quote:ik was er wel, maar er staat me nog weinig bij? is dat era one soms alleen maar sfeermuziek? Ik vind hun exodus EP hun beste werk eigenlijk, gaat het meer richting die kant?
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:25 schreef surrealm het volgende:
wij allen wachten...ok, ik bevind me in een erg bevoorrechte situatie, omdat ik de muziek rechtstreeks van de band krijg; zo heb ik dus al wel "era one" (als je samael tijdens de metalfests hebt gezien.. dit was de muziek die je tijdens de ombouw tussen cathedral's en samael's show hebt kunnen horen) en een soort 'vervolg' daarop "lesson in maginc #1"
en ik heb een stukje gehoord van een van de nog nieuwere werken; terwijl xy dat aan devin townsend liet horen.
quote:hhhmmm, ik hou best wel van Ambient maar bij Samael vind ik juist dat bombatische gaaf.... jammer dat ze dat niet meer doen ...
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:51 schreef surrealm het volgende:
je kan het inderdaad wel als sfeermuziek zien... duistere keyboards/sounds met vorph's vocalen. geen gitaren op "era one"
ook "lesson in magic #1" is daarmee vergelijkbaar.
quote:wat ik begrepen heb, is dat ze 'Era One' alleen maar gemaakt hebben om van hun contract met de platenmaatschappij af te komen, en dat ze dat album ook zelf hebben betiteld als 'this is not a real Samael-record'
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:25 schreef surrealm het volgende:
wij allen wachten...ok, ik bevind me in een erg bevoorrechte situatie, omdat ik de muziek rechtstreeks van de band krijg; zo heb ik dus al wel "era one" (als je samael tijdens de metalfests hebt gezien.. dit was de muziek die je tijdens de ombouw tussen cathedral's en samael's show hebt kunnen horen) en een soort 'vervolg' daarop "lesson in maginc #1"
en ik heb een stukje gehoord van een van de nog nieuwere werken; terwijl xy dat aan devin townsend liet horen.
b.t.w., ik was ook bij dat Metalfest, met 4 man, waarvan één geen 'metalhead' was, en die is intussen ook 'bekeerd'
quote:is gedeeltelijk waar... het feit dat he t(nog) niet bij de discografie staat is dat het officieel nog niet uit is; de bal ligt op het ogenblik bij century media; datzelfde geldt voor "lesson..."
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:42 schreef bas-beest het volgende:[..]
wat ik begrepen heb, is dat ze 'Era One' alleen maar gemaakt hebben om van hun contract met de platenmaatschappij af te komen, en dat ze dat album ook zelf hebben betiteld als 'this is not a real Samael-record'
Ik heb net ff op hun site gekeken, en daar staat 'Era One' ook niet bij de discography...
b.t.w., ik was ook bij dat Metalfest, met 4 man, waarvan één geen 'metalhead' was, en die is intussen ook 'bekeerd'
![]()
we zullen ze allemaal bekeren
ik ben er druk mee bezig.
quote:ik heb, mede door tijd/geld-gebrek, Samael alleen tijdens het Metalfest gezien, Was voor mij de eerste keer dat ik ze live zag, echt erg indrukwekkend goed!
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:50 schreef surrealm het volgende:[..]
is gedeeltelijk waar... het feit dat he t(nog) niet bij de discografie staat is dat het officieel nog niet uit is; de bal ligt op het ogenblik bij century media; datzelfde geldt voor "lesson..."
metalfests waren wel tof he? welke show(s) heb je bezocht? voor ons was het een leuk (bijna)einde van de tour; daarna hadden we nog een show in london en een in zwitserland, en toen was het over..
we zullen ze allemaal bekerenik ben er druk mee bezig.
![]()
quote:soz, idd. 013
Op woensdag 8 oktober 2003 00:22 schreef surrealm het volgende:
ok, dus de show in de 013; er waren 4 metalfest shows . rotterdam, hardenberg, antwerpen en tilburg... ik vond zelf de show in antwerpen een stuk lekkerder gaan, maar het was wel mooi om de 013 zo lekker vol te zien voor samael
[edit]
om ff op Samael terug te komen... is er een mogelijkheid dat ik nog aan 'Medieval Prophecy' enz. kan komen??? Anders dan bijv. Soulseek
quote:eBay in de gaten houden, op een andere manier is er echt niet meer aan te komen. "Medieval Prophecy" is overigens in '92 nogmaals uitgebracht in de vorm van een split met Beherit.
Op woensdag 8 oktober 2003 00:33 schreef bas-beest het volgende:
om ff op Samael terug te komen... is er een mogelijkheid dat ik nog aan 'Medieval Prophecy' enz. kan komen??? Anders dan bijv. Soulseek
quote:Worship Him heb ik op cd...
Op woensdag 8 oktober 2003 00:54 schreef surrealm het volgende:
op ebay zie ik het weleens staan; de band zelf heeft er misschien ook nog een paar copietjes van; ikzelf heb hem iig niet... ik wacht nog steeds op m'n copietje van worship him.
mijn oogst qua Samael-cd's is:
1987 - 1992 Worship Him + Blood Ritual
Blood Ritual
Ceremony of Opposites
Rebellion
Passage, dubbel-cd met Xytras - Passage
Exodus
Eternal
En verder op mp3-formaat:
Into the Infernal Storm of Evil
Medieval Prophecy
en die koop ik zo als ik ze zie...
wow, over topic-kick gesprokenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:46 schreef surrealm het volgende:
de nieuwe plaat "reign of light" ligt bijna in de winkels, en de tour komt er ook aan. inoktober/november trekt samael weer europa door
op het ogenblik heb ik nog geen bevestigde data voor nederand, maar ze komen eraan
weet je een datum? staat niks op hun site?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:46 schreef surrealm het volgende:
de nieuwe plaat "reign of light" ligt bijna in de winkels, en de tour komt er ook aan. inoktober/november trekt samael weer europa door
op het ogenblik heb ik nog geen bevestigde data voor nederand, maar ze komen eraan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |