quote:Waarom loop jij iedereen hier zo af te zeiken?
Op donderdag 8 mei 2003 16:33 schreef The-What het volgende:[..]
Ik zal ff thee bij je komen drinken als ik in A'dam ben.
Gelukkig kijk ik verder dan dat de bal rond is
quote:Vroeg ik jou om hulp?
Op donderdag 8 mei 2003 17:01 schreef nietje83 het volgende:[..]
Waarom loop jij iedereen hier zo af te zeiken?
Laat ze toch lekker op hun lijf tattoeeren wat zij willen
quote:Ik help je ook niet
Op donderdag 8 mei 2003 17:18 schreef The-What het volgende:[..]
Vroeg ik jou om hulp?
Doopy zeikt nooit iemand af wou je zeggen
quote:Ik zal de *kontlikkers-ja-mooi-knikken-mode* aandoen, die hier op fok nogal heerst.
Op donderdag 8 mei 2003 17:27 schreef nietje83 het volgende:Ik help je ook niet
Vast wel, maar niet hier
En het is niet alleen Doopy die jij af loopt te zeiken...
Heb je niks beters te doen?
quote:tnx wijffie maar The-What kan ik zelf wel aan hoor
Op donderdag 8 mei 2003 17:01 schreef nietje83 het volgende:[..]
Waarom loop jij iedereen hier zo af te zeiken?
Laat ze toch lekker op hun lijf tattoeeren wat zij willen
quote:Lijkt me een heel goed plan
Op vrijdag 9 mei 2003 08:16 schreef Koningin het volgende:
Zullen we het nu weer over tattoo's hebben ipv elkaar afbekken waarom je die tattoo zet??
quote:Is sowieso een zinloze discussie waarom je een tattoo zet, blijft een persoonlijk iets, de een vind 'm mooi, de ander vind 'm lelijk.
Op vrijdag 9 mei 2003 08:16 schreef Koningin het volgende:
Zullen we het nu weer over tattoo's hebben ipv elkaar afbekken waarom je die tattoo zet??
quote:Heb je ook nog huid die niet getatoeėrd is
Op zaterdag 10 mei 2003 08:48 schreef gillette het volgende:
Ik heb mijn eerste tattoo laten zetten toen ik 15 was,ben een echte freak op tattoo-gebied! Ik heb er 1 op mijn heup (ong.30 bij 15 cm),een op mijn buik boven mijn navel,rechter arm van mijn elleboog tot en met mijn schouderblad (bovenarm is rondom) en nu ben ik bezig met een zgn. mouw op mijn andere arm. Dit is een freehand tattoo in japanse stijl. Errol (mijn tattoo-artiest) heeft 'm eerst in grove lijnen met stift op mijn huid gezet en daarna is ie gaan tattoeeren. Wel spannend omdat ik hem de vrije hand heb gegeven en hem laat bepalen wat ie zet. Uiteraard wel in overleg! De bovenkant is nu klaar na 11 uur te hebben gezeten,op 16 mei gaat ie verder met mijn onderarm,ongeveer tot mijn pols. Als ie klaar is (wat nog wel een poos zal duren denk ik...) zal ik een foto plaatsen. Verder staan er nog wel een paar in de wacht,zo wil ik er graag 1 in mijn nek en die op mijn buik moet gecoverd worden maar ik weet nog niet wat ik daar overheen wil.
Voor de verzorging van een nieuwe tattoo gebruik ik uierzalf,wassen doe ik met Ph-neutrale zeep en zolang mogelijk in blijven vetten,zo voorkom je teveel korsten etc.
quote:Nu nog wel ja.......>:)
Op zaterdag 10 mei 2003 09:37 schreef Dezz het volgende:[..]
Heb je ook nog huid die niet getatoeėrd is
quote:Dus jij zou wel helemaal vol willen zitten??
Op zaterdag 10 mei 2003 10:00 schreef gillette het volgende:[..]
Nu nog wel ja.......>:)
quote:daar zit wel wat in jah,maar het licht er ook aan waar je je tatoo wilt laten zetten,als je hem op je arm zet dan heb je denk wel die kans.
Op maandag 12 mei 2003 12:48 schreef SqueaK het volgende:
STel dat ik nu een tattoo neem.... later in mijn leven ben ik bijvoorbeeld van plan om te gaan fitnessen.... m'n spieren enzo worden dus groter...is het dan ook zo dat je tattoo zeg maar gaat uitrekken en dat het er niet meer uitziet ???
ik zit er zelf ook over te denken om er 1 te laten zetten en die wil ik dan op me enkel (denk ik)
ik moet volgende maand afrijden en als ik slaag wil ik dan die tatoo laten zetten,heb al een prijs op gave aangevraagd
quote:ja die kans bestaat doordat je dikker wordt of gespierder dat ie iets gaat uitrekken omdat de tatoo in je huid zit als het ware dus de kans bestaat wel. Dus als je hem op een plek wil waar de huid makkelijk rekt zou ik een beetje kijken naar een tatoo die niet zo heel zichtbaar toch wel wat groter of kleiner kan worden
Op maandag 12 mei 2003 12:48 schreef SqueaK het volgende:
STel dat ik nu een tattoo neem.... later in mijn leven ben ik bijvoorbeeld van plan om te gaan fitnessen.... m'n spieren enzo worden dus groter...is het dan ook zo dat je tattoo zeg maar gaat uitrekken en dat het er niet meer uitziet ???
Zie hier de uitbreiding op mijn huidige tattoo. Deze heb ik laten zetten in Den Bosch en ik ben er heel tevreden over.
Ontwerp:
All wrapped up:
Eindresulaat:
Mijn moeder vond hem ook mooi.
.
Maar brick_top is zeker wel mooi geworden!!!+
Hier nogmaals die van mij, had wel een keer de link gepost maar nu komen ook de plaatjes van bijde...
dit is mijn eerste
dit is mijn tweede
En ben voor de derde bezig om een ontwerp te zoeken/maken want wil graag lampie van willie wortel op mijn arm niet zo groot maar moet wel een leuk plaatje tekenen of een leuke vinden ![]()
Edit: Mijn moeder vind ze trouwens niet zo geweldig vooral die op mijn buik niet maar ze zegt ook dat ze ze wel heel mooi vind alleen dat ze er zelf niet mee zou lopen omdat ze bijde best wel groot zijn
quote:Waarom zit ie zo ingepakt??
Op maandag 12 mei 2003 13:13 schreef Brick_Top het volgende:
Namens U-lerZzZ:Zie hier de uitbreiding op mijn huidige tattoo. Deze heb ik laten zetten in Den Bosch en ik ben er heel tevreden over.
All wrapped up:
[afbeelding]
quote:Het is namens Uiers. Hij is geband en het is dus zijn tattoo. Die van mij komt nog.
Op maandag 12 mei 2003 14:00 schreef lampie_666 het volgende:
ik heb hem zelf ook niet op een al te goede plek gezet maar hij past staat daar wel het beste. Dus gewoon een beetje de lijn goed in de gaten houdenMaar brick_top is zeker wel mooi geworden!!!+
Hier nogmaals die van mij, had wel een keer de link gepost maar nu komen ook de plaatjes van bijde...
dit is mijn eerste
[afbeelding]
dit is mijn tweede
[afbeelding]En ben voor de derde bezig om een ontwerp te zoeken/maken want wil graag lampie van willie wortel op mijn arm niet zo groot maar moet wel een leuk plaatje tekenen of een leuke vinden
Edit: Mijn moeder vind ze trouwens niet zo geweldig vooral die op mijn buik niet maar ze zegt ook dat ze ze wel heel mooi vind alleen dat ze er zelf niet mee zou lopen omdat ze bijde best wel groot zijn
quote:ontstekingen enzo
Op maandag 12 mei 2003 14:06 schreef Koningin het volgende:[..]
Waarom zit ie zo ingepakt??
quote:Omdat je moeder het niet zo fijn vind als je je kleren vol met bloed hebt.
Op maandag 12 mei 2003 14:06 schreef Koningin het volgende:[..]
Waarom zit ie zo ingepakt??
quote:Ja want als ie gezet is dan wordt het een soort van schaafwond, maar dat plastic mag er al na een paar uur af. En dan begint de ellende want dan krijg je een branderig gevoel..
Op maandag 12 mei 2003 14:08 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ontstekingen enzo
quote:kijk weer een echte die hard
Op maandag 12 mei 2003 14:10 schreef GoodspeeD het volgende:
Hier een fotootje van mijn tattoo dan maar. Heb er nog een, maar daar heb ik helaas geen foto van.
quote:In Amerika zijn ze weer begonnen met het juist NIET afdekken met folie.
Op maandag 12 mei 2003 14:08 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ontstekingen enzo
quote:Het is handig tegen het bloeden. Omdat je toch vaak weer wat kleren aanmoet voordat je de tattooshop uitstapt. Of je het nu thuis al meteen eraf haalt of pas na 1 uur, maakt niet zoveel uit. En dat broeien is volgens mij bull. Dat zou sowieso plaatsafhankelijk zijn. Zodra het een beetje gestold is, even goed schoonmaken en de volgende dag goed verzorgen.
Op maandag 12 mei 2003 20:19 schreef Anja het volgende:[..]
In Amerika zijn ze weer begonnen met het juist NIET afdekken met folie.
Het gaat namelijk ook zitten broeien onder die folie en dat schijnt juist weer niet goed te zijn. (wat eigenlijk logisch klinkt)
Iedere artist zun eigen nazorg zullen we maar zeggen.
quote:Als je een open wond hebt en je doet daar folie over die de wond helemaal afdekt dan gaat het wel degelijk broeien. De wond wordt niet droog met folie. Volgens mij gaat het tegen alle regels in die normale "wondverzorging" betreft. Maar dit is dan ook een andere wond.
Op maandag 12 mei 2003 20:29 schreef xf0rz het volgende:[..]
Het is handig tegen het bloeden. Omdat je toch vaak weer wat kleren aanmoet voordat je de tattooshop uitstapt. Of je het nu thuis al meteen eraf haalt of pas na 1 uur, maakt niet zoveel uit. En dat broeien is volgens mij bull. Dat zou sowieso plaatsafhankelijk zijn. Zodra het een beetje gestold is, even goed schoonmaken en de volgende dag goed verzorgen.
quote:Of een tattoo mooi wordt en blijft hangt van een aantal faktoren af inderdaad. Als je van een goede artiiest uitgaat is één van de belangrijkste is je eigen huid. Het moet zeg maar 'goed pakken'. Ik heb bijvoorbeeld een hele moeilijke huid, en moet de tattoo altijd wel 2x laten kleuren. Het is maar goed dat ik van
Op maandag 12 mei 2003 22:45 schreef Vinyard het volgende:
Toen mijn tattoo klaar was kreeg ik er geen folie op, maar een tissue, die er met 2 uur weer af moest. Het is toch zeer verschillend, bij elke shop. Als je op internet kijkt bij de verschillende tattoo-shops, krijg je veel verschillende adviezen bij nazorg, maar wat nou het beste is? Mijn tattoo is wel heel mooi geworden, dus ga er maar vanuit dat dat goed was.
quote:OK, ik had er een soort verbandje (zo'n gaasje) op zitten. Nu had ik ook niet zo'n grote tattoo, dus het zal idd wel aan de grootte liggen.
Op maandag 12 mei 2003 14:08 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Omdat je moeder het niet zo fijn vind als je je kleren vol met bloed hebt.
Ik ben hartstikke zenuwachtig.
Ik zit te denken om 'Desdinova' met mooie sierletters in een boogje (1/3 cirkel ofzo) boven mn navel te zetten..
quote:is er geen tatoo studio bij jou in de buurt die henna tatoo's zet?
Op dinsdag 13 mei 2003 12:41 schreef Desdinova het volgende:
Ik zit ook erg te twijfelen.. Is het niet mogelijk om eerst een Henna tattoo te laten zetten? Daar loop je dan een maand mee en als je het dan nog mooi vind, kan je hem toch gewoon laten zetten? Lijkt mij een goede oplossingIk zit te denken om 'Desdinova' met mooie sierletters in een boogje (1/3 cirkel ofzo) boven mn navel te zetten..
quote:Een omega eh? Nog een bepaalde betekenis die je daarachter hebt?
Op dinsdag 13 mei 2003 13:21 schreef snowbutterfly82 het volgende:
Ik heb hem nu ook als een henna tatoo en ik vind hem geweldig....
quote:Het is geen omega... ze bedoelt een AUM (of OM) teken.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:22 schreef Desdinova het volgende:[..]
Een omega eh? Nog een bepaalde betekenis die je daarachter hebt?

Ik heb hem ook op mijn bovenarm staan als brandmerk. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SpikeAlike op 13-05-2003 13:31]
Waarom zegt ze dan Ohm?
quote:omdat je het ook kan uitspreken als OM maar dan zonder de h....
Op dinsdag 13 mei 2003 13:30 schreef Desdinova het volgende:Waarom zegt ze dan Ohm?
quote:Hou je er wel rekening mee dat je de eerste weken niet met de tatoo in de zon mag??????
Op maandag 12 mei 2003 22:55 schreef El-Cheapo het volgende:
Ik wil ook een tattoo nemen!
Maar weet nog niet wanneer, en wat voor ontwerp(heb al wel iets in gedachte) Groot probleem is dat ik nu veel aan fitness doe en ben dus bang dat me tattoo gaat uitrekken ofzow
Ik denk dat ik em toch wel deze zomer laat zetten, leuk om te showen op et strand ofzow![]()
Is erg leuk een tatoo zetten in de zomer, dan mag je er de eerste tijd dus NIET mee showen.....
Dus terwijl iedereen lekker gaat zwemmen en in zwemkleding rondloopt loop jij bedekt rond en mag je het water niet in....
quote:Hey, goed dat je et zegt!
Op dinsdag 13 mei 2003 14:30 schreef erodome het volgende:[..]
Hou je er wel rekening mee dat je de eerste weken niet met de tatoo in de zon mag??????
Is erg leuk een tatoo zetten in de zomer, dan mag je er de eerste tijd dus NIET mee showen.....
Dus terwijl iedereen lekker gaat zwemmen en in zwemkleding rondloopt loop jij bedekt rond en mag je het water niet in....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |