abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2004 @ 08:48:44 #51
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16059595
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:24 schreef Eilanden het volgende:
Er is weer een nieuwe serie van Het roer om begonnen! Donderdag om 21:30 uur als ik me niet vergis.
Yay!! Hardstikke bedankt voor det tip!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_16083774
Leuke serie, die mensen die nu in Italie komen, ik denk dat veel mensen dat wel zien zitten, en ik ook trouwens.
En een mooi bad hebben ze gemaakt!
2006...
  vrijdag 9 januari 2004 @ 09:57:39 #53
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16093881
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:17 schreef Perfect het volgende:
Leuke serie, die mensen die nu in Italie komen, ik denk dat veel mensen dat wel zien zitten, en ik ook trouwens.
En een mooi bad hebben ze gemaakt!
Yup, maar ik denk dat toch veel mensen zich verkijken op de hoeveelheid werk dat alles meebrengt.

Ik ben trouwens benieuwd of het vervolg wordt uitgezonden van dat gekke wijf hierboven aan de pagina. RTL4 had vorig jaar aangegeven dat er een vervolg zou komen.

pi_16517837
En wie heeft het de afgelopen keren nog gezien ?
Vond het wel leuk om het vervolg van de carper visser te zien, en de aflevering van 22/01 was nieuw voor me. Wel lullig dat ze een kat in de zak gekocht hadden (hun huis stond er illegaal, al 35 jaar lang of zo ), maar denk wel dat ze het redden (en hoop het van harte voor ze uiteraard)

Voor wie van de volgende serie al een voorproefje wil:
http://www.channel4.com/life/microsites/N/no_going_back/

zaterdag 24 januari 2004 @ 17:57:15 #55
26251 Eilanden
pi_16548896
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:51 schreef logic_ het volgende:
En wie heeft het de afgelopen keren nog gezien ?
Vond het wel leuk om het vervolg van de carper visser te zien, en de aflevering van 22/01 was nieuw voor me. Wel lullig dat ze een kat in de zak gekocht hadden (hun huis stond er illegaal, al 35 jaar lang of zo ), maar denk wel dat ze het redden (en hoop het van harte voor ze uiteraard)

Voor wie van de volgende serie al een voorproefje wil:
http://www.channel4.com/life/microsites/N/no_going_back/

Ik heb het vervolg gemist van de karpervisser .. hoe ging het daarmee?
  donderdag 29 januari 2004 @ 23:43:55 #56
26251 Eilanden
pi_16703046
En vanavond het einde gemist .. is het nog goed gekomen met die familie in Italie?
pi_16707817
Umh ze hadden de vergunning gekregen, en het geld om de bouwvakkers mee te betalen
2006...
pi_19957085
quote:
Op maandag 7 april 2003 09:55 schreef hoe-die-nie het volgende:
Het ging over een binnenhuis architect, zijn excentrieke vrouw en hun drie kinderen die alles verkocht hadden en van het geld een tropisch eiland hadden gekocht aan de kust van Nicaraqua.
Vanavond 20:30 RTL 4 herhaling van deze uitzending !
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:38:42 #59
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19960446
Volgens mij komt vanavond het vervolg erop! Niet vergeten trouwens..!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_19960712
Op Discovery channel is een soortgelijk programma, wel tof.
pi_19975196
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:38 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij komt vanavond het vervolg erop! Niet vergeten trouwens..!
Helaas is het een herhaling zoals hierboven al is gepost.
So pardon me while I burn and rise above the flame.
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:08:38 #62
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_19975471
Ik vond het een geweldig programma, maar had het begin gemist, dat heb ik dus bijdeze weer ingehaald
pi_19975827
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:08 schreef detulp050 het volgende:
Ik vond het een geweldig programma, maar had het begin gemist, dat heb ik dus bijdeze weer ingehaald
Ik heb meerdere afleveringen gezien maar deze eerste vond ik toch wel erg indrukwekkend.
Zoals die man al vanaf moment van vertrek een negatief voorgevoel heeft en het dan ook op een verschrikkelijke manier uitkomt..
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_19976155
JA die is dus vandaag op ik had deze nog niet gezien, maar wel indrukwekkend.
Maar ze hadden vante kunnen weten dat die kinderen op den duur eenzaam worden, en naar vrienden verlangen enzo....
2006...
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:37:11 #65
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19976237
Net weer gekeken, maar het was weer even indrukwekkend als de vorige keer.
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:38:13 #66
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_19976261
Ik vond het wel jammer dat ze van te voren al zeiden dat het een drama werd. Als je zonder die gedachte de documentaire ingaat heb je er veel meer drama inzitten
pi_19976319

[ Bericht 98% gewijzigd door Murray op 17-06-2004 22:08:16 ]
pi_19976619
Heb hem net ook weer gezien, wat een aflevering zeg. Jayne is echt helemaal gek, en vind het vreemd dat die man niet tegen haar op kon en zei van nu ga ik terug met de kinderen.
Hoop voor de kinderen wel dat ze ooit (en liefst snel) nog terug gaan naar Engeland.

Dit is niet iets wat ik ook zou willen, volgende week temniste een goede afloop
pi_19977170
Ik heb me wel dood zitten te ergeren aan die Jayne zeg...

Ze heeft op internet dat eiland gezien en is daarna blijkbaar elk gevoel voor realiteit verloren zo leek het.

Ik had echt medelijden met die kinderen. Geen onderwijs, geen vriendjes en echt veilig leek het mij ook niet, met elke nacht zwaarbewapende drugskoeriers rond je eiland...

Die ene scene ook... Jayne had commentaar op Phil, hij moest wat nuttigs gaan doen i.p.v. flessen opruimen... Zelf zat ze zich uitgebreid op te maken, met een fucking tiara op d'r hoofd notabene...

Maar goed, dan huren ze een ex guerilla in. Lijkt me nou ook niet echt handig. Vervolgens begint ze een affaire met hem (leuk voor de kinderen, dat hou je op zo'n eiland ook niet verborgen)
Goh dan heb je dus een guerrila die je uitgebreid heeft zitten te vertellen hoeveel man hij vermoord heeft... en dan vertel je hem dat mag 'ie haar niet meer neuken en dat 'ie ontslagen is...

Ontvoering, heel gezin bijna vergemoord...
Man en kinderen zijn zwaar ongelukkig en willen weg van het eiland... Jayne wil nog steeds gewoon blijven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Murray op 17-06-2004 22:07:50 (euhm voutje) ]
  donderdag 17 juni 2004 @ 22:25:02 #70
20776 Dr_Murko
Soms snap ik het allemaal niet
pi_19977674
Maar de vraag is: wordt het vervolg nog uitgezonden?
Ik wil weten hoe het verder afloopt met dat mens! En die kinderen.. (Ik vraag me af of na deze uitzeinding niet half Engeland op de stoep van dat eiland stond om die kids daar weg te halen)
Waar blijft Necoconeco?
pi_19979890
http://observer.guardian.co.uk/review/story/0,6903,679935,00.html

Ik heb ook ergens gelezen dat een van de zoons een been is kwijtgeraakt bij een bootongeluk, kan ik alleen nergens bevestigd vinden.
pi_19980628
Heb wat rondgegraven op Internet. Er gaan wat rare verhalen rond. Allereerst, het eiland is destijds door de Gaskins gekocht van ene Peter Tsokos. Deze kerel lijkt niet brandschoon. Hij zou wachten op de eilanden hebben gezet, die gericht hebben geschoten op onder meer overheidsmensen van Nigaragua die kwamen controleren of er nesten van een beschermde diersoort waren beschadigd (ja) en of de eilanden niet werden beschadigd.

Een website over Janique Island vertelt dat het eiland te koop is voor $450.000. Maar de meeste pagina's lijken hier niet te werken (deze site is trouwens gemaakt door de oudste zoon, Damian). Op Google een verwijziging gevonden naar deze website waar het eiland ook te koop zou staan. Nu niet meer. Overigens heeft Peter Tsokos het eiland wederom in de verkoop, inderdaad voor die $450.000.

Philip is dus destijds overleden. Jayne schijnt ondertussen aan de drugs geraakt. Het gezin heeft het land nadien verlaten (bron).
Een ander relaas: Philip is in de taxi naar het ziekenhuis overleden. Er is geen autopsy gepleegd en hij is niet begraven op een begraafplaats maar op een eiland in Bluefields Bay. Met de eigenaar - kweker en exporteur van tropische slangen - van dit eiland had Jayne een affaire. Deze kweker, Steve 'the snakeman' was een vriend van Philip. Nadien heeft Jayne zich weer ingezet voor het eiland en konden de kinderen in Bluefields naar school en daar vriendjes maken (bron - ik krijg bij deze bron het idee dat de kinderen niet van Phil zijn?). Maanden later meldde zich een britse man in Bluefields: deze beweerde Philip Gaskin te zijn, hij was op zoek naar zijn vrouw en kinderen (bron

In de google cache kwam ik een berichtje tegen van iemand die haar heeft gemailed: "After being so fascinated by the Channel4 documentary on the Gaskin family, I tried to look for more information on the net as to how they were doing. One site gave out the e-mail address of Jayne Gaskin, the mother who looked as though she had walked straight off a Playboy fashion shoot. The island was being sold so I mischievously decided that I would write her an e-mail, claiming I was interested in buying the island. Can you believe she told me she wanted to write a book on her adventures once all of it was over!! [...]". Het mailadres bounced nu trouwens.

- een plaatje uit de goede tijd.

Update: de website van Damian blijkt ineens van het net verdwenen. Uit m'n cache heb ik de enige pagina die zichtbaar was, kunnen reconstrueren (klik hier).

Het verhaal over het been van Mark heb ik zojuist hier gevonden. Ik dacht dat Damian de oudste was, maar nu is het Mark?

[ Bericht 2% gewijzigd door blieb op 18-06-2004 01:18:25 ]
  vrijdag 18 juni 2004 @ 01:18:08 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19982090
quote:
The Gaskin's - Jane, Phillip and their two sons had bought Lime Cay from Tsokos for $240,000. They were an obnoxious crew, cutting mangrove, driving off the indigenous people, hiring armed guards on the beach, vandalizing hawksbill turtle nests, firing on a boat of MARENA officials (the Nicaraguan Environmental Agency). Phillip did all the work on the island, and did not seem in the best of health. Jane had an affair with the cook, then fired him when she learned he was sleeping with another of the servants. There was a revenge kidnapping, a boat exploded in a gasoline fire, arrests and releases, a murky criminal case in which no one, finally, suffered any severe consequences, except the burned boys ... weeks later, Philip suffered a severe illness and died in Bluefields in a taxi with Jane, just minutes from the hospital. No autopsy, no burial in a cemetery - Philip was buried on an island in Bluefields Bay, which was occupied by a gringo raising tropical snakes for export and with whom Jane was having an affair. Months later, a British man appeared in Bluefields, who represented himself as Philip Gaskin, looking for his wife and children ... no one knows who the first Philip was, at least no one on the streets of Pearl Lagoon or the beach of Set Net Point.
pi_19982342
Ik heb het ook gezien vandaag, en ik was echt onder de indruk. Pirecies de dingen die hier al eerder beschreven zijn, shockeerde me. De egoistische gedachtes van Jayne, die ontvoering, Phil die stierf.. Ik heb echt met verbazing zitten kijken. En als ik zo lees wat erna is gebeurd,kan ik het alleen maar diep tragisch vinden.
Back in business.
pi_19995806
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 00:12 schreef blieb het volgende:
Maanden later meldde zich een britse man in Bluefields: deze beweerde Philip Gaskin te zijn, hij was op zoek naar zijn vrouw en kinderen (bron
Phil is dood.. in die update hebben ze beelden van hem, in een kist laten zien..

Die man zal dan wel de vader van de kinderen zijn.

Bizar verhaal trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')