Voor de liefhebber toch goed nieuws in afwachting op seizoen 3
The Shield
ff nagezocht: dat duurt nog tot januari 2004
[Dit bericht is gewijzigd door JohnHannibalSmith op 17-08-2003 20:09]
Op http://www.fxnetworks.com/video/wm/shield_3_wm_dsl.wmv staat een breedband promo...
quote:Het is nog maar de vraag of seizoen 3 wordt aangekocht door een Nederlandse zender. Zo goed werd de serie niet bekeken, vrees ik.
Op zondag 25 januari 2004 11:39 schreef phroze het volgende:
bah, nog zo lang wachten
quote:Wat ik niet gek vindt aangezien die serie op onmogelijke tijden is uitgezonden. Ik heb het in elk geval gemist op TV.
Op donderdag 29 januari 2004 21:20 schreef L_auteur het volgende:
Het is nog maar de vraag of seizoen 3 wordt aangekocht door een Nederlandse zender. Zo goed werd de serie niet bekeken, vrees ik.
Maar goed, ik ben nu bezig season 2 op DVD te kijken en het voordeel is dat ik niet één week hoef te wachten om te weten hoe het verder gaat.
quote:Dat ken ik. Ik heb alle 13 afleveringen in een weekend gezien
Op maandag 2 februari 2004 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed, ik ben nu bezig season 2 op DVD te kijken en het voordeel is dat ik niet één week hoef te wachten om te weten hoe het verder gaat.
quote:waar heb je seizoen 2 vandaan gehaald op dvd regio 2 dan als ik vragen mag?
Op maandag 2 februari 2004 09:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat ik niet gek vindt aangezien die serie op onmogelijke tijden is uitgezonden. Ik heb het in elk geval gemist op TV.
quote:Gewoon, als R1 besteld bij Amazon.
Op dinsdag 3 februari 2004 10:13 schreef Blauwoogje het volgende:
waar heb je seizoen 2 vandaan gehaald op dvd regio 2 dan als ik vragen mag?
Ik heb de dvd-box gekocht. Daar staan de eerste 13 afleveringen op. Echt een aanrader.
Ik kan niet wachten op season 3.
Goed nieuws!! Vond het een geweldige serie op tv en hoop dat ze na de komkommertijd dat nieuwe seizoen lekker gaan uitzendenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:19 schreef L_auteur het volgende:
Seizoen 3 is definitief aangekocht door Veronica. Het is helaas nog niet bekend wanneer ze het gaan uitzenden. Als zou ik moeten gokken zou ik zeggen in het nieuwe tv-seizoen (dus zo rond oktober).
Is nog niet uit. Komt pas begin 2005.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:58 schreef Robertje het volgende:
Weet iemand of deel 3 al uit is in de VS?
Ik houd dus de veronica website strak in de gaten vanaf nu!quote:Komt 'The Shield' terug bij Veronica?
Ja, we gaan ook het derde seizoen van The Shield uitzenden alleen is op dit
moment nog niet bekend wanneer precies.
welk gedeelte van "Ja, we gaan ook het derde seizoen van The Shield uitzenden alleen is op ditquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:55 schreef Robertje het volgende:
Hopelijk zenden ze het derde deel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:42 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
cloudstrife: held!
trouwens, seizoen 4 begint in de USA in maart 2005,Inderdaad, dat wordt bruutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat er ook geen 2e seizoen gemaakt isquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:58 schreef One_conundrum het volgende:
WAt ook nooit meer wordt uitgezonden: John Doe ken iemand die serie nog? eerste seizoen was afgelopen op Yorin meen ik en daarna 2e nooit meer gezien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |