quote:Inderdaad!!
Op woensdag 9 april 2003 23:11 schreef Luchtbel het volgende:[..]
Jah I know, ik wil het zo graag, dus ik moet gewoon niet meer zeiken en gaan....
quote:
Op donderdag 10 april 2003 08:44 schreef nietje83 het volgende:
(=aansteller)
't voelt gewoon als kleine electrische schokjes ... niks pijn ...
behalve als ie al een uur bezig is en dan nog wat gemiste plekjes in gaat kleuren ... en nog eens over die al geïrriteerde huid, en nog eens en nog eens ... pfff....
quote:Ik heb hem over mn ruggegraat laten zetten en het deed gewoon erg veel pijn (zo'n aansteller ben ik nu ook weer niet)
Op donderdag 10 april 2003 08:46 schreef realist_ik het volgende:[..]
't voelt gewoon als kleine electrische schokjes ... niks pijn ...
behalve als ie al een uur bezig is en dan nog wat gemiste plekjes in gaat kleuren ... en nog eens over die al geïrriteerde huid, en nog eens en nog eens ... pfff....
quote:nah, ok dan...
Op donderdag 10 april 2003 09:09 schreef nietje83 het volgende:[..]
Ik heb hem over mn ruggegraat laten zetten en het deed gewoon erg veel pijn (zo'n aansteller ben ik nu ook weer niet)
quote:JeeJ
Op donderdag 10 april 2003 09:11 schreef realist_ik het volgende:[..]
nah, ok dan...
quote:fotootje?
Op donderdag 10 april 2003 09:33 schreef nietje83 het volgende:[..]Maarja zoals gezegd, het is perfect geworden
quote:mja soon
Op donderdag 10 april 2003 09:35 schreef realist_ik het volgende:[..]
fotootje?
quote:Bij mij zit ie tussen de schouders, en het inkleuren bij het stukkie op de ruggegraat voelde bij mij idd ook niet prettig.
Op donderdag 10 april 2003 09:55 schreef nietje83 het volgende:
quote:Hehe, ik heb 2,5 uur gezeten (wat over het algemeen ook nog vrij kort is voor een tattoo). Ik zal ook nog wel eens een keer een foto posten
Bij mij duurde het dikke 45 minuten ik dacht echt dat ik dood ging
(=aansteller)
quote:Mijn god dan was ik allang flauw gevallen
Op donderdag 10 april 2003 10:06 schreef FREAKY_ME het volgende:[..]
Hehe, ik heb 2,5 uur gezeten (wat over het algemeen ook nog vrij kort is voor een tattoo). Ik zal ook nog wel eens een keer een foto posten
De zwarte vlekken zijn nu weg gelukkig ![]()
Weet iemand trouwens of ik gewoon kan douchen?
quote:je mag gewoon douchen, niet over de tattoo schrobben natuurlijk ...
Op donderdag 10 april 2003 10:17 schreef nietje83 het volgende:[..]
Mijn god dan was ik allang flauw gevallen
Plaatje toen ie net gezet was:
[afbeelding]De zwarte vlekken zijn nu weg gelukkig
quote:Heel klein stukje maar
Op donderdag 10 april 2003 10:22 schreef realist_ik het volgende:
hijs wel mooi hoor ... nou nog een detail-foto...
hoever loopt die staart trouwens door?
Ze moeten alledrie bijgekleurd worden maar daar wacht ik mee tot na de zomer. Ik wil er nog iets bij tussen m`n schouderbladen en dan is het wel genoeg geweest.
quote:ehmz ik heb 8 uur non-stop gezeten
Bij mij duurde het dikke 45 minuten ik dacht echt dat ik dood ging
(=aansteller)
Maar ondanks dat het nu nog behoorlijk zeer doet heb ik er zeker geen spijt van.
Hij is perfect geworden, precies zoals ik het wilde
quote:
Op donderdag 10 april 2003 10:41 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ehmz ik heb 8 uur non-stop gezeten
quote:Mooi en mooie plaatsen op je buik!!
Op donderdag 10 april 2003 10:37 schreef coolbabe het volgende:
mijn tattoos:dat is een
[..]
dat is twee
[..]
dat is drie
[..]
Ze moeten alledrie bijgekleurd worden maar daar wacht ik mee tot na de zomer. Ik wil er nog iets bij tussen m`n schouderbladen en dan is het wel genoeg geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 10-04-2003 11:25]
quote:Nice!
Mijn god dan was ik allang flauw gevallen
Plaatje toen ie net gezet was:
[afbeelding]De zwarte vlekken zijn nu weg gelukkig
Quq douchen, iets als sanex gebruiken om te wassen en zeker als het gaat schilferen zachtjes met sanex eroverheen gaan, wel heel goed naspoelen.
Sperti erop doen erna, later bv vaseline.
quote:Wel even hier showen dan he
Op woensdag 9 april 2003 23:11 schreef Luchtbel het volgende:[..]
Jah I know, ik wil het zo graag, dus ik moet gewoon niet meer zeiken en gaan....
quote:Zijn geen blauwe plekken hoor godzijdank
Op donderdag 10 april 2003 11:25 schreef yavanna het volgende:[..]
Nice!
( wat een blauwe 'plekken' trouwens)
Quq douchen, iets als sanex gebruiken om te wassen en zeker als het gaat schilferen zachtjes met sanex eroverheen gaan, wel heel goed naspoelen.
Sperti erop doen erna, later bv vaseline.
quote:Dank je
Op donderdag 10 april 2003 11:21 schreef yavanna het volgende:[..]
Mooi en mooie plaatsen op je buik!!
Hoe vond je de pijn van je buik tegenover die op je rug?
quote:valt wel mee...even tandjes op elkaar
Op donderdag 10 april 2003 10:53 schreef nietje83 het volgende:[..]
wat een nachtmerrie
mijn volgende gaat 14 uur duren..is de voorspelling
quote:Hebben ze je niet verteld hoe je um moet verzorgen?
quote:Wordt dat niet in etappe's gedaan dan?
Op donderdag 10 april 2003 11:52 schreef boebiedoe het volgende:[..]
mijn volgende gaat 14 uur duren..is de voorspelling
* Evil-Cherry is zelf bezig met een ontwerpje.
Chinees teken voor "inner strength" met twee voetstapjes (ik weet nog niet of het heel banaal een grote stip met drie kleintjes wordt of een echte kattenpoot) en een paars bloemetje. Laatste is gewoon voor de mooi, chinese teken staat voor wat ik heb meegemaakt en als reminder dat ik zelf het sterkste ben van allemaal, wat er ook gebeurd.Voetstapjes voor de rest van m'n leven.. Erg ver gezocht, ik weet het.
Maar ik ben er pas een paar maanden over aan het nadenken (en ik denk al 4 jaar over een piercing en die heb ik ook nog niet, dus dat duurt nog wel even
).
Plek weet ik ook nog niet; ik wil hem op een plek waar je het dus heel makkelijk kan verbergen. Terwijl ik de binnenkant van me pols, naast m'n navel en op mijn onderrug het mooiste vind. *dilemma's* *dilemma's*
quote:Mja was mn eigen schuld ik wist niet hoe snel ik daar weg moest
Op donderdag 10 april 2003 12:22 schreef Anja het volgende:[..]
Hebben ze je niet verteld hoe je um moet verzorgen?
En de meningen zijn verdeeld.
Pas werd me verteld dat je er nix aan moest doen. Alleen als het begon te "trekken" wat er op smeren.
En andere zeggen weer, zoveel mogelijk smeren.
Anders even terug bellen?
Niet alleen als het trekt, gewoon goed vet houden.
Blijft je tattoo ook mooier uiteindelijk.
Vergeet niet, je hebt gewoon een enorme wond nu, die moet je goed verzorgen!
dus niet te makkelijk over denken ofo, je kan het niet echt over doen
quote:Niet gelijk met zeep overheen, dat werd mij gezegd. En veel insmeren ja, ik kreeg er zelfs smeersel bij.
Op donderdag 10 april 2003 13:19 schreef nietje83 het volgende:[..]
Mja was mn eigen schuld ik wist niet hoe snel ik daar weg moest
Ik smeer gewoon zo gauw het droog aan voelt en das nu toch wel al zo'n 3 keer gebeurd vandaag
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:54 schreef Koningin het volgende:[..]
Niet gelijk met zeep overheen, dat werd mij gezegd. En veel insmeren ja, ik kreeg er zelfs smeersel bij.
Wacht maar totdat het gaat jeuken
Dat was echt vreselijk met al die schilfers die eraf kwamen...
quote:Ow
Op donderdag 10 april 2003 11:45 schreef nietje83 het volgende:[..]
Zijn geen blauwe plekken hoor godzijdank
Gewoon beetje inktsmeer maar das al weg nu
Beter plaatjes net gemaakt
Je ziet btw het oogje nie goed maar het zit er wel hoor
[afbeelding]
Hij is mooi ( het oogje ook, lol)
quote:Die jeuk is echt vreselijk ja
Op donderdag 10 april 2003 13:54 schreef Koningin het volgende:[..]
Niet gelijk met zeep overheen, dat werd mij gezegd. En veel insmeren ja, ik kreeg er zelfs smeersel bij.
Wacht maar totdat het gaat jeuken
Dat was echt vreselijk met al die schilfers die eraf kwamen...
quote:IEW!
Op donderdag 10 april 2003 14:00 schreef yavanna het volgende:[..]
Die jeuk is echt vreselijk ja
En dan heeeeeeel voorzichtig langs de randjes proberen te krabbellen en dan uitschieten en op de tattoo zelf te hard krabben
quote:Ah ok, als je niet goed in je vel zit, speelt dat idd altijd mee.
Op donderdag 10 april 2003 11:48 schreef coolbabe het volgende:[..]
Dank je
Ik vind die op mijn rug best meevallen en die hele zwarte draak ook. Die drakenkop deed echt godsgruwelijke pijn maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik de hele dag had gewerkt en net ongesteld moest worden. Die laatste stond er gelukkig wel in 1 keer goed op, de andere twee moesten naderhand nog een keer worden bijgekleurd.
quote:ja deze wel, 9 en 5 uur
Op donderdag 10 april 2003 13:15 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Wordt dat niet in etappe's gedaan dan?
* Evil-Cherry is zelf bezig met een ontwerpje.
Chinees teken voor "inner strength" met twee voetstapjes (ik weet nog niet of het heel banaal een grote stip met drie kleintjes wordt of een echte kattenpoot) en een paars bloemetje. Laatste is gewoon voor de mooi, chinese teken staat voor wat ik heb meegemaakt en als reminder dat ik zelf het sterkste ben van allemaal, wat er ook gebeurd.Voetstapjes voor de rest van m'n leven.. Erg ver gezocht, ik weet het.Maar ik ben er pas een paar maanden over aan het nadenken (en ik denk al 4 jaar over een piercing en die heb ik ook nog niet, dus dat duurt nog wel even
).
Plek weet ik ook nog niet; ik wil hem op een plek waar je het dus heel makkelijk kan verbergen. Terwijl ik de binnenkant van me pols, naast m'n navel en op mijn onderrug het mooiste vind. *dilemma's* *dilemma's*
Douchen mag gewoon, je mag alleen niet in een zwembad zwemmen i.v.m. chloor en je mag niet in de zon ermee. Ook mag er niets op de tattoo klemmen. (dus broekrand of sliprand in jouw geval) De tattoo moet helemaal 'vrij' zijn.
Verder gewoon smeren met het spul wat je mee gekregen hebt, zeker als het droog aan gaat voelen. Dat kan je ook smeren als het gaat jeuken. Da's niet echt krabbelen, maar owwwwww wat lucht dat op.
.
quote:Ghehe thnx
Op donderdag 10 april 2003 14:24 schreef MUUS het volgende:
Nietje, ik kan me herinneren dat ik mijn tattoo een uur of wat nadat ik thuis was, moest wassen met baby-zeep, dus Zwitsal oid.Douchen mag gewoon, je mag alleen niet in een zwembad zwemmen i.v.m. chloor en je mag niet in de zon ermee. Ook mag er niets op de tattoo klemmen. (dus broekrand of sliprand in jouw geval) De tattoo moet helemaal 'vrij' zijn.
Verder gewoon smeren met het spul wat je mee gekregen hebt, zeker als het droog aan gaat voelen. Dat kan je ook smeren als het gaat jeuken. Da's niet echt krabbelen, maar owwwwww wat lucht dat op.
.
quote:Wel erg belangrijk dus.
Op donderdag 10 april 2003 13:19 schreef nietje83 het volgende:[..]
Mja was mn eigen schuld ik wist niet hoe snel ik daar weg moest
Ik smeer gewoon zo gauw het droog aan voelt en das nu toch wel al zo'n 3 keer gebeurd vandaag
quote:Maar snachts lukt me dat dus niet!
Op donderdag 10 april 2003 14:51 schreef Koningin het volgende:
Inderdaad, het onbewuste krabben is het ergste: 's nachts of als je voor de TV zit en het niet in de gaten hebt.
Ik deed er wel eens heel voorzichtig over vegen/wrijven als ik het niet meer houden kon!
quote:Die is idd kicken.
Op donderdag 10 april 2003 14:42 schreef chielechiel het volgende:
Ik vind dit ook een hele mooie:
Mijn naam begint dan ook met een M
Ik neem er nog 1 tussen m'n schouderbladen in en dan stop ik ermee.
3 is genoeg.
Alhoewel het tè verslavend werkt
quote:Het blijft ook een echte wond in principe, maar als de pijn over is, vergeet je snel weer dat het ooit zo pijnlijk was
Op donderdag 10 april 2003 15:35 schreef Amethist het volgende:
Ik heb er afgelopen zaterdag eentje op mijn onderrug laten zetten, ondanks dat ik vaak veel pijn gewend ben, vond ik dit erg pijnlijk, maar gewoon kiezen op elkaar
en met inkleuren ging het beter
, totdat ze weer de kleinere naald pakte om toch de lijntje wat duidelijker te maken, ik heb in totaal ongeveer 1,5 uur gezeten en ben blij met het resultaat.
Maar je merkt echt dat je een wond op je rug hebt, het jeukt nog niet bij mij, wel al schilfertjes en gewoon pijn, je huid trekt gewoon en is nog erg beurs. Maar het is uiteindelijk de pijn waard, al zal ik niet zo snel nog een tattoo nemen
dinsdag @ last er 1tje laten zetten.. en hijs mooi

quote:erg mooi geworden
Op donderdag 10 april 2003 20:17 schreef Deva het volgende:dinsdag @ last er 1tje laten zetten.. en hijs mooi
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |