abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9672213
Kun je een US N64 spel spelen op een Europese N64?
pi_9672234
quote:
Op woensdag 9 april 2003 10:25 schreef Ardenlyn het volgende:
Kun je een US N64 spel spelen op een Europese N64?
als ie omgebouwt is, vast wel. Laat ik nou niet weten waar je zo'n ding kunt ombouwen
pi_9672283
Als hij omgebouwd is wel, en dat bespreken we hier niet.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9673659
En weer open, er werd me er net op gewezen dat dit ook met een converter kan.

Ik maak er even een centraal N64 topic van, die hadden we volgens mij nog niet.

pi_9673822
hehe, een groot N64 topic miste ik nog. Je kunt idd US games spelen op een N64. Je kunt hier converters bestellen. Goedkope US-games krijg je goedkoop bij ebay.
  woensdag 9 april 2003 @ 11:54:18 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9673989
Wat is iedereen zijn favoriete N64 game? Wat zijn de MustHaves maw

Zowieso de beide Zelda's en Mario 64 natuurlijk

Verder, Goldeneye, Perfect Dark, Mario Kart 64 en Conker's Bad Furday

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9674103
Ik heb eigenlijk nooit veel op de N64 gespeeld, slechts 5 maanden.

Ik studeerde in de VS en een van mijn Amerikaanse huisgenoten had een N64. Dus 5 maanden lang vrij intensief MP Goldeneye en Mario Kart gespeeld.

Owja, ik heb wel Zelda: OOT op de PC via een emulator gespeeld. Maar die liep na level 1 vast.

pi_9674127
Zelda, Ocarina of Time voor single player en Goldeneye en Mario Kart (battle mode) voor multiplayer. Perfect Dark ook erg aardig.
  woensdag 9 april 2003 @ 12:11:01 #9
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9674384
Shadow man, Shadow man, shadow man en de Zeldas
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9675247
Ah de n64, afgelopen zomer toch maar aangeschaft, was toch maar 50 euro bij de bart smit toen met mario 64. En dat was 1 van de beste aankopen ooit gedaan. Erg leuke console.

Kheb :

- Mario 64
- Mario Kart 64
- Donkey Kong 64
- Diddy Kong Racing
- International Superstar Soccer 64
- Mortal Kombat Trilogy
- Mortal Kombat 4
- Mickey's Speedway Usa
- Legend Of Zelda - Ocarina Of Time
- Legend Of Zelda - Majora's Mask

Waarbij vooral de mario's en de Zelda's absolute must have's zijn....

Ik ben bijna klaar met het verzamelen voor mijn n64, kwil alleen nog heel graag Smash Brothers hebben.

Wat erg jammer is, dat sinds de introductie van de cube, de n64 met een noodvaart uit de winkels is gegaan. jammerlijke marketing.....

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_9771322
heej weten jullie dat misschien
ik heb dus ook een PAL n64 maar ik kan nu heel goedkoop amerikaanse spellen op de kop tikken en ik heb ook zoon converter
maar nou zitten er ook japanse spellen bij weet iemand of deze dan ook japanse schermteksten en geluiden bevatten?
en of je wel kunt saven met zoon converter?
Now you're playing with Power!
pi_9772599
quote:
Op maandag 14 april 2003 15:44 schreef -giovanni- het volgende:
ik heb dus ook een PAL n64 maar ik kan nu heel goedkoop amerikaanse spellen op de kop tikken en ik heb ook zoon converter
maar nou zitten er ook japanse spellen bij weet iemand of deze dan ook japanse schermteksten en geluiden bevatten?
en of je wel kunt saven met zoon converter?
Toen ik nog een Snes had was dat wel het geval, heel irritant omachter het verhaal te komen dan hoor.
  Eindredactie Games maandag 14 april 2003 @ 16:47:35 #13
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_9772781
quote:
Op maandag 14 april 2003 15:44 schreef -giovanni- het volgende:
maar nou zitten er ook japanse spellen bij weet iemand of deze dan ook japanse schermteksten en geluiden bevatten?duh..jah natuurlijk, ze worden niet omgezet naar engels
en of je wel kunt saven met zoon converter?jup, je speelt ook vanaf de cartridge, de andere PAL cartridge is eigelijk om de n64 te foppen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_9772936
screens
pi_9799206
quote:
maar nou zitten er ook japanse spellen bij weet iemand of deze dan ook japanse schermteksten en geluiden bevatten?duh..jah natuurlijk, ze worden niet omgezet naar engels
en of je wel kunt saven met zoon converter?jup, je speelt ook vanaf de cartridge, de andere PAL cartridge is eigelijk om de n64 te foppen
Zo DUH is dat niet hoor, de cartridges van de sega megadrive waren in het engels zodra je een amerikaanse of europese megadrive had en als het een japanse was stond het er dus ook echt in het japans. Heb dit meerdere malen gezien.
  Eindredactie Games dinsdag 15 april 2003 @ 23:03:19 #16
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_9804866
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 18:20 schreef erikh het volgende:

[..]

Zo DUH is dat niet hoor, de cartridges van de sega megadrive waren in het engels zodra je een amerikaanse of europese megadrive had en als het een japanse was stond het er dus ook echt in het japans. Heb dit meerdere malen gezien.

dit is na X-Files de meest spookey story ever
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_9906825
ik stelde een vraag over Donkey Kong 64 en er bestaat nog steeds onduidelijkheid omtrent die multi-player optie.... het topic werd gesloten en er werd doorverwezen naar het grote SNES topic.... foutje van de admin ofzo denk... toch maar even hier in posten dan... Nog iemand die weet hoe het komt dat m'n Donkey Kong 64 multi-player optie het niet doet?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  maandag 21 april 2003 @ 00:18:48 #18
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9907100
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:03 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Maar tis wel waar. Bij sega dan.
  maandag 21 april 2003 @ 00:41:09 #19
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_9907699
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:03 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Volgens mij mag inderdaad de formulering wat beter. Nu lijkt het alsof er een fysieke verandering van de cardridge plaatsvindt.
pi_9908425
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:57 schreef StarGazer het volgende:
Ah de n64, afgelopen zomer toch maar aangeschaft, was toch maar 50 euro bij de bart smit toen met mario 64. En dat was 1 van de beste aankopen ooit gedaan. Erg leuke console.

Kheb :

- Mario 64
- Mario Kart 64
- Donkey Kong 64
- Diddy Kong Racing
- International Superstar Soccer 64
- Mortal Kombat Trilogy
- Mortal Kombat 4
- Mickey's Speedway Usa
- Legend Of Zelda - Ocarina Of Time
- Legend Of Zelda - Majora's Mask

Waarbij vooral de mario's en de Zelda's absolute must have's zijn....

Ik ben bijna klaar met het verzamelen voor mijn n64, kwil alleen nog heel graag Smash Brothers hebben.

Wat erg jammer is, dat sinds de introductie van de cube, de n64 met een noodvaart uit de winkels is gegaan. jammerlijke marketing.....

je hebt Goldeneye nog niet... is ook een klassieker...
  maandag 21 april 2003 @ 12:42:26 #21
41565 supadupagama
so what I type shows up here?
pi_9913108
Mijn top 40 van de 50 N64 spellen die ik heb:

01. Super Mario 64
02. Mario Kart 64
03. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (gouden cart!)
04. Conker's Bad Fur Day
05. Sin & Punishment: Predecessor of Earth
06. Paper Mario
07. Super Smash Bros.
08. Pilotwings 64
09. Diddy Kong Racing
10. Doshin the Giant (JPN)
11. Mario Artist: Talent Studio (JPN)
12. Mario Artist: Paint Studio (JPN)
13. F-Zero X + F-Zero X expansion disk JPN
14. Command & Conquer 64
15. Body Harvest
16. Goldeneye 007
17. Wave Race 64
18. Blast Corps
19. Lylat Wars
20. Mischief Makers
21. Space Station Silicon Valley
22. Banjo-Kazooie
23. Bangai-O (JPN)
24. Hybrid Heaven
25. Perfect Dark
26. Jet Force Gemini
27. Banjo-Tooie
28. The Legend of Zelda: Majora's Mask (gouden cart!)
29. Mystical Ninja
30. Donkey Kong 64
31. Bio Tetris met pulse sensor (JPN)
32. Yoshi's Story
33. Killer Instinct Gold
34. Glover
35. Pokémon Stadium 1 met transfer pak
36. Hydro Thunder
37. Mario Artist: Polygon Studio (JPN)
38. Mario Artist: Communication Studio (JPN)
39. Sim City 64 (JPN)
40. Japan Pro Golf Tour 64 (JPN)
+ nog een paar spellen die ik ben vergeten

Deze heb ik als laatst gekocht, maar nog lang niet alles is binnen:
Mystical Ninja 1
Starcraft 64
Mario Tennis
Ridge Racer 64
Forsaken
Hey Pikachu!

Zijn er nog N64 spellen die ik moet hebben? ^_^

WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
  maandag 21 april 2003 @ 13:01:18 #22
41565 supadupagama
so what I type shows up here?
pi_9913432
quote:
Op maandag 21 april 2003 00:10 schreef Kiff het volgende:
ik stelde een vraag over Donkey Kong 64 en er bestaat nog steeds onduidelijkheid omtrent die multi-player optie.... het topic werd gesloten en er werd doorverwezen naar het grote SNES topic.... foutje van de admin ofzo denk... toch maar even hier in posten dan... Nog iemand die weet hoe het komt dat m'n Donkey Kong 64 multi-player optie het niet doet?
Voorkant DK64 doos: "1 - 4 Player/Simultaneous"
Achterkant DK64 doos: "A variety of multiplayer modes for up to 4 players!"
Dus er ja er zit een multiplayer mode in he spel, dan kan je elkaar met kokosnoten kanonen en pistolen te lijf gaan in levels, wat wel geinig is.
Als je bedoelt dat je het niet kan vinden in het main menu, kijk dan even in Donkey Kong FAQs op gamefaqs.com en zoek naar "multiplayer" in die tekst bestanden, daar staan vast veel hints in. Maar ik dacht toch echt dat het een standaard modus was hoor. Maar speel het spel zelf gewoon een tijdje, misschien moet je het simpelweg unlocken door de andere Kongs te bevrijden.
WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
pi_9913545
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:01 schreef supadupagama het volgende:

[..]

Voorkant DK64 doos: "1 - 4 Player/Simultaneous"
Achterkant DK64 doos: "A variety of multiplayer modes for up to 4 players!"
Dus er ja er zit een multiplayer mode in he spel, dan kan je elkaar met kokosnoten kanonen en pistolen te lijf gaan in levels, wat wel geinig is.
Als je bedoelt dat je het niet kan vinden in het main menu, kijk dan even in Donkey Kong FAQs op gamefaqs.com en zoek naar "multiplayer" in die tekst bestanden, daar staan vast veel hints in. Maar ik dacht toch echt dat het een standaard modus was hoor. Maar speel het spel zelf gewoon een tijdje, misschien moet je het simpelweg unlocken door de andere Kongs te bevrijden.

Kan het niet iets te maken hebben met de memory expansion die je voor DK64 nodig had? Ik kan me bij Perfect Dark herinneren dat je bepaalde spelmodi niet kon spelen als je geen expansion pack had..

edit:
iets anders waar het aan kan liggen: heb je wel meer dan één joystick ingestoken?

[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 21-04-2003 13:13]

maandag 5 mei 2003 @ 12:04:41 #24
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_10215104
hee luitjes!

ok dan komtie!

Ik zie eigenlijk niets over quake en doom endezo, terwijl deze games, ervoor zorgen dat ik dat apparaat niet weg kan doen. Enwel om de hele simpele reden dat ik ze niet uitgespeeld krijg op het moeilijkste niveau.....

Zijn er mensen die quake uitgespeeld hebben op nightmare( zonder cheats...)..

liever voor achter dan hoog nietwaar?
pi_10219384
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:08 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Kan het niet iets te maken hebben met de memory expansion die je voor DK64 nodig had? Ik kan me bij Perfect Dark herinneren dat je bepaalde spelmodi niet kon spelen als je geen expansion pack had..

Nee, in dit geval niet. DK64 is helemaal niet te spelen zonder die expansion pack, daarom kreeg je em der ook bij. Staat geloof ik ook op het doosje. Dus het ligt dus ergens anders aan.

Het kan zijn dat er in je controller een scheur in de kabel zit? (aan de binnenkant) dit had ik ook een keer, was iedere keer 'no controller' en ik maar

Verder zou ik het ook niet weten =\

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')