quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 01:17 schreef Retarded het volgende:[..]
ok laat me je dan dit vragen: vond jij het niet kut dat je dat al las voordat je de episode zag??
/edit: en dan ook nog: over friends praten kan ja.... een mededeling maken zoals de jouwe is niet praten, dat noemt men spoileren.. of wilde je een discussie starten met die ene zin???
Ik wist helemaal niet dat ik er iemand mee zou kwetsen of chagrijnig mee zou maken
'Het spijt me'
quote:Ik heb er ook niet veel moeite mee (ook niet met de vervelende E.R. spoiler die nl.media.tv ontsiert bijvoorbeeld). Maar er zijn nogal wat mensen die zich graag laten verrassen, dus als er iets 'onverwachts' in een aflevering gebeurt, kleedt discussie daarover dan in in wat spoiler-waarschuwingen. Vandaar.
Op zaterdag 3 mei 2003 01:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
maar al vertelt iemand mij iedere zin die gezegd word in 1 friends aflevering, dan verpest dat nog niks voor me..
Weet iemand hoe dit komt of ist gewoon puur toeval?
quote:Omdat Nederland bekend staat als 'n 'dom/grappig/rare-taal-sprekend/klein landje
Op maandag 5 mei 2003 21:59 schreef zjeckyll16 het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben die het opvalt dat er in friends zo nu en dan een link ligt naar Nederlan en niet naar andere landen.
Ff een paar voorbeelden: Gunther kan Nederlands schelden: "ezel", in een aflevering vechten Chandler en Joey om een Nederlands meisje (als ze allemaal football aant spelen zijn), monica's dubbelganger spreekt nederlands, Ross helpt Rachel aan een appartement bij een vrouw die alleen nederlands praat en bijna dood gaat,.........Weet iemand hoe dit komt of ist gewoon puur toeval?
quote:Volgens mij waren het 2 jongetjes en toen riep Frank ineens:"Chandler's a Girl!" Dus 2 jongetjes en 1 meisje volgens mij..
Op zondag 27 april 2003 16:16 schreef Tr0ublegum het volgende:
Vraagje, over de drieling die phoebe heeft gebaard? Ik heb een enorme discussie met mijn zus over het geslacht van de baby'smaar bij de geboorte bleek dat chandler ook meisje was.
Volgens mij zus is Lesley echter ook een jongetje?? dit klopt toch niet of wel?
quote:Nope, 2 meisjes en 1 jongen. Het zou 1 meisje zijn en 2 jongens, maar de laatste jongen... werd dus een meisje.
Op donderdag 8 mei 2003 21:50 schreef Man_in_a_Shed het volgende:[..]
Volgens mij waren het 2 jongetjes en toen riep Frank ineens:"Chandler's a Girl!" Dus 2 jongetjes en 1 meisje volgens mij..
De eerste die kwam was een jongen: Frank jr. jr.
De tweede die kwam was een meisje: leslie
De derde die kwam was dus ook een meisje: Chandler
(terwijl het op de echo toch echt te zien was als een jongen. Maar niet dus)
Waarom? Omdat ze in aflevering 'The One With Rachel's New Dress' (S04E18) aan Phoebe gevraagd hadden om de derde naam te kiezen (Alice had dus al de meisjesnaam en Frank jr. had de naam voor de jongen gekozen).
Nog een heel gedoe geweest tussen Joey en Chandler, want beide heren wilde de eer dat ze de jongen naar hen vernoemde. Uiteindelijk is dat Chandler geworden en toen bleek het uiteindelijk tijdens de bevalling een meisje te zijn en riep onze Franky boy:
Frank: "Chandler's a girl! Chandler's a girl!!!!"
Chandler: "Oh God, kindergarten flashback."
En dus nogmaals: 1 jongen en 2 meisjes!!!
quote:Misschien dat het wat te maken heeft dat Brad Pitt en Jennifer Aniston vaak in Nederland (Amsterdam) komen. Ze hebben zelfs een half jaartje hier gewoond. Net nog bij 'Jenssen' de bevestiging van René Mioch en ook net een bevestiging van Reinout Oerlemans bij 'de 10'. Ook staat dat op diverse internetsites.
Op maandag 5 mei 2003 21:59 schreef zjeckyll16 het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben die het opvalt dat er in friends zo nu en dan een link ligt naar Nederlan en niet naar andere landen.
Ff een paar voorbeelden: Gunther kan Nederlands schelden: "ezel", in een aflevering vechten Chandler en Joey om een Nederlands meisje (als ze allemaal football aant spelen zijn), monica's dubbelganger spreekt nederlands, Ross helpt Rachel aan een appartement bij een vrouw die alleen nederlands praat en bijna dood gaat,.........Weet iemand hoe dit komt of ist gewoon puur toeval?
En zelfs nu nog worden ze af en toe gesignaleerd in Amsterdam.
quote:Ja idd, ik vond hem iig weer erg leuk!
Op donderdag 8 mei 2003 21:30 schreef SigmundFreud het volgende:
friends.s09e22.the.one.with.the.donor
Leuke aflevering, opmaat voor de laatste twee (gecombineerde) afleveringen (15 mei).
quote:Ze..? Je bedoelt Pitt. Ik denk niet dat dit de link is. Er zal wel een medewerker zijn met Nederlandse roots.
Op donderdag 8 mei 2003 23:16 schreef SpaceAce het volgende:[..]
Misschien dat het wat te maken heeft dat Brad Pitt en Jennifer Aniston vaak in Nederland (Amsterdam) komen. Ze hebben zelfs een half jaartje hier gewoond. Net nog bij 'Jenssen' de bevestiging van René Mioch en ook net een bevestiging van Reinout Oerlemans bij 'de 10'. Ook staat dat op diverse internetsites.
En zelfs nu nog worden ze af en toe gesignaleerd in Amsterdam.
quote:Volgens mij Martha Kauffmann (vriend van me heeft naast haar gewoon in Hollywood (90200)) hij vertelde dat ze iets met nederland heeft...
Op vrijdag 9 mei 2003 00:31 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ze..? Je bedoelt Pitt. Ik denk niet dat dit de link is. Er zal wel een medewerker zijn met Nederlandse roots.
quote:Nouja, je moet ook niet vergeten dat New York van oorsprong een Nederlandse stad is. Wallstreet, The Bronx en nog 100-en namen komen allemaal van Nederland af.
Ze..? Je bedoelt Pitt. Ik denk niet dat dit de link is. Er zal wel een medewerker zijn met Nederlandse roots.
quote:Ik bedoelde 'ze' (Pitt en Aniston). Maar ik geloof idd nu je het zegt dat hij daar alleen heeft gewoond.
quote:Dat zou natuurlijk ook kunnen
Op vrijdag 9 mei 2003 08:44 schreef B4ron het volgende:[..]
Volgens mij Martha Kauffmann (vriend van me heeft naast haar gewoon in Hollywood (90200)) hij vertelde dat ze iets met nederland heeft...
quote:En ook dit zou er mee te maken kunnen hebben
Op vrijdag 9 mei 2003 09:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nouja, je moet ook niet vergeten dat New York van oorsprong een Nederlandse stad is. Wallstreet, The Bronx en nog 100-en namen komen allemaal van Nederland af.
Anyway, genoeg redenen waarom er Nederlands in de serie zit, lijkt me
quote:klopt
Op vrijdag 9 mei 2003 09:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nouja, je moet ook niet vergeten dat New York van oorsprong een Nederlandse stad is. Wallstreet, The Bronx en nog 100-en namen komen allemaal van Nederland af.
The Bronx - Breukelen
Harlem - Haarlem
en er zijn nog veel meer, maar ik kan er nu ff niet opkomen
quote:Rijke vriend zeker
Volgens mij Martha Kauffmann (vriend van me heeft naast haar gewoon in Hollywood (90200)) hij vertelde dat ze iets met nederland heeft...
quote:yep
Op vrijdag 9 mei 2003 21:25 schreef -Mk- het volgende:
Ik zit momenteel bij s9e14, en in Amerika zijn ze bij s9e22??
quote:Oke bedankt, dan heb ik er nog een paar te gaan
Op vrijdag 9 mei 2003 21:46 schreef Duiveltja het volgende:[..]
yep
quote:902-oh oh
quote:Had Nederland toen niet ff kunnen regelen dat we het weer konden opeisen wanneer we willen?
Op vrijdag 9 mei 2003 19:58 schreef Duiveltja het volgende:[..]
klopt
The Bronx - Breukelen
Harlem - Haarlem
Anyway ff ontopic: Wanneer komt seizoen 9 op yorin? net5 is met buffy en angel wel al bij het seizoen dat nu nog loopt in amerika maar yorin kan dat blijkbaar niet?
quote:Breukelen = Brooklyn
Op vrijdag 9 mei 2003 19:58 schreef Duiveltja het volgende:[..]
klopt
The Bronx - Breukelen
Harlem - Haarlem
Verder baal ik van Duitse nasynchronisatiepraktijken.
Friends is hier dus echt niet grappig.
Bovendien klinken de stemmen wel 20 jaar ouder dan de karakters.
"New York New York" heet de sitcom, CNSL reports that Joe Pesci is rumoured to be co-starring with Matt LeBlanc in the "Friends" spin-off.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |