Voor de liefhebber toch goed nieuws in afwachting op seizoen 3
The Shield
ff nagezocht: dat duurt nog tot januari 2004
[Dit bericht is gewijzigd door JohnHannibalSmith op 17-08-2003 20:09]
Op http://www.fxnetworks.com/video/wm/shield_3_wm_dsl.wmv staat een breedband promo...
quote:Het is nog maar de vraag of seizoen 3 wordt aangekocht door een Nederlandse zender. Zo goed werd de serie niet bekeken, vrees ik.
Op zondag 25 januari 2004 11:39 schreef phroze het volgende:
bah, nog zo lang wachten
quote:Wat ik niet gek vindt aangezien die serie op onmogelijke tijden is uitgezonden. Ik heb het in elk geval gemist op TV.
Op donderdag 29 januari 2004 21:20 schreef L_auteur het volgende:
Het is nog maar de vraag of seizoen 3 wordt aangekocht door een Nederlandse zender. Zo goed werd de serie niet bekeken, vrees ik.
Maar goed, ik ben nu bezig season 2 op DVD te kijken en het voordeel is dat ik niet één week hoef te wachten om te weten hoe het verder gaat.
quote:Dat ken ik. Ik heb alle 13 afleveringen in een weekend gezien
Op maandag 2 februari 2004 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed, ik ben nu bezig season 2 op DVD te kijken en het voordeel is dat ik niet één week hoef te wachten om te weten hoe het verder gaat.
quote:waar heb je seizoen 2 vandaan gehaald op dvd regio 2 dan als ik vragen mag?
Op maandag 2 februari 2004 09:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat ik niet gek vindt aangezien die serie op onmogelijke tijden is uitgezonden. Ik heb het in elk geval gemist op TV.
quote:Gewoon, als R1 besteld bij Amazon.
Op dinsdag 3 februari 2004 10:13 schreef Blauwoogje het volgende:
waar heb je seizoen 2 vandaan gehaald op dvd regio 2 dan als ik vragen mag?
Ik heb de dvd-box gekocht. Daar staan de eerste 13 afleveringen op. Echt een aanrader.
Ik kan niet wachten op season 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |