Interessant dat gedoe tussen Omar en Said... ik hoop dat Said snel weer de oude wordt, ik mocht hem altijd zo graag.
En O'Reilly, die zit ook diep in de shit! Ik zie het nog wel gebeuren, dat iemand z'n moeder tegen hem gebruikt...
quote:Het wordt nu pijnlijk duidelijk dat de makers een beetje door de goede ideeen heen zijn. Hoewel ik nog met plezier naar OZ blijf kijken vind ik het al lang niet meer zo goed als de eerste twee seizoenen.
Op zaterdag 20 december 2003 00:10 schreef Summoner het volgende:
Ja, ik vind het ook een beetje raar. De eerste keer dat er zoiets 'paranormaals' in de serie komt.
quote:Volgens mij wel, het was Cloutier in de ziekenboeg die een glimlach trok naar aanleiding met z'n 'outer-body encounter' met Hoyt.
Op zaterdag 20 december 2003 09:16 schreef Odin83 het volgende:
Was die scene erna geen verbrande Hoyt? Het was niet Cloutier volgens mij hoor.
quote:Hmmm, ik vind het elke keer nog zeer spannend. Met name die aflevering laatst over Beechers mogelijke vrijlating en de spanning die opliep tussen hem en Vern, en de 'terugkeer' van Adebisi in Kareem... Er komen nu ook nog maar een stuk of 15 afleveringen voordat het voorbij is, en nu Keller terug komt verwacht ik er veel van.
Op zaterdag 20 december 2003 10:28 schreef L_auteur het volgende:
Het wordt nu pijnlijk duidelijk dat de makers een beetje door de goede ideeen heen zijn. Hoewel ik nog met plezier naar OZ blijf kijken vind ik het al lang niet meer zo goed als de eerste twee seizoenen.
Het was trouwens wel leuk om Peter Schibetta weer eens terug te zien na al die tijd.
quote:Idd erg vaag weer
Op woensdag 7 januari 2004 20:33 schreef Frenkel het volgende:
Waarom komt het nou niet meer?!
is het seizoen afgelopen en zoja,
wanneer begint het nieuwe seizoen
2 afleveringen van seizoen 5 en ze stoppen er weer mee
quote:dit hebben ze gewoon al zooooooooo vaak geflikt
Op woensdag 7 januari 2004 20:37 schreef neggix het volgende:[..]
Idd erg vaag weer
2 afleveringen van seizoen 5 en ze stoppen er weer mee
echt als een serie zooo totaal verneukt is uitgezonden is het Oz wel
quote:Ja, idd. Te triest voor woorden. Denk toch dat er dan te weinig mensen naar kijken
Op woensdag 7 januari 2004 20:48 schreef MissX het volgende:[..]
dit hebben ze gewoon al zooooooooo vaak geflikt
Maar nee hoor, gvd vanavond weer niks
quote:Dat was idd wel een stuk logischer dan dit
Op woensdag 7 januari 2004 20:52 schreef josja het volgende:
Ik dacht eerst nog, ach zeker 2 weken overgeslagen vanwege de feestdagen.Maar nee hoor, gvd vanavond weer niks
quote:Yorin doet hetzelfde met The X-Files
Op woensdag 7 januari 2004 20:48 schreef MissX het volgende:[..]
dit hebben ze gewoon al zooooooooo vaak geflikt
Beetje jammer van de HMG.
quote:Ja, en het is ook wel te bedenken hoe het komt dat er zo weinig mensen naar kijken. Niemand weet ondertussen meer wanneer het eens wordt uitgezonden. Ik heb het al lang opgegeven om OZ op tv te zien. Ik koop de DVD'' s wel.
Op woensdag 7 januari 2004 20:51 schreef neggix het volgende:[..]
Ja, idd. Te triest voor woorden. Denk toch dat er dan te weinig mensen naar kijken
Zonde maar jah, Hopelijk gaat het binnenkort weer verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |