abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9663790
Ja helaas is iedereen er weer in getrapt, hoop als het zooitje inderdaad nog gaat regeren dat het heel snel valt!!!
Je bent gewoon weer terug bij af!!!
Een zielig zooitje gewoon, weer terug naar de onduidelijkheid naar de burger en achterkamertjes politiek.
Er zal weer niks gebeuren in dit land of nog verder de afgrond in, zoals fortuin zei cda-pvda kabinet is de boel pappen en nat houden.
pi_9663890
Oja was ik nog vergeten, er zijn nu al mensen die lopen te klagen omdat ze de huren in een paar jaar tijd met 25% willen laten stijgen.

Ja duh, daar heb je gvd zelf op gekozen op zulke partijen!!
Buurman klaagt onder andere over dat stijgen van huren wat ze nu willen gaan doen, als ik dan vraag waar heb je op gestemd, ja pvda zegt die dan.
En waarom, ja omdat bos hem zo aardig leek, maar de inhoud van die partij weet die niet!
Je moet niet raar kijken als ze met nog meer snode plannen komen.

Voor de volgende verkiezingen: stem nou is voor wat je wil!!! de inhoud van een partij programma!!! en niet omdat die meneer of mevrouw je zo aardig lijkt!!!!

pi_9663927
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 19:56 schreef Mystic het volgende:
Oja was ik nog vergeten, er zijn nu al mensen die lopen te klagen omdat ze de huren in een paar jaar tijd met 25% willen laten stijgen.

Ja duh, daar heb je gvd zelf op gekozen op zulke partijen!!
Buurman klaagt onder andere over dat stijgen van huren wat ze nu willen gaan doen, als ik dan vraag waar heb je op gestemd, ja pvda zegt die dan.
En waarom, ja omdat bos hem zo aardig leek, maar de inhoud van die partij weet die niet!
Je moet niet raar kijken als ze met nog meer snode plannen komen.

Voor de volgende verkiezingen: stem nou is voor wat je wil!!! de inhoud van een partij programma!!! en niet omdat die meneer of mevrouw je zo aardig lijkt!!!!

Inderdaad, Jan Marijnissen leek me een aardige man. Maar no way dat ik op zijn partij ga stemmen. If hell freezes over misschien.
  dinsdag 8 april 2003 @ 20:19:00 #29
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_9664321
* Punica verwacht dat 'r bij de volgende verkiezingen (over +- een half jaar) er een hoop blanco stemmen komen en de opkomst minimaal zal zjin.
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  dinsdag 8 april 2003 @ 20:46:20 #30
18804 chello_rules_heftig
* Willow is liev *
pi_9664786
Verkiezingen komen pas nadat het toekomstige kabinet gevallen is. Als deze formatie mislukt wordt er naar een andere coalitie gezocht.
(CDA-VVD-LPF)
(CDA-VVD-D66)
(PvdA-VVD-D66)
psssst...tietjes kijken? klik [url=http://www.kleinetietjes.tk]hier[/url]
pi_9668521
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 19:38 schreef maartena het volgende:

[..]

* maartena vraagt zich af of jij wel gestemd hebt....

* shaggy vraagt zich af of jij wel goed gelezen hebt.. Ja, ik heb gestemd....
pi_9709299
Nogmaals, bedankt!
  vrijdag 11 april 2003 @ 00:09:39 #33
47560 Superdragon
The Simply the Best..
pi_9710728
op naar Paars III
Eindelijk iemand die Fatsoenlijk is.
  vrijdag 11 april 2003 @ 00:10:03 #34
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_9710735
Formatie CDA-PvdA mislukt [deel 2]
Daar verder. KLB is geen Politiek.
For great justice!
  vrijdag 11 april 2003 @ 16:12:44 #35
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_9721028
Na overleg weer open.
For great justice!
pi_9721238
quote:
De beste stuurlui staan altijd aan wal.
Stuurt richting: Ik heb het toch gezegd..

Maar goed, dit was uiteraard voorspelbaar, vanaf dag 1. Harry Potter and the secret chambers, wat een prutsverhaal.

Bedankt stelletje prutsers!

pi_9721333
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 19:49 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, dat staat op naam van Cuba.

maar daar is het grootste gedeelte van de bevolking wel tevreden. Dat kun je van Nederland niet zeggen.
  FOK!fossiel vrijdag 11 april 2003 @ 16:30:02 #38
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9721389
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 18:36 schreef Summertime het volgende:

[..]

Jij ben echt een geboren optimist

Hm, toch iets te positief blijkbaar
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zaterdag 12 april 2003 @ 01:20:30 #39
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_9730765
CDA wil gewoon niet toegeven. Hopelijk worden ze de volgende keer niet de grootste partij. Nu vrees ik dat VVD terugkomt, en dat we weer een rechtse regering krijgen.
Trouwens ik denk dat er geen andere mogelijkheid is als CDA-PvdA.
pi_9730786
hebben jullie er iets van gemerkt dat er geen regering was behalve dat het constant in het nieuws was? ik niet, gaat eigenlijk steeds beter met mij, van mij mogen ze wegblijven.
pi_9730836
Vanaf het allereerste beginw as toch al duuidelijk dat het CDA niet wilde?
Het heeft me verbaasd dat het geheel niet eerder uit elkaar is geklapt.
  zaterdag 12 april 2003 @ 07:47:24 #42
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_9732044
PvdA-VVD-D66

Paars 3. Geen confessionelen!

pi_9732100
Een grote kleuterklas daar.
Niets.
pi_9733259
wordt gewoon CDA-VVD-LPF

met het excuus dat LPF nu wel een goede partij is.
Gelukkig is de PVDA gestopt, anders had het CDA over een half jaar of jaar gezegd dat het niet lukte en dan gezegd "zie je wel.." Beetje achter het CDA aanlopen..jak nee, dat nooit. PVDA goede zet!
Maar laat ze het maar proberen met LPF, wellicht gaat het hartstikke goed..

CDA achterbakse....

pi_9733297
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 12:46 schreef shaggy het volgende:
For being LPF2.

En voor de "strategische" kiezer: doe wat je hart je ingeeft een volgende keer....

Stelletje kneuzen daar in Den Haag........

BAH!

kneuzen? ze hebben het toch geprobeerd. Wat moesten ze dan? Vorig kabinet was niet goed, Paars was niet goed, nu is CDA-PVDA niet goed, CDA-VVD-LPF is ook niet....wanneer is het wel goed zeg?!
pi_9736912
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 11:16 schreef Echoes het volgende:

[..]

kneuzen? ze hebben het toch geprobeerd. Wat moesten ze dan? Vorig kabinet was niet goed, Paars was niet goed, nu is CDA-PVDA niet goed, CDA-VVD-LPF is ook niet....wanneer is het wel goed zeg?!

Wanneer er zo snel mogelijk een kabinet is, dan is het voor mij goed.
pi_9737445
tjah..maar of er dan ook een goed kabinet zit als het allemaal snel gebeurt. Dan komen er later alleen maar meer problemen van
  zaterdag 12 april 2003 @ 18:57:43 #48
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_9738612
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 11:16 schreef Echoes het volgende:

[..]

Zolang CDA erin zit is niks goed. CDA wil niks toegeven aan andere partijen, en wil alles zelf beslissen. CDA kan gewoon niet samenwerken.

Paars is de enige oplossing, of een compleet links kabinet. PvdA-SP-Groen Links-D66

zaterdag 12 april 2003 @ 19:05:07 #49
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9738723
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 18:57 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zolang CDA erin zit is niks goed. CDA wil niks toegeven aan andere partijen, en wil alles zelf beslissen. CDA kan gewoon niet samenwerken.

Paars is de enige oplossing, of een compleet links kabinet. PvdA-SP-Groen Links-D66

Psssst, voor die discussie hebben we een topic in POL: [Poll] Welke regering willen we nu?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9745780
Ohhhh ohhhh ohhhh

Op nova nu zit er een JP de hemel in te prijzen.. Is ie gestoord ofzo?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')