Ach ja, het stoplicht staat op rood.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Vreemde figuren in het openbaar.
Ook al in Almelo
En toch is het een werkwoordquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:50 schreef caradoc het volgende:
Ik vind het zieliger dat je "wouden" in plaats van "wilden" schrijft. Wouden kap je om en gebruik je niet als werkwoord..
( ja, ik heb daar een hekel aan)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef GrupoBalanca het volgende:
Toffe verhalen![]()
Ik zat keer in de trein Groningen - Enschede, zat zo'n vrouw schuin tegenover mij (op een ander stoel) zij spoorde niet helemaal, zij zag er ook best onverzorgt eruit.
Maar ze vertelde tegen een man die tegenover dr zat, dat er spirituele entiteiten in de trein zaten.. En dat zij contact had met het spirituele (geesten?) Op een gegeven moment komt er een conducteur voor de kaartjes, en die vrouw begint tegen roepen ''ja er reizen spirituele entiteiten mee'' waarop de conducteur antwoorde ''nou dan moet ik hun ook maar controleren voor een kaartje, zwartrijders zijn niet welkom'' ** Je kon zien dat die man die tegenover die vrouw zat, erg zijn lach moest inhouden
![]()
Niet als werkwoord dat je iets wilt. Je wou niet, nee je wilde.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef GrupoBalanca het volgende:
Toffe verhalen![]()
Ik zat keer in de trein Groningen - Enschede, zat zo'n vrouw schuin tegenover mij (op een ander stoel) zij spoorde niet helemaal, zij zag er ook best onverzorgt eruit.
Maar ze vertelde tegen een man die tegenover dr zat, dat er spirituele entiteiten in de trein zaten.. En dat zij contact had met het spirituele (geesten?) Op een gegeven moment komt er een conducteur voor de kaartjes, en die vrouw begint tegen roepen ''ja er reizen spirituele entiteiten mee'' waarop de conducteur antwoorde ''nou dan moet ik hun ook maar controleren voor een kaartje, zwartrijders zijn niet welkom'' ** Je kon zien dat die man die tegenover die vrouw zat, erg zijn lach moest inhouden
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |