Donderdag 3 juli --> Altstad Eindhoven (NL)
Vrijdag 4 juli --> Graspop Dessel (B)
Dat word te gek!!!!
quote:Steenwijk ligt vanaf Zwolle met de trein zo ongeveer 20 minuten, en vanaf mijn woonplaats ongeveer 20 min. met de bus, dus ik ga elk jaar heen. Vorig jaar was het geweldig met DESTRUCTION!!!
Op zaterdag 19 april 2003 15:27 schreef mr_cucumber het volgende:
Is dat wat dat Stonehenge? Had altijd het idee dat Steenwijk in de buurt van Zwolle ofzo lag, maar tis veel dichterbijDus word het weer wat aantrekkelijker om er eens te gaan kijken.
quote:Het is een middag en een deel van de avond. Kramperen kan altijd, er is een toilet aanwezig, al zul je wel in de rij moeten gaan staan waardoor je het risico loopt de boel te laten lopen onder het wachten.
Er komen namelijk best leuke bands, Die Apokalyptischen Reiter, Master, Aborted enz. Misschien wel de moeite om te gaan kijken. Het is maar een dag toch? Is er een mogelijkheid tot kramperen daar in de buurt?
quote:Lekker
Op zaterdag 19 april 2003 14:14 schreef Yokozuna het volgende:
Ej, hoe was het optreden?!?!
quote:Bwu, ik wil meer weten!
Op zaterdag 19 april 2003 22:14 schreef Pea het volgende:[..]
Lekker
Had een beetje meer show verwacht (gehoopt), maar k heb me zeker wel vermaakt.
quote:hehe ja.. echt tof...
Op zondag 20 april 2003 17:56 schreef Summoner het volgende:
Dat interview met LINKIN PARK in Aardschok is werkelijk hilarish! Iemand anders er al van genoten?! Ik houd wel van journalisten die zeggen wat ze denken, en desnoods onfatsoenlijk zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 20-04-2003 18:08]
quote:Oh gaaf, dat "nette" gedoe altijd is zo standaard, even checken.
Dat interview met LINKIN PARK in Aardschok is werkelijk hilarish! Iemand anders er al van genoten?! Ik houd wel van journalisten die zeggen wat ze denken, en desnoods onfatsoenlijk zijn.
quote:Inscannen!
quote:STaan trouwens 10 pagina's Metallica in de nieuwe Aardschok. Incl. veel foto's, check vooral Lars' nieuwe kapsel! Echt hip
Op zondag 20 april 2003 18:10 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Inscannen!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 20-04-2003 18:22]
quote:yep... interview is erg interessant, begin zowaar weer interesse in de band te krijgen...
Op zondag 20 april 2003 18:16 schreef Yokozuna het volgende:[..]
STaan trouwens 10 pagina's Metallica in de nieuwe Aardschok. Incl. veel foto's, check vooral Lars' nieuwe kapsel! Echt hip
Sum41 live op MTV
the Foo Fighters live op The Box
Als je je verveelt, have fun
quote:Ik ga denk ik naar beide, zeker op graspop
Op zaterdag 19 april 2003 19:43 schreef Perfect_Survivor het volgende:
[afbeelding]Donderdag 3 juli --> Altstad Eindhoven (NL)
Vrijdag 4 juli --> Graspop Dessel (B)Dat word te gek!!!!
quote:Sum41 samen met Rob Halford en Tommy Lee blijft gewoon ge-wel-dig!
Op zondag 20 april 2003 21:35 schreef Yokozuna het volgende:
Ik weet dat het geen metal is maar, just mentioning:
Sum41 live op MTV
quote:Haha ja dat was echt cool, zag je Halford zo stoer op het podium komen echt geweldig.
Op maandag 21 april 2003 15:00 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Sum41 samen met Rob Halford en Tommy Lee blijft gewoon ge-wel-dig!
quote:Ik had anderhalf jaar ook al gezegd tegen je dat je het filmpje eens moest downloaden. Die clip stond/staat namelijk gewoon op een zeker blauw/geel programma.
Op maandag 21 april 2003 15:17 schreef Seborik het volgende:
Halford op tv en ik heb het gemist.
quote:Luistert naar de oude wijze man
Op dinsdag 22 april 2003 08:38 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik had anderhalf jaar ook al gezegd tegen je dat je het filmpje eens moest downloaden. Die clip stond/staat namelijk gewoon op een zeker blauw/geel programma.
quote:Ow, is dat dezelfde.
Op dinsdag 22 april 2003 08:38 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik had anderhalf jaar ook al gezegd tegen je dat je het filmpje eens moest downloaden. Die clip stond/staat namelijk gewoon op een zeker blauw/geel programma.
quote:Wilde er wel heen (eindelijk weer eens leuke bands) maar ik moest helaas de hele dag werken
Op dinsdag 22 april 2003 12:02 schreef metalbazzz het volgende:
Wat zijn jullie nou voor nep-metalheads, t was gisteren no mercy en ik hoor er niemand over
Wast wat?
quote:Ja hallo, ik heb MTV niet gezien.
Op dinsdag 22 april 2003 16:13 schreef Witchfynder het volgende:[..]
![]()
quote:Uh....oh.
Op dinsdag 22 april 2003 12:02 schreef metalbazzz het volgende:
t was gisteren no mercy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |