SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Als dit waar is (wat ik niet denk) is de kans groot dat seizoen 3 uiteindelijk ook als R2 op dvd komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef boneyard het volgende:
ik las dit op de veronica site, geen idee hoe waar het is, maar het kan goed nieuws zijn.
[..]
Ik hoop het.. Dan kan ik eindelijk weer verder kijken...Gewoon in breedbeeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:52 schreef tHaBuZ het volgende:
[..]
Als dit waar is (wat ik niet denk) is de kans groot dat seizoen 3 uiteindelijk ook als R2 op dvd komt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door wolfrolf op 23-02-2006 09:31:23 ]lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:08 schreef wolfrolf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goddamn wat wassie weer goed!Big dick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Nee, het is verschoven naar vrijdag.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:42 schreef michiel_merk het volgende:
prachtige serie [afbeelding]
komt de serie nu 2 keer per week ?(vrij/zon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |