quote:
Op dinsdag 8 april 2003 08:43 schreef Chez-Nous het volgende:
Dat heet Amstelveen.
Je gaat erbij de RAI af, rijdt naar A'veen over de Buitenvelderstelaan (waar de trams ook rijden), ga bij de 2e verkeerslichten links of rechts, pleur je auto bij een flat, wandel naar de tram en voila!
Tram 5 naar centrum ± 15min, tram 51 ± 15min
Super, dankje voor de tip
quote:No prob!
Op dinsdag 8 april 2003 08:57 schreef Reintje het volgende:[..]
Super, dankje voor de tip
Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk als je auto er niet meer staat
quote:Idd als je even onder de badkuip doorrijdt en dan meteen links in die woonwijk is het gratis. (tegen over het VENDEX gebouw)
Op dinsdag 8 april 2003 10:25 schreef BoJo het volgende:
Je kan hem ook in Amsterdam Noord parkeren (gratis parkeren) en dan met de pond over naar het centraal station.Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk als je auto er niet meer staat
Bij station duivendrecht bijvoorbeeld? Of bij de Mc'Donalds bij de spaklerweg? Bij de Gamma en Nuon daar.
Ik zou graag ergens gratis parkeren waar ik daarna met lijn 9 verder zou kunnen gaan.
Heeft iemand nog tips?
Zelf altijd auto neerknalt op ns-terrein met bedrijfsvergunning.....
Maar misschien komen er meerdre tips....
quote:Kunm je hem dan niet beter op Duivendrecht neerzetten, neem je de metro richting Centraal , stap je uit op het Weesperplein (kleine 10 minuten), neem daar je de 6 (2de halte is Artis). Kan je zelfs ook nog wel lopend doen.
Op donderdag 5 februari 2004 13:18 schreef Choller het volgende:
Ik heb geen idee waar dat ligt (ben nu op zoek) maar ik moet niet naar leidseplein of centraal maar zeg maar richting Artis.
....dan ga ik met de metro naar waterlooplein en neem ik de 9 of 14 (vind ik persoonlijk makkelijker).
quote:O duh, overheen gelezen hehe. Ja je kunt daar wel gratis parkeren
Op donderdag 5 februari 2004 13:30 schreef Choller het volgende:
Dat bedoel ik, daarom vroeg ik of je het wel bij (station) Duivendrecht kan parkeren (ik weet niet of je daar een hele werkdag kan blijven).....dan ga ik met de metro naar waterlooplein en neem ik de 9 of 14 (vind ik persoonlijk makkelijker).
Een collega van me zei ook dat je vlakbij de S113 in een woonwijk kan parkeren (vlakbij de randweg) en daar makkelijk Lijn 9 nemen.
Ik zal beide opties binnenkort proberen .
Als ik bij sloterdijk ga parkeren kan ik net zo goed de hele rit naar huis met de trein maken .
En zo;n bekeuring is alsnog goedkoper dan parkeren bij watelooplein of gewoon op de grachten of zo.
quote:Is niet meer gratis
Op dinsdag 8 april 2003 08:57 schreef svenmeij het volgende:
Sloterdijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |