SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
Wat mij overigens nou he-le-maal onduidelijk is over die baby vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:03 schreef HassieBassie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef L_auteur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
Michael Chiklis was bezig met de opnamen van The Fantastic Four deel II, zeggen mijn bronnen. waar heb je dit vandaan?quote:Tonight's episode - the 11th of the season - will be the last of "The Shield" until next January, when the season's remaining 10 episodes are likely to begin airing. The long hiatus is necessary because FX did not order additional episodes until it was too late to produce them continuously following the first 11.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Ausiello Report
http://www.tvguide.com/Ne(...).htm?rmDate=03242006I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forest withaker en vick mackey (weet zn naam niet meer) kunnen van mij part gewoon een oscar krijgen voor hun prestaties, jammer genoeg hebben ze die niet voor dit soort series. Die grammy's stellen niet veel voor vind ik want die geven ze aan iedereen weg.
Nu wachten tot januari, wat een ellende.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:01 schreef chris0478 het volgende:
Op zeker de beste tv serie ooit uitgezonden deze.
Dit seizoen weer helemaal top, vond toch nog steeds seizoen 4 het beste, met die spanning tussen vick en shane.
dude, je smijt van alles door elkaar. Oscars zijn voor films, Grammy's voor muziek, die dingen voor tv heten Emmy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forest withaker en vick mackey (weet zn naam niet meer) kunnen van mij part gewoon een oscar krijgen voor hun prestaties, jammer genoeg hebben ze die niet voor dit soort series. Die grammy's stellen niet veel voor vind ik want die geven ze aan iedereen weg.
Nu wachten tot januari, wat een ellende.
Maar ik ben het van harte met je eens dat Forrest Whitaker en Michael Chiklis er allebei een verdienen!I love it when a plan comes together !
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:53 schreef Thelonious het volgende:
Wat een belachelijk slecht camerawerk heeft de serie tegenwoordig. Is dat jullie ook opgevallen?
Het lijkt wel een Parkinson-patient die cameraman.
Nee is niet documentaire achtig, is gewoon amateuristisch. Zeker bij dialogen zoals een verhoor gaat de camera totaal nutteloos heen en weer, en daarbij nog dat gebibber. Ze hebben op het budget moeten besparen omdat ze niet meer voor een major network werken en dat is gewoon te zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Het is dezelfde documentaire achtige schudderige stijl wat het altijd is geweest hoor
Wat zwets jij danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:32 schreef Thelonious het volgende:
Ze hebben op het budget moeten besparen omdat ze niet meer voor een major network werken en dat is gewoon te zien.
Ik heb de serie niet op DVD ofzo dus kan de seizoenen niet direct met elkaar vergelijken maar dat het van boven naar beneden bibbert was mij in ieder geval nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zwets jij danZe maken de show al 5 jaar voor hetzelfde network
FX, welteverstaan
En die camera zwabbert al 5 seizoenen lang alle kanten op
Jawel hoor. The Shield trok wekelijk ongeveer 2,8 miljoen kijkers. NIet bepaald heel veel in de VS.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef tHaBuZ het volgende:
Die camera zwabbert idd al 5 seizoenen en is naar mijn mening één van de sterke punten van de serie. En wat betreft dat major network.... zoals wolfrolf zegt, FX Networks lijkt me toch niet echt een kleintje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |