Metalheads Unite ! ! ! (Altijd al willen zeggen/typen)
Ik weet niks van verzendkosten ofzo, want ik spreek geen Portugees. Mijn vader wil wat DVDs bestellen misschien, dus dan kan ik wel meeliften.
Ze hebben iig wel wat extra samples for the time being:
http://somlivre.globo.com/produtocd.asp?track=S&ProductID=084540&cod_sub_media=&campanha=
Hoop dat de link het zo doet.
quote:Wat is dat Dimension F3H? Hoor er erg veel over laatste tijd, maar het enige wat ik ervan heb begrepen is dat het een project is van een van de Limbonic Art leden.. lijkt het daar ook op?
Op woensdag 9 april 2003 11:38 schreef OphiOn het volgende:
Dimension F3H - Reaping the World Winds
Laatste 2 dagen luister ik eigenlijk non-stop naar de nieuwe Anthrax..had ze eigenlijk al compleet afgeschreven, maar wat een heerlijke cd is dit zeg
quote:Limbonic Art is dood, en Morfeus z'n nieuwe band is Dimension F3H.
Op woensdag 9 april 2003 22:00 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Wat is dat Dimension F3H? Hoor er erg veel over laatste tijd, maar het enige wat ik ervan heb begrepen is dat het een project is van een van de Limbonic Art leden.. lijkt het daar ook op?
quote:Hmm, zal eens wat van ze opzoeken dan. Limbonic Art heeft me nooit echt kunnen boeien, maar dit klinkt veelbelovend.
Op woensdag 9 april 2003 22:02 schreef Tokus het volgende:[..]
Limbonic Art is dood, en Morfeus z'n nieuwe band is Dimension F3H.
Het lijkt echter niet echt op Limbonic Art. Het is een stuk melodieuser, cleane zang, en dans-invloeden erin (o jee, dans! the horror.... nee valt mee).
quote:Dat is mooi! Wellicht kun je er dan 2 bestellen, en hem dan naar mij sturen?
Op woensdag 9 april 2003 20:32 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Summy-Wummy, ik heb via een kennis van mijn vader een Braziliaanse webwinkel gevonden waar ze de cd's van Tuatha de Danann verkopen. De cd "Tingaralatingadun" (geez) kost daar R 27,50, wat op zo'n 6,80 uitkomt!
Ik weet niks van verzendkosten ofzo, want ik spreek geen Portugees. Mijn vader wil wat DVDs bestellen misschien, dus dan kan ik wel meeliften.
Ze hebben iig wel wat extra samples for the time being:
http://somlivre.globo.com/produtocd.asp?track=S&ProductID=084540&cod_sub_media=&campanha=
Hoop dat de link het zo doet.
quote:Misschien kan dit je helpen: klik!
Op woensdag 9 april 2003 22:00 schreef mr_cucumber het volgende:
Wat is dat Dimension F3H? Hoor er erg veel over laatste tijd, maar het enige wat ik ervan heb begrepen is dat het een project is van een van de Limbonic Art leden.. lijkt het daar ook op?
quote:Haha, daarom is het ook zo geweldig. Kijk es naar al die andere Thrash die toen uitkwam, als je dat tegenwoordig luistert denk je: dat ik daar vroeger naar luisterde, nu is wel duidelijk dat ze elkaar allemaal naspeelden en de meesten konden hun instrumenten nog niet eens vasthouden in die tijd! (*kuch* Sodom *kuch*)
Op woensdag 9 april 2003 16:37 schreef dantes_inferno86 het volgende:
vandaag gekocht.Voivod is trouwens erg vreemde thrash.Het lijkt wel thrash met jazz invloeden.
quote:Sodom - Agent Orange
Op woensdag 9 april 2003 23:38 schreef Summoner het volgende:Sodom
quote:Oh. Oh... OH! whahahahahamuhaamaahahamayauauamaauahahahahahahamauahaj! Ik had de link nooit gelegd. muahaha!
Op woensdag 9 april 2003 23:39 schreef Mr. Orange het volgende:
Sodom - Agent Orange
quote:whoaah you lucky biAtch.
Op donderdag 10 april 2003 04:32 schreef Kipman het volgende:
Hallo, hier Kipman vanuit de stad Brisbane! Ik ben er net een paar uur en ik ben zo van plan naar een cd-winkel te gaan om eindelijk weer eens een cd-tje te kopen. Maar wat blijkt? Over een uur zitten de leden van Opeth daar voor een handtekeningen sessie! Nu heb ik niks om te laten tekenen, maar toch wel leuk. Ze spelen vanavond hier in Brisbane en misschien dat ik er heen ga. Maar dat zie ik nog wel.
quote:Meestal wel in een cd-winkel.
Op donderdag 10 april 2003 11:02 schreef Tokus het volgende:
als ze daar signeren verkopen ze er ook die cds wel hoor.
quote:Yep, we kunnen dan zeker handel drijven. Tenminste, als het allemaal doorgaat.
Op woensdag 9 april 2003 23:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat is mooi! Wellicht kun je er dan 2 bestellen, en hem dan naar mij sturen?
Maar ik ga eerst Cruachan bestellen
quote:Die ken je toch ook bij Displeased bestellen.
Op donderdag 10 april 2003 11:25 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Yep, we kunnen dan zeker handel drijven. Tenminste, als het allemaal doorgaat.
Ik heb wel gezien dat je om naar Nederland het te laten verschepen, je 47 R moet betalen...lol Volgens de huidige kom je in totaal dan nog op zo'n 18 euro uit, duuuuus da's niet erg.Maar ik ga eerst Cruachan bestellen
quote:Wie zegt dat hij dat niet doet?
Op donderdag 10 april 2003 11:33 schreef OphiOn het volgende:[..]
Die ken je toch ook bij Displeased bestellen.
quote:DR ga spelen.
Op donderdag 10 april 2003 12:17 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Wie zegt dat hij dat niet doet?
vind je Soul Survivor van Gorefest bij de FRS voor 95 cent, kunnen ze de cd niet vinden!
quote:Dat had ik met de cd van Krisiun, die stond er voor 2,95 maar helaas was de cd niet te vinden. Heb daar wel de cd van Andrew WK voor 4,95 gehaald. Best leuk cdtje, voor die prijs dan
Op donderdag 10 april 2003 14:09 schreef Tokus het volgende:
arghvind je Soul Survivor van Gorefest bij de FRS voor 95 cent, kunnen ze de cd niet vinden!
quote:Vind er wel wat goeie nummers op staan, maar het meerendeel vind ik toch een beetje saai.
Laatste 2 dagen luister ik eigenlijk non-stop naar de nieuwe Anthrax..had ze eigenlijk al compleet afgeschreven, maar wat een heerlijke cd is dit zeg
Nummer 2 (eerste eigenlijk, als je intro niet meerekent) en 4 (Safe Home) vind ik wel het beste. En dat nummer met die aparte drumstukken ertussen is ook gaaf! Maar over het algemeen, aardige cd. Ik had wel meer verwacht toen ik de review las in de Aarschok, die was zO extreem....
Ej Vovoid, ik hoor er veel over de laatste tijd. Ook van een kerel die in een rock/metal bandje bij ons op school gitaar speelt. Thrash metal Maar eens wat proberen dan.
De band "Aborted" kreeg trouwens een 9 in de Aardschok van diehard Rene Veerkamp. Heeft iemand die band weles gehoord? (Summoner?)
quote:Die indruk had ik in het begin ook, paar keer geluisterd en vond het wel aardig klinken, maar bij gebrek aan andere cds werd ik eigenlijk gedwongen hem vaker te beluisteren, en ik vind hem erg goed. Had er geen enkele verwachting bij, dat zal ongetwijfeld bijdragen aan mijn enthousiasme, maar wat mij betreft zijn ze wel weer helemaal terug.
Op donderdag 10 april 2003 20:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Vind er wel wat goeie nummers op staan, maar het meerendeel vind ik toch een beetje saai.
Nummer 2 (eerste eigenlijk, als je intro niet meerekent) en 4 (Safe Home) vind ik wel het beste. En dat nummer met die aparte drumstukken ertussen is ook gaaf! Maar over het algemeen, aardige cd. Ik had wel meer verwacht toen ik de review las in de Aarschok, die was zO extreem....
quote:Die cd krijgt overal lovende recensies, ben ook zeer benieuwd ernaar. Misschien morgen eens checken bij de plaatselijke platenboer
De band "Aborted" kreeg trouwens een 9 in de Aardschok van diehard Rene Veerkamp. Heeft iemand die band weles gehoord? (Summoner?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |