PS het helpt ook niet als ik van te voren naar de wc ga, want op een of andere manier komt er toch altijd wat uit mijn blaas.
quote:Ondersteboven aan de ringen
Op maandag 7 april 2003 11:56 schreef Maud_Dib het volgende:
En als je eens een positie aan probeert te nemen waar er minder druk op de blaas komt te staan ( zou zelf niet weten hoe, maar okee),
[Dit bericht is gewijzigd door Luxxx op 07-04-2003 12:00]
quote:Vrouwen hebben geen prostaat nodig want die doen niet aan 'hergebruik van leidingen'.
Op maandag 7 april 2003 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Mannen hebben een prostaat, maar wat hebben vrouwen daar eigenlijk voor?
[Dit bericht is gewijzigd door Dante_A op 07-04-2003 12:01]
quote:Dus eigenlijk is de prostaat de router van je plasbuisnetwerk
Op maandag 7 april 2003 12:00 schreef Dante_A het volgende:[..]
Vrouwen hebben geen prostaat nodig want die doen niet aan 'hergebruik van leidingen'.
In IT taal snap ik iets eerder
Toch moet er iets zijn wat bij een vrouw de blaas afsluit en waardoor ze hun plas kunnen ophouden..
quote:Jah, een spier... Die moet je dan gewoon beter onder controle houden lijkt me...
Op maandag 7 april 2003 12:03 schreef Atreidez het volgende:[..]
Dus eigenlijk is de prostaat de router van je plasbuisnetwerk
![]()
Toch moet er iets zijn wat bij een vrouw de blaas afsluit en waardoor ze hun plas kunnen ophouden..
quote:uuuhm... mannen en vrouwen zitten toch wel totaal anders inelkaar...
Op maandag 7 april 2003 12:05 schreef DuckStar het volgende:
Ik weet niet exact hoe het technisch in elkaar steekt, maar volgens mij wordt op het moment dat een man of vrouw op het punt staat klaar te komen (of ook al tijdens opgewondenheid?) de plasbuis afgesloten zodat er niet toevallig verkeerd vocht vrijkomt tijdens de daad...
Maar zoals ik al zei; het fijne weet ik er niet precies van, zul je toch ff moeten navragen bij een huisarts.
quote:Jah maar zelfs als dat al zo zou zijn, pis ik van te voren dus nog alles onder.
Op maandag 7 april 2003 12:05 schreef DuckStar het volgende:
Ik weet niet exact hoe het technisch in elkaar steekt, maar volgens mij wordt op het moment dat een man of vrouw op het punt staat klaar te komen (of ook al tijdens opgewondenheid?) de plasbuis afgesloten zodat er niet toevallig verkeerd vocht vrijkomt tijdens de daad...
Maar zoals ik al zei; het fijne weet ik er niet precies van, zul je toch ff moeten navragen bij een huisarts.
quote:Kun je het niet gewoon actief ophouden dan?
Op maandag 7 april 2003 12:16 schreef Yamyam het volgende:[..]
Jah maar zelfs als dat al zo zou zijn, pis ik van te voren dus nog alles onder.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 07-04-2003 12:17]
quote:Mannen gebruiken de urinebuis voor urine en zaad. De prostaat regelt welke van de twee er doorheen mag op dat moment. Probeer maar eens te plassen met een stijve.
Op maandag 7 april 2003 12:03 schreef Atreidez het volgende:[..]
Dus eigenlijk is de prostaat de router van je plasbuisnetwerk
![]()
quote:Ook al hadden we zaad, dan zou het er niet door dat gat uit komen hoor...
Op maandag 7 april 2003 12:17 schreef Dante_A het volgende:[..]
Mannen gebruiken de urinebuis voor urine en zaad. De prostaat regelt welke van de twee er doorheen mag op dat moment. Probeer maar eens te plassen met een stijve.
Vrouwen hebben geen zaad dus hoeven geen verkeersregelaar te hebben.
quote:kun jij niet plassen met een stijve? hahaha
Op maandag 7 april 2003 12:17 schreef Dante_A het volgende:[..]
Mannen gebruiken de urinebuis voor urine en zaad. De prostaat regelt welke van de twee er doorheen mag op dat moment. Probeer maar eens te plassen met een stijve.
Vrouwen hebben geen zaad dus hoeven geen verkeersregelaar te hebben.
quote:kanwel, gaat heeeeeeeeeeel wat stukken minder relext dan gewoon ff pissen.
Op maandag 7 april 2003 12:18 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
kun jij niet plassen met een stijve? hahaha
quote:
Op maandag 7 april 2003 12:18 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
kun jij niet plassen met een stijve? hahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |