Ja duh, daar heb je gvd zelf op gekozen op zulke partijen!!
Buurman klaagt onder andere over dat stijgen van huren wat ze nu willen gaan doen, als ik dan vraag waar heb je op gestemd, ja pvda zegt die dan.
En waarom, ja omdat bos hem zo aardig leek, maar de inhoud van die partij weet die niet!
Je moet niet raar kijken als ze met nog meer snode plannen komen.
Voor de volgende verkiezingen: stem nou is voor wat je wil!!! de inhoud van een partij programma!!! en niet omdat die meneer of mevrouw je zo aardig lijkt!!!!
quote:Inderdaad, Jan Marijnissen leek me een aardige man. Maar no way dat ik op zijn partij ga stemmen. If hell freezes over misschien.
Op dinsdag 8 april 2003 19:56 schreef Mystic het volgende:
Oja was ik nog vergeten, er zijn nu al mensen die lopen te klagen omdat ze de huren in een paar jaar tijd met 25% willen laten stijgen.Ja duh, daar heb je gvd zelf op gekozen op zulke partijen!!
Buurman klaagt onder andere over dat stijgen van huren wat ze nu willen gaan doen, als ik dan vraag waar heb je op gestemd, ja pvda zegt die dan.
En waarom, ja omdat bos hem zo aardig leek, maar de inhoud van die partij weet die niet!
Je moet niet raar kijken als ze met nog meer snode plannen komen.Voor de volgende verkiezingen: stem nou is voor wat je wil!!! de inhoud van een partij programma!!! en niet omdat die meneer of mevrouw je zo aardig lijkt!!!!
quote:* shaggy vraagt zich af of jij wel goed gelezen hebt.. Ja, ik heb gestemd....
Op dinsdag 8 april 2003 19:38 schreef maartena het volgende:[..]
* maartena vraagt zich af of jij wel gestemd hebt....
quote:Stuurt richting: Ik heb het toch gezegd..
De beste stuurlui staan altijd aan wal.
Maar goed, dit was uiteraard voorspelbaar, vanaf dag 1. Harry Potter and the secret chambers, wat een prutsverhaal.
Bedankt stelletje prutsers!
quote:maar daar is het grootste gedeelte van de bevolking wel tevreden.
Op dinsdag 8 april 2003 19:49 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee, dat staat op naam van Cuba.
quote:Hm, toch iets te positief blijkbaar
Op dinsdag 8 april 2003 18:36 schreef Summertime het volgende:[..]
Jij ben echt een geboren optimist
met het excuus dat LPF nu wel een goede partij is.
Gelukkig is de PVDA gestopt, anders had het CDA over een half jaar of jaar gezegd dat het niet lukte en dan gezegd "zie je wel.." Beetje achter het CDA aanlopen..jak nee, dat nooit. PVDA goede zet!
Maar laat ze het maar proberen met LPF, wellicht gaat het hartstikke goed..
CDA achterbakse....
quote:kneuzen? ze hebben het toch geprobeerd. Wat moesten ze dan? Vorig kabinet was niet goed, Paars was niet goed, nu is CDA-PVDA niet goed, CDA-VVD-LPF is ook niet....wanneer is het wel goed zeg?!
Op dinsdag 8 april 2003 12:46 schreef shaggy het volgende:
For being LPF2.En voor de "strategische" kiezer: doe wat je hart je ingeeft een volgende keer....
Stelletje kneuzen daar in Den Haag........
BAH!
quote:Wanneer er zo snel mogelijk een kabinet is, dan is het voor mij goed.
Op zaterdag 12 april 2003 11:16 schreef Echoes het volgende:[..]
kneuzen? ze hebben het toch geprobeerd. Wat moesten ze dan? Vorig kabinet was niet goed, Paars was niet goed, nu is CDA-PVDA niet goed, CDA-VVD-LPF is ook niet....wanneer is het wel goed zeg?!
quote:Zolang CDA erin zit is niks goed. CDA wil niks toegeven aan andere partijen, en wil alles zelf beslissen. CDA kan gewoon niet samenwerken.
Op zaterdag 12 april 2003 11:16 schreef Echoes het volgende:[..]
kneuzen? ze hebben het toch geprobeerd. Wat moesten ze dan? Vorig kabinet was niet goed, Paars was niet goed, nu is CDA-PVDA niet goed, CDA-VVD-LPF is ook niet....wanneer is het wel goed zeg?!
Paars is de enige oplossing, of een compleet links kabinet. PvdA-SP-Groen Links-D66
quote:Psssst, voor die discussie hebben we een topic in POL: [Poll] Welke regering willen we nu?
Op zaterdag 12 april 2003 18:57 schreef Ixnay het volgende:[..]
Zolang CDA erin zit is niks goed. CDA wil niks toegeven aan andere partijen, en wil alles zelf beslissen. CDA kan gewoon niet samenwerken.
Paars is de enige oplossing, of een compleet links kabinet. PvdA-SP-Groen Links-D66
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |