quote:Nee, hij denkt goed na. Dit was een geniale zet van Balkenende om nog een kans te hebben op een daadkrachtige coalitie met de LPF en de VVD. Een winst voor rechts dus.
Op zondag 13 april 2003 02:39 schreef shaggy het volgende:
Ohhhh ohhhh ohhhhOp nova nu zit er een JP de hemel in te prijzen.. Is ie gestoord ofzo?
quote:couldnt agree more
Op zaterdag 12 april 2003 18:57 schreef Ixnay het volgende:[..]
Zolang CDA erin zit is niks goed. CDA wil niks toegeven aan andere partijen, en wil alles zelf beslissen. CDA kan gewoon niet samenwerken.
Paars is de enige oplossing, of een compleet links kabinet. PvdA-SP-Groen Links-D66
quote:Hoe meer mensen ik de CDA de hemel in hoor prijzen hoe zieker ik word.
Op zondag 13 april 2003 02:40 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Nee, hij denkt goed na. Dit was een geniale zet van Balkenende om nog een kans te hebben op een daadkrachtige coalitie met de LPF en de VVD. Een winst voor rechts dus.
Het CDA heeft zich onverantwoordelijk gedragen, het zijn een stel klootzakken die het niet verdienen om het land te regeren...
Nee, CDA, ga maar samen met VVD en LPF een zogenaamde BAH-BAH-BAH coalitie vormen. Ongeloofwaardigheid en het feit dat we die regering aan de kant hadden gezet, vanwege het onverantwoordelijke gedrag van de LPF zijn uiteraard redenen om toch gewoon daarvoor te gaan.
Nee, vertrouwen, dat heb ik, niet in de politiek, maar in een toekomst waarbij mensen die duizend zinnen zeggen en dan nog geen standpunt innemen, ons land naar de klote helpen. Omdat ze zonodig een brakke begroting de wereld in willen helpen.
Het gaat natuurlijk om vertrouwen JP, om de chemie, om de realistische wensen. Werk daar dan aan, lul.
Kut CDA.
[Dit bericht is gewijzigd door shaggy op 14-04-2003 10:46]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |