abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:54:18 #26
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9661284
Misschien kun je met je vriendin praten waarom ze zich zo aan je vastklampt? Vind ze het moeilijk om alleen te zijn, is ze bang dat je haar gaat bedriegen, is ze vaak in de steek gelaten in het verleden... dit zijn allerlei factoren die van invloed kunnen zijn op de "bezitterigheid" van je vriendin. Praat er eens over.
pi_9662122
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:26 schreef armageddon1981 het volgende:
idd eerst neuken die hap dan snijden
man neem niet alles serieus
Ga lekker naar onzin als je niet serieus kan doen
pi_9665595
Topic opgeschoond.

Alles met een iq van -16 lekker wegblijven of lollig doen in Onzin.

We gaan ontopic en serieus verder.
Heb dank.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_9672385
je moet proberen hier samen een oplossing voor te vinden; veel praten kan een oplossing zijn. is het door haar (lage) vertrouwen dat ze liefst altijd bij je is (moeilijk uit te leggen) of is het alleen doordat ze echt gewoon alleen maar jou heeft om dingen mee te doen? in het eerste geval kan je (samen) gaan werken om haar meer vertrouwen in je te geven zodat ze zich niet druk hoeft te maken wanneer jullie niet samen zijn. in het andere geval moet je denk ik haar duidelijk maken dat het leven niet inhoudt dat je constant samen bent, maar dat werken en vrienden ook dingen zijn die normaal moeten kunnen. heeft zij geen vrienden waar ze mee om kan gaan als jij er niet bent bijvoorbeeld?
O+ 11-06-2009 O+
  woensdag 9 april 2003 @ 10:39:37 #30
30307 Disher
Sors Salutis
pi_9672447
Tsjongejonge.... Ik hoop niet dat je aan die eisen van haar gaat voldoen.. wie denkt ze wel niet dat ze is om over jouw leven te beslissen... dude... DUMP HER!!!!
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_9774023
Heb zelf ook in zo'n soort gelijke situatie gezeten, alleen ging het niet om werk maar om me volgende school.
Ook van haar mocht ik dus niet meer me vriendinnen (gewone vriendinnen en exvriendinnen) zien en zou ik volgens haar beter afzijn met een LOI studie ipv de andere school waar ik naar toe wou.

Heb na een tijdje een HELE DAG met haar gepraat wat er nou was en hoe het verder zou moeten. de dag ernaa ging ik naar een ex van me om gewoon weer eens te zien. Volgende dag maakte me vriendin het uit.

Achteraf bleek het dus zo te zijn dat ze verlatings angst had/heeft en daarbij nog meer psychologize probleempjez.
Wat dus zou betekenen dat ik haar enorm veel aandacht zou moeten geef, dag in dag uit. Ik weet van me zelf dat ik graag veel aandacht geef aan dingen en mensen die het nodig hebben, maar wat zij vroeg had ik haar niet kunnene geven. Dus was eigenlijk wel blij dat zij het uit had gemaakt.

Ze is nou een "vriendin" van me die ik af en toe zie, maar ook nou eist ze nog te veel (ondanks dat ik nou een vriend ben)

Mijn advies. Praat er heel lang over, doe in een korte tijd iets wat zij niet zo graag ziet zitten (MAAR GA NIET TE VER zoals sex met een ex) en kijk hoe zij daar op reageerd. En als jij echt 100% zeker hoger op wil in je werk sta er dan ook op en eis van haar dat ze je steunt. Wil zij dat niet, dan zou ik zeggen, maak er een einde aan en zoek een meid die jou wel steunt.
Bij een relatie moet ALLES van 2 kanten komen! suc6

RGB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')