abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13053678
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 20:40 schreef rekz0r het volgende:
never heard of bommels..magoed volges mij moet je wel een hoge status bereiken wil je die schoenen dragen, advocaat ofzo gok ik
Waarom moet je een hoge status bereiken om bep schoenen te kunnen / mogen dragen
Kleding koop je omdat je het mooi / fijn / goed vind, niet omdat je (vanwege je status als advocaat) met de rest mee loopt
IMHO
pi_13056418
mooie en goedpassende kleren zijn mooi, maar ik word een beetje moe van dat gedweep met alles van "italiaanse snit" en die mooie "handgestikte drie-dubbel beleerde schoentjes" .

En dan gaat er iemand op je nobele blauwtjes staan. hahahaha, dan wil ik jouw kop wel 's zien

Het lijkt wel alsof je maar 1 hobby hebt, en of je tegenover iedereen wil opscheppen over wat je hebt en weet van/over die ene hobby.
alsof je een jehova je voortuin uit moet trappen. dat idee.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 9 september 2003 @ 22:20:43 #53
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_13059455
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:50 schreef mister_popcorn het volgende:
*verhaaltje*

Zouden geen schoenen voor mij zijn, houd best van mooie kleding enzo, maar ik draag toch echt liever m'n kisten..

Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_13065926
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:50 schreef mister_popcorn het volgende:
En dan gaat er iemand op je nobele blauwtjes staan. hahahaha, dan wil ik jouw kop wel 's zien
Dat zal alleen maar meerwaarde geven aan het patina!

Het eerste wat ik i.h.a. met een paar nieuwe schoenen doe is er mee borrelen/naar het cafe, opdat ze goed goor worden en de nieuwigheid er snel af gaat (nieuwe schoenen zijn nooit mooi, kwaliteitsschoenen geven pas hun volledige bekoring qua patina en soepelheid na vele maanden prijs. De initiele blaren moet je maar voor lief nemen, stijlvol leven is afzien...)

woensdag 10 september 2003 @ 10:38:17 #55
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_13065978
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 20:40 schreef rekz0r het volgende:
never heard of bommels..magoed volges mij moet je wel een hoge status bereiken wil je die schoenen dragen, advocaat ofzo gok ik
Dat valt ook wel weer mee. Er zijn vele merken die nog veel duurder en specialer uitvallen dan van Bommels, wat dat betreft zijn ze ook wel weer een beetje massaal.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_13066019
quote:
Op woensdag 10 september 2003 10:38 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee. Er zijn vele merken die nog veel duurder en specialer uitvallen dan van Bommels, wat dat betreft zijn ze ook wel weer een beetje massaal.

Om mezelf te citeren: Van Bommel is leuk als instapmodel....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')