abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9665498
Zoja, welke tak beoefen je en waar rij je op?

Ik rij voornamelijk dressuur op mijn 8jarige (ze was afgelopen zondag jarig ) kwpner. Ze is 1,67 en schimmel... En ongelovelijk eigenwijs!!

Kijk maar eens op mijn site, -edit- sorry, reclame maken voor je eigen site mag niet -edit-

Ben benieuwd want ben nog geen FOK!kers tegengekomen die paarden als hobby hebben...

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 08-04-2003 21:29]

We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel
pi_9665585
Er zijn wel wat fokkers met dezelfde hobby, tik maar eens bij de zoekfunctie Paarden en Flora en Fauna in

Ik heb vroeger veel gereden, cavaletten gelopen en lage sprongen gemaakt.
Na mijn puberteit bijna niet meer, jammer genoeg.
Ben nog wel errug op ze.

pi_9666387
Ja ik heb net ook eens gezocht.. En ik zag ook dat er al wat topics zijn over knollen. zoekt en gij zult vinden
We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel
pi_9666857
Topictitel aangepast
pi_9667169
En hoel lang ben je al een paardliefhebber?
pi_9667367
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 22:24 schreef Hansjoh het volgende:
En hoel lang ben je al een paardliefhebber?
nou alweer zo'n 9 jaar beoefenaar van mijn liefhebberij maar denk dat het op het hobbelpaard begonnen is..
  woensdag 9 april 2003 @ 15:00:12 #7
50863 Ztumper
Vliegen is heel moeilijk hoor!
pi_9678052
Ik rijd ook paard en vind het superste leuk!!
pi_9692315
Is het ook gewoon!!!

Heb je een eigen paard of rij je op een manege?

donderdag 10 april 2003 @ 19:11:17 #9
50863 Ztumper
Vliegen is heel moeilijk hoor!
pi_9704292
quote:
Op donderdag 10 april 2003 09:09 schreef Marliezzz het volgende:
Is het ook gewoon!!!

Heb je een eigen paard of rij je op een manege?

ik rijd 1 keer per week (jammer genoeg) op een manege.
pi_9726667
nog een amazone hier!

Heb 3 verzorgpaardjes (NRPS) en rijd ook op de manege.

pi_9726846
DRIE verzorgpaardjes??
Wow dan heb je wel veel vrije tijd zeker??? Ik werk 31 uur in de week en ik heb aan 1 verzorgknol (kwpn) al mijn handen vol....
pi_9727230
Valt op zich wel mee hoor! Verzorg ze samen met een vriendin van mij. Éentje is een jaarlingetje, eentje wordt dit jaar ingereden, en de ander is de moeder van deze twee.

Dus alleen 'mams' berijden we.

Ooit verzorgden we trouwens 15 shetlanders

pi_9821470
Oooo nee ik dacht al.... ik werk 31 uur per week en een knol... hebbik al een fulltime week aan.. niet dat ik daarmee zit
  zondag 29 juni 2003 @ 10:04:48 #14
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_11441582
Meldt!
Nog een paardenliefhebber

Ik rijd op Friesen, heb er 2 (samen met mijn man, die het nu aanm het leren is ;P ) een merrie van 8 en een ruin van 3. De merrie verwacht binnenkort een veulentje!
Ohja, ik rijd voornamelijk recreatief en een beetje dressuurmatig omdat dat voor de paarden goed is.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_11452525
Meldt!

Ik heb al 9 jaar een nu 13-jarige half Arabische vosmerrie. ze heet Daisy, en als ik haar niet had zou ik denk ik tegen de muren oplopen. (en dat zelfs nadat ze me er vorig jaar zo hard heeft afgegooid dat ik maanden niet heb kunnen werken door een zwaar gekneusde rug, nog bedankt, Dees )
Sinds februari ben ik weer fanatiek aan het rijden met haar, voornamelijk dressuurmatig. Ik rij geen wedstrijden meer, maar misschien ga ik me binnenkort weer eens aan een proefje wagen.
Ik heb de laatste tijd heel erg veel stress door m'n werk, en als ik uit werk naar m'n paardje ga ben ik alle naigheid even helemaal kwijt, ik zie het echt als een soort therapie. Ik word altijd knoerthard gedag geschreeuwd als ik aankom op stal door haar, die vriendschap he? Er hangt een hele fijne sfeer op stal, en het is fantastisch om in de bak te rijden en de zon te zien ondergaan, het is ook een prachtige omgeving, heel wijds met al die weilanden die erbij horen. Zo, ik 'draaf' een beetje door, maar ik ben gewoon heel erg gelukkig met mijn paardje!

pi_11655623
hey
ik had 1 paard maar heb er sinds een week 2 ik heb het niet heel breed maar verwen mijn beestjes elke dag door het zijn schatjes wat zou ik doen zonder hen. Het jammere vind ik dat ik geen leverancier vind die voor 2 paardje goedkoper hooi en stro vind voor 2 paardjes ofwel zoek ik niet goed genoeg
groetjes farah
babe
  donderdag 10 juli 2003 @ 21:50:38 #17
35759 bohrap
bommen-sjaak
pi_11694018
Wij hebben een gelderse jaarling, ruin, meet nu 1m56, en is geschat op 1m80, aan het einde van het jaar komt er een new forest bij voor onze dochter, en we hebben net een nieuw veulen gekocht van nu 2 weken oud die wanneer hij gespeend is ook onze kant op komt, de gelder is om te rijden wanneer hij daar oud genoeg voor is, het veulen wat we nu hebben gekocht is een tuiger en gaat over 3 jaar voor de kar, en ik heb een 6 jarige kruising tussen een weksh cob en een kwpn-er op het oog om te kopen:) dus zoals je ziet paardenliefhebbers genoeg hier op het forum
de wereld is lelijker dan ik dacht......(f.boeijen)
pi_11844760
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 23:38 schreef izara het volgende:
hey
ik had 1 paard maar heb er sinds een week 2 ik heb het niet heel breed maar verwen mijn beestjes elke dag door het zijn schatjes wat zou ik doen zonder hen. Het jammere vind ik dat ik geen leverancier vind die voor 2 paardje goedkoper hooi en stro vind voor 2 paardjes ofwel zoek ik niet goed genoeg
groetjes farah
Hé Farah, je hebt op mijn site je advertentie gezet
Maar misschien dat je ook zo aan mijn adres kwam
  donderdag 17 juli 2003 @ 21:38:31 #19
619 pierce
We hebben een P.....
pi_11844843
Ik heb 7 jaar lang paard gereden.
Nu af en toe nog, gewoon ff een uurtje in de bossen.
pi_11844965
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 21:38 schreef pierce het volgende:
Ik heb 7 jaar lang paard gereden.
Nu af en toe nog, gewoon ff een uurtje in de bossen.
Nou ze mogen van mij in Zuid-Holland ook wat meer bossen aanleggen met ruiterpaden.. Maar dat zit er niet in, Namaika's wei wordt evenals de rest helemaal volgebouwd
pi_11845020
quote:
Op zondag 29 juni 2003 10:04 schreef Nijntjuh het volgende:
Meldt!
Nog een paardenliefhebber

Ik rijd op Friesen, heb er 2 (samen met mijn man, die het nu aanm het leren is ;P ) een merrie van 8 en een ruin van 3. De merrie verwacht binnenkort een veulentje!
Ohja, ik rijd voornamelijk recreatief en een beetje dressuurmatig omdat dat voor de paarden goed is.

Friezen zijn reuzemooi!!!
  donderdag 17 juli 2003 @ 21:47:51 #22
619 pierce
We hebben een P.....
pi_11845084
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 21:43 schreef Marliezzz het volgende:

[..]

Nou ze mogen van mij in Zuid-Holland ook wat meer bossen aanleggen met ruiterpaden.. Maar dat zit er niet in, Namaika's wei wordt evenals de rest helemaal volgebouwd

Hier zijn er genoeg, gelukkig, o.a. de Loonse en Drunense duinen! Lang leve het zuiden.
pi_11845195
Oh ja de Drunese duinen
pi_11888219
Ik fok ze. .

donderdag 31 juli 2003 @ 18:47:54 #25
46036 Ronah
Heej, iedereen
pi_12146273
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 21:45 schreef Marliezzz het volgende:

[..]

Friezen zijn reuzemooi!!!

Friezen zijn gewoon té mooi, jammer dat ik niet friesland woon.. Dan kon ik er elke dag wel een zien
Dag, iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')