abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:46:56 #276
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29474903
Ik zal nooit vergeten wie me het eerst over John Mayer vertelde en wanneer. Echt een lekkere toevoeging.
pi_29474959
Clarity! Goed nummer. Waar komt die knaap eigenlijk vandaan?
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:13:48 #278
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29475960
After a short-lived stint at the Berklee College of Music, where he had a "great learning experience, but not because of class," John Mayer set down roots in Atlanta, where his music career hit the ground running.

Met dank aan AOL Music

Via bovenste link kun je trouwens ook wat clips bekijken. Wel grappig. Via deze site heb ik John toendertijd ondekt. En dat was nog ruim voor de gekte hier in Nederland. Best goede site om nieuw talent te spotten dus.
Take no prisoners... take no shit!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:18:22 #280
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29513615
Goede link, Dave! Wat betreft het spotten van nieuw talent: in Winamp zitten ook standaard heel veel liedjes. Daar zit ook nog wel eens wat leuks tussen.
pi_29515947
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goede link, Dave! Wat betreft het spotten van nieuw talent: in Winamp zitten ook standaard heel veel liedjes. Daar zit ook nog wel eens wat leuks tussen.
Het luisteren naar internetradio levert ook nog wel eens wat op, of het bekijken van hele specifieke hitlijsten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29517146
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik gebruik sinds de komst van iTunes ook verschillende internetradiostations (mooi scrabble woord trouwens ) Daardoor heb ik ook zo'n 1,5 jaar terug Gavin DeGraw ontdekt. Zijn muziek valt vaak ook wel in de smaak bij mensen die houden van John Mayer, Jason Mraz, etc. Ik vind John Mayer goed, maar ik vind Gavin DeGraw super! Aardige gast ook nog btw. Als z'n nieuwe cd uitkomt, ga ik met mijn slaapzak voor de platenzaak liggen Andere leuke artiest die ik op dezelfde manier heb leren kennen via iTunes is Matt Nathanson. David Gray fans zouden die gast ook eens moeten checken.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:33:04 #283
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29519417
'Chariot' is superlekker. Ik ken verder alleen een cover van 'Tracks Of My Tears' van de heer DeGraw.
pi_29520021
Dan heb je wel gelijk een van de leukste covers te pakken... Volgens mij is het origineel van Smokey Robinson. Maar als Gavin DeGraw heeft in zijn versie van "Tracks Of My Tears" twee nummers gecombineerd kwam ik laatst achter. Te weten dus het origineel, maar na twee coupletten loopt z'n versie over in "Cupid" van Sam Cooke. Best cool hoe ie dat gecombineerd heeft. Verder heeft Gavin DeGraw o.a. covers gedaan van:

Against All Odds
A Change Is Gonna Come
Jealous Guy
Sexual Healing
Hallelujah
Walking In Memphis
Let's Get It On
Americain Pie

...en vast nog wel wat nummers

Maar idd, de cd "Chariot" is superlekker. Eigenlijk wel de beste cd die ik in 2004 gekocht heb. Het liedje chariot zal ook wel de nieuwe single worden, want de clip circuleert al op het net. Wat artiesten als John Mayer en Gavin DeGraw zo goed maakt, is dat ze live ook gewoon heel goed zijn. Oke oke, ik betrap ze weleens op een valse noot, maar ik heb Gavin DeGraw in de studio van BNN een aantal nummers zien/horen spelen en dat zorgde gewoon voor kippenvel. (Ik heb de opnames daarvan trouwens nog.) Ik heb trouwens het idee dat Gavin DeGraw niet eens op de top van z'n kunnen zit met zijn debuut cd. Hoog gespannen verwachtingen voor zijn tweede album dus. (Volgens mij ben ik trouwens een van de weinige Gavin DeGraw spammers op Fok! Anywayzzz... snel maar weer naar John Mayer, voordat dit in een DeGraw topic verzandt.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:31:12 #285
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29520901
Oh, dat was me niet eens opgevallen, terwijl ik het origineel van 'Tracks Of My Tears' ook goed ken.

Als jij nou een strakke OP maakt voor een Gavin Degraw topic, maak ik het nieuwe John Mayer topic. Deal?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:32:08 #286
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29520924
Waar was de echte Dave Mustaine ook al weer van? Hardrock toch?
pi_29523398
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh, dat was me niet eens opgevallen, terwijl ik het origineel van 'Tracks Of My Tears' ook goed ken.

Als jij nou een strakke OP maakt voor een Gavin Degraw topic, maak ik het nieuwe John Mayer topic. Deal?
Ik kwam er eigenlijk ook maar enigszins per ongeluk op. Ik was op een gegeven moment wel benieuwd naar de invloeden van DeGraw. Toen kwam ik al snel uit bij namen als: Sam Cooke, Marvin Gaye, etc. En toen ontdekte ik ineens dat stukje uit Cupid van Sam Cooke. Best grappig imo.

Dat laatste lijkt me op zich wel een strak plan. Het verbaasde me eigenlijk een beetje dat er nog geen topic over bestaat. En dat terwijl "I Don't Want To Be" echt een tijdje grijsgedraaid werd op TMF en MTV en zo. Ik zal me eens gaan storten op een Gavin DeGraw topicje dan...
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar was de echte Dave Mustaine ook al weer van? Hardrock toch?
Dave Mustaine is ex gitarist van Metallica en oprichter/frontman van Megadeth. Ik speel zelf ook gitaar en heb mijn invloeden daarom weer uit deze hoek. Maar mijn muzieksmaak is wel breder dan alleen Metal georienteerde muziek.
pi_29532207
Ik ben weer opgefrist wat betreft je username, maar ik zie nog geen Gavin topic!

Als iemand anders het volgend JM topic wil bouwen, mag hij of zij dat in de komende tien posts even aangeven. Ik wil niemand voor de voeten lopen natuurlijk.
pi_29535649
Hey iemand die Matt Nathanson kent!
Was je afgelopen Juni ook bij het concert van GdG in A'dam? Was echt ernstig gaaf.
Ken Gavin en Matt ook al een tijdje dankzij My Station op Launch....geweldig je gooit je favo artiesten erin en hij zoekt liedjes erbij die er op lijken enzo.
Andere leuke artiesten die zeker ff genoemd moeten worden: Marc Broussard, Arie Hest, Michael Tolcher, Josh Kelley, Graham Colton Band en een oudje: Nine Days....denk als je GdG en JM waardeerd je deze ook wel leuk zal vinden.
pi_29536979
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Hey iemand die Matt Nathanson kent!
Was je afgelopen Juni ook bij het concert van GdG in A'dam? Was echt ernstig gaaf.
Ken Gavin en Matt ook al een tijdje dankzij My Station op Launch....geweldig je gooit je favo artiesten erin en hij zoekt liedjes erbij die er op lijken enzo.
Andere leuke artiesten die zeker ff genoemd moeten worden: Marc Broussard, Arie Hest, Michael Tolcher, Josh Kelley, Graham Colton Band en een oudje: Nine Days....denk als je GdG en JM waardeerd je deze ook wel leuk zal vinden.
Tuulk kennen we Matt GvG in A'dam was zeker cool. De volgende dag was ie te gast in de studio van BNN. Daar was ik ook bij. Ongeveer tien a twaalf personen die konden luisteren hoe Gavin ff een mini concertje weggaf. Superaardige gast. Zelf ook nog ff mee staan praten. Heel relaxt en bescheiden is hij gewoon. Ik heb die live opnames hier nog liggen. Klinken supergoed.

Maarum, My Station op Launch... ik ken dat nog niet. Wat is het en hoe werkt het? De meeste van de artiesten die je opnoemt ken ik al wel. Maar het is wellicht een goede manier om nieuwe muziek te ontdekken. Thanx alvast voor de tip

[ Bericht 0% gewijzigd door Dave_Mustaine op 10-08-2005 11:20:09 ]
pi_29537049
Nine Days, is dat van 'Story Of A Girl' vann een paar jaar terug?
pi_29537640
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nine Days, is dat van 'Story Of A Girl' vann een paar jaar terug?
Yepz, Absolutely (Story of a Girl) stond op The Madding Crowd, aardig hitje geweest daarna niet meer op tv/radio geweest hier terwijl de tweede single If I Am echt erg mooi is. Daarna nog 2 albums uitgebracht ook alle 2 erg fijne albums. Aanradertje!
pi_29537670
launch.yahoo.com....moet je wel ff een yahoo accountje aanmaken.....en dan staat er ergens iets van Launch Radio en dan my station.
pi_29537735
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:25 schreef Jill-RMC het volgende:
launch.yahoo.com....moet je wel ff een yahoo accountje aanmaken.....en dan staat er ergens iets van Launch Radio en dan my station.
Yahoo account had ik al. En voor wat betreft Launch Radio... consider it done. Thnx
pi_29539357
Grrrrrrrrrrrrrrrr Yahoo Launch loopt weer lekker moeilijk te doen. Echt Apple vriendelijk is het niet. Vanavond maar weer op zo'n gaar ding wat pc heet proberen.
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:17:39 #296
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29625935
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:22 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Yepz, Absolutely (Story of a Girl) stond op The Madding Crowd, aardig hitje geweest daarna niet meer op tv/radio geweest hier terwijl de tweede single If I Am echt erg mooi is. Daarna nog 2 albums uitgebracht ook alle 2 erg fijne albums. Aanradertje!
Lekker nummer was dat! 'If I Am' is ook leuk inderdaad.
  maandag 15 augustus 2005 @ 04:19:04 #297
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29648139
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 20:41 schreef sjollione het volgende:Hey peeps,
Wie van jullie kent John Mayer , een hit in de States, maar in Nederland niet bepaald bekent. Laatst had hij een Grammy gewonnen met het nummer Your Body Is A Wonderland.
Check it out en vertel me wat je ervan vindt.

Heeft iemand trouwens enig idee of hij in Nederland optreedt en zoja data en locaties plz!!!
Thx in advance and have fun listenin 2 'im.

Sjol
OP voor deel 2 mag wel iets mooier vind ik zelf.
pi_29657313
Wie nog naar John Mayer in de USA wil moet heeeeeeeel erg snel zijn. Zie.
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:07:55 #299
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29657450
Uhh.. ik zat daar niet echt aan te denken eigenlijk.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:04:17 #300
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29690056
John Mayer Trio klinkt wel heel erg goed zeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')