Ik zelf? Ik weet t niet.. Maar ik wil er niet al te lang mee wachten dat weet ik wel
Ik vind dat leeftijd en geld niet belangrijk zijn bij trouwen.
Als je van elkaar houdt en echt met elkaar de toekomst wil delen dan is dat voldoende.
Geld: alleen het stadhuis kost geld, en zelfs dat kan gratis.
De rest is bijzaak en doe je voor jezelf, maar dat is niet nodig om te trouwen.
En over dat verhaal van binnen 5 maanden weer gescheiden.
Ik ken een stel wat nog geen 8 weken getrouwd was toen de scheidingspapieren al op tafel lagen. Een week later belde de fotograaf om te zeggen dat het trouwalbum klaar was!
Maar goed... die zijn gewoon te vroeg getrouwd en kende elkaar niet voldoende.
Vind het zoiets om verhalen erbij te halen hoe snel iemand gescheiden is en hoeveel mensen er scheiden. Ken ook verhalen van mensen die al ruim 43 jaar getrouwd zijn en nog steeds dolgelukkig + verliefd!
Maar ik denk dat de gemiddelde leeftijd wel een stukje hoger ligt, tegen de 30, vermoed ik zo.
quote:Ik zie werkelijk niet in waarom je zou gaan trouwen. Ik kan nu (ik ben 25) wel met 99% zekerheid zeggen dat ik het iig nooit zal doen. Van jongs af aan al heb ik dit verschijnsel met verbazing aangekeken, en nu begrijp ik het nog steeds niet. Ik heb in ieder geval niet de minste aanvechting om het ook te gaan doen. Ik ken ook verder niemand van mijn vrienden/kennissen van mijn 'lichting' die al wel getrouwd is.
Op dinsdag 8 april 2003 16:14 schreef veekeend het volgende:Dus mijn vraag: op wat voor een leeftijd trouwt men of ben je getrouwd/ben je van plan te gaan trouwen? Natuurlijk wanneer je beiden achter het besluit staat en er beiden klaar voor bent, maar op welke leeftijd is dat bij jullie?
Ik sluit me aan bij was de meeste users zeggen: Trouwen is niet aan leeftijd gebonden.
Als je voelt dat je er klaar voor bent, gelukkig & verliefd bent, je leven wilt delen met je partner & het officieel wilt maken.. dan trouw je
Ik vind 26 wel een mooie leeftijd, als ik persee iets (voor mezelf) moet noemen.
Daarbij wil ik alles erop en eraan, dus ook de kerk en een groot feest en dat zit er qua budget nog niet in Nog effe sparen.
Het maakt in principe niet uit hoe oud je bent, als jij en je partner het wil, moet je het doen. Doe het vooral niet omdat iedereen het doet!!
quote:Vind jij dat je niet kan trouwen en wél kinderen kan krijgen?
Op woensdag 9 april 2003 09:28 schreef Yodium het volgende:
Momenteel ben ik ervan overtuigt dat ik nooit ga trouwen.
Wat betreft kinderen weet ik het nog niet. Ik heb heel lang geroepen dat ik dat niet wil maar ik begin te twijfelen....
quote:tuurlijk!!!
Op woensdag 9 april 2003 11:16 schreef veekeend het volgende:[..]
Vind jij dat je niet kan trouwen en wél kinderen kan krijgen?
dus trouwen voor de kinderen lijkt me een erg zwak argument
quote:Ik las proefnaaien
Op dinsdag 8 april 2003 19:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..] Omdat we elkaar pas 5 jaar geleden hadden ontmoet en natuurlijk eerst wilden proefdraaien, werd het dit jaar tijd om te trouwen.
quote:Ja ik zie geen verband tussen het een en het ander
Op woensdag 9 april 2003 11:16 schreef veekeend het volgende:[..]
Vind jij dat je niet kan trouwen en wél kinderen kan krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |