abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9677766
wie gaat er nog meer als stel zijnde gescheiden op vakantie?
en zo jah waarom? mn vriendin had al afgesproken met vriendinnen en das allemaal ok natuurlijk.

en zijn er stelletjes die ook van te voren afspraken maken wat wel enniet mag?

was ff nieuwschierug

woensdag 9 april 2003 @ 14:49:26 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_9677798
Ik ga 4 maanden naar Australie en zij gaat naar Griekenland en Ameland. Is best lastig maar zeker wel vol te houden...
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_9677889
ik ga gewoon met 2 kameraden op vakantie.. die hebben allebij een vriendin, ik heb de verkering pas uit dus mooi relax dat t al zo geregeld was.. maybe volgend jaar wel weer met vriendin als ik er dan al weer 1 heb..
pi_9677946
quote:
Op woensdag 9 april 2003 14:47 schreef Mr.LovaLova het volgende:
wie gaat er nog meer als stel zijnde gescheiden op vakantie?
en zo jah waarom? mn vriendin had al afgesproken met vriendinnen en das allemaal ok natuurlijk.

en zijn er stelletjes die ook van te voren afspraken maken wat wel enniet mag?

was ff nieuwschierug

Doe dan meteen mee aan Love Test
pi_9678001
Vindt dat als je een relatie hebt je heus nog wel alleen(of met alleen je vrienden) op vakantie moet kunnen gaan. Alleen of je partner je ook kan vertrouwen is een tweede natuurlijk.... Als er genoeg vertrouwen is dan mag het geen probleem vormen. (wel van die vakantie liefjes aflbijven! )
Zelfs met de guldenmiddenweg kan je nog twee kanten uit.
pi_9678202
Kweet niet of we dit jaar nog op vakantie gaan maar wel zeker samen!

Alleen m'n vriendinnetje is nu met haar vader naar de Dominicaanse Republiek.. dus moet haar effies 9 dagen missen

Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
  woensdag 9 april 2003 @ 15:11:38 #7
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9678309
ik ga dit jaar met mijn ouders op vakantie, en samen met mijn vriendje (en nog een paar mensen) naar LowLands, en mijn vriendje gaat niet op vakantie, maar wel 2x op kamp en nog naar een paar festivals...
KippKoRN I love you!
pi_9678382
mn vriendin gaat een week met een vriendin feesten en drie weken met mij feesten. prima geregeld dus
Immer nur Filme machen!
pi_9678676
quote:
Op woensdag 9 april 2003 14:56 schreef StephanL het volgende:

[..]

Doe dan meteen mee aan Love Test

Ueh hehe moet maar niet
pi_9679041
M'n vriend en ik gingen afgelopen zomer apart op vakantie. Hij met een vriend en ik met m'n ouders (was al geboekt enzo).
We hebben geen afspraken gemaakt, we kunnen allebei heel goed onze handjes thuis houden We belden en smsten wel vaak! Leuke telefoonrekeningen krijg je dan van zo'n maand
Mja, dit jaar lekker samen op vakantie.
amokaapjeeh O+
  woensdag 9 april 2003 @ 16:39:20 #11
35485 rique
with Canon, I can
pi_9680687
Wij gaan ook gescheiden op vakantie, net als vorig jaar. Vorig jaar gingen we allebei tegelijkertijd, dat was wel okee geregeld maar waarschijnlijk komt het dit jaar iets beroerder uit... in het slechtste geval sluiten onze vakanties op elkaar aan
Volgend jaar gaan we wel samen en we zorgen er ook wel voor dat we in de zomer genoeg leuke dingetjes met elkaar doen, misschien paar daagjes weg ofzow. Vertrouwen is bij ons geen probleem, we blijven wel van andere mensen af, bovendien ga ik naar Wales dus dan heeft ze al helemaal niets te vrezen
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  woensdag 9 april 2003 @ 18:26:39 #12
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9682769
quote:
Op woensdag 9 april 2003 16:39 schreef rique het volgende:
=knip=
bovendien ga ik naar Wales dus dan heeft ze al helemaal niets te vrezen
behalve als je op schapen valt
KippKoRN I love you!
  donderdag 10 april 2003 @ 13:20:33 #13
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9696919
Tja je kunt natuurlijk wel kenbaar maken wat jij niet wilt hebben, ik zou bijvoorbeeld wel zeggen dat als mn vriend (als ik er een had he haha) op vakantie zou gaan zoenen met een ander.. of erger dat hij er dan wel ernstig rekening mee mag houden dat als die dan weer thuiskomt en ik kom daar achter.. hij kan rennen voor zijn leven! (wow record lengte zin).

Stel dat je het niet zou zeggen en meneer komt terug van vakantie en zegt.. ja ik heb met die en die gezoent/gedingest. Jij wordt vervolgens pissig en meneer zegt dan.. jaaaahaaaaa maar DAAR hadden we het niet over gehad hoor! Je hebt van die lui haha, over het algemeen is het best leuk om zonder vriendje op vakantie te gaan. Lekker ouderwets gezellig met vriendinnen lol maken is ook niet gek!

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9697187
Hmm, maar op vakantie gelden toch gewoon dezelfde dingen als thuis? Lijkt me wel heel uitgekookt als je partner op vakantie opeens vreemdgaat en dan thuis zegt: ja, maar dat mocht, want daar hadden we niks voor afgesproken.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  donderdag 10 april 2003 @ 17:17:39 #15
39124 _Estranged_
Cruciatus in crucem...
pi_9702406
als stelletje gescheiden op vakantie is wat mij betreft 9 van de 10 keer a recipe for disaster.
Estranged ~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness...
[Mutual Misunderstanding...] [Fotoboek!]
  donderdag 10 april 2003 @ 17:32:14 #16
27362 ballou
strakke lijnen !!!
pi_9702656
Bij mij was het einde relatie. Ze ging kijken of ze ook bij andere mannen nog in de smaak lag !! Maar het stelde niets voor hoor! jaja
Ballou de beer
  vrijdag 11 april 2003 @ 11:55:40 #17
36566 Likkebeesie
qwert the bomb!
pi_9715935
MIjn vriendin gaat met 2 vrienden naar Gran Canaria. Vertrouw haar blind, moet je wel tegen kunnen. Alleen mis ik haar dan wel erg

Gelukkig de week erna met ze 2-tjes naar Rhodos, maakt een hoop goed

vrijdag 11 april 2003 @ 12:55:04 #18
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_9716983
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:33 schreef Angeles het volgende:
Hmm, maar op vakantie gelden toch gewoon dezelfde dingen als thuis? Lijkt me wel heel uitgekookt als je partner op vakantie opeens vreemdgaat en dan thuis zegt: ja, maar dat mocht, want daar hadden we niks voor afgesproken.
Alles wat verder dan 200 kilometer van huis gebeurd telt toch niet?

Is voor mij hoe dan ook geen probleem. Ik ben lekker vrijgezel. Maar als stel moet alleen op vakantie gaan vind ik ook wel kunnen. Als je elkaar niet kan vertrouwen kan je het beter gelijk uitmaken.

Some people are chicken, other people eat chicken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')