quote:"mijn"? ERF!
Op dinsdag 8 april 2003 21:35 schreef Maanvis het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik denk dat mijn Megagun ons lieve hondje neer probeerde te zetten.. tis um iig niet geluktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hijs wel liev
Op dinsdag 8 april 2003 21:32 schreef Megagun het volgende:
neeeee!
deze is VEEL beter:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(als sidekick)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:LOL... had er ook al geen zin meer in...
Op dinsdag 8 april 2003 21:37 schreef estranged het volgende:
[afbeelding]
nee.. het is toch niet helemaal hetzelfde, er mist ietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar die hond zoek ik ook niet te soepen... Ik stick denk ik nog ff met Brain..
[Dit bericht is gewijzigd door qyn op 08-04-2003 21:55]
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 21:37 schreef estranged het volgende:
[afbeelding]
nee.. het is toch niet helemaal hetzelfde, er mist ietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dat is eigenlijk nog beter ja, stom dat ik daar niet aan heb gedacht...
Op dinsdag 8 april 2003 21:53 schreef J-Will het volgende:
[afbeelding]
quote:Sip natuurlijk
Op dinsdag 8 april 2003 22:01 schreef estranged het volgende:[..]
Dat is eigenlijk nog beter ja, stom dat ik daar niet aan heb gedacht...
quote:* MacManus zucht en kiest Start > Programma's > Adobe > Photoshop
Op woensdag 9 april 2003 18:38 schreef EdSchouten het volgende:
* EdSchouten kicktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Mijn hondje!!!
Op dinsdag 8 april 2003 21:32 schreef Megagun het volgende:
neeeee!
deze is VEEL beter:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(als sidekick)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(ga ook naar de site waar het plaatje vandaan komt, voor nog meer fotos. ik geef geen links, om niet te adverteren, wat niet mag ofzo?)
quote:Niet grappig
Op woensdag 9 april 2003 19:04 schreef MacManus het volgende:
Terwijl Sip door het verwoeste Irak loopt met een Amerikaanse eenheid, komt hij een ver familielid van hem tegen
[afbeelding]
quote:Wel grappig?
Op woensdag 9 april 2003 19:21 schreef estranged het volgende:
[afbeelding]
quote:Inderdaad
Op woensdag 9 april 2003 19:21 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Wel grappig?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Waarom niet?
Op woensdag 9 april 2003 19:16 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Niet grappig
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 9 april 2003 20:08 schreef estranged het volgende:
Sip gaat een dagje sleeën
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop