Ik rij voornamelijk dressuur op mijn 8jarige (ze was afgelopen zondag jarig ) kwpner. Ze is 1,67 en schimmel... En ongelovelijk eigenwijs!!
Kijk maar eens op mijn site, -edit- sorry, reclame maken voor je eigen site mag niet -edit-
Ben benieuwd want ben nog geen FOK!kers tegengekomen die paarden als hobby hebben...
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 08-04-2003 21:29]
Ik heb vroeger veel gereden, cavaletten gelopen en lage sprongen gemaakt.
Na mijn puberteit bijna niet meer, jammer genoeg.
Ben nog wel errug op ze.
quote:nou alweer zo'n 9 jaar beoefenaar van mijn liefhebberij
Op dinsdag 8 april 2003 22:24 schreef Hansjoh het volgende:
En hoel lang ben je al een paardliefhebber?
Heb je een eigen paard of rij je op een manege?
quote:ik rijd 1 keer per week (jammer genoeg) op een manege.
Op donderdag 10 april 2003 09:09 schreef Marliezzz het volgende:
Is het ook gewoon!!!Heb je een eigen paard of rij je op een manege?
Dus alleen 'mams' berijden we.
Ooit verzorgden we trouwens 15 shetlanders
Ik rijd op Friesen, heb er 2 (samen met mijn man, die het nu aanm het leren is ;P ) een merrie van 8 en een ruin van 3. De merrie verwacht binnenkort een veulentje!
Ohja, ik rijd voornamelijk recreatief en een beetje dressuurmatig omdat dat voor de paarden goed is.
Ik heb al 9 jaar een nu 13-jarige half Arabische vosmerrie. ze heet Daisy, en als ik haar niet had zou ik denk ik tegen de muren oplopen. (en dat zelfs nadat ze me er vorig jaar zo hard heeft afgegooid dat ik maanden niet heb kunnen werken door een zwaar gekneusde rug, nog bedankt, Dees )
Sinds februari ben ik weer fanatiek aan het rijden met haar, voornamelijk dressuurmatig. Ik rij geen wedstrijden meer, maar misschien ga ik me binnenkort weer eens aan een proefje wagen.
Ik heb de laatste tijd heel erg veel stress door m'n werk, en als ik uit werk naar m'n paardje ga ben ik alle naigheid even helemaal kwijt, ik zie het echt als een soort therapie. Ik word altijd knoerthard gedag geschreeuwd als ik aankom op stal door haar, die vriendschap he? Er hangt een hele fijne sfeer op stal, en het is fantastisch om in de bak te rijden en de zon te zien ondergaan, het is ook een prachtige omgeving, heel wijds met al die weilanden die erbij horen. Zo, ik 'draaf' een beetje door, maar ik ben gewoon heel erg gelukkig met mijn paardje!
quote:Hé Farah, je hebt op mijn site je advertentie gezet
Op dinsdag 8 juli 2003 23:38 schreef izara het volgende:
hey
ik had 1 paard maar heb er sinds een week 2 ik heb het niet heel breed maar verwen mijn beestjes elke dag door het zijn schatjes wat zou ik doen zonder hen. Het jammere vind ik dat ik geen leverancier vind die voor 2 paardje goedkoper hooi en stro vind voor 2 paardjes ofwel zoek ik niet goed genoeg
groetjes farah
quote:Nou ze mogen van mij in Zuid-Holland ook wat meer bossen aanleggen met ruiterpaden.. Maar dat zit er niet in, Namaika's wei wordt evenals de rest helemaal volgebouwd
Op donderdag 17 juli 2003 21:38 schreef pierce het volgende:
Ik heb 7 jaar lang paard gereden.
Nu af en toe nog, gewoon ff een uurtje in de bossen.
quote:Friezen zijn reuzemooi!!!
Op zondag 29 juni 2003 10:04 schreef Nijntjuh het volgende:
Meldt!
Nog een paardenliefhebberIk rijd op Friesen, heb er 2 (samen met mijn man, die het nu aanm het leren is ;P ) een merrie van 8 en een ruin van 3. De merrie verwacht binnenkort een veulentje!
Ohja, ik rijd voornamelijk recreatief en een beetje dressuurmatig omdat dat voor de paarden goed is.
quote:Hier zijn er genoeg, gelukkig, o.a. de Loonse en Drunense duinen! Lang leve het zuiden.
Op donderdag 17 juli 2003 21:43 schreef Marliezzz het volgende:[..]
Nou ze mogen van mij in Zuid-Holland ook wat meer bossen aanleggen met ruiterpaden.. Maar dat zit er niet in, Namaika's wei wordt evenals de rest helemaal volgebouwd
quote:Friezen zijn gewoon té mooi, jammer dat ik niet friesland woon.. Dan kon ik er elke dag wel een zien
Op donderdag 17 juli 2003 21:45 schreef Marliezzz het volgende:[..]
Friezen zijn reuzemooi!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |