En voor de "strategische" kiezer: doe wat je hart je ingeeft een volgende keer....
Stelletje kneuzen daar in Den Haag........
BAH!
quote:Makkelijk he, kankeren? ben je lid van een partij? ga je dan eens actief opstellen. Geen lid? Word dan lid en ga je actief opstellen. De beste stuurlui staan altijd aan wal.
Op dinsdag 8 april 2003 12:46 schreef shaggy het volgende:
For being LPF2.En voor de "strategische" kiezer: doe wat je hart je ingeeft een volgende keer....
BAH!
quote:Wij doen gewoon ons werk, dan kunnen zij het ook. Bovendien verdienen ze 8 x zoveel ook.
Op dinsdag 8 april 2003 12:51 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Makkelijk he, kankeren? ben je lid van een partij? ga je dan eens actief opstellen. Geen lid? Word dan lid en ga je actief opstellen. De beste stuurlui staan altijd aan wal.
quote:Dan heb je me ook wel een klotebaan!
Op dinsdag 8 april 2003 12:53 schreef Riesz het volgende:[..]
Wij doen gewoon ons werk, dan kunnen zij het ook. Bovendien verdienen ze 8 x zoveel ook.
maargoed het slaat idd nergens op wattie zegt
quote:Blablabla! Hoe weet jij nou of het merendeel strategisch gekozen heeft?
En voor de "strategische" kiezer: doe wat je hart je ingeeft een volgende keer....
quote:Mwoa ik geef toe dat kritiek leveren makkelijk is (niet echt netjes om dat woord te gebruiken voor een moderator), maar je voelt je wel ineens heel erg aangevallen.
Makkelijk he, k*nkeren? ben je lid van een partij? ga je dan eens actief opstellen. Geen lid? Word dan lid en ga je actief opstellen. De beste stuurlui staan altijd aan wal.
Het volk heeft toch democratisch gekozen voor de partijen PvdA en CDA, dus moeten die regeren, en dat weten zij ook.
En beste stuurlui staan wal Wat een onzin, wij kunnen toch niet beslissen voor hun, wij hebben democratisch!!! gekozen, nu is het hun taak om daar VERSTANDIG mee om te gaan..
wat blijkbaar nogal moeilijk is...
quote:Niemand snapt het....
Op dinsdag 8 april 2003 12:56 schreef MaTriCX het volgende:[..]
Mwoa ik geef toe dat kritiek leveren makkelijk is (niet echt netjes om dat woord te gebruiken voor een moderator), maar je voelt je wel ineens heel erg aangevallen.
Het volk heeft toch democratisch gekozen voor de partijen PvdA en CDA, dus moeten die regeren, en dat weten zij ook.
En beste stuurlui staan walWat een onzin, wij kunnen toch niet beslissen voor hun, wij hebben democratisch!!! gekozen, nu is het hun taak om daar VERSTANDIG mee om te gaan..
wat blijkbaar nogal moeilijk is...
We kiezen in dit land geen coalitie, maar een partij. Of heb jij op 2 partijen gestemd?!!?
En ook dat gelul over dat de formatie zo lang duurt.... Dat ging meestal zo, alleen dat kladblokje van Balkellende I was zo vol en dat ging me toch goed!
quote:Nee tuurlijk stemje niet op 2 partijen!! Duh!
Op dinsdag 8 april 2003 13:00 schreef Duin het volgende:[..]
Niemand snapt het.... (ik zeg toch het VOLK...)We kiezen in dit land geen coalitie, maar een partij. Of heb jij op 2 partijen gestemd?!!?
En ook dat gelul over dat de formatie zo lang duurt.... Dat ging meestal zo, alleen dat kladblokje van Balkellende I was zo vol en dat ging me toch goed!
jij snapt niet helemaal wat ik bedoel denk.
Ik begrijp ook wel, dat het soms niet heel handig is, maar ben dat gezeur van de regering nu ook wel een beetje zat!
quote:'Democratisch gezien een coalitie vormen?!?!'
Op dinsdag 8 april 2003 13:03 schreef MaTriCX het volgende:[..]
Nee tuurlijk stemje niet op 2 partijen!! Duh!
Maar je stemt op 1 partij en de PARTIJEN met de meeste stemmen moet en een coalitie vormen (democratisch gezien).jij snapt niet helemaal wat ik bedoel denk.
Ik begrijp ook wel, dat het soms niet heel handig is, maar ben dat gezeur van de regering nu ook wel een beetje zat!
Nee, hoor, de partijen met een meerderheid kúnnen een coalitie vormen, staat nergens dat de partijen met de grootste meerderheid dat moeten doen, maar dat is nu eenmaal gewoonte. Anders zouden álle partijen in de regering moeten.
quote:Democratisch gezien zouden wel degelijke de grootste partijen een coalitie moeten vormen.
Op dinsdag 8 april 2003 13:06 schreef Duin het volgende:[..]
'Democratisch gezien een coalitie vormen?!?!'
Nee, hoor, de partijen met een meerderheid kúnnen een coalitie vormen, staat nergens dat de partijen met de grootste meerderheid dat moeten doen, maar dat is nu eenmaal gewoonte. Anders zouden álle partijen in de regering moeten.
quote:idd, klein misverstand dus denk, democratisch / wettelijk...
Op dinsdag 8 april 2003 13:08 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Democratisch gezien zouden wel degelijke de grootste partijen een coalitie moeten vormen.
Wettelijk gezien hoeft het niet, daarin heb je gelijk.
Jaja, positief blijven
quote:Aste
Op dinsdag 8 april 2003 13:11 schreef MaTriCX het volgende:idd, klein misverstand dus denk, democratisch / wettelijk...
thnx
quote:Ik heb gestemd en daarmee heb ik het recht om mijn ongenoegen over deze formatie, waarbij zowel PvdA als CDA toch wel ongelovelijk traag zijn om het "vertrouwen in elkaar te vinden en te behouden", te uiten.
Makkelijk he, kankeren? ben je lid van een partij? ga je dan eens actief opstellen. Geen lid? Word dan lid en ga je actief opstellen. De beste stuurlui staan altijd aan wal.
Van daadkracht heb ik nog niks gezien in de huidige formatie. Wel van een leuke poppekast met drama en gelul in de ruimte (hence LPF2)
quote:Inderdaad. Boris Dittrich, die domme van Bommel en die heks van een Halsema met hun gezeur. Dat ze zelf eens gaan ergeren.
quote:Jij ben echt een geboren optimist
Op dinsdag 8 april 2003 13:14 schreef RemCow het volgende:
Beter dat ze er lang over doen en dat er uiteindelijk iets goeds uitkomt dan dat ze 't zo rond hebben en weer mis gaat.Jaja, positief blijven
quote:* maartena vraagt zich af of jij wel gestemd hebt....
For being LPF2.En voor de "strategische" kiezer: doe wat je hart je ingeeft een volgende keer....
BAH!
quote:Nee, dat staat op naam van Cuba.
Op dinsdag 8 april 2003 19:44 schreef Disorder het volgende:
Kan Nederland, als we nu toch bezig zijn, niet gaan voor een recordpoging 'langst zonder regering'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |