abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:21:44 #126
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_32765565
De hiphop legerneger in groningen.. op het hoofdstation in groningen, waar ik elke dag op de bus moet wachten, komt dit figuur wel een langslopen. De eerste keer liep hij net voor ons. Heeft echt typische zwerverkleding aan zoals een kapotte sneeuwlegerbroek met grijze nikies, een trui met capuchon en soms een jas. En hij heeft een ongeloofelijk verotte bek.

Maargoed, deze figuur liep heel apart, en rapte af en toe wat zeer onduidelijke woorden, bewoog van links naar rechts en klapte veelal in zijn handen. Loopt een rondje om een pilaar en klapt weer verder.

De 2e keer liep hij voor mijn halte en dit keer was hij aan het knippen met zijn vingers en dat loopje van hem waarbij zijn knieen bijna de grond raken..
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:25:05 #127
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_32765655
En vandaag, ik zat helemaal achterin de bus en had 4 stoelen naast mij leeg op de achterbank.. tijdens mijn stop stapte de shag-figuur weer in.. het is nu het 5e jaar dat ik naar groningen ga en de afgelopen maanden ben ik hem niet of nauwelijks tegengekomen, maar vandaag was hij er weer..

ik was redelijk ingedommeld en zat tegen het raam aan, en had op de stoel naast mij mijn tas en 1 voet staan. Gaat hij op de middelste stoel zitten en duwt mijn tas opzij waardoor ik weer wakker werd.. ik denk, wtf anders ga even 1 opzij zitten zodat je ook 2 stoelen naast je vrij hebt ofzo.. beetje mijn voet verschoven richting zijn benen en na 1 blik is hij een plaats opgeschoven..

ik houdt niet van stinkende mensjes die zo dicht op mij gaan zitten
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:33:04 #128
61221 Alchemila
Über mein dead body
pi_32765890
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Vreemde figuren in het openbaar.
Ook al in Almelo
Ach ja, het stoplicht staat op rood.....
Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught. (Oscar Wilde)
pi_32769561
Een maand geleden zat ik op zondagmiddag in de trein, komt er ineens zo'n gozer van een jaar of 25 aan lopen. Ziet er erg armoedig uit, zwarte tanden, etc. Zwerver dus.
Gaat ie aan een man tegenover mij vragen,
'heeft u misschien wat geld voor mij zodat ik wat sigaretten kan kopen?'
die man: 'Nou, als je nou eens gaat werken voor je geld?'
zwerver: 'Dat maak ik zelf nog wel uit'
die man: 'Tja, wat doe je hier dan? Als je werkt hoefde je dit niet te doen!'
zwerver: 'Dat maak ik zelf nog wel uit'
die man: 'Nou ga dan maar heel gauw weg.'

En soms zit er bij mij in de bus een vent van een jaar of 45, altijd een groen bomberjack aan, half lang piekerig haar en een walm van alcohol hoort er standaard bij.
1 keer zat ie zoals gewoonlijk keihard in de bus te zingen, en soms dan zat ie met z'n Haagse accent allerlei rare dingen te vertellen, steekt ie ineens een joint op.
De buschauffeur is toen gestopt en heeft 'm eruit gekickt. Eerst wilde die vent niet, maar de buschauffeur zei dat ie geen meter verder reed totdat die vent weg was. Toen is ie heel snel de bus uitgegaan...
Tralalalaaa
pi_32769989
Ik ga ook vaak met het ov maar zoveel heb ik niet meegemaakt. Wel dat iemand op het metro station opeens over begon te geven (het was toen echt heel druk). Gevolg was dat je iedereen op het peron misselijk zag worden
pi_32770132
Over dorpsgekken: Kent iemand dat rare kleine mannetje dat in den haag CS wat in de tram altijd loopt te mompelen en vloeken op andere mensen en dingen. Hij heeft vaak zo'n ouderwetse boekentas onder z'n arm. Volgens mij werkt-ie bij 't ministerie van SZW ofzo.
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:06:44 #132
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32770133
Ik zat een paar maanden geleden in de stoptrein tussen Rijssen en Deventer, rond de klok van 17.15 uur.

Komt er opeens een jongeman van rond de 25, rennend voorbij. Plots bleef hij midden in de trein staan. Hij besloot daarop om als een aap te gaan zwaaien tussen alle banken. Een aantal mensen keken hem glimlachend aan, omdat hij verder geen kwaad deed. Niettemin begon hij zich toch te vervelen en daarom ging hij zich maar optrekken aan de bagagerails, ik neem aan om zijn armspieren te trainen.

Dat deze kerel hyperactief was, bleek ook nog eens toen hij snel heen en weer sprinte van de ene deur naar de andere deur in de treinwagon, waarbij onderweg soms stopte en zijn hoofd meerdere malen gevaarlijk buiten het raam stak en dan ging zwaaien en schreeuwen. Vlak voor Deventer Colmschate, kwam hij vervolgens tegen over mij zitten en haalde hij een paar honderd euro uit zijn portemenee en gooide dat geld triomfantelijk een paar keer over zijn hoofd heen.

De kerel was duidelijk niet helemaal 100%, maar toch ook niet echt gevaarlijk (naja behalve dan voor zichzelf mischien ).
pi_32770179
Ook sneu: zien dat een lange puber in de trein z'n hoofd stoot, waarna de puber bozig het bagagerek slaat en daarna wegloopt.

pi_32776626
Ik kom ook altijd zulke rare mensen tegen in het openbaar. Een vriendin zei laatst tegen me: "Ze moeten ook altijd jou hebben he. Alsof je ze aantrekt." Niet erg fijn dus, maar soms wel grappig. Ik heb dus ook heel vaak dat vage personen hele gesprekken tegen me aan beginnen te lullen of rare opmerkingen maken. Een paar die ik me nog wel goed kan herinneren:

Loop ik gewoon door de stad om lekker te gaan shoppen met een paar vriendinnen. Komt er opeens een man (volgens mij echt geestelijk gehandicapt) en die begint me te omhelzen en roept ondertussen: "Jij bent zoooooo'n lief meisje! Ik hou van jou! etc." Ik moest er op zich wel om lachen en vond het ergens ook wel weer schattig. Mijn vriendinnen lagen helemaal dubbel uiteraard.

Ook zat ik een keer tegenover een man in de trein. Hij was gewoon rustig een boek aan het lezen, niks aan de hand. Maar ik merkte dat hij van boven zijn boek mij de hele tijd aan zat te staren. Daar voelde ik me al wat ongemakkelijk door. Toen begon hij ook nog eens heel raar in zichzelf te fluisteren, alsof hij boos was ofzo. Hij ging ook nog fluisterend rare liedjes zingen. Terwijl hij mij dus aankeek. Ik vond hem echt doodeng! Gelukkig moest ik er na twee stations uit (stoptrein).

Ook eens zo'n raar figuur in de trein gezien die zo'n imaginairy friend bij zich had. Die kerel zat maar te lachen en te praten tegen die denkbeeldige vriend. Hij zat naast hem en zat ook druk te gebaren en te doen, maar wel heel vrolijk. Dat was niet eens zo erg.

Ik zat ook eens op het gras ergens bij Lowlands. Komt er opeens zo'n kerel aangelopen, aait me over mn hoofd, kijkt heel lief naar me en zegt: "Jij bent een lief meisje." Ik van: "Oh okey, bedankt." Maar dat was ook wel weer grappig. Op festivals word je trouwens helemaal gek van hoe vaak je wel niet aangesproken wordt door zowel nuchtere als personen onder invloed.
  zaterdag 3 december 2005 @ 14:01:52 #135
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_32779527
Paar weken terug waren we in Amsterdam en we liepen over de wallen.
Wij wouden even de shop in en er loopt een vage kerel van ongeveer 30 jaar oud, een groene trui aan en een rose bh over z'n trui.
Die vent had de hele tijd een flesje drinken op z'n hoofd balanceren

Eigelijk best zielig want iedereen ging foto's maken
Almelo paupers dat zie je zo!
pi_32784892
Ik vind het zieliger dat je "wouden" in plaats van "wilden" schrijft. Wouden kap je om en gebruik je niet als werkwoord..
( ja, ik heb daar een hekel aan )
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:06:08 #137
78498 classpc
I don't like change
pi_32786665
Leuk topic
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_32786880
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:50 schreef caradoc het volgende:
Ik vind het zieliger dat je "wouden" in plaats van "wilden" schrijft. Wouden kap je om en gebruik je niet als werkwoord..
( ja, ik heb daar een hekel aan )
En toch is het een werkwoord
  ESF Reporter zaterdag 3 december 2005 @ 19:15:36 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_32786920
't Was rotweer en m'n bus was net vertrokken van een halte midden in een drukke straat toen opeens BENG BENG BENG een vrouw buiten aan 't meerennen en tegen de raam waar ik naast zat te bonzen. Dus de buschauffeur stopt en de vrouw stapt in en is helemaal buiten adem, vervolgens blijft ze de rest van de rit met de chauffeur ouwehoeren en klagen over 't feit dat het levensgevaarlijk is met zo'n smerige voorruit te rijden (er zat hier en daar wat condens op). Dan stond ze op en ging met haar sjaal voor 't zicht van de chauffeur de voorruit van binnen schoon poetsen.
Ze had ook zo'n hele lelijke haarclip in.

Heb verder in Amsterdam een keer een man in een strakke wielrennersbroek gezien die duidelijk geen onderbroek aan had. Maar 't was Amsterdam dus misschien niet vreemd genoeg.
pi_32789078
quote:
Op woensdag 9 april 2003 23:50 schreef nikky het volgende:
Check ze tokkie
JOHNNY HEITINGA
pi_32790810
in hoog catherijne..zie je per bosjes rond lopen
ik heb daar tijdje terug gewerkt bij bij zo sapjesexpres (weet de juiste naam niet meer)
Kwamen vaak van die gekke gasten of ik wat te drinken had of stukje fruit en als ik vroeg moest beginnen moest ik al zo junk bij die deur weg zien te krijgen ,en ja lekker beginnen dan om 07:00
een die muziek maakte op een trommeltje 2 mtr verder op een die denkt blokfluit te kunnen spelen.. word je ook niet altijd vrolijker van rot herrie
Salsa Espaņola
pi_32792634
Toffe verhalen

Ik zat keer in de trein Groningen - Enschede, zat zo'n vrouw schuin tegenover mij (op een ander stoel) zij spoorde niet helemaal, zij zag er ook best onverzorgt eruit.
Maar ze vertelde tegen een man die tegenover dr zat, dat er spirituele entiteiten in de trein zaten.. En dat zij contact had met het spirituele (geesten?) Op een gegeven moment komt er een conducteur voor de kaartjes, en die vrouw begint tegen roepen ''ja er reizen spirituele entiteiten mee'' waarop de conducteur antwoorde ''nou dan moet ik hun ook maar controleren voor een kaartje, zwartrijders zijn niet welkom'' * * Je kon zien dat die man die tegenover die vrouw zat, erg zijn lach moest inhouden
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:33:43 #143
78498 classpc
I don't like change
pi_32793023
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef GrupoBalanca het volgende:
Toffe verhalen

Ik zat keer in de trein Groningen - Enschede, zat zo'n vrouw schuin tegenover mij (op een ander stoel) zij spoorde niet helemaal, zij zag er ook best onverzorgt eruit.
Maar ze vertelde tegen een man die tegenover dr zat, dat er spirituele entiteiten in de trein zaten.. En dat zij contact had met het spirituele (geesten?) Op een gegeven moment komt er een conducteur voor de kaartjes, en die vrouw begint tegen roepen ''ja er reizen spirituele entiteiten mee'' waarop de conducteur antwoorde ''nou dan moet ik hun ook maar controleren voor een kaartje, zwartrijders zijn niet welkom'' * * Je kon zien dat die man die tegenover die vrouw zat, erg zijn lach moest inhouden
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_32793432
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:14 schreef DuranK het volgende:

[..]

En toch is het een werkwoord
Niet als werkwoord dat je iets wilt. Je wou niet, nee je wilde.

Maar om toch iets aan het topic toe te voegen ... Ik had eens een man die helemaal ging flippen toen een auto bijna tegen z'n bus op reed. Helemaal zeiken over hoe die grote auto's ( BMW, mercedes, etc ) denken dat ze alles kunnen maken omdat ze een dure auto hebben en zo. Ach ja, een keer wat anders dan gezeik over hoe de bussen wel niet denken dat ze alles zijn
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  maandag 5 december 2005 @ 10:17:24 #145
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32828890
leuke verhalen allemaal
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32828964
Ik kom elke dag 2 keer langs Parnassia in Monster. Dol dwaze boel daar af en toe , ( ook al komen er natuurlijk ook een hoop normale mensen )
pi_32830542
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef GrupoBalanca het volgende:
Toffe verhalen

pi_33197581
Ik was afgelopen week zelf een beetje vreemd Ik zat in zo'n coupé met 6 zitplaatsen, maar we zaten er met zen 4. (waarom loopt altijd iedereen door als er nog 2 plaatsen vrij zijn en de rest vande trein bomvol, zitten is toch zitten, zo eng ben ik niet ) Ik moest nog een half uur zitten dus ik denk, ik ga ff dutten. Nah ik slapen dus, opeens begin ik te dromen dat ik aan het vallen ben. Ik schrik dus wakker en pak de arm vast van de man naast mij zodat ik niet zou vallen . Hij keek best raar
pi_33198176
Ik weet de dag niet meer, maar het was zo rond 16:00 dat ik vanaf Tilburg in de bus stapte. Niet veel later kwamen er een aantal 'behoofddoekte' jonge vrouwen naar binnen, waarvan er eentje nogal druk aan het kakelen was. Deze mevrouw was ook zo lekker eigenwijs dat ze, zonder zich vast te houden, ging staan in de bus.

Iedereen zag het al aankomen en ja hoor; na een korte, harde rem voor een bestelbusje ging mevrouw onderuit! Geweldig om te zien hoe zo iemand dan ineens snel wil zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')