quote:Als Vic er wat aan zou doen zou hij zelf ontslegen worden! zal 'ie heus niet doen! Idd Claudette dood lost een hoop op!
Op vrijdag 9 mei 2003 00:39 schreef IntelliEye het volgende:
Stoere aflevering. Die nieuwe gast lijkt een goede aanvulling. Claudette moet dood. Ik hoop alleen niet dat die agente (hoe heet ze nou?) die dat mes 'over het hoofd zag' wordt ontslagen. Had wel van Vic verwacht dat hij er meer aan zou doen.
Weet iemand al of het voor een derde seizoen is opgepikt? Kan me haast niet voorstellen van niet...
quote:mackey is geen "bad cop" hij is een "whole different kind of cop"
Op zaterdag 10 mei 2003 17:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Claudette moet niet dood, ze houdt juist die spannende balans in stand, tussen de "good cops" en de "bad cops" !Weet iemand al of het voor een derde seizoen is opgepikt? Kan me haast niet voorstellen van niet...
quote:Het goede nieuws is dat er idd een derde seizoen komt. Het slechte nieuws is dat de nieuwe afleveringen pas vanaf januari 2004 (in Amerika) worden uitgezonden.
Op zaterdag 10 mei 2003 17:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Weet iemand al of het voor een derde seizoen is opgepikt? Kan me haast niet voorstellen van niet...
(Bron: The Shield : Official website)
Hoop dat ze ass gaan kicken met die Money Train:)
quote:Zonder dat strike-team is er geen hol meer aan
Op zondag 25 mei 2003 10:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ben benieuwd of de strike-team de laan uitgestuurd wordt, dan moeten ze toch wel een goede aanpak verzinnen voor seizoen 3.
quote:Idd dan kunnen ze net zo goed stoppen! Er zal wel iets met claudette gebeuren.......
Op zondag 25 mei 2003 13:30 schreef Steve-O het volgende:[..]
Zonder dat strike-team is er geen hol meer aan
quote:Ja, dat is mijn voorgevoel ook. Of Aceveda wint toch de verkiezingen en zorgt dat er een wonder gebeurd.
Op zondag 25 mei 2003 13:34 schreef snellejelle het volgende:
Idd dan kunnen ze net zo goed stoppen! Er zal wel iets met claudette gebeuren.......
Arme Vic hij heeft het al zo moeilijk thuis
quote:Vic is natuurlijk ook niet het lieverdje eerste klas. Wat dat betreft zijn ze allebei erg, eigenlijk is Dutch nog wel het meest oke. Hij doet waar hij goed in is en bemoeit zich verder nergens mee, en die agente ook wel (partner van die neger, weet zijn naam ook niet, toch knap, ik volg het al vanaf de eerste aflevering).
Op zondag 25 mei 2003 14:41 schreef BAZZA het volgende:
Arme Vichij heeft het al zo moeilijk thuis
quote:Aceveda wint dus idd de verkiezingen. Kon me ook al niet voorstellen dat ze hem uit de serie zouden schrijven. Waarom keek iedereen nou zo somber naar dat geld? Was het nep of zo?
Op zondag 25 mei 2003 14:01 schreef IntelliEye het volgende:
Ja, dat is mijn voorgevoel ook. Of Aceveda wint toch de verkiezingen en zorgt dat er een wonder gebeurd.
Een andere reden is misschien dat ze zich nu realiseerde dat ze eigenlijk veel te ver waren gegaan. Een beetje buiten het boekje kan nog wel maar dit was misschien toch net even te veel van het slechte.
[Dit bericht is gewijzigd door L_auteur op 30-05-2003 13:31]
quote:Zoiets lijkt mij ook. Je kon ook helemaal niet zien of het nep was.
Op vrijdag 30 mei 2003 13:12 schreef L_auteur het volgende:
Een andere reden is misschien dat ze zich nu realiseerde dat ze eigenlijk veel te ver waren gegaan. Een beetje buiten het boekje kan nog wel maar dit was misschien toch net even te veel van het slechte.
Was dat ook zo..?
Wil iemand ff een samenvattinkje schrijven ofzo?
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 01-06-2003 10:29]
quote:Same here
Op zaterdag 31 mei 2003 19:17 schreef Rtm het volgende:
Ach gatverdamme, ik heb het afgelopen donderdag gemist. In de tv-gids staat dat dat het slot was (!!).Was dat ook zo..?
Wil iemand ff een samenvattinkje schrijven ofzo?
-edit:niet vragen naar copyrighted materiaal aub-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 01-06-2003 10:29]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |