quote:Yay!! Hardstikke bedankt voor det tip!
Op woensdag 7 januari 2004 23:24 schreef Eilanden het volgende:
Er is weer een nieuwe serie van Het roer om begonnen! Donderdag om 21:30 uur als ik me niet vergis.
quote:Yup, maar ik denk dat toch veel mensen zich verkijken op de hoeveelheid werk dat alles meebrengt.
Op donderdag 8 januari 2004 22:17 schreef Perfect het volgende:
Leuke serie, die mensen die nu in Italie komen, ik denk dat veel mensen dat wel zien zitten, en ik ook trouwens.
En een mooi bad hebben ze gemaakt!
Ik ben trouwens benieuwd of het vervolg wordt uitgezonden van dat gekke wijf hierboven aan de pagina. RTL4 had vorig jaar aangegeven dat er een vervolg zou komen.
Voor wie van de volgende serie al een voorproefje wil:
http://www.channel4.com/life/microsites/N/no_going_back/
quote:Ik heb het vervolg gemist van de karpervisser .. hoe ging het daarmee?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:51 schreef logic_ het volgende:
En wie heeft het de afgelopen keren nog gezien ?
Vond het wel leuk om het vervolg van de carper visser te zien, en de aflevering van 22/01 was nieuw voor me. Wel lullig dat ze een kat in de zak gekocht hadden (hun huis stond er illegaal, al 35 jaar lang of zo), maar denk wel dat ze het redden (en hoop het van harte voor ze uiteraard)
Voor wie van de volgende serie al een voorproefje wil:
http://www.channel4.com/life/microsites/N/no_going_back/
Vanavond 20:30 RTL 4 herhaling van deze uitzending !quote:Op maandag 7 april 2003 09:55 schreef hoe-die-nie het volgende:
Het ging over een binnenhuis architect, zijn excentrieke vrouw en hun drie kinderen die alles verkocht hadden en van het geld een tropisch eiland hadden gekocht aan de kust van Nicaraqua.
Helaas is het een herhaling zoals hierboven al is gepost.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:38 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij komt vanavond het vervolg erop! Niet vergeten trouwens..!
Ik heb meerdere afleveringen gezien maar deze eerste vond ik toch wel erg indrukwekkend.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:08 schreef detulp050 het volgende:
Ik vond het een geweldig programma, maar had het begin gemist, dat heb ik dus bijdeze weer ingehaald
quote:The Gaskin's - Jane, Phillip and their two sons had bought Lime Cay from Tsokos for $240,000. They were an obnoxious crew, cutting mangrove, driving off the indigenous people, hiring armed guards on the beach, vandalizing hawksbill turtle nests, firing on a boat of MARENA officials (the Nicaraguan Environmental Agency). Phillip did all the work on the island, and did not seem in the best of health. Jane had an affair with the cook, then fired him when she learned he was sleeping with another of the servants. There was a revenge kidnapping, a boat exploded in a gasoline fire, arrests and releases, a murky criminal case in which no one, finally, suffered any severe consequences, except the burned boys ... weeks later, Philip suffered a severe illness and died in Bluefields in a taxi with Jane, just minutes from the hospital. No autopsy, no burial in a cemetery - Philip was buried on an island in Bluefields Bay, which was occupied by a gringo raising tropical snakes for export and with whom Jane was having an affair. Months later, a British man appeared in Bluefields, who represented himself as Philip Gaskin, looking for his wife and children ... no one knows who the first Philip was, at least no one on the streets of Pearl Lagoon or the beach of Set Net Point.
Phil is dood.. in die update hebben ze beelden van hem, in een kist laten zien..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:12 schreef blieb het volgende:
Maanden later meldde zich een britse man in Bluefields: deze beweerde Philip Gaskin te zijn, hij was op zoek naar zijn vrouw en kinderen (bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |