quote:Ok dan maken we er zoiets van.
Op donderdag 10 april 2003 18:58 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]En direct minder views per seconde
De (Mijn) bedoeling was, dat als mensen hun verhaal kwijt wilde over 'vreemde figuren' in het openbaar, dat ze dat hier kwijt konden, dus niet alleen vreemde vogels in de trein, maar ook vreemde figuren/zwervers/etc op straat, in de winkel, onder je bed(?), etc.
Ik had nl de search gebruikt en er was nog geen centraal topic over vreemde figuren in het openbaar.
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
Vandaag heb ik weer iets meegemaakt! (Alweer? Ja!)
quote:Zoiets vergeet je niet snel....
Op vrijdag 25 april 2003 10:47 schreef Smots het volgende:
* Smots heeft een keer op station Lelylaan een oud wijf MIDDEN op het perron zien staan pissen.
Broek op d'r enkels en sproeien maar!
Op het moment dat ze het begon te doen stond er niemand op het perron, maar ik kwam op dat moment net met de roltrap omhoog, en ik keek haar gewoon RECHT in die lekkende geitesik.
GATVERDEGATVERRRENDE GATVERDAMME!!!!!!!!
quote:
* Smots heeft een keer op station Lelylaan een oud wijf MIDDEN op het perron zien staan pissen.
Op het moment dat ze het begon te doen stond er niemand op het perron, maar ik kwam op dat moment net met de roltrap omhoog, en ik keek haar gewoon RECHT in die lekkende geitesik.
quote:dat heb ik een keer gezien in een metro-station in Parijs
quote:gedeelde smart is halve smart....
Op vrijdag 25 april 2003 11:52 schreef Pistol_Pete het volgende:[..]
dat heb ik een keer gezien in een metro-station in Parijs
, alleen toen stonden er iets van 100 mensen op het perron
Het ergste was nog wel dat niemand er vreemd van opkeek...
er loopt hier in haarlem altijd zo'n vrouw over het station ![]()
of zo'n gast zat eens tegenover me crack te roken, en hij morste van zijn lepeltje af op mijn broek, GETVERRRRR
![]()
![]()
eet smakelijk
quote:gebeurd bij mij aan de overkant vrijwel elke dag, zo'n vrouw die bedelt en die pist gewoon met haar jurk omhoog en haar slipje op de grond met het idee dat ze er wel niet overheen zou pissen
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:24 schreef klnvntrbyt het volgende:De kruipgast
Kruip je op een dag lekker door de trein, je neus snuitend in je verse t-shirt, ga je eens lekker zitten, gaat je overbuurman je een potje aan lopen staren! ![]()
Heb dus maar gedaan of ik gek was, deed alsof ik in Utrecht moest zijn, heb zijn kniën gekust en ben lekker naar een andere coupé gekropen!
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:03 schreef Oosthoek het volgende:
Wat ik laatst toch weer heb meegemaakt!Kruip je op een dag lekker door de trein, je neus snuitend in je verse t-shirt, ga je eens lekker zitten, gaat je overbuurman je een potje aan lopen staren!
Heb dus maar gedaan of ik gek was, deed alsof ik in Utrecht moest zijn, heb zijn kniën gekust en ben lekker naar een andere coupé gekropen!
quote:Je lijkt in de verste verte niet op die gast. (volgens je fotoboek foto)
Op vrijdag 25 april 2003 13:03 schreef Oosthoek het volgende:
Wat ik laatst toch weer heb meegemaakt!Kruip je op een dag lekker door de trein, je neus snuitend in je verse t-shirt, ga je eens lekker zitten, gaat je overbuurman je een potje aan lopen staren!
Bovendien heb ik niet een half uur gestaard. Ik zou kotsmisselijk worden. ![]()
Ik heb gewoon de krant gelezen.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:50 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Je lijkt in de verste verte niet op die kruipgast. (volgens je fotoboek foto)
quote:das zielig
Op vrijdag 25 april 2003 14:42 schreef OphiOn het volgende:
Ik heb in A'dam mee gemaakt dat ik zo'n gast zag zonder handen (stompjes) Die zich voortbewoog kruipend op de grond met een kapotte vuilniszak.
quote:Moet ie maar met z'n poten van m'n bus afblijven.
Op vrijdag 25 april 2003 14:48 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
das zielig
quote:haha!
Op vrijdag 25 april 2003 14:55 schreef B.A.Baracus het volgende:[..]
Moet ie maar met z'n poten van m'n bus afblijven.
quote:ahahahahahhahahahahha ik lig hier dubbel man
Op woensdag 9 april 2003 17:27 schreef ZixS het volgende:
opeens heb je het: je wordt treinzwerver
Vind het wel zielig voor die zwerver eigenlijk.. Maar in Utrecht heb je der zat rond kruipen/lopen.
een vriendin had ook iets vaags, ze zat in een tram, begon de kerel die naast haar zat zichgewoon aftetrekken... midden in de tram... en ze kon gewoon niet weg...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |