Welke artiesten werken er aan mee?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Buffel het volgende:
Heb net in Amerika "Tribute to John Mayer" gekocht... cd met allerlei nummers van John Mayer, uitgevoerd door allerlei verschillende artiesten. Als je echt een fan bent, moet je ook deze cd zien te krijgen
PS. Er zijn 2 tributes cdz, je moet degene hebben "preformed by the acoustic saints"
Jazeker.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:00 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand het live album As/if?
Live album?
Ja ik ook... kheb nu Heavier Things, Room for Squares en de DVD (die ik meer vanaf mijn iPod beluister dan bekijk, maar ook schitterend is om te zien) maar wil die ook wel graag hebben. Alleen die tribute... vind het zoiets vaags.. alsof ie 65 is... heb egprobeerd wat te downloaden om te kijken wat het is, maar is niks te vinden.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
7,99 bij Bol.com
Schandalig weinig voor zo'n topcd ... maarja, zo erg is dat nou ook weer niet
Binnenkort As/Is maar s bestellen, lijkt me ook een toprelease
Heb je de DVD nu wel of niet? Hoe is ie?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja ik ook... kheb nu Heavier Things, Room for Squares en de DVD (die ik meer vanaf mijn iPod beluister dan bekijk, maar ook schitterend is om te zien) maar wil die ook wel graag hebben. Alleen die tribute... vind het zoiets vaags.. alsof ie 65 is... heb egprobeerd wat te downloaden om te kijken wat het is, maar is niks te vinden.
quote:Op maandag 20 juni 2005 07:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heb je de DVD nu wel of niet? Hoe is ie?
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
7,99 bij Bol.com
Schandalig weinig voor zo'n topcd ... maarja, zo erg is dat nou ook weer niet
Binnenkort As/Is maar s bestellen, lijkt me ook een toprelease
Ja dus, alleen meldt ik (overbodig) dat ik hem meer van mijn iPod luister (heb gewoon de hele show incl praatjes als mp3). maargoed, geweldige DVD, de moeite waar, zeker voor dat geld kan het geen kwaad natuurlijk, maar ook al wassie het dubbele geweest had ik hem gekocht. Hoe die vent opgaat in zijn muziek, kan er zo van genieten. Elke keer als dit topic gekicked wordt denk ik "HIJ KOMT NAAR NEDERLAAAAAAAAAAAND" maar helaasquote:Op maandag 30 mei 2005 14:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja ik ook... kheb nu Heavier Things, Room for Squares en de DVD (die ik meer vanaf mijn iPod beluister dan bekijk, maar ook schitterend is om te zien) maar wil die (= As/Is) ook wel graag hebben. Alleen die tribute... vind het zoiets vaags.. alsof ie 65 is... heb egprobeerd wat te downloaden om te kijken wat het is, maar is niks te vinden.
Vastquote:Op maandag 20 juni 2005 09:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ooit zal hij wel komen toch?
Wat staat er allemaal op?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:47 schreef Toad het volgende:
Damn, vanmiddag zijn DVD gekocht. Geweldige muziek, geweldig publiek....
1. 3x5 2. No Such Thing 3. Back to You 4. City Love 5. Something's Missing 6. Lenny/Man on the Side 7. Message in a Bottle 8. Love Song for No One 9. Why Georgia 10. Your Body Is A Wonderland 11. My Stupid Mouth 12. Covered in Rain 13. 83 14. Comfortable 15. Neonquote:
ja veel 16 jarige meisjes welquote:Op zondag 3 juli 2005 00:47 schreef Toad het volgende:
Damn, vanmiddag zijn DVD gekocht. Geweldige muziek, geweldig publiek....
Het is ook een concertregistratie van 3 jaar terug.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als die DVD alleen nummers van het eerste album bevat, vind ik het net niet de moeite waard.
Ik zie twee concerten in Washington D.C. en Philly. Volgens mij heeft hij nog nooit in NL opgetreden gezien de reacties in dit topic en het niet op zijn site staat. Op de website van Sony Music Holland staat ook weinig info. Wellicht handig om daar 'ns te informeren?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, hm.. zijn site geeft ook geen tourplannen aan nog.
Heeft hij ooit in Nederland opgetreden al? Ik zie wel verscheidene optredens in Duitsland staan bij 'past dates'.
Dat zou kunnen .. volgens mij iig niet een écht optreden.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:02 schreef Frenkel het volgende:
Jawel, een paar jaar terug heeft hij een optreden gegeven bij Cladia de Breij op 3fm, maar of hij ook nog in een zaal heeft opgetreden zou ik niet weten..
Ja ik begon er ook al over na te denken....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:00 schreef Stefkuh het volgende:
Dat wordt dan maar naar Philadelphia gaan samen met ROlling STones, klinkt vet
Sony Music NL reageert idd. niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Maar idd wellicht een idee Sony Nederland eens te mailen. Kheb het al eerder naar Sony en John Mayer.com gedaan, maar nooitt antwoord gehad...
Echt matig hoor van dat soort bedrijven... en maar zeuren op de downloadende mensen.. ja nee.. zo wek je sympathie...quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Sony is opzich nog wel sociaal als je echt een kutmaatschappij zoekt bel Warner Music NL eens. Die gooien gewoon de hoorn erop enzo. En toen met matchbox twenty moest ik hun gaan melden wanneer die optraden in NL....
Die zag ik afgelopen herfst al eens een paar keer op MTV nederland.. maar goed.. wellicht dat ze het opnieuw doen/quote:Op zondag 10 juli 2005 01:24 schreef Toad het volgende:
Is 'Bigger than my body' al uit in Nederland? Volgens mij niet hé? Bekijk de clip op AOL Music.
Jups in Hotel Arena. Was in het kader van de release van Heavier Things hier in Nederland. Ik was erbij, en het was superquote:Op zondag 3 juli 2005 15:02 schreef Frenkel het volgende:
Jawel, een paar jaar terug heeft hij een optreden gegeven bij Cladia de Breij op 3fm, maar of hij ook nog in een zaal heeft opgetreden zou ik niet weten..
Er heeft zelfs een review van Heavier Things op de Frontpage gestaan 1,5 jaar terug...quote:Op zaterdag 13 september 2003 13:20 schreef Fliepke het volgende:
http://www.rollingstone.com/reviews/cd/review.asp?aid=2047368
review van het nieuwe album.
Leuke review ! Damn wanener komt die gast nu eens hier anartoe !quote:Op maandag 11 juli 2005 12:19 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Er heeft zelfs een review van Heavier Things op de Frontpage gestaan 1,5 jaar terug...
(CD Review: John Mayer - Heavier Things)
sorry beetje late reactie
idd.. ja.. ik denk ik zeg niks...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja.. is dat een nieuw Nederlands woord? Taalverandering: wat een mooi fenomeen.
idd geweldigquote:Jill, ken je die live versie van Message In A Bottle? Wordt niet veel mooier dan dit toch? Heerlijk..
Dies idd geweldig!quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jill, ken je die live versie van Message In A Bottle? Wordt niet veel mooier dan dit toch? Heerlijk..
Ik wist wel dat jij hier zou posten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Freaking' wordt ook genoteerd.
Doet 'Daughters' nog wat in de top40 eigenlijk of loop ik achter als ik dat vraag?
Ik vind het eigenlijk één van zijn mindere nummers. Mijn favorieten: Your Body Is A Wonderland, Love Song For No One, No Such Thing, Only Heart, Bigger than my body.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Daughters' zeker?
allemaaaaal allemaaal allemaaaal (klap klapquote:Op maandag 18 juli 2005 17:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk één van zijn mindere nummers. Mijn favorieten: Your Body Is A Wonderland, Love Song For No One, No Such Thing, Only Heart, Bigger than my body.
En dan vergeet ik New Deep, Clarity, Back To You, 3×5...
Van Sting... heeft 'ie niet zelf geschreven hé!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
um.. ja Daughters is niet rauw genoeg, te zoet.
Misschien is die 'Message In A Bottle' wel mijn favoriet. Krijg er geen genoeg van.
Denk het ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat er ook in Nederland overwegend vrouwelijke fans zullen zijn. Sensuele muziek is aan de doorsnee vent niet besteed.
Gelukkig maar dat ik weet dat ik jou niet serieus hoef te nemenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat er ook in Nederland overwegend vrouwelijke fans zullen zijn. Sensuele muziek is aan de doorsnee vent niet besteed.
O wacht, jij bent die preutse knakker uit dat buitenseks topic, of niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:23 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik weet dat ik jou niet serieus hoef te nemen
Ik vind het heerlijke muziek, en ik denk dat de meeste mannen het af zullen doen als wijvenprut.quote:Ik ken voornamelijk (heteroseksuele - voorat je begint te piepen) mannen binenn mijn vrienden kring, vrienden daarvan en collega's die hem erg goed vinden. Dames ook wel maar wat ik hoor iig erg veel mannen. Mar neem aan dat heiden6 daar te veel man voor is.. voor die sensuele muziek
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is 'John Mayer' eigenlijk zijn echte naam?
Yup, lekker nummer idd.quote:
Volgens mij wel z'n echte naam. En z'n broer heet trouwens Benquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is 'John Mayer' eigenlijk zijn echte naam?
Mail je John toch gewoon ff?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. Zou het echt zo zijn?
He's okay, by the wayquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:37 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
Volgens mij wel z'n echte naam. En z'n broer heet trouwens Ben
Thinking 'bout my brother Ben
I miss him every day
He looks just like his brother John
But on an 18 month delay
Aldus het nummer "83"![]()
Het luisteren naar internetradio levert ook nog wel eens wat op, of het bekijken van hele specifieke hitlijsten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goede link, Dave! Wat betreft het spotten van nieuw talent: in Winamp zitten ook standaard heel veel liedjes. Daar zit ook nog wel eens wat leuks tussen.
Ik gebruik sinds de komst van iTunes ook verschillende internetradiostations (mooi scrabble woord trouwensquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goede link, Dave! Wat betreft het spotten van nieuw talent: in Winamp zitten ook standaard heel veel liedjes. Daar zit ook nog wel eens wat leuks tussen.
Ik kwam er eigenlijk ook maar enigszins per ongeluk op. Ik was op een gegeven moment wel benieuwd naar de invloeden van DeGraw. Toen kwam ik al snel uit bij namen als: Sam Cooke, Marvin Gaye, etc. En toen ontdekte ik ineens dat stukje uit Cupid van Sam Cooke. Best grappig imo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh, dat was me niet eens opgevallen, terwijl ik het origineel van 'Tracks Of My Tears' ook goed ken.
Als jij nou een strakke OP maakt voor een Gavin Degraw topic, maak ik het nieuwe John Mayer topic. Deal?
Dave Mustaine is ex gitarist van Metallica en oprichter/frontman van Megadeth. Ik speel zelf ook gitaar en heb mijn invloeden daarom weer uit deze hoek. Maar mijn muzieksmaak is wel breder dan alleen Metal georienteerde muziek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar was de echte Dave Mustaine ook al weer van? Hardrock toch?
Tuulk kennen we Mattquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Hey iemand die Matt Nathanson kent!
Was je afgelopen Juni ook bij het concert van GdG in A'dam? Was echt ernstig gaaf.
Ken Gavin en Matt ook al een tijdje dankzij My Station op Launch....geweldig je gooit je favo artiesten erin en hij zoekt liedjes erbij die er op lijken enzo.
Andere leuke artiesten die zeker ff genoemd moeten worden: Marc Broussard, Arie Hest, Michael Tolcher, Josh Kelley, Graham Colton Band en een oudje: Nine Days....denk als je GdG en JM waardeerd je deze ook wel leuk zal vinden.
Yepz, Absolutely (Story of a Girl) stond op The Madding Crowd, aardig hitje geweest daarna niet meer op tv/radio geweest hier terwijl de tweede single If I Am echt erg mooi is. Daarna nog 2 albums uitgebracht ook alle 2 erg fijne albums. Aanradertje!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nine Days, is dat van 'Story Of A Girl' vann een paar jaar terug?
Yahoo account had ik al. En voor wat betreft Launch Radio... consider it done. Thnxquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:25 schreef Jill-RMC het volgende:
launch.yahoo.com....moet je wel ff een yahoo accountje aanmaken.....en dan staat er ergens iets van Launch Radio en dan my station.
Lekker nummer was dat! 'If I Am' is ook leuk inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz, Absolutely (Story of a Girl) stond op The Madding Crowd, aardig hitje geweest daarna niet meer op tv/radio geweest hier terwijl de tweede single If I Am echt erg mooi is. Daarna nog 2 albums uitgebracht ook alle 2 erg fijne albums. Aanradertje!
OP voor deel 2 mag wel iets mooier vind ik zelf.quote:Op dinsdag 8 april 2003 20:41 schreef sjollione het volgende:Hey peeps,
Wie van jullie kent John Mayer , een hit in de States, maar in Nederland niet bepaald bekent. Laatst had hij een Grammy gewonnen met het nummer Your Body Is A Wonderland.
Check it out en vertel me wat je ervan vindt.
Heeft iemand trouwens enig idee of hij in Nederland optreedt en zoja data en locaties plz!!!
Thx in advance and have fun listenin 2 'im.
Sjol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |