producten. Liggen in dezelfde schappen als zaken zoals afval-dingen en sportvoeding.

Of werkt dat net zo slecht als dieet-producten?

Tja bij mij wel ik heb denk ik een snelle spijsvertering ofzow? want ik heb een jaar gesport en at me echt de tering met ook van die gewicht aankom troep maar hielp niks geen grammetje.
Deal with it; rock 'n roll
pi_9695604
Hey welcome to the club!

Hier ook t zelfde probleem, heeft met een snelle stofwisseling te maken en daar kan je niet veel aan doen.
Wat ik doe: is WEL veel sporten en daarnaast eiwitshakes drinken dan kom je een 3 kilo aan ongeveer.Maar als je stopt met sporten gaat t ook weer weg. veel kleine maaltijden eten helpt ook, maar daar is neit altijd tijd voor. er zijn idd weing producten om aan te komen maar fitness helpt zeker wel! suc6

donderdag 10 april 2003 @ 12:22:57 #19
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9695665
wel trainen!

in de sportschool met gewichten en toestellen, Dit in combinatie met voldoende eiwitten en je wordt gezond zwaarder

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  donderdag 10 april 2003 @ 12:32:10 #20
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_9695850
gewoon goed eten (doe je al) en goed sporten, dan is er niks aan de hand, ik beodel als je lichaam dan niet zwwarder wil worden tja dan is het bijna niet te doen om dikker te worden.

oplossing is dan alleen zwaar veel in de sportskool gaan zitten, maar zodra je dan stopt is het binnen mum van tijd weer weg.

Catch You On The Flip Side
pi_9696117
Als je echt en gezond wilt aankomen moet je naar een diëtist(e) gaan. Hij/zij stelt dan samen met jou een menu op dat bij jou past, zodat je ook geen dingen hoeft te eten/drinken die je niet lekker vindt en zo.
Als het goed is kom je na verloop van tijd uit op het gewicht dat bij jou past. Dat zal niet in een paar weken gebeurd zijn. Maar omdat je werkt met een menu dat op jou is afgestemd, kun je dit eetpatroon wel volhouden en daardoor zal je dus ook gemakkelijker op het goede gewicht blijven.

Wanneer je gebruikt maakt van die flitsende (en dure) preparaten, is het effect misschien wel wat spectaculairder, maar het zal niet blijvend zijn.
Ongezond gaan leven, zoals extra (verkeerde) vetten eten e.d., raad ik je niet aan. Niet zo best voor hart & bloedvaten.

pi_9696186
je bent inderdaad best licht ja.

Pas echter op met het idee dat je altijd veel kan eten en niet aankomt. Het komt ooit eraan. Ik woog tijden 72 a 74 kilo bij 1 meter 95. Sinds een tijd komt dit er supersnel aan, weeg nu bijna 90 kilo. En m'n postuur is er niet naar, ben dus vrij mager. Ach, trainen om het eraf te krijgen maar ben vreselijk lui!

pi_9696192
Je kunt ook even naar een arts toe gaan en vragen om een schildklieronderzoek. Ik heb zelf ook een (hyper)actieve schildklier, dus ik eet en eet en eet, en kom geen gram aan. (gelukkig compenseer ik dat wel met spiermassa anders waai ik nog weg)
"Great spirits have always found violent opposition from mediocrities. The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit to hereditary prejudices but honestly and courageously uses his intelligence."
  donderdag 10 april 2003 @ 13:07:02 #24
44489 lampie_666
raar is zo gek nog niet!!!!!!
pi_9696614
ja ik heb het zelfde probleem inderdaad en dan eet ik best veel tussendoor het is niet zo dat ik wat chips eet, dan eet ik gelijk een hele zak in mijn eentje leeg vaak ook nog wel meer. Heb ook tijden dat ik 4 of 5 maaltijden eet maar ik wordt verder ook niet dikker.

Heb ook al meerdere dingen geprobeerd zoals veel bier maar dat hielp ook nie. veel vettigheid ook niet, ben op kantoor gaan werken ben ik wat minder actief maar helpt ook niet.

Ik denk dat er ook niet veel aan te doen is

En het heeft ook wel voordelen je hoeft nie aan de lijn te doen

oh ja ben zelf ongeveer 1.78 en weeg wel ietsjes meer 55 kilo ongeveer, en ben 25 jaar...

You are just jalous because the little voices in my head are talking to me!!!
pi_9696699
ik had dat ook..kon vreten wak wou maar d´r kwam nix bij..tot dat mijn stofwisseling omsloeg rond mijn 19e..dus nu ga ik de andere kant op
Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')