FRS heeft ze voor 24,99 met een www.prijsjerijk.nl bon worden die per stuk 19,99.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef Un4 het volgende:
ok.. zat me al te verheugen op een aflevering van The Shield. Prutsers.
Kben die lui bij veronica spuugzat, haal de DVD boxen van S1 en S2 wel van de week. Even onderzoeken waar ze voor een leuk prijsje liggen...
Thx!! Morgen eens richting een FRS dan maar!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Shogo het volgende:
[..]
FRS heeft ze voor 24,99 met een www.prijsjerijk.nl bon worden die per stuk 19,99.![]()
Eens!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef Shogo het volgende:
He bah.Geen goed begin van de zaterdag op die manier.
Op www.fulldls.com issie al volop verkrijgbaar. Seizoen 4 trouwens ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:03 schreef tHaBuZ het volgende:
Iemand al berichten over de R2 release van Season 3? Normaal komt ie altijd begin augustus mr tot nu toe heb ik er nog helemaal niets van vernomen (ook geen pre-order o.i.d.)
Ik moet S3 nog zien, maar ja, de R2NLO van S3 is nog niet uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Robertje het volgende:
Dit weekend season 3 gekeken. Verheug me nu al op de 4e. Jammer dat het niet in Nederland wordt uitgezonden
Laatste aflevering? Mooi, dan binnenkort hopelijk de DVD box.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef Cart_man het volgende:
Season 4 gisteren laatste aflevering van gezien, nu moet ik wachten op seizoen 5 en die komt pas in 2006.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Zit daar ook op te wachten. Snap niet waarom ze die box in Europa niet uitbrengen... Zat ookal een mailadres te zoeken voor meer info, maar kan niets vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:28 schreef tHaBuZ het volgende:
Season 4 is al een half jaartje afgelopenEn die verdomde R2 DVD box van Season 3 is er nog steeds niet.... Begin nu toch te twijfelen of die box nog wel komt.
Hij is eindelijk aangekondigd????quote:Op donderdag 10 november 2005 10:36 schreef Robertje het volgende:
Ik heb pre-order gedaan bij Amazon.com voor deel 4![]()
Doe geen moeite.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:25 schreef tHaBuZ het volgende:
Hmjah, ik zal es kijken wie de distributeur is in NL van die vorige Shield DVD boxen. Zal ze eens een mailtje sturen. Ik heb wel gerucht gehoord dat de R2 release begin 2006 zou komen al lijkt me dat sterk aangezien die box volgens mij nu al ongeveer een jaar geleden uitgebracht had moeten worden....
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:14 schreef Shogo het volgende:
[..]
Doe geen moeite.
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=54291
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |