SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 12-01-2006 21:08:04 ]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef L_auteur het volgende:En zo de serie ten einde brengen? Last time I heard komt er ook een seizoen 6..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, das het mooie van deze serie. Anything can happen![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 12-01-2006 21:08:41 ]Big dick.
Komt s3 niet in NL op DVD??quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef tHaBuZ het volgende:
En dankzij dat zal seizoen 3 ook niet in NL op DVD uitgebracht worden....
dat heb je dan verkeerd gehoord. Er wordt nu van uitgegaan dat het verlengde (11+ 10) seizoen 5 het laatste is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En zo de serie ten einde brengen? Last time I heard komt er ook een seizoen 6..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit een pauze tussen vanwege de opnamen van Fantastic Four II van Michael Chiklis.I love it when a plan comes together !
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat heb je dan verkeerd gehoord. Er wordt nu van uitgegaan dat het verlengde (11+ 10) seizoen 5 het laatste is.Dat is dan mooi kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joepie, Vic Mackey in een stripverfilmingquote:Er zit een pauze tussen vanwege de opnamen van Fantastic Four II van Michael Chiklis.
Big dick.
Nee, klopt. Ik geloof dat er eerder in dit topic iemand was die een mail had gestuurd naar Sony. Deze wisten te vertellen dat er geen R2 uitgave komt van Seizoen 3 (en ik ben bang dat 4 dan ook niet zal komen). Volgens mij komt dit mede door het feit dat niemand de serie uitzend....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Komt s3 niet in NL op DVD??
Geen enkele regio2 versie van te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Strolie75 op 16-01-2006 09:12:57 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik wacht wel, ik ben niet zo'n downloader.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef truSteh het volgende:
Waarom haal je niet gewoon de afleveringen van seizoen 5 van internet? Dat seizoen is net begonnen in de States, duurt nog een jaar minimaal voordat seizoen 5 op DVD verschijnt.
quote:Carter posted 08-02-2006
Voor de fans: vanaf maart is The Shield met NIEUWE AFLEVERINGEN van het 3e seizoen te zien op vrijdag rond 23.45 uur. Opletten dus allemaal. De herhalingen die nu op zondag komen zijn dus als opwarmertje bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:59 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Bob1234,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briljante aflevering, 5 -5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie wordt inderdaad telkens nog beter, en is echt mijn favoriete tv serie aller tijden. Alles klopt gewoon
Ben erg benieuwd wat er met Lem gaat gebeuren nu..Big dick.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:50 schreef HassieBassie het volgende:
Briljante aflevering, 5 -5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd wat er met Lem gaat gebeuren nu..idd weer geniaal, heb me kapotgenoten
Dat zal mij inderdaad ook benieuwen, wat er met Lem gaat gebeuren... hopelijk wordt ie niet in de bak gegooid ofzo
lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties Forumhop: Hop naar: