quote:Ja, dat lees ik ook al de hele dag overal, misschien iemand met meer info?
Op woensdag 16 april 2003 21:18 schreef ThE_ED het volgende:
btw: wat hoor ik net?
Nightwish op Lowlands?
quote:ik had wel gehoord dat men ondanks de 'sabbatical' nog wat extra festivals ging doen.. maar toch..
Op woensdag 16 april 2003 21:35 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, dat lees ik ook al de hele dag overal, misschien iemand met meer info?
quote:Dan is Lowlands een rare keus.
Op woensdag 16 april 2003 21:36 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ik had wel gehoord dat men ondanks de 'sabbatical' nog wat extra festivals ging doen.. maar toch..
quote:Jah, inderdaad, zeker met de huidige line-up.
Op woensdag 16 april 2003 21:38 schreef Seborik het volgende:[..]
Dan is Lowlands een rare keus.
quote:is Lowlands geen festival dan?
Op woensdag 16 april 2003 21:38 schreef Seborik het volgende:[..]
Dan is Lowlands een rare keus.
quote:Lowlands is een grote speeltuin.
Op woensdag 16 april 2003 22:02 schreef Tokus het volgende:[..]
is Lowlands geen festival dan?
quote:Jawel, maar ik vind ze er niet passen.
Op woensdag 16 april 2003 22:02 schreef Tokus het volgende:[..]
is Lowlands geen festival dan?
Het kan wel natuurlijk, vorig jaar stond Dimmu er ook.
quote:Nopes... niet echt. Probeer es wat van Hagen, dat is ook een folkmetal band. Ook een zeer afwisselende band, dus meerdere mp3's downloaden aub.
Op woensdag 16 april 2003 07:37 schreef Witchfynder het volgende:
Nog meer tips trouwens?
quote:"Spiritual Healing" was als het ware het overgangsalbum van de oude Death naar de nieuwe, technische Death. Probeer ook eens "Human", en de daaropvolgende albums.
Op woensdag 16 april 2003 21:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Vandaag death-spiritual healing aangeschaft,erg goede cd.Ik kende alleen scream bloody gore en die vond ik niet heel erg super maar deze cd is toch erg goed.tevens ook faith no more-the real thing,candlemass-tales of creation en roger waters-amused by death gekocht.
quote:Oh, je mist de belangrijke Vader albums (laatste 2)! De productie is een stuk beter geworden, alles klinkt vetter. Deathmetal zoals het hoort te klinken!!
Op maandag 14 april 2003 13:19 schreef Pakspul het volgende:
lijst....
en van Vader:
[list]Necrolust Future Of The Past Reborn In Chaos Kingdom<li>Reign Forever World
Vader - Litany
Vader - Revelations
Probeer het nummer Vader - Wings eens. Superbrute sound!
quote:Technisch ook dankzij alle goede en creatieve drummers die ze hebben gehad
"Spiritual Healing" was als het ware het overgangsalbum van de oude Death naar de nieuwe, technische Death. Probeer ook eens "Human", en de daaropvolgende albums.
quote:JA!!! iets van Aborted, moest ik even hebben. Ga meteen checken. Ohja, die drummer van Dying Fetus kan blastbeaten op 300BPM! (dat zijn 10 aanslagen per seconde met 1 hand op de snare). Nog nooit heb ik een drummer sneller horen spelen, wel een hoop die in de buurt komen. Snelheid is geen basis voor goede muziek, maar toch is het wel een sportprestatie
Edit: Een videoclip van een nummer van de nieuwe cd van Aborted kan je hier downloaden (32 mb)
Als ik dat over Opeth juist lees, is Opeth eigenlijk juist GEEN progressieve band?
quote:Whoa, The Crown is ook gaaf. Crowned in Terror kent echt supernummers.
The Crown op hun bruutst
Edit: net vlug even stukje geluisterd, ga weer bed, maar dat gitaargeluid klinkt wel optimaal voor deathmetal zeg. Lekker hard in de mix, zo hoort het gewoon. In die gitaarsolo zit ook wel gevoel, mooie bends, iets wat je vaak mist in Deathmetal. Jammer dat ie niet langer is.
Op welke manier speelt deze band andere bands weg? Kwa geluid, zeker! Samen met Vader (laatste 2) ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-04-2003 23:39]
quote:op nightwish.com staat nix
Op woensdag 16 april 2003 22:21 schreef Seborik het volgende:[..]
Jawel, maar ik vind ze er niet passen.
Het kan wel natuurlijk, vorig jaar stond Dimmu er ook.
hmmmz.
quote:Ah, past mooi bij mijn cd van Siegfried.
Op woensdag 16 april 2003 22:52 schreef Summoner het volgende:
Probeer es wat van Hagen
Ik zal eens zoeken.
quote:Is dat die oude drummer? (Kevin Talley) of die voor de nieuwe cd? Die nieuwe drummer vond ik op de nieuwe cd eigenlijk wat minder soepel klinken dan Talley, iets rommeliger lijkt het wel.
Op woensdag 16 april 2003 23:05 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ohja, die drummer van Dying Fetus kan blastbeaten op 300BPM! (dat zijn 10 aanslagen per seconde met 1 hand op de snare). Nog nooit heb ik een drummer sneller horen spelen, wel een hoop die in de buurt komen. Snelheid is geen basis voor goede muziek, maar toch is het wel een sportprestatie
quote:Hehe, als je het zo bekijkt niet nee
Als ik dat over Opeth juist lees, is Opeth eigenlijk juist GEEN progressieve band?![]()
quote:Denk idd dat Aborted vooral bands wegspeelt met hun geluid maar ook met hun variatie, tuurlijk is bijvoorbeeld een Hate Eternal bruut, maar op een gegeven moment word het een grote blastbeat en valt het niet meer op. Mij gaat zoiets erg snel vervelen.
Op welke manier speelt deze band andere bands weg? Kwa geluid, zeker! Samen met Vader (laatste 2)
Moet op dit soort momenten altijd aan Al Jourgensen van Ministry denken die zei 'Een klap die uit het niets komt komt harder aan vergeleken met als iemand al een half uur in je gezicht staat te beuken'
En zoals altijd heeft Al gelijk
quote:Lijkt me duidelijk...
MUZIEK
The Ataris Blackalicious Caesar The Coral Corvus Corax Dusminguet Mando Diao Miss Kittin The Music Nightwish Ojos de Brujos Opeth The Polyphonic Spree The Raveonettes Raymzter The Roots Sattellite7 Schneider TM Ska-P Slovo The Streets 't Hof van Commerce The Vandals Youngblood Brass Band
om over Nightwish door te zagen; ik heb een vaag gerucht gehoord dat ze ook naar belgie komen dit jaar, maar waar en wanneer
quote:Nee, de nieuwe. Je kent "kill your mother, rape your dog" wel he? Volgens mij dat 300BPM, maar ik zal het nog weleens nameten.
Is dat die oude drummer? (Kevin Talley) of die voor de nieuwe cd? Die nieuwe drummer vond ik op de nieuwe cd eigenlijk wat minder soepel klinken dan Talley, iets rommeliger lijkt het wel.
Ken je eigenlijk Origin? Die drummer (John Longstreth) is denk de snelste drummer die ik ooit gehoord heb, heb verder niet zoveel verstand van drumtechnieken enzo, maar denk dat er maar weinig sneller zijn dan hem. Helaas word Origin erg snel saai door die constante snelheden
Check dit eens: 290BPM!! (9.67 aanslagen per seconde op snare). Kort nummer, en direct geluid vanuit camera opgenomen, dus geen triggershit
--<<<Filmpje van snelle drummert van Brodequin>>>--
Ja, topsnelheid staat niet garant voor goeie muziek, maar het is gewoon wel tof.
quote:Laten we het maar op Graspop houden.
Op donderdag 17 april 2003 09:56 schreef ThE_ED het volgende:
van www.lowlands.nl;
[..]Lijkt me duidelijk...
Verder toch ook wel wat leuke dingetjesom over Nightwish door te zagen; ik heb een vaag gerucht gehoord dat ze ook naar belgie komen dit jaar, maar waar en wanneer
en zie nu ook dit topic van sebbo: Iron Maiden - Visions of The Beast.
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 17-04-2003 13:36]
quote:Spiritual Healing is te gek... aanrader is dan ook HUMAN (dat zijn i.i.g. mijn favorieten)
Op woensdag 16 april 2003 21:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Vandaag death-spiritual healing aangeschaft,erg goede cd.Ik kende alleen scream bloody gore en die vond ik niet heel erg super maar deze cd is toch erg goed.tevens ook faith no more-the real thing,candlemass-tales of creation en roger waters-amused by death gekocht.
quote:Otyg trek je wellicht ook wel.
Op donderdag 17 april 2003 00:04 schreef Witchfynder het volgende:
Ah, past mooi bij mijn cd van Siegfried.
Ik zal eens zoeken.
quote:Dat zeg ik net baklap.
Op donderdag 17 april 2003 17:54 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Spiritual Healing is te gek... aanrader is dan ook HUMAN (dat zijn i.i.g. mijn favorieten)
quote:Wat een namen allemaal.
Op vrijdag 18 april 2003 01:48 schreef Summoner het volgende:[..]
Otyg trek je wellicht ook wel.
BOL heeft "Tingaralatingadun" van Tuatha de Danann te koop voor 19 euro! ![]()
Thyrfing is best te pruimen trouwens.
quote:Bedankt hé janklip
Op vrijdag 18 april 2003 01:50 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat zeg ik net baklap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |