abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10306582
Vanavond weer
pi_10311310
Stoere aflevering. Die nieuwe gast lijkt een goede aanvulling. Claudette moet dood. Ik hoop alleen niet dat die agente (hoe heet ze nou?) die dat mes 'over het hoofd zag' wordt ontslagen. Had wel van Vic verwacht dat hij er meer aan zou doen.
pi_10313537
Helaas heb ik hem gemist, want ik zat in de bios... Hopelijk heeft kazaa een oplossing.
pi_10335960
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 00:39 schreef IntelliEye het volgende:
Stoere aflevering. Die nieuwe gast lijkt een goede aanvulling. Claudette moet dood. Ik hoop alleen niet dat die agente (hoe heet ze nou?) die dat mes 'over het hoofd zag' wordt ontslagen. Had wel van Vic verwacht dat hij er meer aan zou doen.
Als Vic er wat aan zou doen zou hij zelf ontslegen worden! zal 'ie heus niet doen! Idd Claudette dood lost een hoop op!
pi_10340885
Claudette moet niet dood, ze houdt juist die spannende balans in stand, tussen de "good cops" en de "bad cops" !

Weet iemand al of het voor een derde seizoen is opgepikt? Kan me haast niet voorstellen van niet...

I love it when a plan comes together !
pi_10341444
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 17:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Claudette moet niet dood, ze houdt juist die spannende balans in stand, tussen de "good cops" en de "bad cops" !

Weet iemand al of het voor een derde seizoen is opgepikt? Kan me haast niet voorstellen van niet...

mackey is geen "bad cop" hij is een "whole different kind of cop"
pi_10342546
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 17:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Het goede nieuws is dat er idd een derde seizoen komt. Het slechte nieuws is dat de nieuwe afleveringen pas vanaf januari 2004 (in Amerika) worden uitgezonden.

(Bron: The Shield : Official website)

pi_10661955
damn man, volgende week donderdag laatste aflevering van Season 2

Hoop dat ze ass gaan kicken met die Money Train:)

Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
pi_10662944
Ik ben benieuwd of de strike-team de laan uitgestuurd wordt, dan moeten ze toch wel een goede aanpak verzinnen voor seaizoen 3.
  zondag 25 mei 2003 @ 13:30:41 #35
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_10665285
quote:
Op zondag 25 mei 2003 10:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ben benieuwd of de strike-team de laan uitgestuurd wordt, dan moeten ze toch wel een goede aanpak verzinnen voor seizoen 3.
Zonder dat strike-team is er geen hol meer aan
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_10665350
quote:
Op zondag 25 mei 2003 13:30 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Zonder dat strike-team is er geen hol meer aan

Idd dan kunnen ze net zo goed stoppen! Er zal wel iets met claudette gebeuren.......
pi_10665777
quote:
Op zondag 25 mei 2003 13:34 schreef snellejelle het volgende:
Idd dan kunnen ze net zo goed stoppen! Er zal wel iets met claudette gebeuren.......
Ja, dat is mijn voorgevoel ook. Of Aceveda wint toch de verkiezingen en zorgt dat er een wonder gebeurd.
pi_10666012
De serie draait om het StrikeTeam (grotendeels dan), dus het lijkt me stug dat ze worden opgeheven.
Waarschijnlijk zullen ze het een tijdje rustig aan moeten doen om niet op te vallen.
  zondag 25 mei 2003 @ 14:41:42 #39
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_10666462
Ik heb echt een hekel aan die Claudette met haar arrogante snuit

Arme Vic hij heeft het al zo moeilijk thuis

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_10676176
quote:
Op zondag 25 mei 2003 14:41 schreef BAZZA het volgende:
Arme Vic hij heeft het al zo moeilijk thuis
Vic is natuurlijk ook niet het lieverdje eerste klas. Wat dat betreft zijn ze allebei erg, eigenlijk is Dutch nog wel het meest oke. Hij doet waar hij goed in is en bemoeit zich verder nergens mee, en die agente ook wel (partner van die neger, weet zijn naam ook niet, toch knap, ik volg het al vanaf de eerste aflevering).
  zondag 25 mei 2003 @ 23:20:20 #41
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_10676321
Ik volg het ook vanaf de eerste aflevering, maar ik vind het steeds minder leuk worden. Laatste 2 afleveringen heb ik zelfs gemist. Als het zo door blijft gaan, hoeft er van mij geen derde seizoen.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_10764820
quote:
Op zondag 25 mei 2003 14:01 schreef IntelliEye het volgende:
Ja, dat is mijn voorgevoel ook. Of Aceveda wint toch de verkiezingen en zorgt dat er een wonder gebeurd.
Aceveda wint dus idd de verkiezingen. Kon me ook al niet voorstellen dat ze hem uit de serie zouden schrijven. Waarom keek iedereen nou zo somber naar dat geld? Was het nep of zo?
  vrijdag 30 mei 2003 @ 00:09:53 #43
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_10764844
Die overval op die Armeniers viel eigenlijk wel een beetje tegen
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_10766765
jah dat vroeg ik me dus ook af IntelliEye..
zou wel kut zijn, zo'n groot risico nemen voor niks:(
Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
pi_10767929
Het geld was vals, aan hun teleurstelling af te lezen. Das wel zwaar klote voor de jongens.
pi_10771023
Ik denk zelf niet dat het geld vals was. De reden dat ze (volgens mij) zo somber keken, was omdat ze zich nu beseften dat ze er nooit mee weg kunnen komen om zo'n enorm bedrag van de maffia te jatten.
Het was dan ook een gigantische berg geld.

Een andere reden is misschien dat ze zich nu realiseerde dat ze eigenlijk veel te ver waren gegaan. Een beetje buiten het boekje kan nog wel maar dit was misschien toch net even te veel van het slechte.

[Dit bericht is gewijzigd door L_auteur op 30-05-2003 13:31]

pi_10776586
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 13:12 schreef L_auteur het volgende:
Een andere reden is misschien dat ze zich nu realiseerde dat ze eigenlijk veel te ver waren gegaan. Een beetje buiten het boekje kan nog wel maar dit was misschien toch net even te veel van het slechte.
Zoiets lijkt mij ook. Je kon ook helemaal niet zien of het nep was.
pi_10793281
Ach gatverdamme, ik heb het afgelopen donderdag gemist. In de tv-gids staat dat dat het slot was (!!).

Was dat ook zo..?
Wil iemand ff een samenvattinkje schrijven ofzo?
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 01-06-2003 10:29]

pi_10793735
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 19:17 schreef Rtm het volgende:
Ach gatverdamme, ik heb het afgelopen donderdag gemist. In de tv-gids staat dat dat het slot was (!!).

Was dat ook zo..?
Wil iemand ff een samenvattinkje schrijven ofzo?
-edit:niet vragen naar copyrighted materiaal aub-

Same here

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 01-06-2003 10:29]

pi_11068379
Yay!

het is renewed voor een 3e seizoen!

I love it when a plan comes together !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')