en zijn er stelletjes die ook van te voren afspraken maken wat wel enniet mag?
was ff nieuwschierug
quote:Doe dan meteen mee aan Love Test
Op woensdag 9 april 2003 14:47 schreef Mr.LovaLova het volgende:
wie gaat er nog meer als stel zijnde gescheiden op vakantie?
en zo jah waarom? mn vriendin had al afgesproken met vriendinnen en das allemaal ok natuurlijk.en zijn er stelletjes die ook van te voren afspraken maken wat wel enniet mag?
was ff nieuwschierug
Alleen m'n vriendinnetje is nu met haar vader naar de Dominicaanse Republiek.. dus moet haar effies 9 dagen missen
quote:Ueh hehe moet maar niet
Op woensdag 9 april 2003 14:56 schreef StephanL het volgende:[..]
Doe dan meteen mee aan Love Test
quote:behalve als je op schapen valt
Op woensdag 9 april 2003 16:39 schreef rique het volgende:
=knip=
bovendien ga ik naar Wales dus dan heeft ze al helemaal niets te vrezen
Stel dat je het niet zou zeggen en meneer komt terug van vakantie en zegt.. ja ik heb met die en die gezoent/gedingest. Jij wordt vervolgens pissig en meneer zegt dan.. jaaaahaaaaa maar DAAR hadden we het niet over gehad hoor! Je hebt van die lui haha, over het algemeen is het best leuk om zonder vriendje op vakantie te gaan. Lekker ouderwets gezellig met vriendinnen lol maken is ook niet gek!
Gelukkig de week erna met ze 2-tjes naar Rhodos, maakt een hoop goed
quote:Alles wat verder dan 200 kilometer van huis gebeurd telt toch niet?
Op donderdag 10 april 2003 13:33 schreef Angeles het volgende:
Hmm, maar op vakantie gelden toch gewoon dezelfde dingen als thuis? Lijkt me wel heel uitgekookt als je partner op vakantie opeens vreemdgaat en dan thuis zegt: ja, maar dat mocht, want daar hadden we niks voor afgesproken.
Is voor mij hoe dan ook geen probleem. Ik ben lekker vrijgezel. Maar als stel moet alleen op vakantie gaan vind ik ook wel kunnen. Als je elkaar niet kan vertrouwen kan je het beter gelijk uitmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |