Het luisteren naar internetradio levert ook nog wel eens wat op, of het bekijken van hele specifieke hitlijsten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goede link, Dave! Wat betreft het spotten van nieuw talent: in Winamp zitten ook standaard heel veel liedjes. Daar zit ook nog wel eens wat leuks tussen.
Ik gebruik sinds de komst van iTunes ook verschillende internetradiostations (mooi scrabble woord trouwensquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goede link, Dave! Wat betreft het spotten van nieuw talent: in Winamp zitten ook standaard heel veel liedjes. Daar zit ook nog wel eens wat leuks tussen.
Ik kwam er eigenlijk ook maar enigszins per ongeluk op. Ik was op een gegeven moment wel benieuwd naar de invloeden van DeGraw. Toen kwam ik al snel uit bij namen als: Sam Cooke, Marvin Gaye, etc. En toen ontdekte ik ineens dat stukje uit Cupid van Sam Cooke. Best grappig imo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh, dat was me niet eens opgevallen, terwijl ik het origineel van 'Tracks Of My Tears' ook goed ken.
Als jij nou een strakke OP maakt voor een Gavin Degraw topic, maak ik het nieuwe John Mayer topic. Deal?
Dave Mustaine is ex gitarist van Metallica en oprichter/frontman van Megadeth. Ik speel zelf ook gitaar en heb mijn invloeden daarom weer uit deze hoek. Maar mijn muzieksmaak is wel breder dan alleen Metal georienteerde muziek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar was de echte Dave Mustaine ook al weer van? Hardrock toch?
Tuulk kennen we Mattquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Hey iemand die Matt Nathanson kent!
Was je afgelopen Juni ook bij het concert van GdG in A'dam? Was echt ernstig gaaf.
Ken Gavin en Matt ook al een tijdje dankzij My Station op Launch....geweldig je gooit je favo artiesten erin en hij zoekt liedjes erbij die er op lijken enzo.
Andere leuke artiesten die zeker ff genoemd moeten worden: Marc Broussard, Arie Hest, Michael Tolcher, Josh Kelley, Graham Colton Band en een oudje: Nine Days....denk als je GdG en JM waardeerd je deze ook wel leuk zal vinden.
Yepz, Absolutely (Story of a Girl) stond op The Madding Crowd, aardig hitje geweest daarna niet meer op tv/radio geweest hier terwijl de tweede single If I Am echt erg mooi is. Daarna nog 2 albums uitgebracht ook alle 2 erg fijne albums. Aanradertje!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nine Days, is dat van 'Story Of A Girl' vann een paar jaar terug?
Yahoo account had ik al. En voor wat betreft Launch Radio... consider it done. Thnxquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:25 schreef Jill-RMC het volgende:
launch.yahoo.com....moet je wel ff een yahoo accountje aanmaken.....en dan staat er ergens iets van Launch Radio en dan my station.
Lekker nummer was dat! 'If I Am' is ook leuk inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz, Absolutely (Story of a Girl) stond op The Madding Crowd, aardig hitje geweest daarna niet meer op tv/radio geweest hier terwijl de tweede single If I Am echt erg mooi is. Daarna nog 2 albums uitgebracht ook alle 2 erg fijne albums. Aanradertje!
OP voor deel 2 mag wel iets mooier vind ik zelf.quote:Op dinsdag 8 april 2003 20:41 schreef sjollione het volgende:Hey peeps,
Wie van jullie kent John Mayer , een hit in de States, maar in Nederland niet bepaald bekent. Laatst had hij een Grammy gewonnen met het nummer Your Body Is A Wonderland.
Check it out en vertel me wat je ervan vindt.
Heeft iemand trouwens enig idee of hij in Nederland optreedt en zoja data en locaties plz!!!
Thx in advance and have fun listenin 2 'im.
Sjol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |